Dodaj do ulubionych

Jak zrobnić maseczkę

29.03.20, 18:37
Znalazłem na sąsiednim forum:

sadeczanin.info/sites/default/files/journos/user17520/2020/03/instrukcja_maseczka_ochronna_osp_grs_nowy_sacz.pdf
Podobno tak zrobiona maseczka daje 60% gwarancję zatrzymania wirusa, natomiast maseczki zrobione profesjonalnie - 90%, ale wolę mieć 60% niż 0.
Wybór należy do was.

--
Pieniądze nie zmieniają człowieka.
Pieniądze pozwalają mu być sobą.
Obserwuj wątek
    • tomekzgor Re: Jak zrobnić maseczkę 30.03.20, 19:02
      Ja olałem maseczkę. Nie jestem lekarzem ale tak na tzw. chłopski rozum wytłumczyłem sobie, że jak nie kicham (więc nie zionę wirusem, zakładając, że mogę go mieć) i jak utrzymuje zalecaną odległość od rozmówców czy osób z którymi sobie milczę stojąc niedaleko nich to maseczka mi do niczego nie jest potrzebna.
        • kevinjohnmalcolm Re: Jak zrobnić maseczkę 31.03.20, 21:36
          Uśmiałem się wczoraj, gdy zobaczyłem w brytyjskiej telewizji grupkę biegaczy chwalonych za zachowanie wzorowego dystansu 2 metrów. Nikomu niestety do głowy nie przyszło że tu nie chodzi o bezwzględny dystans między ludźmi, tylko o to żeby nie wdychać powietrza pochodzącego z kichania lub sapania innej osoby. Biegnąc 2 metry za kimś wbiega się centralnie w chmurę kropelek wyrzucanych w powietrze przez tę osobę...

"Nam myśleć nie kazano!" http://emots.yetihehe.com/2/sciana.gif
          • tapatik Re: Jak zrobnić maseczkę 01.04.20, 20:52
            "Przez ostatnie osiem dni skontrolowano 83 tysiące osób zobowiązanych do pozostania w kwarantannie. W 600 przypadkach zaszło prawdopodobieństwo niestosowania się do niej - przekazał w czwartek Komendant Główny Policji, gen. insp. Jarosław Szymczyk."

A to było 19 marca.

tvn24.pl/najnowsze/koronawirus-w-polsce-komendant-glowny-policji-600-przypadkow-niestosowania-sie-do-kwarantanny-4368858

Kim trzeba być, aby iść do parku z koleżanką mimo kwarantanny.