Dodaj do ulubionych

Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niderlandzki

06.09.11, 09:58
InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niderlandzkim
Numer referencyjny: SOK/RS/WAW

Lokalizacja
Warszawa Mokotów

Miejsce pracy
Klient InterKadra

Obowiązki
• techniczne, telefoniczne (rozmowy przychodzące i wychodzące) i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD jednego z największych producentów; pierwsza linia wsparcia technicznego
Wymagania
• bardzo dobra/biegła znajomość języka rumuńskiego w mowie i w piśmie
• komunikatywna znajomość j.angielskiego lub j.polskiego
• praktyczna wiedza z zakresu obsługi sprzętu komputerowego
• zainteresowania techniczne
• umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
• komunikatywność i swoboda w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
• operatywność

Wybranym kandydatom oferujemy
• praca w wymiarze pełnego etatu (pn-pt godziny 8-20, sb-ndz 9-17, 40h/tydzień, min. dwa dni weekendowe w skali m-ca do przepracowania)
• na początku 2-2,5 tygodniowe szkolenie
• stawka godzinowa
• umowa o pracę (na początku 3 m-czny okres próbny)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na podany adres mailowy z dopisanym w tytule wiadomości nr ref. stanowiska.

Kontakt
12 290 44 52
rekrutacja@interkadra.pl
Obserwuj wątek
    • tijgertje Re: Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niderlan 25.09.11, 11:25
      To ma byc niderlandzki, czy rumunski???
      • wawelsky Re: Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niderlan 25.09.11, 11:40
        Jeden albo drugi.
        • tijgertje Re: Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niderlan 01.10.11, 11:44
          Bardzo dziwna oferta;) Nie wiem, co ma niderlandzki do rumunskiego i dlaczego w tytule jest inny jezyk niz w opisie, ale coz... Nie moj probem, choc woferta w takiej formie jest niejednoznaczna i wzbudza watpliwosci. Gdyby to byl niderlandzki i flamandzki to ok, ale rumunski???
    • wawelsky Re: Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niderlan 01.10.11, 12:23
      W treści ogłoszenia powinno być oczywiście "bardzo dobra/biegła znajomość języka niderlandzkiego w mowie i w piśmie". Za błąd przepraszam i dziękuję za zwrócenie uwagi.
      • napolnoc Re: Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niderlan 02.11.11, 22:52
        No rumunski znam biegle, ale na prace w likendy sie nie zgadzam.
        Ja wogole oczy przecieram ze zdumienia, takie wymagania, ja bym za mniej niz 3 tys euro na reke nie poszla na to, niby napisane, etat 40 h, ale wynika ze to orka od switu do zmierzchu :/
        3 tys to tak wogole na start, potem bysmy gadali o telefonach, aucie, ubezpieczeniach itd ;)
    • anna_knapczyk Re: Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niderlan 25.02.16, 11:54
      Najlepszy widok na Twoją przyszłość!

      Międzynarodowy producent stolarki okiennej i drzwiowej z PVC, drewna i aluminium. Na rynku od 1998 roku.

      Swoje produkty dostarczamy do 19 europejskich krajów. Posiadamy 4 hale produkcyjne o łącznej powierzchni 65 tys. m2, biura obsługi klienta zlokalizowane w Kornicach, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach oraz rozwiniętą sieć sprzedaży.

      Jesteśmy innowacyjnym przedsiębiorstwem. Mamy jasną wizję. Realizujemy starannie zaplanowaną, długofalową strategię, a ugruntowana pozycja pozwala nam na stworzenie stabilnych warunków zatrudnienia.

      Praca od zaraz dla osób komunikujących się w języku: francuskim, niemieckim, holenderskim lub włoskim. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@ekookna.pl
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka