Dodaj do ulubionych

proszę o pomoc w interpretacji cyklu

07.05.12, 09:42

W metodzie Rötzera
a) metoda Rötzera, 1 cykl obserwowany
b) cel - ciąża
c) termometr elektroniczny Microlife z 1 miejscem po przecinku, godz. 7 rano, waginalnie
d) nie choruje, nie biorę leków, 30lat
e) to moja wyczekiwana 1 ciąża

brązowe plamienia przed okresem zdarzyły mi się już po raz drugi odkąd się staramy o dziecko. wydaje mi się że w tym tkwi problem z poczęciem ale nie znam się więc proszę o pomoc
Obserwuj wątek
    • panizalewska Re: proszę o pomoc w interpretacji cyklu 09.05.12, 09:49
      No baaardzo ładny cykl :)
      I zdaje się dobrze zinterpretowany, więc o jaką konkretnie pomoc chodzi?

Brązowe plamienia dzień-dwa przed okresem - zupełnie normalna rzecz, zwłaszcza, jeżeli okres liczymy od "żywej krwi".
      Ja czasami miałam plamienia, czasami nie. I początek chluśnięcia krwią o różnych porach dnia.
      Jeżeli Cię to jednak niepokoi - pogadaj z lekarzem.

A od ilu cykli się staracie o dziecko? I jak często się tulicie w dniach płodnych? Dobrze jest zrobić sobie co najmniej tydzień przerwy przed kolejnym okresem płodnym, żeby Twój Luby miał "wielką kumulację" ;)
      Nam się udało za drugim podejściem, mimo, że oboje zupełnie zdrowi, płodni, nie żałowaliśmy sobie i w ogóle ;)
      Wg wszelkich badań zdrowa, płodna para, uprawiając seks nawet w szczytach śluzu, szyjki i w ogóle w warunkach miód-malina - ma szansę na ciążę ZALEDWIE 60%! Także nie jesteśmy aż tak wiatropylne, jakbyśmy czasami chciały ;)
      Powodzenia! :)
      • bystra_26 do panizalewska 09.05.12, 11:25
        Szanse na ciąże ze współżycia w dni płodne, wynoszą 25-40% maksymalnie (różne źródła). Oznacza to, na szczęście, że zasadniczo seks ma bardziej rolę więziotwórczą niż prokreacyjną.
          • wielorak Re: do panizalewska 10.05.12, 09:29