Dodaj do ulubionych

QLAIRA - nowe tabletki!!!

    • szaroscxxx Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 22.10.10, 21:57
      xxxxx
    • enyusia Re: QLAIRA - ostrzegam!!! 16.02.11, 15:59
      Każda tabletka może wywołać takie skutki uboczne - wszystko zależy od organizmu. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tych tabletek - biorę już 3 opakowanie. Zero skutków ubocznych - ani opuchlizny, ani tycia, zero bólu piersi, a libido ...hm pierwsza klasa. Wcześniej brałam różne tabletki - harmonet, novynette, yasminell i za każdym razem musiałam z nich rezygnować - miałam bóle głowy, stany depresyjne, mega huśtawki nastroju...
      Po to się tyle pisze o skutkach ubocznych, żeby każda kobieta potrafiła w porę zareagować i zmienić tabletki na inne. I nie ma co od razu zwalać winy na koncerny farmaceutyczne, czy na lekarzy. Żaden lekarz nie jest w stanie przewidzieć ja zareaguje organizm pacjentki.
    • tomq12 Pigułki wywołują nowotwory, lekarze alarmują!!! 20.02.11, 11:51
      Lekarze alarmują, nie słuchajcie konowałów opłacanych przez firmy farmaceutyczne!, pigułki powodują poważne ryzyko nowotworów, jak myślicie, dlaczego obcnie tak często się słyszy o nowotworach?
      adonai.pl/life/?id=81
      • katja_24 Re: Pigułki wywołują nowotwory, lekarze alarmują! 06.07.11, 17:54
        "Portal katolicki" i wszystko jasne. Zenada.
    • nataaasza13 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 25.02.11, 22:06
      to wszystko zależy od organizmu kobiety i czy lekarz je odpowiednio dobierze. Natomiast co do samych tabletek to nie sa złe i pod względem skuteczności i ceny - ja je kupuje w Aptece Za Grosze w Płocku i cenowo jeszcze nie zbankrutowałamsmile
    • abc.live Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 11.08.11, 18:48
      Qlairę biorę już 7 miesięcy. Ginekolog przepisał mi te tabletki w związku z problemami trądzikowymi. Przez cały ten czas nie miałam ani razu miesiączki ani żadnych krwawień. Cera, rzeczywiście nie do poznania, wszystkie problemy ustąpiły. Niestety, mój organizm zareagował na Qlairę zwiększonym apetytem. Przytyłam już 8 kg. Tak silny apetyt jest niezwykle trudno kontrolować. Dzisiaj byłam u pani ginekolog, która zmieniła mi Qlairę na Yasmin.
    • korrra Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 20.08.11, 21:01
      Wypowiem się i ja, choć post nieco stary.
      Przyjęłam pierwsze opakowanie i skutkiem ubocznym było 2-tygodniowe plamienie, bóle głowy i trądzik, okres pojawił się przy czwartej tabletce od końca, z tym że skąpszy niż zawsze. Zobaczę jak będzie przy drugim blistrze, ale jesli znowu wystąpią skutki uboczne, wtedy je zmienię.
      Parę lat temu przed ciążą przyjmowałam Minulet, były dla mnie rewelacjne, niestety wycofane z rynku.
      • olka981 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 24.08.11, 15:15
        w innych krajach minulet dalej sprzedaja mozesz sprubowac kupic przez apteki internetowe
    • melani5 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 17.09.11, 11:38
      Witajcie,qlaire bralam prawie przez dwa lata.Przez poltora roku czulam sie swietnie,zero skotkow ubocznycz,libido duze. Niestety 6m-cy temu wszystko sie zmienilo. Niemoglam wyleczyc infekcji,zaczymywalam wode, zrobilam sie wiecznie zmeczona i senna i glodna(przytylam 5kg w ciagu 4m-cy).Tego miesiaca dostalam takiej migreny ze po tygodniu bolu glowy i nudnosci przestalam brac tabletki w polowie opakowania. poczulam niesamowita ulge,wrocial ochota na sex,3 kg zlecialo w 4dni. No i teraz musze szukac innych pigulek, co bedzie ciezkie bo bralam juz 10 roznych i tylko przy qlaira sie zak dludo przytrzymalam.
      • madja84 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 06:46
        ja mam taki problem to moje3 4 opaK MYSLALAM ZE PO 3 WSZYSTKO SIE ZMIENI ALE JA W 14-15 DC DOSTAJE NORMALNIE OKRES....A POTEM W 27 DC TYLKO LEKKIE PLAMIENIE CZY KTORAS TAK MIALA CHYBA LEPIEJ JE ZMIENIC...
        • frida_a Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 10:36
          Ja kończę pierwszy blisteter i porażka, biust mi się powiększył no i waga do przodu sad
          wracam do YAZ .
          • madja84 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 10:43
            a dlaczego zmienilas na qlaire??a po yaz jak bylo?
            • jajko54 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 11:25
              uważaj bardzo. też tak miałam na qlairze ze okres w środku cyklu. okazało się że miałam normalny cykl z owulacją mimo brania tych tabletek. gdyby nie czujność to bym zaszła w ciążę.
              • madja84 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 11:33
                bozesz nie strasz mniewinknie planuje 3.....musze je zminic
                • olka981 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 13:22
                  ja biore drugie opakowanie jak narazie okay ale okresu nie dostalam ale mi to pasuje
            • frida_a Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 17:54

              madja84 napisała:

              > a dlaczego zmienilas na qlaire??a po yaz jak bylo?

              Bo miałam słabe libido uncertain
              • madja84 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 21.10.11, 20:59
                no wlasnie cholera...urok tabletek....:/za to przy qlaira libido mam super...i ogolnie czuje sie naprawde dobrze tylko cholera te plamienia w srodku cyklu,,,wieksze niz w dniach gfdzier powinno byc
                • olka981 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 27.10.11, 16:21
                  no i u mnie sa plamienia koncze drugie opakowanie a po za tym czuje sie dobrze ciekawe czy to sie unormuje z czasem z tego co czytam to duzo wlasnie ma plamienia na nich
      • vyola Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 30.03.17, 10:34
        Ja też brałam ja przez 5 miesięcy miesiąc zrobiłam przerwy i dalej ja biorę ale zastanawiam się nad odstawieniem też przytyłam z 5 kg albo i więcej zawroty głowy, uklucia, wiecznie zmęczona, senna i zadyszki przy zwykłych nawet czynnościach. Chyba odstawie i zobaczę czy waga się unormuje.
    • malgog Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 08.03.12, 12:07
      dołaczam do grona niezadowolonych
      w pierwszym miesiącu Q bóle głowy, uczucie spuchnięcia, suchośc w gardle, osłabienia
      w drugim to co wyżej + grzybica jakiej w życiu nie doświadczyłam, ginekolog patrzył na mnie podejrzliwie bardzo...nie mówiąc o migrenach, które ciagnęły się w nieskończoność
      miałam wrażenie połowy skutków ubocznych z ulotki
      wróciłam do marvelonu
    • mateoeasy Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 10.07.12, 17:12
      hej. pigulki mi odpowiadaja w 100 procentach. okres dostaje juz przy 26 dniu cyklu i za porada lekarza nie biore juz placedo czyli tych bialych.libido jak nigdy! zero tycia, moze male bole glowy na samym poczatku opakowania tak z reguly 4 dni a potem ok.
      • asiaisina222 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 10.07.12, 17:57
        hej a robisz przerwe w stosowaniu bo probuje sie dowiedziec robilam juz kilka wpiasow i nikt mi nie odpowiada!!!!!
        • haneczka-1 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 10.07.12, 19:10
          Nie robi sie przerwy.
          Jak nie bedziesz brala 2 ostatnich bialych tabletek,czyli placebo to wtedy musisz zrobic 2 dniowa przerwe.
      • olka981 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 15.12.12, 14:31
        to nie bierzesz plecebo i dalej masz okres normalnie ? a masz jakies plamienia w srodku cyklu ??
    • maggi9 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 08.04.13, 14:40
      Dziewczyny gdzie w Warszawie kupić tanio Qlaire?
      Jak dotąd znalazłam najtaniej w aptekarzu warszawskim za 42zł.Czy sa gdzieś taniej?
      • irmina242 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 30.04.13, 20:56
        No, niestety ja QLAIRY nie polecam.
        Widać po wpisach, że głownie wypowiadają się tu młode dziewczyny.
        Ja brałam Qlaire przez 6 miesięcy i niestety bolą mnie kości, stawy, mam suchość, libido= 0 albo i mniej niż zero + Qlaira nie jest taka tania.
        Nie polecam, nie wszystko jednak złoto co sie świeci i jest takie "nowoczesne".
        Ostatnio po wzięciu 2 opakowań - nie wystąpiła miesiączka. Teraz biegam po lekarzach, bo mam problem z miesiączkowaniem. Ostatnio wywołuje lekami. Myślałam, że już przekwitam ale to jeszcze nie to. Brak hormonów, które powodują brak miesiączki, a Qlaira mi w tym też nie pomogła. Nie wiem czy nie zaszkodziła.
        Pozdrawiam


        • gazetaforum Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! zamiennik Ovulastan 25.06.13, 05:36
          Stosuje Ovulastan to zamiennik Qliry dużo tańszy a różnicy jak na razie nie widzę
          Czy stosuje ktoś jeszcze??
      • eszafranka Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 20.06.22, 19:27
        sprzedam 2 op. nowe nie mogę brać....
        70 zł
        Warszawa pisz erbrzoza@o2.pl
    • nikasob Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 04.10.13, 11:49
      Biorę Qlairę od czerwca br.- nie mam żadnych efektów ubocznych, oprócz jednego na ogromny plus - brak miesiączek. Właściwie w terminie miesiączki mam praktycznie niezauważalne jednodniowe mini-plamienie. Na minus - cena, ale w sumie zaoszczędzam na podpaskach, więc na jedno wychodzi wink Poprzednio brałam kilka lat yasminelle, też było ok.
      • lene.2 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 09.08.16, 22:34
        tyje sie nisamowicie
        • lene.2 Re: QLAIRA - nowe tabletki!!! 09.08.16, 22:37
          po trzech miesiacach jestem po prostu bajla. odstawiam. nie wiem jak ja teraz zgubie to co mi narosło na brzuchu i udach. mam nadziej ze to tylko woda.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka