Dodaj do ulubionych

Choinka naturalna czy sztuczna?

05.12.11, 13:15
Swieta tuz tuz. Zawsze lubilam nastroj swiateczny i ubieranie choinki w Wigilie. U mnie w domu zawsze byla sztuczna ( znaczy u moich rodzicow). Pozniej moi rodzice sie wyprowadzili na wies i teraz zawsze maja jakas galazke z prawdziwej choinki.
W moim domu natomiast mialam choinke naturalna, bo one tak pieknie pachna:) Tylko co potem zrobic z taka choinka> Probpowalam wsadzic do ziemi, ale sie nie przyjela.
A u Was jaka choinka w tym roku?
Pozdrawiam:)
Obserwuj wątek
    • miwah Re: Choinka naturalna czy sztuczna? 05.12.11, 13:35
      Wiwi, my wczesniej posilkowalismy sie sztuczna i jakas galazka swieza.
      Teraz jest w doniczce i pozniej sadzimy ( juz 3 w ogrodku rosna).
      Niewielka bo wieksze maja poprzycinane mocno korzenie i nie ma szans ze sie przyjma. I tez nie trzymamy dlugo w domu. Ubieramy tuz przed wigilia i wyprowadzamy najpozniej po 2 tyg ( fakt ze w domu nie ma tez wysokich temperatur)
      A wczesniej ubieramy galazki jakies ozdobne ( takie z wierzby ornamentalnej np) i te dlugo stoja.
      to pod sciana mianowicie
      picasaweb.google.com/104046242088123566869/ChristmasTime2010#5554289540861292626
      W tym roku M zrobil drewniana w stylu shabby chic/primitive taka ;) pomalowana na bialo. Jeszcze nie wiem czy wykorzystamy do powieszenia na niej kartek czy ozdob zamiast tej wierzbowej

      W zeszlym roku skonstruowal z dziatwa taka z galezi i czescia kartek w ozdobione w jadalni stalo picasaweb.google.com/104046242088123566869/ChristmasTime2010#5554289501205958658
      • wiwi1 Re: Choinka naturalna czy sztuczna? 05.12.11, 17:39
        Przepiekne zdjecia, jak zawsze:) (widzialam Twoj blog, mnostwo pieknych zdjec i wspanialych pomyslow) Jak Ty na to wszystko znajdujesz czas i checi? Ja przy dwojce maluchow wysiadam. Naprawde bardzo Cie podziwiam:)
        Pozdrawiam:)
        • miwah Re: Choinka naturalna czy sztuczna? 06.12.11, 12:41
          Wiwi, ale moje dzieci juz stare :). Podejrzewam ze nawet najmlodszy starszy od Twoich.
          Ja dopiero od mniej wiecej 2-3 lat moge cos wiecej w tym kierunku.
          Wczesniej to najwyzej papierowe lancuchy i pawie oczka ;) na poziomie mozliwosci 5latka siedzac i dlubiac z progenitura.
          Od niedawna tez mam maszyne dzieki ktorej uwierzylam ze nie taka ze mnie sierota ostatnia w kwestii szycia i ze to jednak wina tego rabka u spodnicy a nie moja ze szycie szlo jak po grudzie ;-P
          A przy okazji, razem z rosnacymi dziecmi wciagam sie w rozne nowosci bo w sumie przedzenie, filcowanie, dzierganie to od nich inicjatywa wyszla.
          Feler tylko taki ze doba mi sie znowu jakos skurczyla. :-}
          Teraz produkujemy roznosci na swiateczny kiermasz charytatywny, w zw z czym inne pilne rzeczy czekaja na swoja kolej, no ale moze przed swietami nadrobimy ;). Ech! Dlaczego ja tak lubie spac a nie jak M. Thatcher ;-p
      • miwah Re: Choinka naturalna czy sztuczna? 29.12.11, 12:24
        > Niewielka bo wieksze maja poprzycinane mocno korzenie i nie ma szans ze sie pr
        > zyjma.

        poczytalismy troche i zdecydowalismy sie na taka w doniczce ale nie orzesadzona do niej a wyhodowana od poczatku (pot grown). Przesadzimy pozniej do wiekszej donicy i niewykluczone ze bedzie na przyszly rok podrosnieta :)

        Ogolnie zywe, nawet te sciete, sa bardziej eko niz sztuczne plastikowe.
        Oczywiscie pod warunkiem ze odpowiednio zadysponowane pozniej ( tak, u nas tez na kompost odbieraja)

        Nasze mini-mini w doniczce :)
        picasaweb.google.com/115047692223320602119/Crochet#5687170969334037602
        picasaweb.google.com/115047692223320602119/Crochet#5687259427248886562
        • wiwi1 Re: Choinka naturalna czy sztuczna? 31.12.11, 11:40
          Super choineczka:) Tez myslalam o czyms podobnym tylko moj dwulatek by taka choinke przewrocil. W tym roku i tak wyjechalismy na swieta, wiec zdecydowalismy sie na ozdoby i oswietlenie mieszkania pod sufitem z daleka od malutkich lapek mojego synka, ktory wszystko lubi sciagac co mu tylko w lapki wpadnie;)
          Pozdrawiam:)
          • miwah Re: Choinka naturalna czy sztuczna? 03.01.12, 20:28
            wiwi, ona mala ale donice ma upiornie ciezka bo korzenie w calosci ( w sensie ze nie przycinane- wyrosla w niej od sadzonki ;) ) wiec nie wiem czy 2 latek by dal rade udzwignac.
            Inna sprawa ze przy takim drobiazgu tez nabywalismy mniejsze jakies ( chyba nawet sztuczna taka mielismy) i stawialismy na komodzie.
            Acz przy 2latce, roczniaczce i kilkumiesieczniaczce M sie raz skusil na wielkie drzewo z racji przyjazdu mojej siostry z mezem i jakos sie uchowalo.
            Pozniej nastepne tez, acz fakt ze bylo osadzane w kubelku z kamieniami ;)
            No zdejmowaly jakies ozdoby, ale raczej wolaly siedziec pod drzewkiem niz je przewracac :) Z psem i kotem mielismy wiecej problemu w tej kwestii

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka