Dodaj do ulubionych

polska TV w Holandii

11.10.06, 15:30
Chyba kiedys o tym czytalam,ale..to byla dla mnie luzna informacja. CZy
wiecie jak zalatwic i co zrobic, by odbierac (jak najtaniej, oczywiscie)
polskie programy w NL? (mowie o podstawowych kanalach: TVP1, 2, 3, Polsat,
TVN i inne...) Bede wdzieczna za wszelkie rady i dane. Dziekuje, :)
Obserwuj wątek
    • napolnoc Re: polska TV w Holandii 11.10.06, 18:31
      Abonament z canal plus i po cichu zabierasz antene i dekoder do NL, tylko ktos w PL musi ci rachunki
      oplacac, srednio legalne ale najtansze.
      Mozna tez kupic dekoder pioneera i za pomoca kodow z netu ogladac, ale to bardziej skomplikowane...
      • biedroneczka06 Re: polska TV w Holandii 13.10.06, 15:53
        dziekuje napolnoc :):)
        • kasia191273 Re: polska TV w Holandii 16.10.06, 20:38
          jako rozwiązanie np. na czas oczekiwania na stały abonament:
          www.itvp.pl (za darmo)
          www.tvpolonia.com (abonament za miesiac ok. 6 dolców)
          • biedroneczka06 Re: polska TV w Holandii 24.10.06, 15:11
            O! super, dzieki!! zaraz sprawdze!!
            pozdrowienia!!!!
      • nie-niebieska Re: polska TV w Holandii 30.10.06, 09:34
        mozna tez oplacic aonament na rok z gory, ale umowe musi podpisac ktos kto
        mieszka w PL
    • agnieszka1l Re: polska TV w Holandii 30.10.06, 13:25
      No najprosciej jest kupic dekoder polsatu z oprogramowniem w pakiecie
      falilijnym za kwote 500zl w Polsce i zalozyc. W 100% działa. Pozdrawiam
      • biedroneczka06 a jak z napisami? 30.10.06, 17:29
        na jakie filmy moge liczyc: z czy bez dubbingu, jezeli kupie dekoder (Polastu,
        Canal+)??

        i dziekuje wszystkim za reakcje, odpowiedzi!! pozdraiwam, :)
        • kingusia1974 telewizja N 09.04.07, 17:19
          A czy ktoś ma telewizję N. Wszyscy mają Cyfrę , ale ja widze, że telewizja N
          ma lepsze porpozycje i tańsze, tyle, że nie wiem jak sie sprawdza po wywózce za
          granicę (oczywiscie też nielegalnie). Ma ktoś mozę dośwaidczenie w tym
          zakresie? Moze lepiej nie ryzykować. Dobrze Wam służy ta Cyfra za granicą?
          • nie-niebieska Re: telewizja N 11.04.07, 08:52
            cyfra dziala dobrze, nie slyszlalam aby ktos probowal telewuzji N
            to moze ty sprawdzisz i dasz znac co? ;)
            • kingusia1974 Re: telewizja N 11.04.07, 13:17
              Jak się zdecyduje na N to dam znak, ale tego nie wiem, mam mało czasu.
              Konkretnie dziś musze kupić
              • biedroneczka06 Re: telewizja N 11.04.07, 20:18
                tak sobie mysle... skoro tu mieszkamy,powinnismy "wspierac"tutejsza gospodarke,
                by i ona dobrze prosperowala.. wiec ja nie kupilam polskiego dekodera... szukam
                teraz czegos tu,co otworzy mi polskie kanaly :) ...i zbieram pieniazki by to
                oplacic...

                Pozdrawiam :)
                • nie-niebieska Re: telewizja N 12.04.07, 21:56
                  ja nie wspieram, bo nie ogladam tv wcale, to bojkot przymusowy bo nie mam czasu

                  wole wspierac polska gospodarke, pakuje samochod zarciem pod sufit jak wracam do
                  nl ;)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka