Dodaj do ulubionych

Co można zrefundować z subkonta fundacji?

11.01.13, 23:13
Nie mamy subkonta. Może powinniśmy mieć?

Co można zrefundować? Baterie do aparatów? Środki czyszczące do aparatów? Osuszacz? Ubezpieczenie aparatów?
Na turnusy nie jeździmy. Zajęcia logopedyczne mamy bezpłatnie.
Podpowiedzcie, bo jestem zielona w temacie.
Obserwuj wątek
    • wiola.kliszewska Re: Co można zrefundować z subkonta fundacji? 12.01.13, 00:30
      Hej, my zglosilismy Naszego syna Alka do fundacji "Zdążyc z pomocą". Zbieramy dla niego w tym roku 1 % z podatku po rodzinie znajomych, znajomych znajomych. Przyda sie napewno chociazby na paliwo albo inne rzeczy. Z tego co sie orientuje z konta fundacji jesli masz na nim pieniadze wlasnie z 1 % lub darowizn i zbiorek mozesz zrefundowac wszystko. Ważne zeby na fakturze byly dane fundacji i dane dziecka. Mozesz zawsze uzasadnic ze grajaca zabawka czy cos innego sa Ci niezbedne. W kadymj razie to sa pieniadz twojego dziecka na subkoncie ktore udostepnia Ci fundacja. To co z nnimi zrobisz to Twoja sprawa. Zawsze odsylajac fakture musisz ja dokladnie opisac i jesli masz pieiadze nie bedziesz musiala sie martwic ze CVi czegos nie zwroca. Nie jestem pewna ale myusle ze sie nie myle. Jesli chodzi o osuszacz, tabletki, baterie i inne pomoce ubezpieczenie itp, turnust\y tez sa refundowane. Wazne by dobrze opisac fakture i miec srodki do zrefundowania. Mysle ze warto zalozyc subkonto. Ja tez sie borykalam z mysalmi zlaozyc czy nie. Ale doszlismy do wnioosku ze pieniadze i tak przepadna w naszym dziwnym kraju albo pojda na Naszego Alka. Na baterie zawsze sie przyda. A moze bedzie mial jakies inne potrzeby. Pozdrawiam i do dzieła. Zadzwon do fundacji i wypytaj ich o to jak zalozyc subkonto. Troche to potrwa ale moze uda wam sie zebrac cos z 1 % bo rozliczenia z US sa do konca kwietnia.
      • kamelia111 Re: Co można zrefundować z subkonta fundacji? 13.01.13, 22:13
        wiola.kliszewska napisał(a):