Dodaj do ulubionych

regeneracja maglownicy

18.10.07, 00:56
czy regenerował ktos przekładnie kierownicza w miejscowości Cichawa, pod Krakowem, albo gdzieś w pobliżu, woj. podkarpackie lub małopolskie i jaka cena a najważniejsza jakość wykonania!!!
Obserwuj wątek
    • andypip Re: regeneracja maglownicy 18.10.07, 01:13
      A co dokładnie jest tej maglownicy? Leje czy puka? Moja miała luzy, ale
      wymieniłem tylko sworznie wewnętrzne z drążkami. Dostałem takie "sprytne"
      zamienniki z dodatkowym tłumikiem drgań gumowo-metalowym. Praktycznie jej nie
      słychać, pozostał niewielki luz na listwie. Była na szczęście szczelna.
      • pejo3 Re: regeneracja maglownicy 18.10.07, 02:12
        Jest szczelna, nie leje tylko stuka i to tylko wtedy gdy kierownica jest prosto lub niewiele skręcona w lewo lub prawo. Jeśli wykonam cały obrót kiefownicą, moge jeździć po mega dziurach i będzie cichutko, nic wtedy nie stuka.
        • 19-74pm Re: regeneracja maglownicy 18.10.07, 07:44
          Witam.To może ja też się podłączę pod temat maglownicy.W mojej
          145JTD też zaczęła stukać przekładnia i są luzy.Zapytanie moje co w
          niej można wymienic bo kolega wyżej pisze że nie regenerował a tylko
          coś wstawił i luzy są mniejsze.Ja w swojej wymieniłem tylko
          kompletne drążki kierownicze ale to specjalnie nie
          pomogło.Maglownica jest suchutka bez wycieków.Pozdr.Piotrek
          • andypip Re: regeneracja maglownicy 18.10.07, 08:04
            Jeśli operacja wymiany drążków nic nie dała - to pozostaje listwa zębata.
            Przymierzałem się do regeneracji przekładni w Kożuchowie (zielonogórskie). Miało
            to polegać na tym, że przyjeżdżam do warsztatu gdzie wyjmują mi moją przekładnię
            i zakładają własną po regeneracji. Koszt 600 lub 800 zł - nie pamiętam
            dokładnie, czas ok. 6 h. Firma handluje też maglownicami na allegro.
            Zrezygnowałem, ponieważ wymiana drążków, w moim przypadku załatwiła sprawę. Nowe
            drążki (zamienniki) różniły się od starych tym, że za przegubem miały dodatkowo
            łącznik metalowo-gumowy.
        • andypip Re: regeneracja maglownicy 18.10.07, 07:51
          Spróbuj sprawdzić stan końcówek od strony przekładni. Można nawet ścisnąć je
          dłonią przez osłonę i życzliwy pomocnik niech rusza kierownicą. Luz wyczuwalny -
          przeguby do wymiany. Listwa będzie miała luz przede wszystkim przy ustawieniu
          kół na wprost (większość przebiegu auta). Mnie luz listwy nie przeszkadza, stuk
          słychać tylko przy bardzo szybkich ruchach kierownicą (a i tak trzeba dobrze się
          wsłuchać). Gumowe tulejki na nowych drążkach skutecznie tłumią drgania.
        • elwee Re: regeneracja maglownicy 31.10.07, 07:54
          Pan ma nick "przemysławciszka", a tu masz link
          moto.allegro.pl/item257127384_przekladnia_kierownicza_alfa_romeo_156.html
          Taki telefon posiadam: 0606-617-437

          Napisz lub zadzwoń do niego, a on Ci powie co sprawdzić w
          maglownicy, by trafić we właściwą (tu chodzi o drobny lub gruby
          frez).
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka