allohaa
19.08.06, 17:05
Ponieważ straciłam konsultantkę...Przestała pracować w Avon, jej koordynatorka
zaproponowała mi, abym została specjalną klientką. (dostanę upusty!!!)i firma
Avon bezpośrednio do mnie będzie wysyłać katalogi. O ja głupia podałam jej
swój nr. pesel niczego nie podejrzewając... Dziś dostałam paczkę pełną
kosmetyków Avonu na kwotę 150 zł. i dowiedziałam się, że jestem
konsultantką!!!!!!!
Oczywiście szybko skontaktowałam sie z koordynatorką, która wyjaśniła, że
zaszła pomyłka itp, itd. ale ja myślę, że to było celowe zagranie. Mam teraz
tylko pytanie, czy jeśli zadzwonię w poniedziałek do Avonu i wyjaśnię sprawę,
to mam nadzieje nie będę obciążona kosztami wysyłki paczki?????? Bo trochę
jest ciężka...Dzięki za sugestie i ewentualne porady co w tej sytuacji zrobić.