rojberek 05.03.09, 22:19 Kolejny durny pomysł urzędników. Gratulacje dla debili z UM Bytomia za taki świetny pomysł jak dodanie kolejnego przejścia i kolejnych świateł na tej drodze. Tego nawet za tej paskudnej komuny nie wymyślili. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
jacek_1004 Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 05.03.09, 22:27 "szpecąca kładka" Phi! To miasto całe jest szpetne. Żeby w ogóle oszczędzać kosztem bezpieczeństwa w tak newralgicznym miejsu, to już trza mieć tupet w tym magistracie. Że też w budżecie miasta nie ma na remont głupiej kładki... Kiedy w tym kraju będzie normalnie? Popatrze jak to miasto w ogóle wygląda, co tu się dzieje. Dawna perełka Górnego Śląska (tzw. mały Wiedeń) zniszczona przez dzikich polskich komunistów. Odpowiedz Link Zgłoś
neptus Re: Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 06.03.09, 00:12 A mnie to bardzo cieszy! Teraz obchodzę pół miasta, żeby ominąć kładkę. Odpowiedz Link Zgłoś
fryderykus Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 06.03.09, 08:07 lepsze byłoby przejście podziemne...po co korkować cetrum miasta? mam nadzieje że wrucą do tej obcji jak bedzie więcej pieniedzy, bo inaczej będą same trupy na tych światłach... Odpowiedz Link Zgłoś
bosman_maly Re: Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 06.03.09, 18:38 Centrum miasta korkują samochody, nie piesi. Odpowiedz Link Zgłoś
dyngos Re: Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 06.03.09, 08:11 rojberek napisała: > Kolejny durny pomysł urzędników. Gratulacje dla debili z UM Bytomia za taki > świetny pomysł jak dodanie kolejnego przejścia i kolejnych świateł na tej > drodze. Tego nawet za tej paskudnej komuny nie wymyślili. Tam w ogóle nie powinno być ruchu samochodowego, tylko przestrzeń piesza do dworca Autobusowego, taka jak na pl Kościuszki. Kładka/tunel przez tory przy dworcu i ruch samochodowy drugą stroną stacji. Przejezdni na około Miejscowi do komunikacji miejskiej Opornym, leniwym tyłkom - baty. Odpowiedz Link Zgłoś
coss83 Re: Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 06.03.09, 09:08 >Plac Wolskiego to jeden z najbardziej ruchliwych punktów miasta, >już teraz często zakorkowany, ale zdaniem urzędników nowe >rozwiązanie nie utrudni życia ani pieszym, ani kierowcom. Korki się >nie powiększą, a może nawet zmaleją. Przecież to trzeba mieć absolutne dysmózgowie, żeby liczyć że ktoś taką bzdurę kupi! Bezczelność i kpina w żywe oczy z mieszkańców Bytomia! Korki zmaleją od dodania dwóch przejść z sygnalizacją świetlną. Qwa. To ile ich będzie na odcinku 800 metrów na najbardziej ruchliwej ulicy Bytomia? Sześć? Korki od tego zmaleją! Jakby któryś urzędas z magistratu miał odwagę powiedzieć mi to w twarz, dostałby w ryj zanim zdążyłby mrugnąć. Normalnie krew mnie zalała. Koj zasłużył na tęgiego kopa, który ewakuuje go ze stołka. Odpowiedz Link Zgłoś
dyngos Re: Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 06.03.09, 10:15 Można się zgodzić jeśli chodziłoby o obwodnice, ale tu jest mowa o centrum miasta, tutaj ruch samochodowy powinno dopasowywać się do ruchu pieszych - nie na opak. Odpowiedz Link Zgłoś
coss83 Re: Kładkę w Bytomiu zastąpi zebra. Będą korki? 06.03.09, 11:05 Z punktu widzenia pieszego, pomysł jest jeszcze bardziej absurdalny! Obecnie można sobie w miarę komfortowo prejść kładką. Lepsze byłoby przejście podziemne, ale kładka też ok. Światła sprawią, że będzie się stało po 7 minut czekając aż się łaskawie zielone zapali. A jka znam Bytom, to przez pół doby będą mrugać żółte i próbując przejść będziesz się modlił, żeby jakiś pajac pędzący na złamanie karku cię nie rozjechał. Zaiste, modernizacja na miarę Burkina Faso. Odpowiedz Link Zgłoś
k3pulg w mieście trzeba pomalutku jeździć 06.03.09, 09:35 Wielu narzeka na korki. Ja się z nich cieszę. Szoferzy wolniej jeżdżą, nie potrącą nikogo. Na miasto można popatrzeć, papierosa zapalić, pomilicja mandatu nie wlepi. Odpowiedz Link Zgłoś
rysiekk111 wolniej i płynniej, n.p. jak w Drachten 07.03.09, 12:17 choć lepiej oczywiście z odpowiednią sygnalizacją wymuszającą płynność. ogólnie temat uspokojenia ruchu jest obecnie najwazniejszy gdyż w mieście jest ono warunkiem bezpiecznego używania lekkich autek w stylo choćby Taty Nano Odpowiedz Link Zgłoś
rysiekk111 A o Zielonej Fali słyszeli ? ona zapewnia płynność 07.03.09, 12:20 Czy tak jak ci z Augustowa ( nawiasem mówiąc wyjątkowo ciężkie przypadki )bezmyślnie powtarzacie jakoby każde przejście musiało powodować korki ? Odpowiedz Link Zgłoś
snurfik Zielona Fala? Zejdź na ziemię chłopie.... 09.03.09, 12:42 Z taką ilością przejść, do tego włączanych przyciskiem - na pewno zielona fala ma sens? Bytomskie urzędasy łaskawie zwróciłyby uwagę na to że na ul. Wolskiego korkują się dwa pasy w kierunku K. Miarki a nie pas do skrętu na Zabrzańską! To jest wąska gardziel! Wystarczy zwężenie pod mostem i korek jest aż do Łużyckiej!Kto w Zarządzie Ruchu jest odpowiedzialny za badania, chciałbym poznać imię i nazwisko tej osoby, niech złoży podpis pod tymi bzdurami żeby było kogo pociągnąć do odpowiedzialności! Odpowiedz Link Zgłoś
rysiekk111 zielona fala może odblokować tunel 10.03.09, 08:24 musi w tym celu sięgać aż do skrzyżowania za tunelem. Jej wprowadzenie jest konieczne niezależnie od wprowadzenia dodatkowych przejść - oczywiście pod warunkiem że nie będą wzbudzane, bo to zaprzeczenie idei fali. Odpowiedz Link Zgłoś
snurfik Re: zielona fala może odblokować tunel 10.03.09, 13:07 no właśnie w tym tkwi problem: światła których nie da się zsynchronizować to Wrocławska (przy parku), Kolejowa/Wyczółkowskiego. Jeżeli miałoby być przejście z dworcowej do dworca to mamy już trzy na głównej(KRAJOWEJ)trasie.Ruch na nich jest niemały. Zielona Fala jest doskonałym pomysłem pod warunkiem że zostanie wprowadzona na wszystkich drogach wlotowych/wylotowych z miasta a więc: na "Pogodzie", Piłsudskiego, dalej(kierunek Wrocław): Wrocławska(kościół, więzienie(główne skrzyżowanie) Wrocławska/Chrzanowskiego , Wrocławska/ Łużycka itd kierunek Poznań: Piłsudskiego/Piekarska, Piłsudskiego/Strzelców Bytomskich, Strzeców Bytomskich (kościół) itd. No ale to wymyśliłem ja, szary obywatel. Natomiast mamy armię "znawców" w inżynierii ruchu którzy na każdy problem komunikacyjny (np. przejście na wrocławskiej koło BP) mają jedno rozwiązanie: wprowadzić sygnalizację. I za to im wszyscy płacicie. Tu trzeba kompetentnych osób i pomysłów a nie amatorszczyzny z lat 90-tych. Odpowiedz Link Zgłoś
rysiekk111 Co to, k.., znaczy "nie da się zsynchronizować"!? 10.03.09, 18:15 Niby dlaczego !? Faktem jest, że najlepiej wprowadzić z.falę gdzie się tylko da i jest potrzebna i to, że bez niej sygnalizacja MOŻE zaburzać płynność ruchu ( czasem wystarczyłyby wskaźniki czasu pozostałego do zmiany koloru - ich wprowadzenie jest niestety wciąż blokowane ). Analizując jednak omawiane miejsce to rzeczywiście z.fala powinna się zaczynać na Wrocławskiej już od skrzyżowania przy urz.skarbowym. Nie jest to jednak w 21 wieku awykonalne, nieprawdaż? Odpowiedz Link Zgłoś
snurfik Re: Co to, k.., znaczy "nie da się zsynchronizowa 11.03.09, 09:15 No jak "niby dlaczego?": Bo to jest tylko i wyłącznie przejście dla pieszych (mówię o przejściu przy przystanku)! Zielona Fala zaczynała sie kiedyś od Arki Bożka a kończyła na Wesołym Miasteczku. Wiesz co ją "położyło"? Przejścia dla pieszych w Chorzowie! Podstawa to zlikwidować przejścia dla pieszych ze wzbudzaną sygnalizacją i ustawić światła tak, by jadąc 50km/h mieć "zielone" przez całe miasto. Czy to takie trudne? Ruszyć tyłki! zbadać natężenie ruchu o różnych porach, newralgiczne punkty, i wprowadzić zmiany w życie. Ciekawe czy Was - urzędasy - nie denerwuje stanie po południu w korku i nie chcielibyście tego zmienić...? Tu nie ma co czekać na cuda typu A1, nitka z tunelu tylko niezależnie brać się do roboty! Odpowiedz Link Zgłoś
rysiekk111 no właśnie, zliwkidować wzbudzane światła i się da 11.03.09, 14:02 kto powiedział, że przejście dla pieszych ma być wzbudzane ? Odpowiedz Link Zgłoś