Dodaj do ulubionych

Stabilne plany marketingowe

11.11.08, 14:46
Sława!

JA znam tylko jeden stabilny plan marketingowy i jest to tabelka 3-
21% takie plany ma Amway, Oriflame i chyba Mary Kay.

Przez kilkadziesiat lat nie wymyslono nic lepszego nic co
gwarantowaloby i dynamike i stabilnosc sukcesu.

I wszystkie plany stabilne i sprawiedliwesa jedynie wariantami.


Forum Słowiańskie
gg 1728585
Obserwuj wątek
      • ignorant11 Re: Stabilne plany marketingowe 13.11.08, 14:18
        asgard32 napisał:

        > Z jakiego powodu tak uważasz? Trudno się odnieść tylko do tego co
        napisałeś.


        Sława!

        To jest bardzo prosta zdroworozsadkowa analiza zreszta sprawdzona
        wieloletnimi obserwacjami i kontaktami z wieloma innymi i lederami,
        firmami i planami...
        smile)
        POdaj jakas "rewelacje" toja Ci powiem dlaczego ona nie działa...
        smile)

        Forum Słowiańskie
        gg 1728585
    • chlopek-roztropek Re: Stabilne plany marketingowe 14.11.08, 12:01
      Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.

      Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
      Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu, a
      ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.

      Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma handlu
      detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie chodzi
      o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?

      I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy - tak,
      by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych zakupów
      kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
      kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
      marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
      czy haczykiem na ryby.

      Zasady jasne i proste.

      Całkowite przeciwieństwo drobiazgowo rozpisanych planów
      marketingowych z progami rabatowymi i tysiącem warunków jakie trzeba
      spełnić, by wspiąć sie poziom wyżej. A i tak to wszystko jest
      fikcją, bo na każdym rogu można takie produkty kupić po kosztach
      (albo i poniżej) przez co początkujacy dystrybutorzy uciekają z
      firmy jak tylko sie połapią co jest grane. Zresztą w takim wypadku
      rekrutacja jest coraz częściej niemożliwa, bo ludzie już wiedzą "jak
      to działa" i nawet nie chcą rozmawiać o "takim" biznesie.
      • asgard32 Re: Stabilne plany marketingowe 17.11.08, 14:32
        > Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.
        >
        > Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
        > Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu, a
        > ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.

        Większość planów ma to założenie, jest mały problem tylko z tą ceną. Konkurencja
        powoduje, że cena klubowa staje się detaliczną. Z tego powodu ważne jest aby
        osoba wchodząca po raz pierwszy miała możliwość taniego zakupu jednorazowego
        produktów firmy.

        > Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma handlu
        > detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie chodzi
        > o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?

        To też większość rozsądnych firm mlm stosuje.

        > I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy - tak,
        > by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych zakupów
        > kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
        > kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
        > marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
        > czy haczykiem na ryby.

        Ten punkt jest najistotniejszy. Jeżeli firma się do tego nie stosuje, to cały
        plan marketingowy staje się bezużyteczny. Co z tego że dostajesz wysokie
        prowizje jeśli połowę z tego lub więcej oddajesz z powrotem do firmy.

        • ignorant11 Re: Stabilne plany marketingowe 22.11.08, 20:26
          asgard32 napisał:

          > > Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.
          > >
          > > Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
          > > Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu,
          a
          > > ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.
          >
          > Większość planów ma to założenie, jest mały problem tylko z tą
          ceną. Konkurencj
          > a
          > powoduje, że cena klubowa staje się detaliczną. Z tego powodu
          ważne jest aby
          > osoba wchodząca po raz pierwszy miała możliwość taniego zakupu
          jednorazowego
          > produktów firmy.

          Standartowa marza 30% w cenie katalogowej.

          Ja nie stosuje znizek i sprzedaja sie znakomicie!
          smile)

          >
          > > Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma
          handlu
          > > detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie
          chodzi
          > > o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?
          >
          > To też większość rozsądnych firm mlm stosuje.
          >
          > > I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy -
          tak,
          > > by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych
          zakupów
          > > kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
          > > kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
          > > marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
          > > czy haczykiem na ryby.
          >
          > Ten punkt jest najistotniejszy. Jeżeli firma się do tego nie
          stosuje, to cały
          > plan marketingowy staje się bezużyteczny. Co z tego że dostajesz
          wysokie
          > prowizje jeśli połowę z tego lub więcej oddajesz z powrotem do
          firmy.
          >
          >

          Niecałe 300zł w cenach katalogowych.

          Ale nie obowiazek dla kazdego, a tylko otrzymujacych rabaty czyli
          budujacych siec.


          I słusznie bo wtyedy nie ma takich co to "nie sprzedaja" a tylko
          sponsoruja...
          smile)
          I kogo wtedy sponsoruja? Takich samych nygusów jak oni. Powstaja
          wtedy puste sieci.
      • ignorant11 Re: Stabilne plany marketingowe 22.11.08, 20:22
        chlopek-roztropek napisała:

        > Plan marketingowy musi być odporny na nadużycia i kombinacje.
        >
        > Uważam, że najlepszy jest taki: dwie ceny - detaliczna i klubowa.
        > Praca polega na polecaniu produktu i zapisywaniu ludzi do klubu, a
        > ci z kolei robią to samo - polecają i zapisują do klubu.
        >
        > Premia - od obrotu własnego i obrotu grupy. W zasadzie nie ma
        handlu
        > detalicznego czyli kupczenia produktem. Bo przecież w MLM nie
        chodzi
        > o sprzedawanie tylko tworzenie sieci konsumenckiej, prawda?

        NIe prawda! Nie koniecznie konsumenckiej.

        MOze w jakis bogatych społeczeństwach jak np USA ma to sens, ale nie
        u nas.

        >
        > I jeszcze jeden warunek: rozsądne, niskie obowiązkowe zakupy -
        tak,
        > by produkt można zużyć samemu (ew. z rodziną). Wymogi dużych
        zakupów
        > kwalifikacyjnych znowu powodują zarzucenie rynku produktami po
        > kosztach (lub poniżej), psucie rynku i - najważniejsze - psucie
        > marki produktu, który można wtedy kupić na Allegro wraz z gaciami
        > czy haczykiem na ryby.
        >
        > Zasady jasne i proste.
        >
        > Całkowite przeciwieństwo drobiazgowo rozpisanych planów
        > marketingowych z progami rabatowymi i tysiącem warunków jakie
        trzeba
        > spełnić, by wspiąć sie poziom wyżej. A i tak to wszystko jest
        > fikcją, bo na każdym rogu można takie produkty kupić po kosztach
        > (albo i poniżej) przez co początkujacy dystrybutorzy uciekają z
        > firmy jak tylko sie połapią co jest grane. Zresztą w takim wypadku
        > rekrutacja jest coraz częściej niemożliwa, bo ludzie już
        wiedzą "jak
        > to działa" i nawet nie chcą rozmawiać o "takim" biznesie.


        Sława!

        Te wszystkie cechy posiada plan Oriflame i stad i nasz stabilnosc i
        wzrosty nieosiagalne dla innych...
        smile)

        Forum Słowiańskie
        gg 1728585
          • ignorant11 Re: Stabilne plany marketingowe 23.11.08, 14:59
            chlopek-roztropek napisała:

            > .......nie zaprzeczam,nie neguję....
            > ...ale...
            > Podaj, proszę, niezależne źródła mówiące o "wzroście" Oriflame.
            > Tak dla spokoju i uczciwości.
            > Pozdrawiam smile


            Sława!

            A czy TY wiesz co piszesz????
            smile)

            S-ki giełdowe naleza do najbardziej przejrzystych ze wszystkich firm.

            Kazda osoba prawna musi skladac raporty do Sadów REjestrowych, podlega kontroli
            organów podatkowych.

            Ma obowiazek korzystac z audytu itp!

            Wszelkie raporty sa publikowane na stronie www.oriflame.com

            Szukasz niezaleznych?

            Od kogo niezaleznych?

            Moze szukasz raportów o wynikach Oriflame niezaleznych od wyników Oriflame????
            smile)
            buahhaha


            Masz jakies podstawy aby kwestionowac oficjalne i audytowane raporty??


            Poza Twoja niewiedza i nieprzemyslanymi pytaniami????

            I checia wypromowania jakiej firmy z krzaków?

            I TY masz czelnosc jeszze mowic o Twojej "uczciwosci"..????
            smile)

            Widac, żes faktycznie chłopek NIEroztropek
            smile)




            Forum Słowiańskie
            gg 1728585

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka