Dodaj do ulubionych

Zbawienne przymrozki, sraczki i inne zarazy

27.08.20, 02:40
Dawno, dawno temu kiedy na tym forum ludzie dyskutowali, inspirowali, wrecz lubili, napisalem tak:
[i]

Tak nie ukrywam ,że jestem zwolennikiem "przymrozków" wybijajcych w pień
wszelakiego rodzaju polityczne i ekonomiczne robactwo w KAZDYM zresztą kraju .
...

forum.gazeta.pl/forum/w,17007,20530632,20530632,Panowie_Liberalowie_ruszcie_glowami_.html#p20623551
I tak sobie dzisiaj mysle, ze dzisiaj mysle dokladnie tak samo kiedy czytam takie teksty jak ponizej ale nie moge dociec NA CO LICZA bolszewicy (konduktor albo elektryk zarabia tam pol miliona dolarow rocznie i ma wszelkie mozliwe swiadczenia) ... ???

MTA: Ilosć usług metra w Nowym Jorku może zostać zmniejszona o 40%, kolej podmiejska o połowę, jeśli nie będzie pomocy ze strony Fed w wysokości 12 mld USD
Prezes MTA Pat Foye powiedział, że agencja traci 200 milionów dolarów tygodniowo; nawet podczas Wielkiego Kryzysu nie nastąpił spadek liczby pasażerów, jak w przypadku pandemii.
MTA twierdzi, że będzie musiało wdrożyć szereg rozległych cięć w usługach i zmian bez 12 miliardów dolarów pomocy federalnej, w tym potencjalne ograniczenie usług autobusowych i metra nawet o 40 procent, a usług kolejowych o 50 procent.
Agencja, której brakuje gotówki, ogłosiła to na wirtualnym spotkaniu finansowym w środę. Mówi, że w tym roku musi podjąć natychmiastowe działania bez dodatkowych 3,9 miliarda dolarów funduszy federalnych - a problem będzie się tylko nasilał.
„Wydatki nie mogą być zredukowane szybko i na tyle znacząco, aby zrównoważyć 40-procentowy spadek przychodów, jakiego doświadczyliśmy i oczekujemy” - powiedział MTA.
Natychmiast planuje zmniejszyć wydatki na nadgodziny i kontrakty konsultingowe, a także odłożyć na półkę niektóre projekty kapitałowe. Agencja twierdzi, że bez 12 miliardów dolarów pomocy federalnej może być zmuszona do ograniczenia usług w metrze i autobusach nawet o 40 procent. Oznaczałoby to nawet 8-minutowe opóźnienia na następny pociąg i nawet 15-minutowe dłuższe oczekiwanie na następny autobus. Konieczne mogą być również cięcia personelu - trwała redukcja o ponad 7 200 etatów.
Long Island Rail Road i Metro-North mogą być zmuszone do 50-procentowego obniżenia poziomu usług, co pozwoliłoby MTA zaoszczędzić prawie 160 milionów dolarów rocznie. Zmiany mogą obejmować zmniejszenie częstotliwości obsługi do 60 minut na liniach bardziej obciążonych i 120 minut na liniach mniej obciążonych . Usługa może zostać wyeliminowana w jednym lub kilku oddziałach LIRR. MTA szacuje, że może być konieczne wyeliminowanie prawie 850 miejsc kolei podmiejskich.
Prezes MTA Pat Foye powiedział, że agencja traci 200 milionów dolarów tygodniowo. Powiedział, że nawet podczas Wielkiego Kryzysu nie nastąpił dramatyczny spadek liczby pasażerów , jak w przypadku pandemii.
„Jeśli Senat nie podejmie działań, nie będziemy mieli wyboru” - dodał Foye. „Potrzebne byłyby drakońskie środki, z masowymi redukcjami zatrudnienia i usługami w nadchodzących tygodniach i miesiącach”.
Inne środki, które mogą być wymagane w celu rozwiązania problemu, obejmują opóźnienie uruchomienia usługi East Side Access, co pozwala zaoszczędzić ponad 250 mln USD na kosztach operacyjnych; zamknięcie okien biletowych, aby zaoszczędzić około 8 milionów dolarów (może wyeliminować do 60 pozycji); oraz wyeliminowanie serwisu West of Hudson w Nowym Jorku, aby zaoszczędzić ponad 25 mln USD rocznych kosztów operacyjnych i uniknąć prawie 1,2 mld USD wydatków kapitałowych.
Ponadto ewentualne zmiany w programie Access-A-Ride, takie jak zwiększenie liczby podróży do usług dowozowych i wyeliminowanie usług na żądanie, mogą zaoszczędzić MTA do 65 milionów dolarów rocznie.
Niektóre duże projekty kapitałowe na lata 2020-2024 mogą również zostać opóźnione, poinformowało w środę MTA. Potencjalne projekty, które można wstrzymać, obejmują fazę 2 metra Second Avenue; Praca Penn Station; zakup floty autobusów elektrycznych i nowego taboru metra; projekty modernizacji sygnału, w tym linii Lexington i dodatkowe modernizacje stacji ADA.
Według agencji bez 12 miliardów dolarów pomocy federalnej mosty i tunele MTA mogą zostać zmuszone do zmiany struktury opłat i redukcji personelu, co wpłynie na mobilność regionalną. Wśród innych rozważanych zmian są: wyeliminowanie zniżek dla mieszkańców, aby zaoszczędzić agencji ponad 65 milionów dolarów rocznie; wprowadzenie cen w szczytowym okresie, które mogą przynieść ponad 100 milionów dolarów rocznie; stała redukcja zatrudnienia o prawie 300 stanowisk, co daje oszczędności w wysokości prawie 40 mln USD. Jednak agencja szybko zauważyła, że redukcja siły roboczej może skutkować częstymi zamknięciami pasów i możliwymi zamknięciami obiektów, opóźnieniami w czasie reakcji na niekrytyczne incydenty i rzadszą konserwacją skierowaną do klienta, taką jak malowanie lub kształtowanie krajobrazu, a także mniej aktualne informacje do przesyłania wiadomości do klientów.
Foye powiedział prawodawcom na wtorkowym przesłuchaniu legislacyjnym, że kurs metra pozostaje o trzy czwarte poniżej poziomów sprzed pandemii. Foye powiedział, że od zeszłego tygodnia metro obsługuje średnio 1,3 miliona klientów dziennie. Liczba pasażerów autobusów wynosi około 1,3 miliona, czyli o prawie 40% mniej niż w zeszłym roku.
Liczba pasażerów pociągów spadła o połowę w porównaniu do poziomów z 2019 roku zaledwie kilka tygodni temu. Mimo to Foye powiedział, że pasażerowie zaczynają rosnąć: Long Island Rail Road spadł o 76%, podczas gdy Metro-North spadło o 83%.
Według Nicole Gelinas, starszej stypendystki Manhattan Institute, nadal jest to bezprecedensowy spadek dla systemu transportu zbiorowego, który kiedyś obsługiwał ponad trzy czwarte z prawie czterech milionów ludzi, którzy codziennie dojeżdżali na Manhattan.
Według nowego badania przeprowadzonego przez Partnership of Greater New York, zaledwie 8% pracowników Manhattanu wróciło do swojego biura od połowy sierpnia. Oczekuje się, że tylko 26% pracowników wróci do końca roku, a tylko 54% do lipca 2021 r. Większość osób dojeżdżających komunikacją zbiorową (84%) twierdzi, że nadal martwi się o swoje bezpieczeństwo.
W międzyczasie związki reprezentujące pracowników transportu publicznego w Nowym Jorku domagają się szybkiego dostępu do odzieży ochronnej, lepszego egzekwowania noszenia masek i zwiększonej liczby usług, ponieważ coraz więcej firm i szkół ponownie otwiera swoje drzwi.
Przywódcy związkowi przyznają, że jest to trudny argument, ponieważ MTA szacuje, że traci około 200 milionów dolarów tygodniowo. Gelinas powiedział, że nawet jeśli Kongres przyzna dodatkową pomoc, nie jest jasne, jak pandemia wpłynie na wzorce dojazdów do pracy. Ostrzegła, że znaczne cięcia w usługach lub podwyżki cen mogą zniechęcić ludzi do powrotu do transportu zbiorowego.
Nowy Jork stara się zachęcić podróżnych do powrotu, dezynfekując metro każdego wieczoru i oferując aplikację na smartfony, dzięki której pasażerowie wiedzą, które wagony mają więcej wolnego miejsca.
Publiczność może ponownie wsiąść do autobusów MTA przez drzwi wejściowe od 31 sierpnia, kiedy pasażerowie ponownie zaczną płacić opłatę w wysokości 2,75 USD.
Prezydent komórki nr 1179 Amalgamated Transit Union, Jose DeJesus, powiedział, że autobusy potrzebują więcej bariery z pleksiszkla
aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa i wezwał do zaktualizowania systemów wentylacji i kontroli powietrza.
Powiedział, że policjanci powinni dopilnować, aby pasażerowie nosili maski zgodnie z wymaganiami.
„Wiele osób będzie walczyć by nie jeździć w masce” - powiedział DeJesus.
Kilku przywódców związkowych wezwało do płacenia szkodliwego wszystkim pracownikom tranzytowym i stwierdziło, że MTA nie zapewniła pracownikom odzieży ochronnej na początku kryzysu.
Powiedzieli, że pracownicy wciąż mają opóźnienia i kwestionowali, czy MTA przechowuje maski na wypadek pandemii, jak określono w planach pand
Obserwuj wątek
      • lastboyscout Re: Zbawienne przymrozki, sraczki i inne zarazy 27.08.20, 04:54
        Nawet nie wiem, kolega mi wyslal ale brzmi za twardo i fachowo jak na Nowy Dziennik.
        No chyba, ze tam sie w koncu obudzili i pozwolili komus robic swoje.
        Spodobalo mi sie, swietnie oddaje klimaty wspolczesnej rzeczywistosci (wszedzie) wiec zacytowalem

        Ta bolszewicka zaraza sie rozlezie poniewaz pieniedzy NIE MA, “pieniezne” sztuczki sie koncza Laffer nie pozwoli jeszcze podnosic podatkow ale napotka to co sie dzieje wielu miejscach: jedni uchwalaja bolszewikom wyplaty (nauczyciele chca nawet za siedzenie w domu) a drudzy uchwalaja wstrzymanie opodatkowania
        i SLUSZNIE !
        Problem w tym, ze ludzie wierza, ze w jakims skarbcu sa pieniadze na ich (he, he 3maj sie teraz mocno, Kadi!)
        np. resortowe emerytury, ubezpieczenia itp. a tam sa tylko ZOBOWIAZANIA ich wyplaty.
        Wlasnosc wszystkiego jest juz praktycznie przejeta a realnego pieniadza nie ma aby nie bylo WOLNOSCI.

        Nawet swiat wciaz naiwnie wierzy w amerykanskie zobowiazania dolarowe skoro wciaz kupuje dolara.

        Wygra wiec ten, ktory najmniej straci jak od dawna mawia OstatniTakiHarcerzyk smile

        Prawdziwy problem w tym, ze kiedy swiat oglosi swiatu, ze sie swiat pomylil to dobrze aby odbylo sie przy jak najmniejszym bolu.
        A jak ma byc bez bolu, skoro ludzie ostatnio jakos zglupieli hurtowo ale madrzec moga tylko detalicznie (niemokratycznie i bez indoktrynacji juz bezapelacyjnie uczciwego rzadu swiatowego) ?
        • pigeon_shit_dust Murzynka stoi na przystanku... 27.08.20, 14:15
          I placze. Autobus, ktory od 42 lat brala do pracy, nie przyjedzie wecej, bo linie skasowano bezpowrotnie smile
          Tak bylo w L.A. i jakims cudem trafilo to do mediow. Koma. Nie ma kobita samochodu, bo jest jakas sprzataczka w szpitalu miejskim.MAlo zarabia.

          lastboyscout napisał:

          > Nawet nie wiem, kolega mi wyslal ale brzmi za twardo i fachowo jak na Nowy Dzie
          > nnik.


          Pytalem bo to prawie dokladne tlumaczenie raportu z MTA Board Meeting ktore dostaje co srode.....ktos sobie zadal trud tlumaczenia.
          No, fakt. Byloby mi przekro gdyby Panstwo Polskie musialo mnie utrzymywac z emeryturki za moje medale i zaslugi smile
          Przeciez w koncu, ku...a mac, pracowalem wylacznie w USA a nie w Polsce. No, ale moze co ocaleje.
          A jak nie? To by oznaczalo, ze komus plan idzie zgodnie z rozkladem. Rozkladem panstw, stanow, prowincji, miast. Rozklademzywej tkanki na wszechobecny gnoj.
          Co dalej? Nie jezdzimy do pracy, bo wirus , wiec kto moze pracuje z domu. Nie chodzimy fo knajp, bo wrus. Jemy, pijemy po domach. Nie latamy na urlopy, bo nie ma jak albo za co. Nie jezdzimy samochodem, bo niby dokad ?Jemy, pracujemy, sramy w domach.
          Pozostaje pytanie, po jkiego chuja w ogole zyc w epoce tej upiornej grypy, ktora juz zabila 0.00000000001 promila populacji?
          No i jak pisalem- byc DZIS mlodym to naprawde od razu lepiej sie powiesic. Ja swoje przezylem i pierdole w czapke.
          • lastboyscout Re: Murzynka stoi na przystanku... 27.08.20, 15:43
            Rzeczywiscie bardzo ciekawe jak to wycieklo !

            Spokojnie !
            Napisalem ci, ze wygra ten straci najmniej.

            Jest dwie i pol opcji dla tych, ktorzy maja pieniadze:

            1. Wszystko potanieje poniewaz ci bez pieniedzy beda musieli ci produkowac i sluzyc za kazde pieniadze aby przezyc.

            2. Ci, ktorzy beda musieli za kazde pieniadze produkowac i sluzyc beda woleli cie zamordowac i zabrac twoje pieniadze.

            1/2. Wszyscy beda radosnie drukowac wiec bedziesz musial sie scigac z infacja ale to i tak lepiej niz reszta.

            Aha ! W mysl powyzszego z Polski tymbardziej nic nie dostaniesz.

            Ale nie martw sie rzad zawsze odpali swoim psom jakis kotlet ...pomielony razem z buda, jak mawial klasyk wink

            Daj sobie spokoj z tymi grypami. Zarazy zawsze byly i beda, gorsze i lepsze, reszta to temat pomylencow, , ktorzy lamia pierwsze przykazanie "Nie miej innych Bogow przede mna" i wierza ... rzadowi !

            Problemem jest prawdziwy wirus, juz zagniezdzili w naszych umyslach,
            Juz teraz wiekszosc chodzi na nacpana jak perszingi, kiedys tak uspakajano alkoholem a teraz chemia a ja w tych zombie jakos nie gustuje wink
            • lastboyscout Re: Murzynka stoi na przystanku... 27.08.20, 16:52
              Wyglada na to, ze jednak opcja, wprowadzaja opcje: 1/2 ! sad

              www.cnn.com/2020/08/27/business/fed-powell-inflation-jackson-hole/index.html

              Przez lata bylo wiec ssanie realnej wartosci wlasnosci/oszczednosci a teraz zassanie az do wyssania.

              Pozostalo nam juz tylko hippisowanie sad
              • pigeon_shit_dust Re: Murzynka stoi na przystanku... 27.08.20, 17:23
                lastboyscout napisał:

                > Wyglada na to, ze jednak opcja, wprowadzaja opcje: 1/2 ! sad


                Nikt nie ma juz nad niczym zadnej kontroli, a jak ma to na krotko.
                Jak to pierdolnie to pozostanie tylko wojna. Ciekawe jaka bedzie pradziwa inflacja pod koniec roku, 15%?
                Co dziwne, ludzie dalej nie chca wydawac smile
                • lastboyscout Re: Murzynka stoi na przystanku... 27.08.20, 17:42
                  Wszystko zalezy od tego ile i jak dlugo Amerykanie zdolaja jeszcze eksportowac inflacje, ile jeszcze beda podnosic ceny korporacje i ... ile beda akceptowac nizsze realne zarobki zdesperowani ludzie bez pracy a ceny biznesy niekorporacyjne.

                  Rynek dobr niezbednych jest juz praktycznie przejety przez monopole i oligopole wiec pewnie bedzie
                  grubo ...

                  Jak tam pisze, drukarki beda drukowac za duzo i za dlugo ale czy to dlatego, ze wiedza, ze beda zrodla balansu, jakies nowe strachy na lachy aby powstrzymac rewolucje czy juz do samego resetu to nie nam to wiedziec bo my jestesmy tu do ogolenia.

                  Aaaach ! Gdyby ktos z madrych z tego forum (bylych bo wsrod obecnych takich nie znajdziesz ...) potrafilby cos madrego powiedziec to mozna by sie w tym bajzlu jakos pod wiatr ustawiac.
      • lastboyscout Re: Jedziemy dalej 28.08.20, 01:07
        Zaczynam myslec, ze w tym wszystkim chodzi wylacznie o:
        TRZYNASTEGO GRUDNIA.

        Wybory nie maja tu zadnego znaczenia kto wygra wynory bo jakie moze miec znaczenie kto skoro zaden
        NIE MA zadnych pieniedzy?
        Korzystaja tu z najlepszych jaruzelskich wzorcow ale i wielu innych im podobnych bo jak tu wojowac kiedy cieplo i zaopatrzenie jest w rekach rzadu?

        Swoja droga to to rozwali do reszty lokalne finanse publiczne a ja po raz pierwszy w zyciu czuje, ze bede ciezkim frajerem jak zaplace podatki od nieruchomosci a moze nawet w ogole poodatki bo ci kolesie z twojego artukulu juz od dawna nie placa zadnych podatkow i ich nigdy nie zaplaca skoro po zapasci beda one wyzsze od wartosci samej nieruchomosci ...
        • pigeon_shit_dust Re: Jedziemy dalej 28.08.20, 14:45
          O stanie wyjatkowym tu myslalem juz w kwietniu. Ale znow- po jakiego chuja to komu? KTO , KTO osiagnie cos przez to? Jaruzelski powstrzymal pradopodobnie wejscie ZSRS....


          Nie placa podatkow, nie placa mortgage, nie placa za wywoz smieci ani wode.
          Kolega na Florydzie kupil dom za 50 000. W calkiem niezlym miejscu. 50K.
          Nie wierzyl w te cene jak zobaczyl na stronie realitora. Tylko widzisz, spyki kupily ten dom, wynajely innym spykom , nie zaplacily ani jednej raty mortgage ( no moze kilka pierwszych) a potem jak juz foreclosure dobiegal do konca, po prawie 3 latach, to wywalili lokatorwow, Wyiceli cala miedz, wszystkie rury, ruzki, zerwali podlogi, pralki, lodowki, i kilmatyzacje i wywiezli w nieznane i gra.
          A teraz bedzie duzo latwiej. Az siem prosi biznesik otwierac : ) Buahahahaha.
          • lastboyscout Re: Jedziemy dalej 28.08.20, 23:03
            13 grudnia bylo po to aby elite wydalic z kraju a holote tak oglupic, zameczyc, tak zrazic do konca do komuny aby uwierzono w hmmm ... zwyciestwo, wolnosc, w przynaleznosc do zachodu i ze kazdy robol, badylarz czy cinkciarz bedzie teraz biznemenem i sprzedano korporacjom Polske za 20 zlotych dla kazdego prawdziwego patrioty.
            Zawsze oglupiano narody podbite i przejmowano za zawszone koce, wodke i paciorki.

            Jezeli teraz praktycznie wszyscy sa zadluzeni, oglupieni, zameczeni to czyz nie tak samo nie oddadza wszystkiego za pewna korpo prace, pewna korpo miche, pewna korpo szolowizne w swiecacych prostkatach i pewne legalne, tanie ziele czy inny prozak dla majacych niepotrzebne watpliwosci?
          • lastboyscout Re: Jedziemy dalej 28.08.20, 23:17
            Przede wszystkim nie Floryda a wojewodztwo florydzkie. Polacy wszystko robia na rozkaz i doslownie zalewaja Floryde, zwlaszcza okololice Sarasoty
            Bo tam najfajniej wychodza jutubowe czy fejsbukowe obrazki polskiego buraka zawsze na wakacjach wink

            Co do nieruchomosci to wystarczy podniesc stopy i ... dokladnie nic sie nie zmieni.
            Ludzie beda mieszkali w tych samych domach, tym samym zyciem tylko juz WSZYSTKO przez WSZYSTKICH, wlacznie z domem bedzie pozyczone
            od korporacji. Bo po co komu te jaja z aktem psudowlasnosci, pozyczkami , podatkami, remontami?!

            Dokladnie to co opisalem w poprzednim wpisie.
        • pigeon_shit_dust Ale posmiac tez sie mozna :))))) 28.08.20, 15:02
          “Somebody told me my medallion is worth $50,000 or $75,000. I owe $436,000,” said Brooklynite Jean Tannis, 69, a taxi medallion owner since 1987.

          nypost.com/2020/08/20/taxi-drivers-block-traffic-outside-city-hall-to-demand-debt-relief/

          Jak zolte ( 95% to paczki i indianie) prosza zeby im "zapomniec" 700 K dlugu ktory wydali na American Dream a wykonczyl ich ...Uber smile i Lyft.
          Teraz jada na wirusie, zeby sie odkuc. Btw, pod samo koniec szczytu cenowego, medaliony chodzily na aukcjach po prawie 2 mln dolarow. Indianie sie sami przebijali na licytacjach : )
        • pigeon_shit_dust Ty. 01.09.20, 14:31
          lastboyscout napisał:

          > Fajnie.
          > To teraz nie dosc, ze bede mial caaaaaaaly wagon do dyspozycji i duuuuuzo obslu
          > gi ! wink
          >
          > Tylko KTO i CZYM im zaplaci ?!
          >

          Ty zaplacisz. Z ktorej zony jedziesz, 7 ? 9? No to zaplacisz 50 dolcow za bilet albo zapierdalaj i parku na manhattanie samochodem, powodzenia smile
          Zwalniaja konduktorow, maszynistow, obsluge ruchu , ludzi od projektow- bo maleje ruch. A zatrudniaja , podobno, ludzi do sprzatania i dezynfekcji. Zwalniaja tych co maja mniejszy staz, a za dwa- trzy lata ci co zostali bo maja duzy staz, pojda w pizdu i cala firma sie rozpadnie jak stare kalesony. I nie tylko ta, reszta rowniez smile
          I wtedy zniknie wirus, bo wszyscy beda musieli pracowac,a raczej walic gruche z domu.....
          I srdowisko bedzie w koncu git, bo juz nic, niczego, nikomu i dla nokogo nie bedzie robil. Czyste niebo nad zdychajacym pokoleniem idiotow ....

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka