Dodaj do ulubionych

Cyfra+ Call Center - co na rozmowie rekrutacyjnej?

17.10.08, 13:33
witam Was,
czy ktoś może napisać jak wygląda rozmowa rekrutacyjna do call center Cyfra+.
Jakie pytania zadają?
Czy chcą żeby wykonać jakieś zadania (np. przykład rozmowy z Klientem)?
Czy coś trzeba wiedzieć szczególnego o Cyfrze+?
Ile czasu trwa rozmowa?
Obserwuj wątek
    • Gość: Luiza Re: Cyfra+ Call Center - co na rozmowie rekrutacy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.08, 11:10
      no właśnie, ja też jestem ciekawa jak wygląda rozmowa, podobno chcą żeby podać różne zastosowania dla 3 przedmiotów, ale np. jakich przedmiotów? ktoś był u nich na rozmowie, może podać przykłady...
      poza tym, dzwoniłam do nich w środę, powiedzieli że zakończyli rekrutację na październik, a wczoraj z kolei zadzwoniła pani i zaprosiła mnie na rozmowę. Ciekawe co się stało, czyżby tak było kiepsko i ludzie rezygnowali?
    • Gość: freedom moze sie przyda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.08, 11:19
      "W Cyfrze Plus w tej chwili stawka na okresie próbnym to 10 zł brutto za godzinę,
      natomiast po okresie próbnym (3 miesiące) 11 zł. Po przejściu rozmowy
      kwalifikacyjnej (pytania jak u innych plus zadania typu znajdowanie zastosowań
      dla różnych przedmiotów) w ciągu kilku dni jest spotkanie ok (1-1,5 h) na
      zapoznanie się z przełożonymi i ustaleniem pozostałych spraw. Potem szkolenie 15
      dni po około 8 godzin (płatne 10 brutto/h), w 9 dniu szkolenia test z tego co
      było do nauczenia, od 10 dnia "podsłuchuje" się rozmowy innego konsultanta. Kasę
      za szkolenie dostaje się po przepracowaniu 180 godzin. Do wyboru jest umowa
      zlecenie bądź o pracę do wyboru na 1/2, 3/4 lub cały etat. Praca jest od 7 do
      22-ej 7 dni w tygodniu. 80% preferencji grafikowych przechodzi, 1-2 razy w
      miesiącu pracuje się w weekend. Call Center jest na południe od Torów Wyścigów
      Konnych na Służewcu przy ulicy Poloneza 93, dojazd dość dobry (165, 306, 148).
      Na umowie zlecenie trzeba wypracować 100 godzin

      W przypadku Polsatu call center pracuje 24h ale na noc zostają tylko najbardziej
      doświadczeni konsultanci. Praca tam jest na umowę zlecenie za 10 zł brutto/h lub
      na działalność gospodarczą 14 zł netto/h na okresie próbnym a docelowo 16
      zł/netto. Dodatkowo za podpisanie przyżeczenia (jakaś forma przedłużenia umowy
      czy jej zawarcia) dostaje się 5-10 zł/szt netto. Haczyk polega na tym, że jak
      ktoś zakłada działalność to przez jakiś okres płaci niższą stawkę ZUS w
      wysokości ok 300 zł plus do 100 zł dla skarbówki. Dotyczy to również osób, które
      miały działalność ale zamknęły ją pięć lat wstecz. Dla pozostałych (o czym nie
      mówią na spotkaniu :-) ) stawka ZUS wynosi 850 zł. W Polsacie trzeba miesięcznie
      przepracować 170h więc 170 x 14 zł = 2380 zł netto - ZUS - skarbówka. Osoby na
      umowie zleceniu mają dowolny grafik, na działalności sztywny. Przez pierwsze
      trzy miesiące pracuje się na telefonach wychodzących (akcja wymiany dekoderów) i
      pracuje na dwie zmiany 9-15 i 15-20 od poniedziałku do soboty a na infolinii
      ogólnej 8-15 (czasem dyżury od 7) i 15-22 przez siedem dni w tygodniu ze
      świętami włącznie. Grafik dla nowych z działalnością wygląda tak:
      1. dzień - 14 h
      2. dzień - wolne
      3. dzień - wolne
      4. dzień - 14 h
      5. dzień - wolne
      6. dzień - 7 h
      7. dzień - wolne itd.
      Praca jest na ul. Łubinowej na Targówku Przemysłowym. Dojeżdża tam 138 i
      okresowo 307 natomiast pracowników przed rozpoczęciem i po zakończeniu zmian
      dowozi spod Dw. Wileńskiego prywatny autokar."

      Pozdrawiam aplikujących.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka