Dodaj do ulubionych

Jak się jej pozbyć?? (bardzo długie)

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.01.05, 23:22
Móże zacznę od początku. W tym roku zaczełam studia, studiuję jeden kierunek i to dziennie, ale i tak jestem na uczelni prawie codziennie i spędzam tam naprawdę dużo czasu. Nie mieszkam w mieście w którym studiuję, lecz w oddalonym od niego o 30km miasteczku. Dojazd nie jest drogi( ok 75 zl miesiecznie) ani jakis bardzo meczacy, ale zabiera duzo czasu prawie 3 h dziennie. W zwiazku z tym, a takze przez to, że znalazlam sobię prace w miescie, w ktorym studiuję i zarabiam na własne utrzymanie postanowilam przeniesc sie na stancje. Jednak po rodzinnej burzy mózgów stanęło na tym, że kupimy mieszkanie. Jako, że moi oboje rodzice pracują, a mama ma na dodatek zdolnosci do pomnazania tych pieniedzy oszczednosci bylo troche, ja tez mialam wlasne ( w kazde wakacje od poczatku liceum wyjezdzałam do Finlandii, do chrzestnej)więc mieszkanie zostało zakupione. Z urządzeniem go też nie było wielkiego problemu. Mieszkanko jest trzypokojowe, ale sama nie dałabym rady go utrzymać, więc przyjęłam na stancje dwie osoby. Dzieki temu na opłaty za mieszkanie nie muszę nic wydawać. Został jeszcze jeden pokój, że tak napiszę do 'zagospodarowania'.