Dodaj do ulubionych

Boicie sie wlasnych lekarzy?

11.02.20, 20:58


muzyka.interia.pl/wiadomosci/news-maja-kaplon-w-drodze-na-operacje-w-usa-lece-spelniac-marzeni,nId,4318747#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Rozumiem, ze Majce pierwsza opercje robiono w Polsce. Zostala tak spierdolona, ze poprawic mozemy to tylko my?

www.siepomaga.pl/maja-kaplon

Wracajac do tej operacji, wiara sie rzucila hojnie z kasa. Dodatkowy argument za tym, ze Polacy dzis maja wyjatkowo lekka reke do rzycania pienazkami na Okolo. A pomyslec, ze pare lat temu jeden z drugim potrafil ryja pilowac przy nalewaku piwska ze jak duze piwo 0,5 L kosztuje 8 zlotych, to male 0,3 powiino kosztowac 4,80 PLN a nie 5.
A tu prosze jeden hojny 50 000 prawie sypnal na raz anonimowo.

Majka zleci do nas na operacje z ogromnymi nadziejami, nie weidzac zapewne ze w USA lekarz lekarzowi tez rowny nie jest.
W prostszych sprawach to moze nie big deal ale w powaznych sprwach jak operacje serca to tutaj kazdy wie ze trzeba sie pchac do Nortwell albo do St. Francis a nie Brookdale, bo moze nie przezyc tego eventu….jak doktor na stazu z Bangladeszu palcami bedzie komu w sercu grzebal.
Pamietam jak po tsunami nasi ortopedzi latali pomagac, to pozniej czytalem wypowiedzi lekarzy z innych krajow, ze tak spierdolonych operacji w zyciu nie widzieli.

Aktorki -selebtytki roda w USA swe dzieci, bo tu bonus+ jest obywatelstwo USA Dla polskiego buca amerykanskie obywatelstwo dla dziecka to jak gwiazdka z nieba, bo buc nie rozumie konsekwencji posadania takowego przez osobe, ktora ( byc moze) wybierze jednak mieszkanie poza USA. Tlumaczyc mi sie nie chce detail, zreszta tak nie zrozumiecie. No, ale te przynajmniej z wlasnej kieszenie placa a nie ze zbiorek.

Cus mam wrazenie ze to troche hucpa czasami jest z tym zagranicznym leczeniem Polakow.
Btw, siostra byla niedawno zs ilnym bolem plecow ( korzonki?) u dochtora w Polska to luzno jej zarzucil, zeby sie tak bardzo nie wsluchiwala we wlasny organizm, czy nie boli I nie strzyka, tylko zyla pelnia zycia kazdego poranka….dochtor od gnatow a taki filozof.
U mnie juz by mial po nosie. Co najmniej 4 pekniecia kosci a moze I wiecej.



--
www.youtube.com/watch?v=l9EzK-719aE
www.youtube.com/watch?v=LYcNa2w-HYI
Obserwuj wątek
    • deluc Re: Boicie sie wlasnych lekarzy? 12.02.20, 17:12
      Lekarze są bardzo różni ... mamy bardzo dobrych specjalistów, dobrych ... i całą resztę. Ze znanych mi przypadków:

      - 1) kobieta musiała mieć operację 2)rodzina dała łapówkę by zrobił to fachowiec A 3)cóż z tego kiedy fachowiec A przekazał operację B., któremu było bliżej do partacza 4)efekt ? kalectwo + zakażenie grzybicze pacjenta

      -1)znajomy musiał mieć operację 2)poszedł do prywatnego szpitala, zapłacił z własnej kieszeni 3)spieprzyli ... 4)po pół roku poszedł do innego prywatnego szpitala, zapłacił 5)zrobili ok

      -1)kobieta miała mieć naświetlanie 2)pojechała z wynikami TK do innego szpitala 3)tam lekarz zrobił jej USG 4)mówi tak "no dobrze, ale po tym opisie to prawa strona powinna być naświetlana, a ja u pani widzę, że problem jest w lewej" 5)faktycznie miał rację

      O co tu chodzi? - chciwość, lenistwo, bezkarność, upolitycznienie ...
      • pigeon_shit_dust Re: Boicie sie wlasnych lekarzy? 12.02.20, 17:30
        deluc napisał:


        >
        > O co tu chodzi? - chciwość, lenistwo, bezkarność, upolitycznienie ...

        All of the above.
        PLUS: Calkowity brak powolania do zawodu. Ja tu nie pisze o jakichs Judymkach ale o tej odrobinie checi I zainteresowania ta robota.
        Zreszta tu tez widze czasem brak tego….czysto rzemieslnicze podejcie to trudnej roboty. Ludzie ktorzy do konca nie moga sie zdecydowac czy lepeij byl prawnikiem czy lekarzem, tu I tu jest kasa.
        A potem nienawidza I pacjentow I tej pracy.



        --
        www.youtube.com/watch?v=l9EzK-719aE
        www.youtube.com/watch?v=LYcNa2w-HYI
    • pigeon_shit_dust Rutyna juz pomalu 12.02.20, 17:45
      expressbydgoski.pl/julka-do-bostonu-poleciala-wojskowym-samolotem-przed-operacja-czekaja-ja-jeszcze-badania/ar/c1-14781602
      uczcie sie q...a sami co zrobic bo awsze bedziecie safanduly zebracze.
      No dziecko, OK, pomoga wam dobrzy Jankesi , trudno.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka