Dodaj do ulubionych

Czy sa wsrod nas odwazni?

31.03.20, 23:04


Bardzo fajnie byloby, gdyby kazdy, kto zaglosuje, cos napisalby odnosnie swojej prognozy.



--
https://fotoforum.gazeta.pl/photo/5/pa/hf/j2ro/awnkSxzhPXyUPxp95X.jpg
Obserwuj wątek
    • mlody774 Re: Czy sa wsrod nas odwazni? 02.04.20, 03:25
      To zależny jak zachowa się społeczeństwo danego kraju. Bo coraz więcej mówi się w np. w Stanach, ze to kontynuacja epidemii z 2009 i ze to jest zwykle nabieranie. Choć zalecają noszenie masek (zakrywać twarz jak w Palestynie) bo jeszcze nie tak dawno tylko policja mogla to robić choć jest to nielegalne tutaj. Przewidują ze stanie się coś jak wyda ze swoimi strzykawkami i będą próbowali zaszczepi wszystkich na czym im bardzo zależy. Powołali 1 Milion rezerwistów aby ich wysłać zagranice a kraj zostawić służba specjalnym. A jak to będzie w Europie, FR itd to tak właściwie wiadomo bo bez broni to możecie.............................Wiec gdzie ma się skończyć korona wirus? Pytanie jest do Stanów czy EU i FR?
      • rosjaiswiat1 Re: Czy sa wsrod nas odwazni? 02.04.20, 20:32
        mlody774 napisał:

        >Wiec gdzie ma się skończyć korona wirus? Pytanie jest do Stanów czy EU i FR?

        Pytanie Twoje, mlody, jak najbardziej jest zasadne, bo ta epidemia nie natury medycznej, to bardziej polityczna sprawa, i tylko od tych, kto na tej pandemii robia swoje interesy, zalezy kiedy ona skonczy sie.
        ja obstawilem, ze skonczy sie w maju, bo trudno mnie uwierzyc, ze ci, kto ta koronahisterie wywolal, potrzebuja wiecej czasu.


        --
        https://fotoforum.gazeta.pl/photo/5/pa/hf/j2ro/awnkSxzhPXyUPxp95X.jpg
    • j-k wsrod nas nietu, ale wsrod Was to sa:) 02.04.20, 11:41
      rosjaiswiat1 napisał:
      > [sonda=Czy ktos zaryzykuje sprobowac zgadnac, jak dlugo ta koronahisteria bedzie trwac?]



      dwa lata - jak ucza poprzednie doswiadczenia epidemii od czasow Sredniowiecza, az po czasy Kiły w 20.tym wieku.
      • rosjaiswiat1 Janusz, Ty nie zrozumiales pytania 02.04.20, 13:53
        j-k napisał:

        > dwa lata - jak ucza poprzednie doswiadczenia epidemii od czasow Sredniowiecza,
        > az po czasy Kiły w 20.tym wieku.


        Ja nie pytam o to, jak dlugo bedzie tam towarzyszyc ten wirua, a tylko jak dlugo bedzie trwac koronahisteria. Bo ten wirus bedzie towarzyszyc ludzkosci do usranej smierci. On juz bedzie zawsze z nami.

        --
        https://fotoforum.gazeta.pl/photo/5/pa/hf/j2ro/awnkSxzhPXyUPxp95X.jpg

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka