Dodaj do ulubionych

wymiana uszczelki pod miska olejawą

04.02.07, 11:09
czy miska musi byc dokrwcona kluczem dynamometrycznym i z jaka siłą mam
silnik 2.0 16V TS prosze o pomoc i jaka uszczelke załozyc orginalna czy inna?
Obserwuj wątek
      • sedici Re: wymiana uszczelki pod miska olejawą 04.02.07, 12:02
        aha powiedz mi czy masz jakis patent na to zeby mozna bylo smok najpierw
        zalozyc a pozniej miske, bo mi sie nie udalo i musialem palcyma jakos
        kombinowac przy lekko spuszczonej misce zeby dokrecic smok.. miske zakladalem
        na zalozonym silniku ze skrzynią..
        • pellsik Re: wymiana uszczelki pod miska olejawą 04.02.07, 13:06
          niedawno kupiłem alfe 145 wiec ja dopiero jestem nowicjuszem w tym wiec
          dziekuje za pomoc i piszesz ze trzeba na smok uwazac dziekuje jak mozez to
          prosiłbym o wytłumaczenie tego od poczatku do konca. ja mam gwint zerwany w
          misce wiec musze ja sciagnac i pospawac to.
          • sedici Re: wymiana uszczelki pod miska olejawą 05.02.07, 14:41
            no generalnie zdjecie miski nie jest trudne, odkrecasz dwururke, odchylasz
            gdzies wydech itd, pozniej jedynie problemem jest smok ktory trzeba odkrecic po
            odkreceniu wszystkich srub od miski i wtedy ją delikatnie opuscic i odkrecic
            dwie sruby na klucz 11 jesli dobrze pamietam mocowania smoka.. jesli miske
            masz przyklejoną na silikon mozesz miec problemy z jej odklejeniem, ja
            odczekalem jeden dzien i na drugi dzien delikatnie szarpnąłem i zeszla.. przy
            skladaniu najlepiej tez najlepiej dac silikonu przy mocowaniu smoka, i na
            miske, ja niestety troche dlugo sie natanczylem zeby miske z tym smokiem
            zalozyc i silikon ktory dalem na miske w jednym miejscu musial juz delikatnie
            podeschnąć (bylo lato) i mi delikatnie teraz sie sączy olej w jednym miejscu