Dodaj do ulubionych

Suchość pochwy mimo leczenia?

05.02.21, 23:27
Kobiety, postaram się napisać krótko. Ostatnio przechodziłam 3cią infekcję (ta grzybicza), która jak zwykle spowodowana była ostrym stosunkiem. Ponadto 2 ostatnie razy byłam przeziębiona, a jak już wiem - przeziębienie= inne pH pochwy i łatwiej o infekcje. Tak też się stało. Leczyłam się maścią Travocort i globulkami na M nie pamiętam nazwy. Wyleczyłam, ale zostałam jakaś taka sucha... Używałam przez 7 dni 2x dziennie globulek Lactovaginal i żelu feminum aktiv. Myślałam, że po lacto będzie normlanie a tu nic... Bez zmian. Uwielbiamy się kochać z chłopakiem, wkrótce walentynki, a ja dalej nie jestem 100% zdrowa... Tyle czasu wstrzemięźliwości, chyba już miesiąc.. Uprawialiśmy w czasie stosowania lacto 1 raz seks z żelem i było ok, ale i tak nie jak zawsze. Zwyczajnie nawet słowem potrafiłam się mega podniecić i być mokra że ho Ho.. tymczasem nawet na co dzień nie mam żadnego śluzu to co ja mam zrobić?
Obserwuj wątek
    • tann365 Re: Suchość pochwy mimo leczenia? 05.02.21, 23:41
      Dodam jeszcze, że nawet na samą myśl o tym co robił mi mój chłopak byłam podniecona. Tymczasem, gdy myślę sobie o tym 0 emocji... Może spadło mi libido przez brak zbliżenia tyle czasu? Zastanawiam się czy nie iść do apteki po jakieś leki na podwyższenie libido, ale czy naprawię się do następnego weekendu? (Mam 20 lat i stosuję tabletki anty)
      • kanna Re: Suchość pochwy mimo leczenia? 11.02.21, 15:08
        Nie spadło Ci libido, tylko obawiasz się dyskomfortu w czasie stosunku.
        Seks rodzi się w głowie;

        Denerwujesz się.

        Póki się nie doleczysz na 100 %, po prostu stosujcie inne sposoby na bliskość. Najlepiej kup jakiś środek nawilżający i niech chłopak zafunduje Ci ,masaż.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka