Dodaj do ulubionych

chciałam się pochwalić nową zdobyczą :)

13.10.05, 22:00
zobaczcie, co koleżanka (dziękuję, Adusia!!!) kupiła mi na niemieckim ebayu - szukałam ich prawie rok :)
www.osmoz.com/encyclo/marques/parfums_fiche.asp?ID=1491&CATEGORIE=PARFUM&LANGUE=en
naprawdę piękne... jest jedno ale - w dniu, w którym użyłam go po raz pierwszy, trzech facetów zapytało mnie, czy jestem dentystką...
Obserwuj wątek
    • balbina_alexandra Skoro już się wszyscy chwalą... 22.10.05, 22:41
      Nie jest to jakiś ekstra nowy zakup, jest już ze mną od kilku tygodni, ale to
      święty Graal, to coś co sprowadza absolutną błogość na duszę - mam czerwoną
      kulę, klasyczne Le Feu i czuję się autentycznie spełniona. Wiadomo, marzyłam o
      wielu różnościach, Hermesach, Lancomowej róży, Stelli Absolute, ale takiego
      uczucia niesamowitego szczęścia ogarniającego duszę nie czułam chyba nigdy
      wcześniej :) Chyba to jednak jeden z najważniejszych zapachów w moim życiu, nie
      wierzyłam, że jeszcze kiedyś będę go posiadać. Chyba nie potrzebuję już niczego,
      wszystkie moje marzenia się spełniły :)
      Przewrotnie dodam, że dziś przy pomocy mojego boskiego przyjaciela stałam się
      właścicielką Angel Lily. Pikny jest, nie powiem :D
      • modern_witch Re: Skoro już się wszyscy chwalą... 23.10.05, 18:50
        och, dopiero przeczytałam. Gratuluję z całego serca;-)
        Pamiętam swoją szaloną gonitwę w dniu, kiedy w jednej perfumerii "ot tak"
        zagadnawszy ekspedientkę usłyszałam, ze "to juz wycofane". A jakoś nie
        zarejestrowałam wcześniej tego faktu, bo jeszcze miałam, stało mi na półce, to
        aż tak czujna nie byłam. I fakt, w Sephorach nie było, w Olimpii nie było,
        przerażona poleciałam w jeszcze jedno miejsce i upolowałam 75 ml, które...
        zacznę już chyba, niestety, powoli oszczędzać.
    • renia.renia Re: chciałam się pochwalić nową zdobyczą :) 26.10.05, 19:55
      Zdobycz może nie unikalna ale cieszy czyli ponownie nabyłam Ambre Sultan. Teraz
      podoba mi się i czuję się w nim spokojnie i bezpiecznie. Jest to zapach typu
      spokojny i wyciszający (przynajmniej teraz tak go odbieram).
      Czekam też na paczkę z Altaro Body Shop - ma pachnieć cynamonem, hmmm,
      zobaczymy bo to zakup w ciemno.
      pozdr
      r
      • maya7933 Re: chciałam się pochwalić nową zdobyczą :) 25.11.05, 15:32
        mam altaro od 2 dni. uwielbiam zapach wanilii i cynamonu i mam w domu
        zawierające je kadzidełka, świeczki i kosmetyki, nie mówiąc o tym, że stosuję je
        bardzo często również w kuchni. i właśnie wanilia i cynamon skusiły mnie do tego
        zakupu. ja tu czuję w nucie głowy: ambrę i piżmo, w nucie serca: ambrę i piżmo:
        a w nucie bazy: ambrę i piżmo. na mnie ten zapach utrzymuje się wyjatkowo długo,
        co świadczy pewnie o oryginalności, ale jeśli ktoś lubi wanilię i cynamon to
        zdecydowanie odradzam.
    • anexxa in love, Guerlain 27.10.05, 21:07
      to pewnie nie jest nic szczególnego - co wnoszę po tym, że nikt się o to ze mną
      porządnie nie pobił i wylicytowałam to na Allegro niedrogo;)

      ale perfumy są ładne. kwiatki, kwiatki i takie dziwne, chłodne, cierpkie coś.
      Nie wiem, co, bo nie mam do tego nosa, ale ładne.

      Nuta głowy: różowy pieprz, kwiat mandarynki

      Nuta serca: dzika róża, frezja, dzika lilia

      Nuta głębi: cedr, drzewo sandałowe, ambra, nuta pudrowa
        • chatka_ Re: with love, hahaha 27.10.05, 21:45
          No ja probowalam, ale bez przekonania :))) Tak myslalam, ze skads znam ten
          nick :))) Gratuluje!!! Siostrze kupilam kiedys flakon, nie bardzo wiedzialam,
          czy na nastepny mialaby ochote, no i wyszla jak wyszlo:). Ladne sa, ale nie na
          mnie. Faktycznie cierpkie chlodne jak kwiaty zanim sie obudza. Precious Heart
          nastepne z serii walntynkowej sa jeszcze bardziej pieprzne. All is love czy tez
          Love is all :) sa najdelikatniejsze ze wszystkich. Ciekawe czy juz byly newsy
          odnosnie 2006...
      • kalooo Re: in love, Guerlain 27.10.05, 21:53
        Gratuluję!;)

        Ja znałam kiedys tylko Precious Heart-cos jakby ich wierna kopia
        podejrzewam,cudem zdobyty niegdyś ,ale niestety nie w moich są już rękach.
        Ale opakowanie tych With Love przesłodkie-kilka razy juz sie czaiłam na niego
        tez,ale u mnie ten zapach nie ma szczęścia;)

        Ale za to czekam na Baby Touch,ale ciiiiicchooo;)
        Słyszałam,że szanowna pani Annexxa chciałaby je poznać i takie tam-więc jak je
        juz dostanę...;)))
            • kalooo Re: Bulgari Black 27.10.05, 22:34
              pewnie,że dam,a jakże!;))

              Tylko kiedy moja droga pozostaje pytanie...?;>
              Z mojej strony zazwyczaj po 16 moge się ustawiać;)
              A że w przyszłym tygodniu dostaniemy 1 gadzinę gratis,to już na pewno jakoś da
              radę!;DDD
              • modern_witch Re: Bulgari Black 27.10.05, 23:07
                a to się pszepani jeszcze zobaczy;-)
                ja na razie ciągle lekko zdechła i przeziębiona, ale juz z tego paskudztwa
                wychodzę na szczęście, dziś nawet węch mam w porządku (a to najważniejsze,
                hehe).
                A co do gadziny to ja raczej później niż 16 mogę, no chyba że w srody po jakimś
                szczegolnie hardcorowym wtorku to czasem i o 15.30 sobie z pracy pozwalam wyjść
                (w przyszłym tygodniu taki zapowiada mi się poniedziałek, buuu!)
              • modern_witch Re: Bulgari Black 27.10.05, 23:10
                Tych gości to na uczczenie Dzinga niby? A wiesz, nie wpadłam na to. Uczcimy
                Dzinga prywatnie z kotem, jak nie ucieknie na balkon (chłop ucieknie na pewno,
                kot może więcej zniesie).
          • balbina_alexandra Re: Bulgari Black 28.10.05, 21:36
            kalooo napisała:

            > właśnie zanabyłam;)))
            > potestujemy zobaczymy,hihi;]

            Gratuluję! Sama chciałam je zalicytować, bo czułam że tanio pójdą ale mam znów
            choergo psiulka i nie zasnipowałam w porę i oczywiście zapomniałam... fajnie że
            poszły w dobre ręce! :*
            • kalooo Re: Bulgari Black 28.10.05, 23:20
              balbina_alexandra napisała:

              > kalooo napisała:
              >
              > > właśnie zanabyłam;)))
              > > potestujemy zobaczymy,hihi;]
              >
              > Gratuluję! Sama chciałam je zalicytować, bo czułam że tanio pójdą ale mam znów
              > choergo psiulka i nie zasnipowałam w porę i oczywiście zapomniałam... fajnie
              że
              > poszły w dobre ręce! :*


              he!A ja musze powiedziec,że aukcje dzieki wizażowi normalnie znalazłam i tak
              sobie obserwowałam,i nawet jak ta ostatnia zołza na forum słówkiem nie pisnęłam
              i linka nbie wkleiłam tylko licytnęłam,a co tam;)

              A teraz definitywnie-obiecuję odpisać w poniedziałek,bo normalnie mam już
              wyrzuty sumienia..;( Ale miałam tak maxymalnie zwariowany tydzień,że szok-
              wszystko opiszę moja droga,poniedziałek jest wolny,to się ponadrabia
              zaległości;))
              Cmoku cmok!!!;*********************************
          • kalooo Re: in love, Guerlain 28.10.05, 23:17
            anexxa napisała:

            > nic się nie ukryje;) chciałaby, baby touch owszem tak. czy szanowna pani
            kalooo
            > byłaby zainteresowana próbką with love?:>
            >
            > a.


            a gdzie tam,nie będę Ci gitary zawracać z tym Guerlain'em,dajże spokój
            kobito;) -kojarze tak mniej więcej ten zapach,poza tym jest chyba w Quality,ale
            nie dam głowy.
            Tego Baby Touch to ci z dobrodziejstwem inwentarza dam ile tylko chcesz,czy też
            jak wolisz fiolka pomieści;D
            -bo to flacha 100ml jest..;] Czyli nawet moje prawnuczęta zdołają poużywać
            sobie;)))
                  • chatka_ Do Aneksi :))) 04.11.05, 10:49
                    Hm... Na razie testuje je delikatnie i delikatnie czuje, nie wiem czy nie
                    sprezentuje siostrze albo nie wystawie na stragnik. Zapach cudnej urody,
                    niepodobny do niczego z wyjatkiem poprzednich Walentynek Guerlaina :) Kwiatowy
                    (With Love) i musujacy (Precious Heart). Mimosa w roli glownej. Przez weekend
                    zdecyduje co z tym fantem zrobic :)
              • kalooo Re: in love, Guerlain 30.10.05, 23:02
                anexxa napisała:

                > Kalooo, Twoje imię zostanie zapisane złotymi zgłoskami w perfumiarskim
                niebie :
                > )
                >
                > A.



                O rany, tlenuuu!;)))

                Aniu-daj na @ adres itd;)

                A wczoraj w Marrionnaud w Bialymstoku wąchałam własnie Wih love i chyba ,ają
                tam skapcaniały jakiś ten tester, bo taki mdło-Edenowo-Cacharelowy mi się
                wydał.Nie wiem czemu, bo zapamiętałm go raczej jako kwiatowy.A jego bliźniak
                Precious Heart jest taki imho "sparkling", lekko rześki,With Love tym razem
                natomiast jakiś dziwny teraz mi się wydał;)
    • nitulina Re: A ja jadę na polowanie ;) 27.10.05, 23:10
      A ja mam nadzieję polować przez najbliższe kilka dni w miejscach atrakcyjnych
      perfumowo, jak wrócę w przyszły czwartek to mam nadzieję się tu chwalić ;););)
      -----
      “Then I’m dying on the bottom of a pit in the blazing sun. Torn and twisted at
      the foot of a burning bike
      And I think somebody somewhere must be tolling a bell..."
    • olesiam Eau D`Amour pour Maman Givenchy 28.10.05, 21:01
      Mam nadzieje, ze wraz zakupem zapachu o zapachu słodziutkiego dzidziusia minie
      mi "jazda" na drugie dziecko, chociaz skłonnam podejrzewac, ze wrecz sie
      nasili...a co tam, jak ma być tak słodki jak Miłoszek:)No i może ów pan
      zainteresuje sie wreszcie zakocha sie w siostrze i da spokój Kaloo z tymi
      miłosnymi SMS'ami bo z torbami pójde:)
      • kalooo Re: Eau D`Amour pour Maman Givenchy 28.10.05, 23:24
        hiehie;))) O ja to wypraszam sobie-Mój Szanowny Narzeczony ma wyłączne prawo
        pisania mi rozbrajających sms-ów o każdej porze dnia i nocy,a zwłaszcza
        składania życzeń imieninowych kiedy tylko mu sie chce;DDD
        Wobec powyższego wniosek o siostrę zostaje odrzucony.Przysługuje pani odwołanie
        od wyroku.PiS 4 all! ;D
      • modern_witch Już go mam! Złapałam i nie puszczę!!! 29.10.05, 14:42
        Mmmmmmmmmmm...
        Taaak... No to teraz przyznam, że nie byłam pewna tej decyzji, choć chodził za
        mną od czerwca... jechałam do Q z sercem w gardle trochę, zwłaszcza że swoją
        próbkę już dużo wcześniej wykończyłam...
        Ale wystarczyło jedno psiknięcie i jesteśmy w domu, hehe. Tzn. mamy nowego
        domownika na pełnych prawach, zaraz będziemy mu miejsce na półeczce robić;-).
        Mocniej niż z próbki wychodzi na mnie na początku skóra, jak taka nowa torba
        czy pasek z gołej, niebarwionej skóry. Potem przebijają drzewa, które
        zauroczyły mnie od pierwszego powąchania. Szybko łagodnieje, jest blisko skóry,
        ale jednocześnie nie jest to łatwy zapach. Ma w sobie coś właśnie, co niepokoi,
        odstrecza nawet - i przyciąga, fascynuje, ciągle chce się go badać, sprawdzać,
        czy jeszcze jest i jaki jest...
        Tak, intuicja mnie jednak nigdy nie zawodzi;-)
    • szczekuszka Re: chciałam się pochwalić nową zdobyczą :) 29.10.05, 21:01
      A ja wreszcie kupilam Les belles de minuit i to w sumie za dobra cene. 50 ml za
      142 zlotych.
      Zapach jest ok i bardzo sie na niego ciesze :)
      W pewien sposob mi ulzylo, bo bardzo dlugo chcialam miec te perfumy.
      Teraz oczywiscie chce miec jeszcze inne i inne, i inne. To sie chyba nigdy nie
      skonczy ;)

      Balbina
      Gratuluje zdobycia Le Feu, moja siostra uzywala tego zapachu z powodzeniem, do
      mnie pasowaly, ale nie az tak by za nimi szalala.
      Teraz troszke czuje Le feu w nowym zapachu christiana lacroix. Tumulte, zapach
      siekieraa, a ja juz na niego choruje;)
    • aniamasnik Kupiłam dziś Black Kashmir i Le Feu :-) !!! 30.10.05, 10:53
      No właśnie - BC dla siebie a Le Feu dla jednej wizażanki, ale nic to -
      znalazłam dziś w Szczecinie sprzedawcę mojego życia!! Dziewczyny - on miał
      nawet Comme des Garcons, Narciso Rodrigeza w dwóch pojemnościach 50 i 100,
      mnóstwo fajnych balsamów do ciała np. Lacoste Femme, jejku, myślałam, że mi
      oczy wydą z orbit.
      • szczekuszka Re: Kupiłam dziś Black Kashmir i Le Feu :-) !!! 30.10.05, 13:02
        aniamasnik napisała:

        > No właśnie - BC dla siebie a Le Feu dla jednej wizażanki, ale nic to -
        > znalazłam dziś w Szczecinie sprzedawcę mojego życia!! Dziewczyny - on miał
        > nawet Comme des Garcons, Narciso Rodrigeza w dwóch pojemnościach 50 i 100,
        > mnóstwo fajnych balsamów do ciała np. Lacoste Femme, jejku, myślałam, że mi
        > oczy wydą z orbit.

        Moze wystepuje tez na allegro?! ;)
        • aniamasnik Re: Kupiłam dziś Black Cashmere i Le Feu :-) !!! 30.10.05, 14:29
          W Szczecinie na giełdzie Le Feu 50 ml za 140 zł - ostatnie, tester w kartoniku -
          ponoć perełka prawdziwa - jestem wyjątkiem bo nie znoszę LF i swoje z rozkoszą
          wymieniłam na tygryska :-)
          Pan ma nick panbulwa i sprzedaje aparaty i telefony na allegro, bo jak
          twierdzi - nie będzie konkurował z wodami za 70 zł. Sądzę, że mailem można go
          poprosić o wystawienie. Powołajcie się na rudą kobitę od BC zachwyconą dziś
          jego skarbami :-)
          • modern_witch Re: Kupiłam dziś Black Cashmere i Le Feu :-) !!! 30.10.05, 15:07
            no ja na szczęście jeszcze Le Feu mam... tyle, że w tej butelce nie można
            niestety zobaczyc ile zostało... nie lubię takich butelek. Poza tym, jak tamto
            było ostatnie...
            A zresztą, chwilowo nie mam jakichś wyraźnych potrzeb... tzn. dwie rzeczy
            jeszcze za mną chodzą, no, może trzy;-P ale to nie teraz, nie tak szybko...
      • netty2 Re: Kupiłam dziś Black Kashmir i Le Feu :-) !!! 23.11.05, 22:30
        A fujjjj Black Kashmir...powiedzialo by sie czysta zywica,blekota jak nie wiem.
        Ja tym lubiacym bogate i ewolujace zapachy polecam Omnia - Bulgari.
        Ja szaleje za Bulgari,maja takie niecodziene "melange".Mialam Omnia, BV (U)
        <choc nawet nie wiem jak sie naprawde nazywa>,teraz mam Bulgari White
        (niesamowite).
    • balbina_alexandra Jestem w euforii! 01.11.05, 17:16
      Brak mi słów na określenie mojego stanu - radość pomieszana z niedowierzaniem -
      właśnie dzięki przytomności umysłu Voluptas, która do mnie zadzwoniła z
      elektryzującym njusem, kupiłam niesamowity rarytas... nie wiem czy się cieszyć,
      czy martwić, moja sisotra już wydała pisk jak zobaczyła CO ustrzeliłam na
      poczciwym allegro...
      • balbina_alexandra Re: też już wiem:) 01.11.05, 21:18
        No nie sądzilam, że jestem aż tak łatwa do zlokalizowania na allegro :))) (ze
        względu na swój zakupoholizm wolę się nie ujawniać ze swoim nickiem, bo to
        odkryje rozmiary mojego nałogu bardzo bezlitośnie). No ale stalo się, to Chaos,
        tak tak! Niniejszym dziękuję Voluptas za refleks i szybki telefon... ja sama nie
        omieszkałam się już pochwalić przed siostrą, Elve i F.
        Teraz tylko w napięciu będę czekać te parę dni, ach to będzie ciężki okres :) No
        ale wreszcie dowiem się jak pachnie Chaos. Bo oczywiście NIGDY tego nie wąchałam :)
        • nitulina Re: też już wiem:) 01.11.05, 22:02
          Ha ha, nie Ty ;) ale chaos ;)
          Nie miałam pojęcia że Ty to kupiłaś, dopiero na forum skojarzyłam.

          -----
          “Then I’m dying on the bottom of a pit in the blazing sun.Torn and twisted at
          the foot of a burning bike
          And I think somebody somewhere must be tolling a bell..."
    • elve Re: chciałam się pochwalić nową zdobyczą :) 05.11.05, 12:18
      Mam (zresztą dzięki forum! :*) perfumy NR. Niemożliwe stało się możliwym -
      pachną tak jak powinny, moja skóra nie przekłamuje ich tak, jak to czyniła z
      wodą toaletową. Strasznie się cieszę! A samo opakowanie piękne: grube szkło
      spoczywające w czarnym aksamicie, czarna nakrętka, metalowa kuleczka, w środku
      czarny pręt (przypomina mi się od razu Dior Homme), sam płyn gęsty jak olej.
      Miło to mieć :)
      • chatka_ chciałam??? MUSZE się pochwalić nową zdobyczą :) 05.11.05, 14:52
        Uwaga pisze w ciezkim szoku! Wlasnie kupilam na Allgero Eau d'Amour za 89
        zl...... i juz je mam na nadgarstkach! Sprzedawca jest z mojego miasta!!!
        Zapach obledny, zaczyna sie dosc nieciekawie, jak woda kolonska Diora,
        cytrynowo, a potem, potem jest...tarzanie sie i zdretwiala reka od trzymania
        jej pod nosem... Lece do okna moze jeszcze nie odjechal i kupuje drugi flakon...
        :)))))))))
          • chatka_ Re: Eau d'Amour - jak one pachną??? 05.11.05, 16:07
            To cholernie trudne pytanie tym bardziej, ze juz teraz mam na sobie Splendor
            Arden, ktory zreszta naprowadzil mnie na to Givenchy i dzis rowniez nabyte :)))
            Pamietam poczatek, te cytryna jak w wodach kolonskich starej daty, a potem bylo
            juz niebo :) Lagodnie, innych slow nie znajduje dla ich opisu, ani slodko ani
            kwasnie, higienicznie? Zaden kwiat sie nie wybija, czy tam w ogole sa kwiaty???
            Przepraszam, nie umiem pomoc, to przerasta moje mozliwosci :)
            • mangos Re: Eau d'Amour - jak one pachną??? 06.11.05, 07:58
              Ja tez od dawna obserwuje tą aukcję i mam ogromna chrapkę. Tylko skąd, do jasnej ciasnej, kase brać? Poza tym, żeby co tydzien kupowac coś nowego na swoja półeczkę? To juz chyba obsesja!?! Flakony już dobijaja sie do drzwi szafki, puste kartony walają się w drugiej a ja nadal ślęczę rankami i wieczorami na allegro i tropię z nadzieją wytropienia Aukcji Swego Życia;)
              Może dozbieram do przyszłego tygodnia i ,jesli jeszcze coś mi sie ostatnie, kupię. A tak przy okazji chciałam się usmiechnąc do właścielek i wyżebrać mini próbkę. Poratujcie!
              • mangos Re: Eau d'Amour - jak one pachną??? 06.11.05, 08:10
                perso.wanadoo.fr/imagesdeparfums/indexfr.htm?http://perso.wanadoo.fr/imagesdeparfums/Tartine_et_Chocolat/EaudAmour01.htm&2
                i jeszcze to, tylko języka ni w ząb, może ktoś wie, o co tu chodzi;)
                www.infobebes.com/htm/parents_testeurs2/Tartine-et-Chocolat-eau-d-amour-pour-maman-3929.asp
                i to, tu są chyba nuty,ale też nic nie rozumiem. Najwidoczniej angielski i niemiecki to juz dzisiaj za mało;)
                www.quickmarket.ru/parfum/eau_damour_pour_maman.html
                • mangos Eau d'AMOUR-NUTY 23.12.05, 13:31
                  Tartine Et Chocolat Eau D'amour pour Maman (Baby/Children) :

                  Picture 2003 Givenchy(L.V.M.H.) France

                  Olfactive family:Fresh Floral

                  Olfactive description:Fresh Citrus(Mandarine, Orange) Green Floral(Rose, Orange Blossom, Violet) Musky Guaiacwood

                  Perfumer:Olivia Jan
          • olesiam Re: Eau d'Amour - jak one pachną??? 05.11.05, 20:42
            Witaj Reniu!
            Poczatek lekko cytrusowy, ale w kierunku mandarynki, pomaranczy mu blizej,
            gdzies po pol godzinie dochodzi nuta rózy, rozwija sie bardzo dyskretnie i
            powoli, serce ma ciepłe, trudno mi to nazwać drzewne, choć podobno ma gwajak:)
            Troche o moich odczuciach-z dziecmi to ma tyle wspolnego, ze zapach jest bardzo
            spokojny, ciepły, okrągły, nie lezy blisko skóry, jest wyczuwalny.Nie wiem
            czemu, mocno mi sie kojarzy z wąchaniem czystej pieluszki tetrowej, takiej
            przejechanej gorącym zelazkiem.Nie ma on tego co sie obawiałam, jakichś
            mlecznych nut.Jest relaksujący, zasypia sie w nim doskonale, intymny, takie
            całowanie ciepłej rozgrzanej szyjki spiącego Miłoszka...
            Pozdrawiam i bardzo polecam, bo wykupimy towar razem z Chatką:)
            O.
        • izolden Re: chciałam??? MUSZE się pochwalić nową zdobyczą 09.11.05, 11:21
          Witam
          Jestem nowa na forum, ale już od dawna zaczytuję się waszymi opiniami, juz
          nawet zakupiłam parę wód tylko z Waszych opisów. A właśnie ostatnio namiętnie
          czytam o eau d'amour i już z samego opisu zakochałam się. Być może za wcześnie
          ale czy mogłabym prosić choć o pachnący papierek z tą wodą. Będę ogromnie
          wdzięczna.
            • chatka_ MUSZE się pochwalić nową zdobyczą 09.11.05, 12:26
              To tylko kropelka, ale wiem, ze jest to zapach, ktorego szukalam cale swoje
              zycie, naprawde, wcale nie dlatego, ze to najnowszy nabytek ;P
              Wiedzialam, wiedzialam, ze cos kiedys pachnialo jak zel pod prysznic Lux Oils
              of the Orient, ktorego na powrot namietnie uzywam, moze w ten sposob chcialam
              ten zapach wywolac...Cashmere Mist... Musze porownac z Jaipur Saphir, bo wydaje
              mi sie, ze bliziutko siebie sa.....


            • izolden Re: chciałam??? MUSZE się pochwalić nową zdobyczą 09.11.05, 14:24
              chatka_ napisała:

              > Wysle, ale nie zdaze przed dlugim weekendem, nie mam juz fiolek!!!
              >
              >
              Dzięki ogromne, po prostu ręce mi drżą z wrażenia. Będę bardzo wdzięczna.
              Właśnie pojawił się Pan na allegro z tą wodą, ale muszę przyznać, że obawiam
              się kupic w ciemno. Będę więc czekała na kropelkę...
            • izolden Re: chciałam??? MUSZE się pochwalić nową zdobyczą 14.11.05, 08:14
              chatka_ napisała:

              > Wysle, ale nie zdaze przed dlugim weekendem, nie mam juz fiolek!!!
              >
              >
              Droga Pani Chatko, proszę mi napisać cóż mam uczynić, by otrzymać od Pani ten
              magiczny zapach eau d'amour, którym się tak wszyscy zachwycają. Jak już pisałam
              jestem tu nowa i nie bardzo wiem jak mam się znaleźć. Please...
              • chatka_ Re: chciałam??? MUSZE się pochwalić nową zdobyczą 14.11.05, 12:11
                izolden napisała:

                > chatka_ napisała:
                >
                > > Wysle, ale nie zdaze przed dlugim weekendem, nie mam juz fiolek!!!
                > >
                > >
                > Droga Pani Chatko, proszę mi napisać cóż mam uczynić, by otrzymać od Pani ten
                > magiczny zapach eau d'amour, którym się tak wszyscy zachwycają. Jak już
                pisałam
                >
                > jestem tu nowa i nie bardzo wiem jak mam się znaleźć. Please...

                Izus, zrobilabym Ci probke natychmiast, ale nie mam pustych fiolek, czekam na
                dostawe od jednej Forumki. Hm...rozumiem, ze zalezy Ci na czasie, ok, zaraz
                wiec plucze fiolke po aromacie do ciasta, i jutro poleci do Ciebie, wyslij mi
                na maila gazetowego swoj adres! :)
              • chatka_ Re: chciałam??? MUSZE się pochwalić nową zdobyczą 22.11.05, 19:06
                izolden napisała:

                > Chciałam bardzo serdecznie podziękować najwspanialszej Chatce. Po ostatnich
                > życiowych niepowodzeniach, przywróciła mi Pani wiarę w ludzi. Obiecuję, że
                nie
                > pozostanę dłużna.


                Już mówiłam , ze drobiazg. Prosze zostać i przekonac sie, ze zyczliwosc nie
                jest tu towarem deficytowym :)
    • inka26 Re: chciałam się pochwalić nową zdobyczą :) 10.11.05, 06:34
      Musze sie pochwalic, ze odzyskalm wech! - i bardzo sie z tego ciesze :)
      Naprawde, przez ostatnie pol roku zozywalam resztki zapasow bo nic z nowosci mi
      sie nIE podobalo. Dzisiaj w perfumerii sprawdzilam kila zapachow i znowu cos mi
      sie podoba ! No wiec dostalam probke Rodriqueza, ktory bardzo mi sie spodobal,
      do tego Kenzo Summer i Oriental... a to dopiero poczatek!
      Ciesz sie,ze wrocilam do Swiata Zapachow!
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka