klakierka 26.06.04, 09:34 możesz )))) ja sie juz nie moge doczekać ) pozdrawiam k. Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
ciemnogrodzianka Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 11:53 Ja już sobie ostrzę ząbki po tym jak zobaczyłam na stronie avonu jakie będzie demo w 9 Odpowiedz Link
nicktosia Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 14:41 Czekamy, oj czekamy, bo narazie znamy tylko katalog 09. Tak w ogóle to uważam, że jeden katalog w przód to za mało, żeby się dobrze przygotowywać do sprzedaży. Kiedyś od swojej OKS dostałam następny katalog po następnym (czyli tak jakbym teraz, kiedy rozpoczął się 08 dostała 10) i miałam z niego eXtra sprzedaż, bo zdążyłam się do niego dobrze przygotować. Co o tym sądzicie? Odpowiedz Link
kati_p Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 18:59 Ja popieram, reszta pewnie też Odpowiedz Link
sister52 popieram, ale... 26.06.04, 22:06 Ja również popieram, aby konsultantki z wyprzedzeniem widziały katalogi. Ale absolutnie nie popieram upubliczniania tego na forum. Bo to forum czytają również nie-konsultantki czyli klientki. Proponuję zatem, aby pani jodarek1 przesłała na maila zawartość katalogu 10, którą teraz tak pracowicie opracowywuje. Katalog jest naprawdę super, jest się czym zachwycać, widziałam i wiem. Ale nie napisałabym tego co tam jest "dla wszystkich", bo to nie wychodzi na dobre. Jestem konsultantką już długo i wiem co piszę. My się zachwyacać będziemy, to OK, ale jak klientki wpadną w zachwyt to zupełnie zapomną o tym, że dopiero co zaczął się katalog 08 a jeszcze jest w tak zwanym "międzyczasie" katalog 09. I nasze "przygotowywanie się" do sprzedaży niewiele da. Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
karmelowa.dziewczyna Re: popieram, ale... 26.06.04, 22:29 a ja zlozylam juz zamowienie na katalog 09 u mojej konsultantki i z checia poczytam o tym co sie znajduje w kat.10. dlatego nie kombinuj, bo jest to naprawde nieprzyjemne, jak ktos rozpisuje sie o tym jak mu klientki pouciekaja albo nie zloza odpowiedniego zamowienia...grrr ale pozdrawiam,mimo wszystko Odpowiedz Link
sister52 Re: popieram, ale... 26.06.04, 22:33 To nie jest nieprzyjemne. Jeśli Ty już z 09 złożyłaś, to super, ale masa innych osób nie. I o to mi chodzi. Katalogi przysyłane Klubowiczkom są dla Klubowiczek a nie dla Klientek. Ot co. Jeśli zawartość tych katalogów będzie tak szeroko publikowana w sieci, nie tylko na tym formu, to po prostu Avon zrezygnuje z dawania ich Klubowiczkom. I wtedy już nikt nie napisze "co będzie w katalogu za 2 miesiące". Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
karmelowa.dziewczyna Re: popieram, ale... 26.06.04, 22:36 to bylo nieprzyjemne, skoro probowalas uniedostepnic zapoznanie sie z nowym katalogiem. nie pisze bajek na poczekaniu tylko zdalam krociutka relacje... w takim razie, jezeli bedziecie ( o ile w ogole) je rozsylac sobie, wsrod konsultantek via email, przeslijcie takze mi, chyba ze macie jakies obiekcje. pozdrawiam Odpowiedz Link
sister52 Re: popieram, ale... 26.06.04, 23:29 Rozumiem, że jesteś ciekawa & niecierpliwa i chcesz wiedzieć co będzie we wrześniowym katalogu. I w związku z tym poczułaś się nieprzyjemnie, bo napisałam, aby nie upubliczniać zawartości katalogu 10. Ale to nie jest nieprzyjemne. Po prostu przywilej posiadania wiedzy co do tego co będzie w katalogu za dwa miesiące jest przywilejem konsultantek a nie klientek, proszę, zrozum to. To ma nam, konsultantkom, ułatwić planowanie sprzedaży i tylko w tym celu katalogi z takim wyprzedzeniem są dystrybuowane. Jeśli regularnie składasz zamówienia i chcesz mieć możliwość dowiadywania się z wyprzedzeniem co będzie w katalogach zapisz się jako konsultantka - to nie boli a daje wiele frajdy Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
zaliczka Re: popieram, ale... 27.06.04, 01:30 Prawdę mówiąc nie wiem, skąd taka obawa o klientki. Ja na początku powiedziałam uczciwie - konsultantką nie jestem. Ale czemu mam nie znać kolejnych katalogów? To przecież ja mam to kupić! I to ja sobie powinnam zaplanować zakupy. I w ten sposób wiem, czy jeśli mi się coś kończy na przykład, mam kupić teraz po cenie regularnej, czy za miesiąc będzie promocja. Co w tym złego??? Rozumiem oczywiście, że macie z tego prowizję, jeśli kupię drożej, to większą, ale chyba nie o to chodzi. Przecież mogę oddać napoczęte i kupić na nowo z kolejnego katalogu. I to dopiero są problemy, o ile się nie mylę. Zwroty, paczki, zamieszanie... Ale może nie mam tu racji. A jeśli chodzi o nowości? Że może przestaną być kuszące, skoro w kolejnym katalogu są jeszcze nowsze nowości? Jak coś mnie kusi, to i tak kupię, a jeśli nie, to i tak wolę poczekać, co inni mówią na ten temat. W związku z tym bardzo dziękuję Joasi, że cierpliwie nam to wklepuje co miesiąc. zaliczka Odpowiedz Link
chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 09:35 Sister, jest tu Krysia Matej która ma spore doświadczenie w sprzedawaniu Avonu, więc na pewno zaprotestowałaby przeciwko udostępnianiu katalogu gdyby to faktycznie miało jakieś nieciekawe konsekwencje. A skoro nie protestuje, wręcz czasami sama udostępnia, to myślę że nie ma w tym nic niekorzystnego dla konsultantek. Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:04 moje zdanie już w jednym z wątków określiłam, że nie protestuję, bo takie informacje są nieuniknione ja mam takie doświadczenie, że osobiście nie pokazuję katalogu 10, który otrzymałam - mam wiedzę na jego temat i informacje o nowościach zdradzam klientkom, ale katalogu jako takiego nie pokazuję tak samo jak nie pokazuję jeszcze katalogu 09, gdyż uważam, że najodpowiedniejsza do tego jest połowa katalogu wcześniejszego tak robię od lat i odnoszę duże sukcesy i ustawiczny wzrost sprzedaży zresztą nota bene w okolicahc lat 95-97 dopiero w drugim terminie katalogu (ówczesne kampanie) było można kupić kolejne katalogi - i to wówczas Avon osiągał duże wzrosty sprzedaży uważam, że jak pokażę już katalog 09 to owszem znajdą się Klientki, które już złożą na niego zamówienie, ale wtedy nie mam co liczyć na zamówienie z katalogu 08, który przecież dopiero 2 dni temu się rozpoczą, a co mówiąc o pokazywaniu katalogu 10 każda Konsultantka robi według własnego uznania jednak wiem skądinąd, że publikacje wczesniejsze katalogu w Internecie są monitorowane przez Avon (przykład Emilii K. i jej strony) i wczoraj będąc w Warszawie dowiedziałam się, że są plany by Klubowiczom od przyszłego roku nie wysyłać z takim wyprzedzeniem katalogów (wiąże się to ze zlikwidowaniem pakietów), OKS i Koordynatorzy otrzymywaliby je wcześniej, ale prawdopodobnie z pierwszym regularnym terminem dostawy. Pozdrawiam, Krysia Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:07 to samo tyczy się publikacji oferty netto tutaj na forum chyba, że jest to informacja dla Konsultantek Odpowiedz Link
chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:07 Ech, szkoda by było gdyby nie było dostępnych kolejnych katalogów... Ja zawsze lubię wiedzieć, bo wtedy mogę sensowniej sobie rozplanować co kupię. Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:39 może się nie zrozumiałyśmy Kasiu dobrze są kolejne katalogu, ale nie w takiej ilości, bo jak byłam kiedyś w lutym na szkoleniu w Warszawie to miałam okazję zobaczyć już projekty, których efekty widać np. w opisywanym teraz katalogu 10, a już wtedy była mowa o nowych 3 zapachach firmowanych przez S.Hayek. Myślę, że każdy chce wiedzieć, bo będzie później, ale pisanie np. teraz o świątecznym katalogu to byłaby lekka przesada. To jest coś na kształt tego, co powiedziała mi pewna osoba z firmy - wchodzi do sprzedazy katalog X z nowym kremem, a konsultantka ma już katalog kolejny lub jeszcze kolejny i pokazuje ten kolejny, w którym owy krem ma ciut niższą cenę albo jakąś ofertę promocyjną - i co się dzieje ? ona mówi, że poczeka. Taka sytuacja może mieć miejsce np. w katalogu 09, gdzie wprowadzane są żele SENSES, które w kolejnym katalogu 10 mają ofertę na zakup uchwytu podtrzymującego taki żel (do powieszenia) - ten uchwyt można kupić za 2,99 pod warunkiem oczywiście, że klientka kupi znowu żel. Owszem nie jest to duży wydatek - w sumie znowu 5,90, ale z wieloletniego doświadczenia wiem, że będą sytuacje typu: "no przecież kupiłam żel z poprzedniego katalogu to czego nie mogę kupić tego uchwytu?". Krysia Odpowiedz Link
nicktosia Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:46 Dziwni są niektórzy klienci. Ja na szczęście nie mam takich, o jakich piszesz ("chcę sam uchwyt, bo żel kupiłam w poprzednim katalogu"). Nawet by mi nie przyszło do głowy coś takiego, gdybym była klientką. Każdy katalog to osobna bajka (poza programami lojalnościowymi pod tytułem "jak kupisz coś pod rząd z 3 katalogów to dostaniesz coś tam..") i jak ktoś czegoś takiego nie rozumie, to nie chciałabym z nim kontynuować współpracy. Odpowiedz Link
chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:55 Ano właśnie, ja też nie miałabym nigdy pretensji że kupiłam coś wcześniej, a potem była atrakcyjna promocja. To tak jak pójść do Rossmanna z pretensjami, że coś kupiłam wcześniej, a teraz jest w promocji. Wiadomo, że promocja jest ofertą ściśle ograniczoną czasowo albo ilościowo i trudno wymagać, by cena lub oferta dodatkowa była stale. Poza tym żel pod prysznic szybko się zużywa, w następnym miesiącu można kupić drugi - ja zużywam minimum 2 żele na miesiąc (różnych firm), zależnie od pojemności. Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 13:08 ja staję na głowie, by moi klienci byli usatysfakcjonowani i nie będę im tłumaczyć niuansów zasad Avonu, wolę już kupić żel i sprzedać taki uchwat (bo o nim tutaj mowa). Klienci są różni, nie wszyscy podchodzą w ten sposób, Po prostu daję przykład możliwego zachowania klienta. Krysia Odpowiedz Link
chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:51 O tej Salmie Hayek to ja słyszałam już też chyba w marcu, gdzieś w prasie kobiecej była informacja. A co do katalogu - oczywiście, że publikowanie 10 katalogów naprzód byłoby bez sensu, ale naprawdę uważam, że konsultantki powinny znać katalog albo dwa do przodu. Oficjalnie. Na przykład - z informacji dostępnych po zalogowaniu się do strefy konsultantki. Powinno także być forum dyskusyjne na stronach Avonu - po to, by podyskutować o kosmetykach, zapytać itp. Dla Avonu byłaby to także informacja o tym, jak kupujący oceniają produkty. Co do uchwytu - cóż, ja się troszkę zirytowałam. Najpierw zmienili kształt opakowania by nie dało się go powiesić, a potem oddzielnie zaczynają sprzedawać uchwyt? To jakaś kpina. Ja bardzo lubiłam stare opakowania. Jeśli nie będzie wcześniejszych katalogów, to co, nie będzie też okręgów trendujących? Odpowiedz Link
nicktosia Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:06 Strefa konsultantki to już osobny temat... To, że nie ma na niej forum, to jest jeden z grzechów głównych. I w ogóle miała być lepsza, a jest tak zagmatwana i niespójna, że korzystanie z niej działa na mnie jak płachta na byka... Według mnie na stronie tej POWINIEN być dostępny przynajmniej aktualny katalog. Tak olbrzymią firmę chyba stać na wynajęcie fachowych webmasterów? Strona jest po prostu KIEPSKA - oczywiście moim skromnym zdaniem. Odpowiedz Link
sister52 Re: strona Avonu 27.06.04, 12:14 Strona jest rzeczywiście kiepska, ale katalogu na niej nie będzie. Bo to by tylko ułatwiło osobom, które mają swoje "sklepy internetowe" czy podobne dziwa. Ściągaliby katalog z oficjalnej strony firmy. Na nawet najbardziej zabezpieczoną stronę znajdzie się sposób, aby skopiować z niej zdjęcia. A co do strony, to powinna ona być jasna i przejrzysta. Powinno na niej wszystko działać. Jest tam wiele niedoskonałości a wiedza trudno dostępna. Jak czegoś szukam to nie mam pojęcia czy znajdę to np. w aktualnościach serwisowych czy marketingowych. Różnie bywa Strona powinna zawierać dużo wiedzy, którą łatwo by było odnaleźć. Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 13:15 ponownie powtarzam - ilu klientów, tyle nawyków i zachowań Kasiu Ciebie to nie zirytuje, że przepłaciłaś, ale są osoby, które tak się poczują A z drugiej strony to fakt, że zmienili żele na takie bez zawieszek jest dla mnie także niezrozumiały, choć firma znowu jest niekonsekwentna, bo w lutym na Radzie Złotego Klubu Róży pracownicy Avonu wyraźnie mówili o tym, że będą uchwyty, takie jak mają niektóre żele - z tyłu opakowania taka odginana zawieszka. Okręgi trendujące może zostaną chociaż znam sporo opinii negatywnych na ich temat, np. prowadzenie sprzedaży przez Konsultantki z tych okręgów do innych części Polski i z tego powodu mamy braki bo firma nie jest wóczas w stanie poprawnie zestymować jaką sprzedaż będzie miała cała Polski i pojawiają się u nas później w paczkach braki. Forum na stronie będzie (pewna informacja), ale w postaci moderowanej, co już mnie nie cieszy, gdyż nie wiadomo jak będzie wyglądało traktowanie opinii negatywnych na temat firmy i produktów. Być może będzie też chat z pracownikiem firmy. Ale to raczej z tego co słyszałam do kogos to odległe plany. Krysia Odpowiedz Link
sister52 Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:08 No właśnie o to mi chodzi - że jak osoby takie jak jodarek1 wklepują w ogólnie dostępne forum co będzie w katalogu 10 podczas gdy nam się dopiero co 08 zaczął, firma przestanie te katalogi Klubowiczkom dawać. Też miałam taką informację od firmy i dlatego starałam się, aby jednak tu nie publikować tego. Zawsze można iść do swojej OKS i wziąć katalog z wyprzedzeniem. I to nieprawda, że OKS nie chcą dawać. Jak byłam jeszcze początkującą konsultantką i nie miałam dużych zamówień, poszłam do mojej OKS i powiedziałam, że potrzebuję katalog, który będzie aktualny za dwa miesiące, bo na długo wyjeżdżam, a;e będę składała zamówienia przez Internet a brat będzie mi je w Polsce odbierał. I bez problemów dostałam taki katalog. Ja katalogu 10 też nikomu nie pokazuję i nie zamierzam tego robić jeszcze długo. Więc po co mi on? A po to, żebym, oprócz czystego zaspokojenia mojje ciekawości, mogła powiedzieć jednej czy drugiej klientce np. "pani Zosiu, proszę teraz tego produktu w regularnej cenie nie kupować, on będzie w kolejnym katalogu na promocji". Mogę też powiedzieć np. kobiecie narzekającej na brak uchwytów w żelach Senses, żeby spokojnie kupowała je, bo w kolejnym katalogu będzie fajny uchwyt. Właśnie po to są te katalogi. Niestety, na to forum zaglądają też i moje Klientki (dzięki jednej z nich odkryłam to forum) i najprawdopodobniej już wiedzą co będzie w 10. Co za tym idzie będą zaprzątały sobie głowę właśnie tym katalogiem a nie aktualnym. Katalog zawsze można zdobyć i pooglądać, ale upublicznianie jego zawartości jest już dla mnie nie do przyjęcia. Tak jak napisałam wcześniej, przywilej posiadania wiedzy co do tego co będzie w katalogu za dwa miesiące to przywilej konsultantki a nie klientki. Na 90% w przyszłym roku nie będzie prezentów dla klubowiczek (tych toreb z kosmetykami i kolejnym katalogiem, które klubowiczki dostają w każdym terminie), dowiadywałam się o tym w firmie. O to, że nie będzie katalogów możecie winić osoby, które od razu po otzrymaniu katalogu 10 szczegółowo go opisały lub, co gorsza, zeskanowały i puściły w sieć. Wkurza mnie, gdy moja klientka mówi mi "wiesz, widziałam w sieci już wrześniowy katalog, a ty go już masz?". Ten katalog teraz jest dla mnie, nie dla niej. Ona dostanie go w swojej chwili. A co do "planowania" zakupów, jak ktoś napisał wyżej, to ja jestem od tego, aby pomóc klientce w planowaniu zakupów. Od tego jestem KONSULTANTKĄ. Jak ona ma jakieś problemy, waha się, to ja jej mogę podpowiedzieć, że ten czy inny produkt będzie potem taniej czy w ciekawej ofercie. Właśnie od tego są konsultanci. Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
jodarek1 Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:20 sister52 napisała: > No właśnie o to mi chodzi - że jak osoby takie jak jodarek1 wklepują w ogólnie > dostępne forum co będzie w katalogu 10 podczas gdy nam się dopiero co 08 > zaczął, firma przestanie te katalogi Klubowiczkom dawać. super..... > Na 90% w przyszłym roku nie będzie prezentów dla klubowiczek (tych toreb z > kosmetykami i kolejnym katalogiem, które klubowiczki dostają w każdym > terminie), dowiadywałam się o tym w firmie. O to, że nie będzie katalogów > możecie winić osoby, które od razu po otzrymaniu katalogu 10 szczegółowo go > opisały lub, co gorsza, zeskanowały i puściły w sieć. to nie wiem wlasciwie po co starac sie zeby wejsc do Klubu Rozy..... Przykro mi ze przeze mnie tracisz zamowienia od klientek (wydawalo mi sie ze to forum odwiedzaja jednak glownie konsultantki ktore ten katalog powinny znac) i prosze opiekunke forum o skasowanie watku z opisem katalogu. Joasia Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 13:23 niestety potwierdzam info, że katalogów z wyprzedzeniem nie będzie, bo jeśli pakietów dla klubowiczów nie będzie to i tego "dodatku" także nie. BARDZO proszę by nie złośiły się klientki, że Konsultanci tak widzą tą sprawę z upublicznianiem kolejnych katalogów. Powyżej sister52 opisała już szczegółowo tą kwestię i nie chcę się powtarzać. Ja także kieruję zamówieniami klientów, by nie czuli się rozczarowani, mając wiedzę o kolejnych promocjach, cenach itp. To tak jakby właśnie niedawno wspomniany Rossman, perfumerie Douglas, Sephora i inne tego typu sklepy zaczęły rozmieszczać u siebie informacje o kolejnych nowościach, cenach itp. Ciekawe czy ktoś interesowałby się tym co na półkach aktualnie czy tym, co będzie później. Razem z kilkoma osobami pracujemy nad projektem forum tylko dla Konsultantek, gdzie umieszczane byłyby tego typu informacje. Myślę, że to byłby dobry pomysł. W tej chwili na forum jest przewaga wypowiedzi serwisowych związanych z działalnością Konsultantów, co odkrywa wszystkie karty przez klientami. Krysia Odpowiedz Link
chicarica Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 14:24 Sister, ale ja jestem konsultantką, tyle że kupującą na potrzeby swoje i rodziny. I dlatego właśnie zarejestrowałam się jako konsultantka, żeby mieć dostęp do takich informacji i promocji, i żeby planować własne zakupy! Krysiu, właśnie dlatego ja byłabym za tym, by takie informacje były dostępne w strefie konsultantki. Bo z jednej strony, musi być miejsce w którym można się tego dowiedzieć, a z drugiej - jeśli nie jest to strona dla konsultantek, dostępna po zalogowaniu i weryfikacji nru identyfikacyjnego, to automatycznie mają do niej dostęp także klientki. Odpowiedz Link
sister52 Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:37 Ja napisałam, że nie mam nic przeciwko temu, aby konsultantki znały treść najnowszego katalogu, więc jeśli ktoś jest konsultantką, niezależenie czy klubowiczką czy nie, czy kupuje na potrzeby własne czy nie tylko, to OK, powinien znać katalog 10 już teraz. Ale jeśli ktoś jest tylko klientką, nie powinien znać katalogu 10 już od wczoraj. Ot co Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
zaliczka Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:04 matej_lublin napisał: > BARDZO proszę by nie złośiły się klientki, że Konsultanci tak widzą tą sprawę > z upublicznianiem kolejnych katalogów. Powyżej sister52 opisała już szczegółowo > tą kwestię i nie chcę się powtarzać. > Ja także kieruję zamówieniami klientów, by nie czuli się rozczarowani, mając > wiedzę o kolejnych promocjach, cenach itp. Ja się nie złoszczę, tylko wyrażam swoją opinię Moja konsultantka nie kieruje moimi zamówieniami, sama się o siebie troszczę, wysyłam jej tylko maila z zamówieniem. > To tak jakby właśnie niedawno wspomniany Rossman, perfumerie Douglas, Sephora i > > inne tego typu sklepy zaczęły rozmieszczać u siebie informacje o kolejnych > nowościach, cenach itp. Ciekawe czy ktoś interesowałby się tym co na półkach > aktualnie czy tym, co będzie później. Czymś jednak sprzedaż bezpośrednia powinna się różnić. I tak w Avonie nie kupuję w ogóle kolorówki, bo nie mogę sprawdzić koloru. Czymś te minusy trzeba równoważyć. I jest tym na przykład mozliwość zwrotu. Więc jeśli nie miałabym katalogów kolejnych i kupiłabym wspomniany żel bez zawieszki, to przecież mogę go za miesiąc zwrócić (częściowo zużyty do tego) i zamówić nowy z zawieszką. I dopiero konsultantka ma problem... Oczywiście ten przykład jest czysto teoretyczny, bo: - nie używam żelów Avonu - nigdy niczego nie zwróciłam - nie leży w mojej naturze kombinowanie i sprawianie problemów Ale weźcie pod uwagę, że przerażająca ilość konsultantek słabo się interesuje swoimi klientkami. Ja często nowy katalog dostaję w połowie kampanii a nie wraz z zamówieniem. I dodam, że odkąd tu zaglądam i mam nowe katalogi, kupuję więcej i jestem bardziej zadowolona. To znaczy juz nie ma sytuacji, że coś kupiłam, a za miesiąc jest zdecydowanie taniej. Bo te sytuacje mnie wkurzają i nie mam wtedy ochoty robic więcej zakupów. Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że moja wypowiedź nic nie zmieni, katalogów nie będzie, powstanie nowe forum dla wtajemniczonych. A to pewnie padnie i tyle. Jest mi również przykro, że klientki traktuje się jak ... no nie wiem jak kogo. Ale co za uchylanie rąbka tajemnicy? Świetnie wiem, ile konsultantka na mnie zarabia. Trudno, gdybym wydawała miesięcznie 160zł na Avon to też bym nią została. Ale nie wydaję. A nie bawi mnie prowadzenie akurat takiego interesu. Oczywiście wyraziłam tylko swoją opinię, może założycielka forum chciałaby wiedzieć, co przyciąga tu ludzi. Dla mnie zdecydowanie są to między innymi katalogi. Odpowiedz Link
chicarica Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:17 Zaliczko, ja jestem tego samego zdania, ale joasia prosiła żeby skasować, więc skasowałam. Ja też jestem zdania, że wątki z katalogami są przydatne. Odpowiedz Link
zaliczka Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:34 chicarica napisała: > Zaliczko, ja jestem tego samego zdania, ale joasia prosiła żeby skasować, więc > skasowałam. Ja też jestem zdania, że wątki z katalogami są przydatne. No to może Joasia zmieni jeszcze zdanie Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:42 Kasiu i Zaliczko, trochę inaczej wyglądała sprawa katalogów ze strony osoby, która sprzedaje produkty Avon, by na tym zarobić, niejednokrotnie utrzymać się to trudno zrozumieć osobom, które kupuja produkty - ich nie interesują koszty Konsultantki (torebki, próbki, katalogi, transport, podatki, itp.). Dla Konsultantek jakiekolwiek działania takie własnie jak publikacja katalogów powodują, że firma np. zrezygnuje z ich wysyłania od przyszłego roku, chyba że jeszcze uda się coś wywalczyć. Klientkę taka sytuacja nie interesuje czy ja dostanę katalog kolejny po 09 czy nie. ja wiem, że Klientki są ciekawe, każdy jest ciekawy, ale uważam, że parafrazując czyjąś wypowiedź - klientka jak chce dowiedzieć się co jest w następnym katalogu, albo czy dany produkt jest w promocji - na pewno dowie się tego od swojej Konsultantki, a jesli nie - tzn. że powinna zmienić sobie Konsultantkę. Krysia Odpowiedz Link
sister52 Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:41 Zaliczka, masz beznadziejną konsultantkę. Ja nie wyobrażam sobie nie mieć próbek i nie dysponować nimi dla moich klientek. Jak wchodzą jakieś nowe kosmetyki kolorowe, ja mam już gotowe próbeczki, udaje się z nimi do kobietki i pokazuję. Ona sobie je testuje, ogląda i jak któraś ją bardzo zaciekawi to daję jej jedną sztukę na własność, aby się z danym kolorem, jak to się mówi, "przespała" I nie mam zwrotów. Poza tym będę informowała klientów przy zakupach z katalogu 09 że w kolejnym będzie uchwyt do żeli i nikt mi na pewno nie da zużytego, aby kupić nowy z uchwytem. Po prostu po miesiącu czasu ten jeden już im się zużyje, więc kupią drugi wraz z uchwytem. Ja nie widzę problemu. Tym bardziej, że ceny są śmieszne: żel za 5,90zł a uchwyt za 2,99zł. Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 15:44 dokładnie, masz rację, ja także to zrobię i tak zawsze robię przy tego typu promocjach klientka kupi teraz zamiast 2 żeli "na zapas" - jeden, bo do drugiego dokupi sobie uchwyt Podobnie jest z próbkami - dobra Konsultantka je ma zawsze i udostępnia, co zdecydowanie zwiększa zamówienia. Krysia Odpowiedz Link
zaliczka Re: popieram, ale... - info dla klientek 27.06.04, 16:12 To tak: Co do katalogu. Chciałam tylko pokazać, że niekoniecznie oznacza to spadek sprzedaży. Mi naprawdę lepiej się kupuje, jak wiem, co będzie w następnym. Do tego dochodzi jeszcze taka sprawa: załóżmy, że mamy teraz nowość. Kupuję, bo boję się, że później będzie po cenie regularnej. Okazuje się, że to bubel, więc z tej serii juz nigdy nic nie kupię (w moim przypadku to tak działa, niezależnie od tego, czy zwrócę, czy nie; nie zwracam, leży na półce i czeka na lepsze czasy). A jeśli wiem, że za miesiąc cena będzie taka sama, mogę spokojnie poczekać i dowiedzieć się, co inni o tym sądzą. I nie ma to żadnego wpływu na inne produkty - nie przejechałam sie osobiście, więc jestem otwarta na resztę kosmetyków. Prawdę mówiąc podejrzewam, że większość osób nie zwróci, czyli swój zarobek macie (bez żadnych wyrzutów, w końcu na tym ten biznes polega). Ale czy kupią kolejne? A co do konsultantki - zdaję sobie sprawę, że nie jest najlepsza (łagodnie mówiąc). Ale z takich czy innych względów ją mam i muszę sobie radzić Nie ma wyrzutów sumienia a ona tylko na tym zyskuje. Zero problemów Pozdrawiam zaliczka Odpowiedz Link
nicktosia Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:18 Sister, Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. W zasadzie nie pomyślałam, że zaglądają tu również klientki.. Trochę skrótowo wyraziłam swoją myśl. Chodziło mi w pierwszej kolejności nie o publikowanie w necie zawartości katalogu 10 (swoją drogą podziwiam autorkę tegoż procederu, bo nigdy w życiu by mi się nie chciało tego zrobić), ale o to, że konsultantki powinny mieć wgląd jednocześnie do 3 katalogów, czyli aktualnego i dwóch kolejnych. Miałam taką możliwość trzy razy i wyraźnie pomogło mi to w opracowaniu strategii sprzedaży, co widoczne było w wysokości zamówień. Inna sprawą jest to, czy w takiej sytuacji konsultantki umiałyby trzymać język (a raczej katalog ) za zębami. Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:42 ano właśnie, popieram Twoje rozważanie Konsultantki pokazują nawet takie oferty, które są tylko dla nich, np. oferty DEMO - i jak tutaj wytłumaczyć Klience, że cena nowej wody Far Away to 49,90, a nie 32zł Katalog jest dla wszystkich, inne rzeczy według mnie dla Konsultantek Zresztą co sobie pomyśli Klientka jak zobaczy np. ofertę netto z cenę produktu np. 6 zł, kiedy wczesniej widziała go w katalogu i kupiła za 10 zł ? Chyba tylko rozczarowanie i fakt ile to Konsultant na tym zarabia. Krysia Odpowiedz Link
chicarica Re: popieram, ale... 27.06.04, 11:57 Ja się właśnie dlatego zapisałam do Avonu, by mieć dostęp do tych ofert netto, demo itp. Inna sprawa, że pokazuję je oczywiście mamie, bo robimy zamówienie na nas dwie. Ale mama to nie klientka. Odpowiedz Link
jodarek1 Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:10 nicktosia napisała: > (swoją drogą podziwiam autorkę tegoż procederu, bo nigdy w życiu by mi się nie > chciało tego zrobić) Wlasciwie to nie chce mi sie tego robic, siedzenie i wklepywanie zawartosci katalogu przez dwie godziny nie nalezy do najwiekszych przyjemnosci zyciowych. I dlatego zgodnie z Waszymu sugestiami nie bede wiecej opisywac zawartosci katalogu. Joasia Odpowiedz Link
sister52 Re: popieram, ale... 27.06.04, 12:19 Bardzo Ci dziękuję Jak któraś konsultantka będzie chciała znać nowości czy promocje, zawsze może spytać którąś z nas e-mailem na priva lub po prostu poprosić swoją OKS o katalog. Pozdrawiam ciepło, sister52 Odpowiedz Link
matej_lublin Re: popieram, ale... 27.06.04, 13:24 dokladnie tak, OKS mają także te katalogi i mogą udostępnić - jak nie dać na stałe, to zawsze w biurze można je obejrzeć. Pozdrawiam również, Krysia Odpowiedz Link
olik1980 Re: popieram, ale... 27.06.04, 13:22 Ja kiedyś pracowałam w drukarni, w ktorej drukują katalogi i wiedziałam co będzie na 4 do przodu ) Odpowiedz Link
jodarek1 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 19:15 Hej Katalog juz mam i wieczorem podczas meczu wypiszcze sie szczegolowo Jest fajny )) Joasia Odpowiedz Link
matej_lublin Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 22:04 jeśli Asia zadeklarowała się, że opisze to już nie będę dublować opisów, bo także od wczorajszego wieczora posiadam ten katalog jedynie co mogę pomóc to opisać nowości, bo niemal wszystkie już widziałem i co nie co próbowałam i mam jeśli ktoś ma pytania to zapraszam Pozdrawiam, Krysia (-) Odpowiedz Link
karmelowa.dziewczyna Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 22:30 z mila checia poczytam jakie beda nowosci milej nocki. Odpowiedz Link
ciemnogrodzianka Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 26.06.04, 23:50 Mam nadzieje ze nie zrezygnowalas z wpisania zawartosci katalogu. Nie moge sie doczekac Odpowiedz Link
epa5 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 27.06.04, 13:27 Bez przesady z tą jazdą na Joasię, ja się cieszę że podała już zawartość katalogu 10, chociaż będę go miała teraz we wtorek(jestem z trendującego). Wydaje mi się że każdy czy konsultantka czy klientka chcą jakoś rozsądnie sobie rozplanować zakupy i to co np.teraz nie kupię to kupię następnym razem albo odwrotnie. Bez przesady, że klientki nic nie kupią. Pozdrawiam. Odpowiedz Link
matej_lublin Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 27.06.04, 13:56 Nich tutaj nie jeździ na nikim, bo nawet i ja publikowałam tutaj katalog i w jakiś sposób czuję się winna rozpropagowaniu tej idei, która nie przynosi naprawdę wiele dobrego. Jesli masz katalog 10 to możesz zapamiętać co tam jest ciekawego i opowiedzieć o tym swoim klientkom lub zwrócić im uwagę o tym, bo pokazywanie katalogu to mija się z celem. Wierz mi epa5, że mam w tym doświadczenie wieloletnie. Może teraz na kursach tak uczą Konsultantki, by tak robić, ale to według mnie przesada. Przynaję, że byłam od początku w Klubie Złotej Róży i byłam jedną z inicjatorek tego, by taki trendujący katalog pojawił się dla Klubowiczów w pakiecie. Nie chciałabym, by nieumyślne publikacji przyczyniły się do tego, że wszyscy Klubowicze zostaną bez tych katalogów. Krysia Odpowiedz Link
chicarica Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 27.06.04, 14:27 Krysia, ale nie zatrzymasz tego, jeśli nie tutaj, to gdzieś indziej katalog zostanie opublikowany. Po prostu - internet pewne rzeczy zmienił. Katalog publikuje też ktoś na pl.rec.uroda - i jeszcze w paru innych miejscach. Odpowiedz Link
chicarica Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 27.06.04, 14:28 Joasia, mimo wszystko mam nadzieję, że nie przestaniesz opisywać przyszłych katalogów. Odpowiedz Link
gocha221 od klientki 28.06.04, 10:35 ja chciałabym tu dodac kilka słó ze strony klientki firmy. Cala ta dyskusja wydaje mi sie dosc zabawna. czy rzeczywiscie uwazacie, ze ta strona, to forum ma az taki wplyw na sprzedaz w calej Polsce??? jesli tak to chyba jest to swoista megalomania, bo regularnie piszacych tu dziewczyn nie ma tu az tak wiele i sa to glownie konsultantki. Ja tylko napisze ze wiedza o nastepnych katalogach mi pomaga i chetniej kupuje wtedy w avonie. Np dzieki temu ze wiem ze kat. 9 bedzie tonik do twarzy na przecenie to nie kupie w innej firmie tylko zaczekam i kupie avonowy. W regularnej cenie kosmetykow avon w ogole nie kupuje boo uwazam ze za te pieniadze mozna miec cos lepszej jakosci. Wiec chyba robicie z igly widły a taka postawa tylko zniecheca do konsultantek i avonu: nie pisac, nie ujawniac , nie pokazywac a nuz więcej sprzedamy!!! niedlugo tu bedzie jak na forum oriflame. Odpowiedz Link
matej_lublin Re: od klientki 28.06.04, 11:33 na pewno masz po części rację każdy ma swój punkt widzenia zależny od pozycji z której patrzy na sprawę zwróć uwagę, że w żadnym hipermarkecie czy jakimkolwiek sklepie nie masz przedstawionych w ich firmowej gazetce ofert na 2-3 miesiące naprzód sklepy co prawda wiedzą co będzie w najbliższym kwartale w promocjach i jakie są planowane, ale nie ujawniają tego na publiczny wizerunek uważam, że taką wiedzę na temat produktów powinna przekazywać Tobie Twoja Konsultantka i naprawdę według mnie nie prawdą jest że chcemy wszystko utajniać, bo przecież nikt by nie pisał tutaj o właściwościach kosmetyków itp. To forum zmieniło się w forum Konsultantek Avonu, a wybacz - sprawy wewnętrzne każdej firmy - nie tylko Avonu - są właśnie sprawą wewnętrzną i przecież żaden sklep nie ujawnia po ile kupuje dany produkt albo jaka trafiła mu się oferta kupna po okazyjnej cenie kremów za 5zł, które sprzeda za 2 razy większą cenę. I życzę sobie i wszystkim innym, by jednak nie było to forum a'la Oriflame Krysia Odpowiedz Link
gocha221 Re: od klientki 28.06.04, 12:27 tak jak napisałaś: punkt widzenia zlaezy od punktu siedzenia. ale mi chodzi przede wszystkim o jedna rzecz: czy te publikacje na forum mają jakis wpływ na sprzedaz konsultantek??? uwazacie ze jest ono az tak popularne i wiekszosc klientek wie, co bedzie w nastepnych 2 katalogach. Ja najczesciej zamawiam za ok. 30 zl, moja mama za ok 40 i to ze ja mialam dzieki forum jakies informacje wcale tego nie zmienilo.a jesli chodzi o takie informacje jak upusty, ktore otrzymuja konsultantki, kwoty za ktore trzeba sprzedac zeby miec upust, czy too ze wiekszosc konsultantek pracuje w tzw. "szarej strefie" to wiadomosci znane powszechnie i od dawna, wiec chyba nie ma co robic z tego wielkich tajemnic itp. a z tego co pamietam to to forum mialo byc dla wszystkich i Kasia wszystkich do niego zapraszala, nie tylko konsultantki. wiec moze dla spraw tak poufnych jak rabaty, powinno istniec inne forum, np. AvonTopSecret. Odpowiedz Link
chicarica Re: od klientki 28.06.04, 13:12 Gocha, ja uważam że to forum jest dla wszystkich, zarówno dla konsultantek, jak i dla klientek. I także nie uważam, że publikacja tutaj przyszłych katalogów ma wielki wpływ na sprzedaż. W końcu czyta nas dość ograniczona liczba osób, oceniam że maksymalnie 100 - to szacunek z dużym zapasem. Drogie konsultantki, jeśli uważacie, że jakieś sprawy są ściśle tajne, to albo nie piszcie o tym na forum, albo załóżmy jakieś oddzielne forum. Klientki, które tutaj piszą, faktycznie mogą poczuć się głupio. Nie róbmy z tego forum jakiejś enklawy. Pozdrawiam zarówno inne konsultantki, jak i klientki Odpowiedz Link
alice76 Re: od klientki 28.06.04, 15:29 To jeszcze ja Zgadzam sie z Zaliczka i Kasia i Gosia Dziewczyny, tak szczerze mowiac, jesli osobiscie wiecie, co bedzie w katalogu za trzy miesiace, to robicie mniejsze zakupy z katalogu obecnego? Mnie nowosci bardzo interesuja, z utesknieniem czekam na kazdy opis nowego katalogu, czytam go lapczywie i ...zapominam. Mniej wiecej oczywiscie. Najwyzej pamietam mgliscie, ze bedzie jakies fajne cos i nalezy szybko zuzywac zapasy. Przewaga katalogu Avonu sa ladne obrazki i opis. Tego na forum nie ma. Na forum jest spis, ktory pozwala mi zaplanowac swoje zakupy. Zauwazcie, ze ten spis jest glownie dla osob "wtajemniczonych", ktore wiedza, co to jest, jak wyglada i do czego sluzy np. "serum blyskawicznie liftingujace". I jesli klientka mowi mi "wiesz, bede niedlugo musiala kupic krem pod oczy i chce sprobowac czegos nowego" to moge jej poradzic, zeby nie szla do drogerii i kupowala na zapas (ach, ten nalog tylko zamowila nowosc za miesiac. Podeslalam kiedys link do "naszego" forum dwom kolezankom i wiecie co? Powiedzialy, ze poczekaja na wersje papierowa, bo wola katalog z obrazkami. TAK! Zauwazcie, ze z Internetu korzystaja specyficzne osoby, wcale nie sa to "przecietne" klientki Avonu. Tak jak Kasia napisala, Internet jest i tego sie nie zmieni, ze pewne informacje beda sie pojawialy z duzym wyprzedzeniem. I sorry, ale nie-dawanie-wczesniejszych-katalogow-klubowiczkom na pewno nie ukroci tego "procederu". I dobrze Ufff, ale sie napisalam )) A jakby katalog wrocil, to bym sobie chetnie poczytala, bo przeoczylam moment jego obecnosci na sieci )) (jakby co, to please o opis na alice76@gazeta.pl, bede wdzieczna) Odpowiedz Link
chicarica Re: od klientki 28.06.04, 17:32 Ja też bym chciała żeby wrócił, ale po nagonce Joasia poprosiła żeby skasować, więc skasowałam. Gadajcie z Joasią w sprawie przywrócenia i następnych katalogów. Jest wyjście: jeśli Joasia obawia się konsekwencji, to może zamieszczać opis, ja będę go natychmiast kasować i umieszczać w "Wątkach skasowanych". Odpowiedz Link
karla71 Re: do Kasi 28.06.04, 17:39 Kasiu podpisuję się pod twoją propozycją obiema rączkami Lubię wiedzieć wcześniej co będzie nowego w katalogu.Dużo czasu spędzam na tym forum między innymi dzięki tej możliwości Pozdrawiam cieplutko Karolina Odpowiedz Link
chicarica Re: do Kasi 28.06.04, 17:45 Moim zdaniem opisanie katalogu to nie to samo co pokazanie go. Rozumiem, że klientka mogłaby się zająć nowym katalogiem, gdyby dostała go do ręki - a taki opis, bez zdjęć, próbek i innych bajerów, to tylko sucha informacja. Krysia, mnie się wydaje, że to naprawdę inna sytuacja, niż opisana przez Ciebie - gdy pokazywałaś klientce przyszły katalog. Joasia, to co, przywracamy wątek? Odpowiedz Link
jodarek1 Re: do Kasi 28.06.04, 18:17 chicarica napisała: > Moim zdaniem opisanie katalogu to nie to samo co pokazanie go. Rozumiem, że > klientka mogłaby się zająć nowym katalogiem, gdyby dostała go do ręki - a taki > opis, bez zdjęć, próbek i innych bajerów, to tylko sucha informacja. Krysia, > mnie się wydaje, że to naprawdę inna sytuacja, niż opisana przez Ciebie - gdy > pokazywałaś klientce przyszły katalog. > Joasia, to co, przywracamy wątek? Sama nie wiem - wlasciwie glowna przeciwniczka opisu katalogu jest sister52, niech ona sie wypowie. Pozdrawiam deszczowo Joasia Odpowiedz Link
gocha221 Re: do Kasi 28.06.04, 18:46 ja obiecalam Joasi, ze nie bede juz marudzic, ale co tam) a propos tego co Joasia powyzej napisala. przeciwniczka opisywania jest głównie sister52, Kasia, załozycielka forum, jest za opisywaniem, i tak samo mysli chyba wiekszosc forumowiczek. jakby nie bylo jest demokracja, wiec chyba wiekszosc ma wiecej do powiedzenia) moze jeszcze raz przemyslisz to Joasiu, bo nie ma jak katalog na forum, ktory mozna troche przedyskutowac i oposac swoje wrazenia) a przeciez po to to forum jest. Odpowiedz Link
sister52 Re: do Asi :-) 28.06.04, 19:50 Witam wszystkich, owszem, jestem przeciwniczką publikowania tego opisu na tym forum. Ale, jak już wspomniałam, nie jestem przeciwniczką tego, aby konsultantki znały zawartość przyszłych katalogów. W związku z tym moje rozwiązanie jest takie, aby Asia wysyłała opis (jeśli nadal ma ochotę go robić e-maile do zainteresowanych osób. Możemy założyć wątek, w którym dopisywałyby się osoby chętne do przeczytania tego opisu. Wątek nazywałby się np. "Jestem konsultantką - dopisz się!" I nie sugerowałby tego, że chodzi o wysyłanie info o przyszłych katalogach. Wilk syty i owca cała. Biorąc pod uwagę informację, że od przyszłego roku mamy nie dostawać tych przyszłych katalogów, zamierzam zająć się tą sprawą. Pracuję w biurze okręgu a dodatkowo sama jestem Klubowiczką i sprawa mnie osobiście również dotyczy. Dlatego będę starała się o to, aby jednak firma dawała nam te katalogi. W tym celu muszę znaleźć jakiś kompromis. Jeśli ktoś ma lepsze pomysły, proszę śmiało pisać Tymczasem pozdrawiam ciepło, sister52 Odpowiedz Link
ciemnogrodzianka Re: do Asi :-) 28.06.04, 20:56 Wszytko pieknie, ale adresu mailowego na ogolnie dostepnej stronie nie zamierzam podawac. BTW, w starszych postach powinien byc link do listy mailowej Avon-pl na yahoo Odpowiedz Link
chicarica Re: do Asi :-) 28.06.04, 21:05 Ciemnogrodzianko, ale masz przecież email gazetowy, ciemnogrodzianka@gazeta.pl i możesz tego używać do odbierania wiadomości z forum. Ja i tak jestem za publikowaniem treści katalogu na forum. Przecież tak bez zdjęć to i tak nie ma takiego efektu jak papierowy. Odpowiedz Link
ciemnogrodzianka Re: do Asi :-) 28.06.04, 21:56 chicarica napisała: > Ciemnogrodzianko, ale masz przecież email gazetowy, ciemnogrodzianka@gazeta.pl > i możesz tego używać do odbierania wiadomości z forum. Na ktory przychodzi niesamowita ilosc spamu. Wlaczylam odspamiacz ale niewiele pomaga. Uzywam tylko do forum a poczte kasuje Odpowiedz Link
sister52 Re: do Asi :-) 29.06.04, 10:50 Jak się podaje swój adres na prawo i lewo we wszystkich formularzach na necie to się dostaje spam. Ja mam ten adres na gazecie już wiele lat a jeszcze ani jednego spamu nie dostałam. Poza tym możesz sobie założyć nowe konto na gazecie, bez "spamowego" obciążenia. A jak nie chcesz podawać to Twoja strata. Pozdrawiam, sister52 Odpowiedz Link
justa_79 Re: do Asi :-) 29.06.04, 09:53 sister, świetny pomysł - tylko jak ktoś udowodni, że jest albo nie ejst konsultantką, żeby się dopisac na tą listę? w rezultacie wpisze się każdy, kto będzie chciał dostać katalog - czyli klientki również. Odpowiedz Link
chicarica Re: do Asi :-) 29.06.04, 11:14 Dlatego właśnie ja byłabym za tym, żeby przestać się oszukiwać i wrzucić normalnie opis katalogu na forum, jak dotąd. Odpowiedz Link
jodarek1 Re: do Asi :-) 29.06.04, 11:30 Wnioskuje o przywrócenie watku z opisem katalogu 10 poniewaz: - tylko jedna osoba jest przeciwko obecnosci opisu katalog 10 na forum; - taki suchy opis trudno porownywac do samego katalogu, pieknego, kolorowego, bardzo kuszacego - sluzy tylko do pobieznego zapoznania sie z nowosciami i co ewentualnie jest w promocji; - formu nie jest tak popularne zeby zaraz cala polska znala zawartosc katalogu 10; - wiekszosc osob (ze mna wlacznie) czyta opis i prawie wszystko zapomina (no moze jakis nowosci zostaja w pamieci); - sama czasami pokazuje co wierniejszym klientkom nowy katalog i nie zauwazylam spadku zamowien - zawsze interesuja sie nowosciami (dobrze wiedziac ze cos takiego wejdzie) i ewentualnie sprawdzaja czy dany kosmetyk bedzie w promocji czy tez teraz maja go sobie kupic na zapas; - forum czytaja chyba glownie konsultanki oraz wierne klientki majace swoje ulubione kosmetyki; - poza tym katalog 10 bedzie czynny dopiero we wrzesniu, wiec nie nalezy sie obawiac ze dana klientka czegos nie zamowi bo bedzie czekac ponad 2 miesiace na jaks promocje czy nowosc - wiadomo ze kosmetyki jak sa potrzebne to sie je kupuje i nasza juz w tym glowa zeby umilic jej to czekanie jakims innym fajnym produktem i final. Takie jest moje zdanie - co Wy na to? Pozdrawiam zmeczona tymi przepychankami kto ma prawo a kto nie Joasia Odpowiedz Link
alice76 Re: od klientki 29.06.04, 08:24 Dzieki dziewczyny za blyskawiczna odpowiedz, jestescie niezastapione ) Odpowiedz Link
alice76 Re: od klientki 29.06.04, 08:25 alice76 napisała: > Dzieki dziewczyny za blyskawiczna odpowiedz, jestescie niezastapione ) Ale mi wyrzucilo wpis, oczywiscie chodzilo o podeslanie opisu kat. na priva Odpowiedz Link
brzoskwinka22 Re: od klientki 29.06.04, 11:41 skoro jedna zagorzała przeciwniczka publikowania katalogu na forum dopięła swego, więc i ja prszę o przesłanie mi opisu katalogu na pocztę. z góry dziękuję i pozdrawiam letnio Odpowiedz Link
mariolkka Skoro dla konsultantek to ta tez 29.06.04, 12:16 Ja tez poprosze opis 10 katalogu Odpowiedz Link
alice76 Re: Skoro dla konsultantek to ta tez 29.06.04, 13:49 Wiecie co, czy Wam tez lektura tego watku poprawila humor? Trzeba przyznac, ze zrobilo sie zabawnie )) Nie ma co, przeciwnosci matka pomyslow, zaradne to forum okazalo sie wielce (prosze sie nie dopatrywac zlozliwosci, z wielka sympatia to pisze P.S. Jestem za przywroceniem opisu nowych katalogow na forum, jakby ktos sie pytal ;-P Odpowiedz Link
justa_79 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 29.06.04, 13:56 a w ogóle to Wam powiem, że u nas na szkoleniu kosmetyczka Avonu sugerowała, żeby posiadać katalog z wyprzedzeniem jako... sposób na przyciągnięcie klientek tak więc, wbrew temu, co mówi sister, udostępniając klientce najnowszy katalog sprawiamy, że zamiast u innej konsultantki, będzie wolała kupić u nas - nie ukrywamy przed nią, że za miesiąc coś będzie w promocji i zyska na zakupie u nas. tak więc mam wrażenie, że ktoś tu jest w Klubie Róży, ma dla siebie katalog i chce, żeby tak pozostało, bo obawia się konkurencji ze strony pozostałych konsultantek... Odpowiedz Link
matej_lublin Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 29.06.04, 18:41 każdy ma swój sposób na przyciągnięcie uwagi klientek moje klientki dostają jak jużpisałma wczesniej - katalog z wyprzedzeniem 2 tygodniowym, gdyż jakbym teraz im dała katalog to rzecz jasna, że kosmetyki będą dopiero po 22 lipca, zatem niemal miesiąc czasu czekania owszem mam klientki, które mogą poczekać, a czasami niestety muszą jak są braki jednak u mnie klientka nie czeka na dostawę dłużej niż 24-48 godzin i nie wyobrażam sobie, by było inaczej tak jest u mnie od 10 lat i przy tak dużej liczbie klientek jaką mam, wszyscy są zadowoleni a jak widzą nawet moje klientki u kogoś nowy katalog to i tak zamawiają u mnie i w moim przypadku nie obawiam się konkurencji, choć przyznaję, że ją obserwują i nie oceniaj justa_79 osób z Klubu Róży jako tych, którzy tylko chcą mieć wszystko dla siebie i nie dzielą się z tym klientem, bo ja na same próbki wydaję tyle, że niektóre z obecnych tutaj Konsultantek nie mają takich zamówień na święta (choć na pewno są w KR ludzie, którzy tylko czerpią dla siebie korzyści, nie dając nic z tego Klientom) to samo tyczy się zamawianych katalogów i innych akcesoriów a wiedzę sowją na temat nowych katalogów, ofert i promocji to chętnie przekazuję swoim klientkom, bo chyba nie uważasz, że miałabym olbrzymią liczbę wiernych sobie klientek, gdybym wszystko przed nimi kryła, nie pokazywała nowości, próbek itp. np. dostałam teraz w pakiecie dla Złotego Klubu Rózy - mikrodermabrazję z linii Anew - mogłam ją zostawić dla siebie, ale używam jej jako tester dla moich klientek, podobnie jak produkty z linii dla mężczyzn, które będą przecież dopiero pod koniec sierpnia co się zaś tyczy porad kosmetyczek, to uważam że one mówią to co mają w materiałach firmowych i tak klepią Pozdrawiam, życząc dużych zamówień z nowego katalogu, Krysia Odpowiedz Link
justa_79 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 30.06.04, 09:47 matej, ależ ja nawet nie śmiem oceniać wszystkich z Klubu Róży - jestem przeciwna uogólnieniom to była jedynie z mojej strony dyplomatyczna forma oceny zachowania jednej konkretnej klubowiczki-forumowiczki Odpowiedz Link
eyna Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 30.06.04, 23:16 Ja osobiście lubię czytać opisy nowych katalogów, które Joasia tu podaje. To normalne, że każda z nas czy to konsultantka, czy klientka są ciekawe ) jakie będą nowe produkty, promocje. Jednak taki suchy opis to nie to samo co oglądanie katalogu. To drugie bardziej, moim zdaniem, pobudza i zachęca do zakupów. ... Ale Krysia ma rację mówiąc, że opisy kolejnych katalogów mogą w pewnym stopniu psuć co niektórym konsultantkom sprzedaż. Sama pamiętam jak raz mi się zdarzyło, że dałam klientce kolejny katalog, gdy poprzedni nadal obowiązywał. No i nie wyszło mi to na dobre. Tak więc w całej tej dyskusji popieram zdanie Krysi. Piszę to też dlatego, ponieważ byłam dziś u swojej OKS i co się okazało? Mogę kupić katalog nr 9 i 10. Bez problemu. Zachęcam w takim razie, abyście odwiedziły biura swoich kierowniczek, bo może również mają do sprzedaży owe katalogi. Pozdrawiam. Odpowiedz Link
epa5 Re: Joasiu czekamy na opis kat. 10 :) jesli tylko 29.06.04, 17:18 A ja się pochwalę, mam już katalog 10, hurra!!! Jest troszkę nowości, ale zauważyłam że cała kolorówka będzie miała zmienioną szatę, nie tylko szminki i lakiery, ale jeszcze pudry, cienie i makeupy. Wydaje mi się że szata jest bardzo podobna do tej z Oriflame, czy też tak sądzicie? Odpowiedz Link