Dodaj do ulubionych

Slomki wielorazowe

16.06.14, 16:38
Macie moze jakies godne polecenia? Moj syn pije tylko sok jablkowy (z woda), wiec w celu ochrony zebow daje mu zawsze ze slomka. Ale te jednorazowe, to tak troche malo ekologiczne rozwiazanie. Kupilam raz w ikea takie grubsze, rurki jakby, ale one szerokie i twarde, wiec syn ich nie lubi.
Widzialam tez na amazon takie reusable, ale £8 za 4 slomki? Hmm, chyba ze je ktos poleci:-)
Obserwuj wątek
    • wiwi1 Re: Slomki wielorazowe 17.06.14, 15:20
      cherrie ja nie uzywalam wielorazowych, ale kiedys planowalam kupic jak moj syn byl malutki i znalazlam metalowe (ale tu ryzyko skaleczenia) i z silikonu. Te z silikonu najbardziej do mnie przemawialy, w koncu jednak nie kupilam. Jak bede miec chwilke to poszukam i znajde Ci te slomki co wtedy znalazlam, ale Ci ich nie zarekomenduje, bo ich w koncu nie kupilam.
      Pozdrawiam:)
    • agnieszkaskotnicka Re: Slomki wielorazowe 16.10.18, 21:32
      Ja polecam ekologiczne słomki bambusowe. Są leciutkie i można je łatwo czyścić specjalnym czyścikiem dzięki czemu bardzo wolno się zużywają. Ja swój zestaw (8 słomek) kupiłam w poprzednie wakacje i "zużyłam" dopiero 5 słomek :) Czyścik można dostać za darmo jak się kupi zestaw - www.mojabutelka.pl/produkt/slomki-bambusowe/
    • adrianoo156 Re: Slomki wielorazowe 22.03.20, 12:54
      ja tu ostatnio kupowałem metalowe słomki:
      pajlo.pl/sklep/slomki-ekologiczne/slomki-metalowe/
      w sumie wszystko ok. Co dla mnie bardzo ważne, paczka była ekologicznie zapakowana. Więc obsługa super :)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka