Dodaj do ulubionych

On ma też nie mieć ochoty na seks?

15.01.09, 18:32
Gdy kobieta dłuższy czas nie ma ochoty na seks (np. zmęczenie,
zniechęcenie etc. - nie wnikamy) facet nie koniecznie ma w planach
spanie z rękami na kołderce. Wytłumaczcie mi kobiece podejście - on
też ma nie mieć takich potrzeb? (kumpla żona jest na niego
śmiertelnie obrażona, bo po 1,5 miesiąca abstynencji postanowił sam
sobie poradzić z napięciem seksualnym.)
--
umiarkowani hedoniści
foto
foto
Obserwuj wątek
    • durneip Re: On ma też nie mieć ochoty na seks? 15.01.09, 18:41
      aaa co ja narobiłam! przez pomyłkę odpowiedziałam ci na FK i teraz mnie
      zagryzą!!! :D:D

      no to jeszcze raz:
      a potem na forum bez seksu w małżeństwie wisi "od urodzenia dziecka/kupienia
      samochodu/grypy w zeszłe wakacje nie mam wielkiej ochoty na seks i mąż się ode
      mnie odsunął, co robić?!"
    • gs_win 1,5 miesiąca facet nie wytrzyma 15.01.09, 18:43
      Mnie po kilku dniach zaczynają jądra boleć a więc te 1,5 miesiąca to
      raczej przesada - tyle się nie da wytrzymać . Co do kobiety -
      nałozyła na niego karę a ten ją obszedl tak , że jest mniej
      dotkliwa . To tak jakby przestała mu za karę gotować i przyłapała go
      na żarciu czegoś z mikrofali - wiadomo , że nie takie fajne , ale
      głodny nie jest a więc kara nie działa . Kobiety stosują sex jako
      element przetargowy a brak sexu jako karę . A potem dziwią się , że
      mężczyzna znajduje sobie kochankę czy blokuje jej pieniądze .
    • nawrotka1 Re: On ma też nie mieć ochoty na seks? 15.01.09, 19:02

      Wiemy juz z forum, ze niektóre kobiety nie są w stanie zaakceptowac ani
      pornografii ani faktu, że męzczyźni sie masturbują.:)
      Ale nie ma co uogólniac. To nie jest żadne "kobiece podejście" tylko efekt
      zerowej wiedzy o męskiej seksualności.
      Niech Twój kumpel uświadomi żonę - może zasugerowac jej poczytanie forum :)))


      ------
      zmieniłam nick - nawrocona5 :)
      • menk.a Re: On ma też nie mieć ochoty na seks? 15.01.09, 19:45
        nawrotka1 napisała:

        > Ale nie ma co uogólniac. To nie jest żadne "kobiece podejście" tylko efekt
        > zerowej wiedzy o męskiej seksualności.

        I babskich obrażeniach, czyt. fochach (nie lubię tego słowa).;)
        --
        opieram się wszystkiemu, oprócz pokusy /O.W.
        • menk.a Re: On ma też nie mieć ochoty na seks? 15.01.09, 19:46
          menk.a napisała:

          > nawrotka1 napisała:
          >
          > > Ale nie ma co uogólniac. To nie jest żadne "kobiece podejście" tylko efek
          > t
          > > zerowej wiedzy o męskiej seksualności.
          >
          > I babskich obrażeniach, czyt. fochach (nie lubię tego słowa).;)

          Innymi słowy obrażaniu się.
          I stereotypową gadkę mamy. :D
          --
          Wpycham kij w mrowisko i w popłochu oddalam się w nieznanym kierunku.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka