Dodaj do ulubionych

Seat Toledo 1.8 8v, pytanko.

23.03.08, 16:08
Czy w Toledo (1994r.) 1.8 można ośmiozaworową głowice zastąpic
szesnastozaworową?
Jeżeli tak, to jak to uczynic i jakie teoretycznie były by koszta.
Pytam się ponieważ kolego dysponuje Toledo 1.8 i chciałby się troche
pobawic w przeróbki. Jego Seat ma 90KM a wersja 16v 115KM.
PZDR Yamasz
:::Puści klamę, ruszy i na horyzoncie zniknie:::
Obserwuj wątek
    • black_code Re: Seat Toledo 1.8 8v, pytanko. 25.03.08, 17:36
      raczej tak , skoro uszczelka pod glowice jest taka sama i
      rozrzad tez to nie sadze zeby byly z tym wieksze
      problemy .Dokladniej lepiej zapytac na forach VW .
      A na marginesie to silnik 16V ma okolo 136KM ,ten 115 to
      chyba 1.8 lub 2.0 z wielopunktowym wtryskiem
    • marekatlanta71 Re: Seat Toledo 1.8 8v, pytanko. 25.03.08, 17:42
      A nie jest tak, ze poza sama glowica trzeba miec inny pasek rozrzadu; mozliwe ze
      jakies obudowy/kolka zebate nie beda pasowaly. Do tego prawdopodobnie inne
      wtryskiwacze, inne oprogramowanie komputera, inne czujniki itp. I moze sie
      okazac ze taniej jest po prostu wlozyc nowy silnik.
    • typson Re: Seat Toledo 1.8 8v, pytanko. 25.03.08, 19:47
      wejdz na intercars, w katalog czesci i zobacz jak wygląda uszczelka pod głowice
      dla 8v i 16v. Na moj gust bedzie roznica w szerokosci lub przynajmniej w
      kanałach olejowych i wodnych. Ogolnie 16v bywa sporo szersza. Raczej marne szanse.
      • black_code Re: Seat Toledo 1.8 8v, pytanko. 25.03.08, 20:29

        Usczelka pod glowice jak i pasek rozrzadu jest identyczna w
        silnikach 1.6 ,1.8 1.8 16V oczywiscie z tamtego okresu .
        Bez dyskusji zmiana ukladu wtryskowego z monowtrysku na
        wielopunktowy wymaga troche przerobek ale nie jest w tym
        przypadku bardzo skomplikowana czy kosztowna posiadajac
        potrzebne czesci .
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka