xxx-xc
05.06.23, 18:39
Cześć
Pierwszy raz sie wypowiadam na forum - nie mam doświadczenia ale .... muszę się chyba zapytac bo pytanie nie daje mi spokoju
Rok temu zacząłem się spotykać z super dziewczyną. Nie mogę powiedzieć ze było idealnie - male sprzeczki sie trafiały ale raczej potraktowalem to wtedy jako proces docierania. Oboje bylismy. po dlugich związkach i z dziećmi. Podeszliśmy do relacji bardzo systemowo - tzn długo rozmawiliśmy na temat swoich oczekiwań w stosunku do partnera i w miare możliwosci zaczelismy je wprowadzać. powiedziałbym taka dojzala relacja,
Na początku związku partnerka zostala zdiagnozowana. Jak twierdzi wtedy miala depresje - ja tego nie zauwazalem - myslalem ze to ... poprostu normalne ze ktos ma gorszy dzien i nie wierzylem w diagnoze.
Widziałem ze ma gorsze dni - dzwoniła do mnie i prosiła o przyjechanie i przytulenie - wiele razy
Zawsze sie mna interesowala, starala sie pomóc, wysłuchać, odzywała sie chociaż na chwile rano wciągu dnia i zawsze wieczorem dlugie rozmowy do pozna i bardzo duzo czulosci (nie mowie o seksie, chodz tez).
Ostatnie 4 dni:
dzien 1) przyjedz bo Cię potrzebuje zebyś był obok
dzien 2) Jak prawie kazdy inny - opowiadanie co bylo w pracy, co jakis czas przytulenie, lapanie za rękę
dzien 3) Zaprasza pierwszy raz moich rodzicow | Spotylami sie z jej bratem
dzien 4) Troche nie udany koniec dnia - troche sie rozminelismy w łóżku ale bez dramatu
dzien 5) - Nigdy Cie nie kochalam i nie pokocham
Jeszcze 2 tygodnie temu bylem po raz kolejny zapewniany o jej przekonaniu do tego związku i tego ze chce byc ze mną. Pare dni wcześniej po przeczytaniu jakiegos poradnika, zapytalismy sie wzajemnie czy jest cos czego od siebie oczekujemy - odpowiedz - nie kotku, jest mi z Tobą dobrze. Czuje sie bezpieczna, zapiekowana i kochana.
Chcialabym moc cos zrobic dla Ciebie bo widze ile robisz dla mnie
proba rozmowy i dopytawanie o co chodzi z skad ta decyzja - jedynie - dotarło to do mnie ze to nie to