Dodaj do ulubionych

Terror szczepionki

04.12.20, 13:57
Zaczyna sie jazda, zauwazyliscie?
Ile bedzie, komu najpierw dac, blah, blah. Nakrecaja spirale tak, zeby powstalo wrazenie , ze to cos niesamowicie pozadanego dac sie przytruc ta szczepionka.
Do aktow nacisku podlaczaja sie pomalu linie lotnicze- nie wsiadziesz na poklad, jak sie nie zaszczepisz, co generuje momentalnie pdakowa presje, czegolnie na tych co latac musza. Paszporty szczepionkowe wprowadza...a co z tymi , co Kowida juz mieli? Paszporcik dostana czy na kajaku poplyna ?
Oczywiscie wybor drogi postepowania nalezy tu do linii, ale tylko w przypadku gdy to gowno bedzie ogolnie dostepne. Odmowia mi lotu bo se nie zasczepilem gdyz nie bylo szczepionki ??

Kapitalna jest tez ta buta szczepionkowych i Big Pharma. Kumacie ? Szczepimy NAJPIERW caly personel medyczny. Git. A jesli sie okaze, ze po roku - dwoch ze ta trucizna zabija ludzi? I wyzdycha 90% lekarzy i pielegniarek? Buahahaha. Swiat nigdy jeszcze nie byl tak pierdolniety.
Obserwuj wątek
    • lastboyscout Re: Terror szczepionki 04.12.20, 17:55
      To teraz rozluznij poslady aby mocno trzymaly sie krzesla bo bedzie ciekawie ! smile

      Kiedy spojrzysz na opakowanie szczepionki zobaczysz z czego zostala zrobiona.

      Tak wiec szczepionka przeciw Covid zostala zrobiona z ChAdOx1-S recombinant.

      Nie chce mi sie ale dociekliwym moge rzecz wyjasnic dokladniej ale owe ustrojstwo jest to zmajstrowane z MRC-5, ktore jest niczym innym ale wyciagniete z pluc 14 miesiecznego bialego. ... chlopczyka.

      Wnioski nasuwaja sie same aczkolwiek sa wyjatkowo ... wstretne.

      Po pierwsze to swinstwo (J.P. Jacob stworzyl jej juz w 1966 roku) pewnie docelowo bylo obliczone na przejecie roli Pana Boga a dokladnie jego wladzy nad smiercia a przynajmniej chorobami (ot taka wspolczesna odmiana przetaczania najbogatdszym krwi mlodych dziewic), tak chciwa, ze bezmyslna
      wiec sprowadzajaca tylko gniew i kare stworcy.

      Po drugie upadajacy liberalizm musial sie widocznie pospieszyc (to juz wiesz dlaczego "wygral" sklerotyk z banda glupich bab?) aby wczesniej zarazic nas a potem zaszczepic czyms czym konserwatysci nie daliby sobie wstrzyknac.

      Zauwaz rowniez, ze jakby tematu nie oceniac to jednak recepta na wszystko nie jest dziewczynka, lesba czy kolorowa a wlasnie samiec, w dodatku bialy, widocznie jednak istota nadrzedna ! ! smile smile smile


      • pigeon_shit_dust Podobno z abortow to pochodzi ? 04.12.20, 22:24
        whiskeytangotexas.com/2020/11/17/have-you-seen-the-horrifying-ingredients-in-astrazenecas-covid-19-vaccine/
        Tu pisza ze z aborta....ze skrobanki to pochodzi.
        Trudno o lepszy paradox byloby gdyby antyaborcyjncyh Polakow przecwelono taka szczepionka smile Buahahahahaha !
        • lastboyscout Re: Podobno z abortow to pochodzi ? 04.12.20, 23:54
          Jakich antyaborcyjnych Polakow ?!
          Cala aborcyjna Polska jest na ulicach po przywodztwem pomylonej lesby, okazalo sie, ze wszyscy:
          prawi i lewi Wegrzy to pedaly, caly kosciol , wlacznie z Watykanem to pedofile a nam wybrali na prezydenta zbocZenca wachajacego dzieci?

          Liberalizm a dokladnie jego wodzowie zostal z d e m a s k o w a n y wiec przystepuje do ostatecznego desperackiego ataku na nasze dusze a dokladnie mozgi !

          Niedoczekanie. ...

          Ja tego goscia ponizej nie cierpie ale akurat mowi nieco metnie ale na ten temat wiec warto przysluchac sie o czym on dokladnie mowi i co zapowiada:





          Swoja droga czyz to nie ironia, ze moge napisac o tym dzisiaj wlasnie ja, Ostatni Taki Harcerzyk, ktory przetrwal mase lat na tym pojebanym, he, he liberalnym forum zwolennikow he, he Unii Europejskiej ? wink

          P.S. W sredniowieczu na koniec epidemii zawsze urzadzano orgie.
          Czy nie wiecie czasem czy czy jest juz cos zaplanowane? wink
            • lastboyscout Re: Podobno z abortow to pochodzi ? 05.12.20, 15:33
              Niedlugo pozbawia polskiego papieza bycia swietym, moze nawet nazwa pedofilem a najswietsza panienka okaze sie lesba albo transem...
              Tego nawet mohery nie wytrzymaja a co dopiero reszta osmieszonych przez kosciol i Watykan.

              Kto po czyms takim bedzie dbal o aborcje?
          • pigeon_shit_dust Dobrze gada ......idzie straszny swiat ? 05.12.20, 14:48

            To znaczy czyta. Jakby cycata blondyna czytala to wzrosla by na pewno ogladalnosc....
            W sumie porusza plytko duzo ciekawych tematow.
            Czuje w karku, ze idzie wielka urawnilowka. Dla nas, bidokow. Bidok to taki co nie ma 100 mln dolarow.
            Reszta sie urzadzi. Nowa klasa srednia to wlasnie beda ci z majatkiem pomiedzy 100-200 mln a reszta? Ja pierdole.
            Moze sie nei zgodzisz ale jednym z najgorszych parszywstw bedzie sprawa uchodzstwa. Nie imigracji jak on to blednie nazywa, ale uchodzstwa na dziko.

            BTW - Uciekasz w USA czy zostajesz ?

            • lastboyscout Re: Dobrze gada ......idzie straszny swiat ? 05.12.20, 16:03

              Moze sie nei zgodzisz ale jednym z najgorszych parszywstw bedzie sprawa uchodzstwa. Nie imigracji jak on to blednie nazywa, ale uchodzstwa na dziko.


              Jezeli mialoby byc tak jak mowisz to duzo grozniejsza bylaby wojna domowa, anarchia, destabilizacja wszystkiego.
              Ja sie utwierdzam we moim pogladzie: Matrix.

              Tym mozna opanowac wszystko i wszystko.

              Czyz juz sie to nie zaczelo skoro aby w ogole funkcjonowac bedziesz musial sobie wszczepic zmiane swojej osobowosci (zmiana DNA), to zreszta juz sie dzieje, poniewaz wcale nie mozemy byc pewni czy to co myslimy, czujemy, robimy to jeszcze my czy juz to co wszczepiono nam medialnie.

              Wtedy ostateczne przejecie wlasnosci/reset i leasing tego co gojowi moze byc potrzebne aby efektywnie sluzyl.

              Co za roznica czy wbijaja ci szpile w mozg, dowala tam kilowoltow, albo Ghz czy zmusza do zastrzykow?
              Tak czy inaczej skonczymy na Mac albo Chief.

              Dlatego na twoje pytanie:

              BTW - Uciekasz w USA czy zostajesz ?

              nie potrafie odpowiedziec, tymbardziej, ze musialbym wiedziec nie tylko gdzie ale z kim, w ktore w medium wartosci majatku uciec, a nawet czym sie zajac wtedy w zyciu.

              Obiecuje, ze jezeli, ja dostane jakies swinstwo w beret jak Mac a ty pojdziesz w las jak Chief to zostawie ci caly spadek po mnie.

              Forman wlasciwie o tym opowiedzial a tutaj to dopowiedziano (bez tego bolszewickiego belkotu w koncowce):


              • pigeon_shit_dust Postawisz wodke 05.12.20, 18:22
                to ci dam kontakt do goscia ktory ma zloto w nieograniczonych ilosciach. Wszystko na legalu 100%.
                A to wcale nie tak latwo teraz to zlotko kupic.
                Tam se mozesz uciec, przynajmniej czesciowo.
                • lastboyscout Re: Postawisz wodke 05.12.20, 19:22
                  OK , wciaz wole inwestycje (zieciu jest dyrektorem wallstreet'owym dyrektorem inwestycyjnym wiec na razie dobrze mi ze wszystkim kombinuje)
                  ale daj, nigdy nie wiadomo, dziekuje za pomoc i rady: WriteMeEmail2020@gmail.com
    • pigeon_shit_dust Dzisejsza wizyta u lekarza domowego 04.12.20, 21:32
      Doktor robi rozpiske na badanie krwi i pyta czy wpisac tez szcepionke na grype.
      Mowie ze nie. Doktor spokojnie moi "good call". Uszom nie wierze....przez dwa miesiace trwala w NYC nagonka by brac szczepionke na grype, bo jest Covid -19 i waaadza probuje uniknac dodatkowych problemow z atakiem grypy.
      Patrze ze zdzwieniem, doktor mowi ze w tym roku grypy ....nie ma. Mowie, no tak, szczepionki wszyscy biora. MD zas ze to nie to, tyle samo ludzi sie szczepi i juz mamy sezon na grype. Ale- maski, mycie tak, dystans i niewpierdalalnie babochow z nosa sprawilo, ze grype zatrzymano w cuglach. To co prawie wystarcza na Covid, okazalo sie wiecej niz skuteczniejsze na grype.
      Osoba ktora wymyslila te akcje propagandowa z namawianiem do szczepienia, powinna ozstac na miejscu rozstrzelana.
      Co do szczepionki na Covid , to dr. mowi ze beda ich imiennie zapraszac, caly personel medyczny. Ale lekarze domowi sa dalej w kolejce, wiec jak to dostanie, to pojdzie na emeryture bo juz i tak za dlugo pracuje. I juz.
    • pigeon_shit_dust "Paszporty kowidowe". Ah, jaka 05.12.20, 18:21
      otwiera siem tu opcja dla globali i korpo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kumacie? Paszort bio jest juz, ale to tylko dla tych co podrozuja. No i np w Polsce mojego bio nie odczytuja, bo amerykanski. Zero synchronizacji...ale przy kowidziku ?
      Cos pieknego. Imie, nazwisko, skan oka, dloni ( odciskow palcow juz nawet moja przychodnia nie uzywa) i wszystkie dane medyczne a na komcy Kowidowy + lub _. Miedzynarodowy, ponad granicami, podzialami.................cudenko.
      Bedziemy totalnie ZJEBANI w odbyt.
      • lastboyscout Re: "Paszporty kowidowe". Ah, jaka 05.12.20, 19:35
        Przez 70 lat nie wymyslili na zwykla grype czegokolwiek skuteczniejszego niz 60% (a i w to watpie)
        a w 7 miesiecy wymyslili cos na cowid ze skutecznoscia 95%.

        Yeeeeaaah, sure ! wink

        Cala ta terrostyczno-klimatyczna-pandemiczna, itp., szopka zostala medialnie wykreowana tylko po to aby zebrac o nas jak najwiecej danych, z ktorych logarytmy wytatuuja nam na mozgach i w mozgu sztucznej inteligencji tak piekny kod obozowy, ze Adolf przy tym wymieka.
    • cojestdoktorku Re: Terror szczepionki 06.12.20, 16:35
      jestem zwolennikiem szczepień, ale zawsze warto więcej widzieć:

      "W badaniu przeprowadzonym przez zespół dr. Jasona Lazarou z Toronto stwierdzono, że w 1994 r. silne skutki uboczne leków odczuło 2216 tys. pacjentów hospitalizowanych w USA, a 106 tys. z nich zmarło. Autorzy podkreślili, że mieli podejście konserwatywne, czyli odejmowali przypadki niejednoznaczne, więc rzeczywiste liczby poszkodowanych w wyniku powikłań polekowych mogą być wyższe.

      Zjawisko narasta. Według danych FDA liczba pacjentów z poważnymi kłopotami po zażyciu leku (ang. adverse drug reactions, ADR) wzrosła w latach 1998 – 2005 do niemal 90 tys., tj. 2,6-krotnie, a liczba zgonów z tego powodu 2,7-krotnie. Z powodu niemożności ustalenia ostrych kryteriów odróżniających „zwykłą” chorobę od skutków zażywania leków z efektami ubocznymi lub błędnie dopuszczonych do stosowania, rozmiary problemu są prawdopodobnie zaniżane w statystykach.

      .....

      Spośród 1147 nowych lekarstw opatentowanych w latach 1990 – 2003 istotne korzyści kliniczne wykazało 5,9 proc. z nich. "

      www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/najwazniejsze-pomagac/
    • pigeon_shit_dust Czego nie dokonalo 40 lat picia wodki 07.12.20, 00:07
      Dokonalo po roku brania statyn z Big Pharmy. Cholesterol dalej nisko, chociaz wyzej niz po pierwszych 3 miesiacach . Dr bedzie pewnie zwiekszal dawke niedlugo. Ale testy watrobowe, ktore mialem jak 20- latek mimo morza wychlanej wodki, fatalne. Koniowal mowi ze ciagle "OK" ale przeciez widze ze mialem w dolnych strefach limitu a teraz powyzej. Kurwa fa.
      Biore do wyjazdu ale definitywnie zrzucam to gowno po . Emeryci i tak maja zdychac, najwyzej zdechne szczesliwszy. Biegalem kiedys 10 K co druga niedziele a dzis kilometra nie przebiegne. Jebac ich.
      • dorota_333 Bo głuptas jesteś, kto bierze statyny?? 07.12.20, 09:59
        Bierz koenzym Q10, ale w formie zredukowanej - nie ubiquinon, ale ubiquinoL. W dawce 2 razy po 100mg dziennie. Jest dwukrotnie droższy od ubiquinonu, ale znacznie lepiej działa (sprawdzone).
        Koenzym Q10 zredukuje ryzyko sercowe.

        Natomiast na wątrobę - spróbuj ograniczyć węglowodany w diecie, bezwzględnie eliminuj fruktozę (tak! fruktozę). Polecam książkę: Lustig, Słodka pułapka.


        A tak nawiasem mówiąc: nie wierzysz w przydatność szczepień (jak jakiś troglodyta), a dałeś się tak głupio wkręcić w statyny?? Gdzie Twój rozum, Kadi? Wykształcenie jest po to, żeby odróżnić fejki od nauki.
        • pigeon_shit_dust Re: Bo głuptas jesteś, kto bierze statyny?? 07.12.20, 14:44
          Cale UK na przyklad. BEZ RECEPTY. Lekarze to popychaja, bo zakladam sie maja ogromna kase od tego.
          U mnie to wygladalo tak ze musialbym szukac nowego lekarza , bo ten juz mnie tak meczyl ze nie dawalem rady. A sprobuje tu znalezc takiego co zostawi pacjentowi wybor. Powodzenia. 80% lekarzy tu to sprzedawcy lub / i idioci. Lacznie z Dr Fauci...... Kolezanki wczoraj pytalem, 2 lata starsza ode mnie, czy bierze a ona mowi ze nie , bo nie chodzi do lekarza. W ogole ? W ogole...... nie wiem jak to sie babie udaje....
          Ja musze chodzic przez nadcisnienie bo mi leb rozsadzi.
          Co do szczepionki to nie dyskutuje. Ja nie wezme, chyba ze nie da sie poleciec bez tego. Ale moze sie da.
          Po zastanowieniu sie doszedlem do kapitalnej konnkluzji: serwowac to beda najpierw tym wszystkim underserved . Bravo !!!!
          • dorota_333 Re: Bo głuptas jesteś, kto bierze statyny?? 07.12.20, 15:49
            Czy nadciśnienie koniecznie trzeba leczyć statynami, nie ma innych leków? (mój ojciec bierze np. prestarium). Rozumiem, że trudno jest podejmować ryzyko co do własnego zdrowia (głupio doradzać każdy potrafi smile ), ale spróbowałabym jednak u innego lekarza.

            Pozdrowienia dla koleżanki; do jej wieku bez lekarza - to jest wyczyn. I to jest mój osobisty cel. Podziwiam i póki co naśladuję (choć tak długo to może nie dotrzymam).
            • pigeon_shit_dust Re: Bo głuptas jesteś, kto bierze statyny?? 07.12.20, 16:30
              dorota_333 napisała:

              > Czy nadciśnienie koniecznie trzeba leczyć statynami, nie ma innych leków? (mój
              > ojciec bierze np. prestarium). Rozumiem, że trudno jest podejmować ryzyko co do
              > własnego zdrowia (głupio doradzać każdy potrafi smile ), ale spróbowałabym jednak
              > u innego lekarza.

              Nadcisnienia sie NIE leczy statynani, ale leki na nadcisnienie sa na recepte a te musi wystawic lekarz. A lekarz pierdoli i pierdoli ze musze brac statyny bo mam za wysoki cholesterol. I kolko sie zamyka.
              Gdyby ten pierdolon swiat byl normalny, to leki n nadcisnienie powinny byc bez recepty. Jedna wizyta u lekarza- bierz to i to z takiej grupy i juz. Od 20 lat przepisuje mi to samo od nowa. Jaki sens ?
          • cojestdoktorku Re: Bo głuptas jesteś, kto bierze statyny?? 07.12.20, 16:06
            >Ja musze chodzic przez nadcisnienie bo mi leb rozsadzi

            juz chyba kiedyś pisałem, ale wtrącę się jeszcze raz
            sód podnosi ciśnienie, potas obniża:
            www.izz.waw.pl/en/main-page/8-edukacja/eufic/74-sol-i-potas-a-kontrola-cinienia-ttniczego-krwi
            wszystko co rośnie w naturze, czy nawet mieso ma wiecej potasu niż sodu
            my natomiast do każde gotowej żywności jaką kupujemy dajemy wbrew naturze sód (czyli sól kuchenną) zamiast potasu
            w domu tez sami solimy solą kuchenną czyli sodem
            nie wiem gdzie w USA ale w Polsce w niektórych sklepach a na pewno w aptekach da się kupić sól potasową
            stosowanie soli potasowej w domu, plus unikanie przetworzonej żywnosci (a więc natartej solą kuchenną sodową) pozwoli obniżyć stężenie sodu i podwyższyć potas co wpływa na obniżenie ciśnienia zawsze
            nie wiem czy to wystarczy, ale na pewno taka zmiana ciśnienie obniży
          • lastboyscout Re: Bo głuptas jesteś, kto bierze statyny?? 07.12.20, 16:51
            Na nadcisnienie najlepsze sa sexy panienki i siatkowka.
            Sam to stosuje od lat, przynajmniej w kazdy weekend, efekt: 120/80.
            Sposob dzialania jest niezwykle prosty.: oba te stymulaty podnosza cisnienie krwi w naturalny sposob tak, ze usuwaja z tetnic zlogi trucizn jakimi raczy nas swiat i ludzie przy okazji cwicza same tetnice, uelastyczniajac je.
            Przy okazji uruchamiamy produkcje endorfin i ich stymulacje na mozg a wiec i wszelkie organy, WSZELKIE wink

            Nie wchodza jednak w gre zadne substytuty bo reka marszczonego Freda nie oszukasz wink
    • pigeon_shit_dust A jak kogo szczepinka zabiie, to 07.12.20, 23:14
      Rodzinie dadza na kwiatki. Ale te tansze.

      finance.yahoo.com/news/covid-19-vaccine-injuries-compensation-213829426.html
      W pigde niech se to wstrzykno.
      Aha, dzis przyszlo z przychodni zawiadomienie, ze beda szczepionki. Ja latalem do swego domowego lekarza przez lata, nie wiedzialem w ogole ze on wyklada jakas ciemnote na NYU. Pozniej jego praktyke wciagnal uniwerek w swe sieci a potem w ogole to zamknal i teraz latam to niego do tej uczelnianej przychodni. Moze dlatego staraja sie wytworzyc takie wrazenie ze to wielkie halo , trucizne se wstrzyknac, bo pisza zeby do niech nie dzwonic, hehe, sami sie odezwa. A kurwa na Berdyczow piszta, paparuchy.
      • mateusz572 Re: A jak kogo szczepinka zabiie, to 08.12.20, 12:09
        Kadi !
        Ty jakiś ciężko przestraszony jesteś. Może zmień kraj. Przeprowadź się do Polski. Tutaj wiele się dzieje. Z bliska i naocznie się przyglądając, wieczne zdziwienie nie pozwoli ci myśleć o swoich dolegliwościach. Tym sposobem szybko zdecydujesz się na powrót za ocean aby delektować się swoimi przypadłościami. Sam będziesz zdziwiony, że przejmowałeś się takimi drobnostkami.
    • dorota_333 Kadi, masz dwie możliwości 08.12.20, 10:00
      1. Zetknąć się z koronawirusem Sars-Cov-19 i w końcu przechorować (nie każde zetknięcie z wirusem oznacza zakażenie). Wtedy jesteś wystawiony na nieznane nam jeszcze dokładnie ryzyko ze zgonem włącznie. Jeśli przeżyjesz to możliwe są liczne powikłania, z których tzw. mgła mózgowa (czyli jakby lekka demencja) wydaje się być najlżejszym. Skutkiem przechorowania jest odporność, przynajmniej czasowa.

      2. Zaszczepić się na Sars-Cov-19. Wtedy stykasz się z wyizolowanym materiałem genetycznym koronawirusa, który nie zakaża i nie wywołuje choroby. Jesteś wystawiony na ryzyko lekkiej gorączki lub obrzęku w miejscu szczepienia, który trwa dobę. Skutkiem szczepienie jest odporność, przynajmniej czasowa.


      Jeśli możesz wybierać, to i tak masz szczęście. Polski rząd, czyste gówno, szczepień obywatelom nie zapewni.
      • pigeon_shit_dust Kordialnie zapewniam 08.12.20, 14:01
        ze pieprzysz jak potluczona. Sorry pomidorry.

        dorota_333 napisała:

        > 1. Zetknąć się z koronawirusem Sars-Cov-19 i w końcu przechorować (nie każde ze
        > tknięcie z wirusem oznacza zakażenie). Wtedy jesteś wystawiony na nieznane nam
        > jeszcze dokładnie ryzyko ze zgonem włącznie. Jeśli przeżyjesz to możliwe są lic
        > zne powikłania, z których tzw. mgła mózgowa (czyli jakby lekka demencja) wydaje
        > się być najlżejszym. Skutkiem przechorowania jest odporność, przynajmniej czas
        > owa.
        >

        Kolega wlasnie przeszedl. Dalej prowadzi 250 osobowa wlasna firme. Jezdzi na targi, sprzedaje produkt, zatrudnia wiecej ludzi , wychodzi do przodu z tego co wiem.
        Wg koniowala, praktycznie jesli nie mialem antycial w czerwcu i nie chorowalem z jakimis objawami, to nie bede mial antycial i teraz. Wrecz nie chcial robic tego testu, co mnie zdziwilo bo do innych testow ma lekka reke.

        > 2. Zaszczepić się na Sars-Cov-19. Wtedy stykasz się z wyizolowanym materiałem g
        > enetycznym koronawirusa, który nie zakaża i nie wywołuje choroby. Jesteś wystaw
        > iony na ryzyko lekkiej gorączki lub obrzęku w miejscu szczepienia, który trwa d
        > obę. Skutkiem szczepienie jest odporność, przynajmniej czasowa.
        >

        Nieprawda. Niedoskonalosc szczepionki polega wlasnie na tym, ze NIE wyodrebniono wielu szkodliwych biaalek z jej zawartosci. Dlatego jak strzelisz kopytami to rodzina dostanie, miske kaszy i grozby. Dlateo w USA beda prawdopodobnie placic 1500 za zaszczepinie sie trucizna.


        www.facebook.com/story.php?story_fbid=10159389513050639&id=510825638
        > Jeśli możesz wybierać, to i tak masz szczęście. Polski rząd, czyste gówno, szcz
        > epień obywatelom nie zapewni.

        3. Latac samolotem, pic w knajpach coca cole by pogadac ze znajomymi, jezdzic subwayem i LIRR na Manhattan, dac se napluc czarnuchowi w twarz ( tym razem kosa...) i nie zarazic sie w ogole.
        Czyli nalezec do 99.5 % populacji swiata, ktora nigdy nie zachorowala na C-19 i nigdy nie zachoruje.
        • dorota_333 Re: Kordialnie zapewniam 08.12.20, 14:20
          > ze pieprzysz jak potluczona. Sorry pomidorry.
          Ja niemal tak samo pomyślałam o Twoich wypowiedziach na ten temat, więc mamy jakby symetrię smile

          > Kolega wlasnie przeszedl. Dalej prowadzi

          Skup się na jakieś 2-3 minuty i przeczytaj to:
          www.totylkoteoria.pl/2018/03/dowod-anegdotyczny.html

          > Niedoskonalosc szczepionki polega wlasnie na tym, ze NIE wyodrebniono wielu szkodliwych biaalek

          Skąd ta wiedza?

          > Czyli nalezec do 99.5 % populacji swiata, ktora nigdy nie zachorowala na C-19 i nigdy nie zachoruje.

          O, tutaj już błagam o wskazanie źródła informacji. Bo to jest po prostu objawienie. Chciałabym, żeby to była prawda.

          Generalnie, Kadi: takie okazje jak pandemia dają możliwość przetestowania swojej inteligencji na żywym (i własnym) organizmie. O ile jednak głupi dwudziestolatek może przejść Covid-19 bezobjawowo (i wyjdzie na jego), to głupi 60-latek może nie mieć takiego szczęścia. Ryzykujesz więcej.

          Tępa dzida po podstawówce, która pięknie wyje i twierdzi, że epidemii nie ma - jednak w razie czego dostanie najlepszą możliwą opiekę lekarską. Jeśli nie ma się takich możliwości, to lepiej nie wzorować się na tępej dzidzie (ładne słowo smile ).
          • pigeon_shit_dust Re: Kordialnie zapewniam 08.12.20, 14:48
            dorota_333 napisała:


            >
            > Skup się na jakieś 2-3 minuty i przeczytaj to:
            > www.totylkoteoria.pl/2018/03/dowod-anegdotyczny.html

            Nie ma potrzeby. To nie jest dowod anegdotyczny bo ja to bezposrednio slysze od osoby ktora znam od toku 1976. Gosc i jego zona przeszli to ciezko i nie polecaja absolutnie. Nie mieli jednak zadnych objawow oddechowych. Wiik wymazu oboje mieli oczywiscie na +.
            >
            > > Niedoskonalosc szczepionki polega wlasnie na tym, ze NIE wyodrebniono wie
            > lu szkodliwych biaalek
            >
            > Skąd ta wiedza?

            Z badan . Otworz linka z FB. To akurat Maerykanin z New Jersey.

            > > Czyli nalezec do 99.5 % populacji swiata, ktora nigdy nie zachorowala na
            > C-19 i nigdy nie zachoruje.
            >
            > O, tutaj już błagam o wskazanie źródła informacji. Bo to jest po prostu objawie
            > nie. Chciałabym, żeby to była prawda.

            62 502 686 : 7 800 000 000=0,0086 X100%=0,865%
            100%-0,865%=99,13%.
            Tyle na dzis.

            Tak. To prawda. Moze troche przesadziem, ale do czasu gdy C-19 wymrze nie wyjdziemy poza 98,5%.
            • lastboyscout Re: Kordialnie zapewniam 08.12.20, 15:06
              Przeciez to oczywista oczywistosc, ze jezeli smiertelnosc z powodu jakiejkolwiek choroby jest rowna smiertelnosci poszczepiennej (w praktyce mniejsza i zyskuje sie prawdziwa odpornosc nie tylko na przedmiotowa chorobe) to pozostali/ ci, ktorzy nie zachoruja roznia sie od zaszczepionych przez pharme, ze WSZYSCY zaszczepieni te chorobe przejda i to w dodatku kilka razy w roku (w przypadklu rozszerzenia sie wiekszej ilosci chorob i szczepien, wlasciwie NIGDY juz nie wyjda z tych chorob i szczepien.

              Have a nice life, have a nice death ! wink


              getyarn.io/yarn-clip/fdc188b3-6b3c-4d11-a087-945d10f5630a
            • dorota_333 Re: Kordialnie zapewniam 08.12.20, 15:22
              > To nie jest dowod anegdotyczny bo ja to bezposrednio slysze od osoby

              Nie rozumiesz. Dowód anegdotyczny nie polega na opowiadaniu anegdot ale jest odmianą pars pro toto. Tzn. jednostkowy przypadek, z którego nic nie wynika (dziadzio 94 lata co palił całe życie) uznaje się błędnie za regułę.

              Kolejny raz widzę, że logiki powinni uczyć w szkołach. Farmy putinowskich trolli straciłyby robotę.
              • pigeon_shit_dust Re: Kordialnie zapewniam 08.12.20, 15:44
                dorota_333 napisała:

                > > To nie jest dowod anegdotyczny bo ja to bezposrednio slysze od osoby
                >
                > Nie rozumiesz. Dowód anegdotyczny nie polega na opowiadaniu anegdot ale jest od
                > mianą pars pro toto. Tzn. jednostkowy przypadek, z którego nic nie wynika (dzia
                > dzio 94 lata co palił całe życie) uznaje się błędnie za regułę.

                Nie, to Ty nie rozumiesz. Jestes w stanie samodzielnie przeprowadzic badania na grupie 2000 osob, czy musisz polegac na tym, co podaje Ci propaganda lub obecnie rzadzacy ? Moga Ci wcisnac kazdy kit jaki im bedzie pasowal. Godziej niz za PRL.
                Jesli dziadek palil i zyc 94 lata to good for him. I to nie jest zadem, kurwa fa, dowod tylko miejmy nadzieje fakt.
                Moj kolega na razie nie ma zadnych uszkodzen po kowidzie, a te tysiace co maja to dane propagandy, ktora chce bysmy nosili maski a teraz sie szczepili. I oczywiscie nie ma zadnego dowodu na to, ze to faktyczne: wystepuje oraz ze to efekt covid-19.


                > Kolejny raz widzę, że logiki powinni uczyć w szkołach. Farmy putinowskich troll
                > i straciłyby robotę.
                No wlasnie....
              • cojestdoktorku Re: Kordialnie zapewniam 08.12.20, 17:38
                to poniżej też jest dowód anegdotyczny ale wiem ze na ludzi poprawnych politycznie zadziała:

                "Szwajcaria nie zatwierdziła stosowania szczepionek na koronawirusa pochodzących od firm Pfizer/BioNTech, AstraZeneca i Moderna. Federalny Urząd Zdrowia Publicznego zwrócił uwagę, że w informacjach przekazanych przez producentów brakuje danych dotyczących bezpieczeństwa, skuteczności i jakości."
                wiadomosci.wp.pl/szczepionka-na-koronawirusa-jednak-sa-watpliwosci-szwajcaria-nie-zatwierdzila-6583306533468736a

                pamietam jak ruscy zaczęli szczepić bez kompletu badań - głupie ruskie, co oni wyprawiają
                jak zachodnie firmy chcą tak szczepić - a nie no to wszystko ok smile
                • cojestdoktorku Re: Kordialnie zapewniam 08.12.20, 17:49
                  a dekadę temu juz mniej anegdotycznie

                  "Szefowa resortu wylicza swoje wątpliwości w sprawie negocjacji z producentami szczepionki na grypę AH1N1. I pyta - "dlaczego firmy np. nie chcą wziąć odpowiedzialności za działania uboczne tej szczepionki. Dlaczego w umowach (...) są utajnione części dotyczące tych działań ubocznych?" Mówi też, że ma pewne zastrzeżenia do zawartości umowy zaproponowanej przez koncerny farmaceutyczne produkujące szczepionkę. Choć przyznaje, że inne kraje taką właśnie umowę podpisały, zastrzega: "Wiele rzeczy jest zastanawiających, o których nie mogę wprost mówić, ze względu na tajemnicę negocjacji."

                  www.mp.pl/pacjent/grypa/wiadomosci/48071,minister-zdrowia-ewa-kopacz-o-szczepionkach-na-grype

                  "Polska słusznie nie zakupiła szczepionek przeciwko grypie A/H1N1, nie ulegając w tej kwestii presji firm farmaceutycznych - podkreślali członkowie Komisji ds. Społecznych, Zdrowia i Rodziny Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy (ZPRE).
                  ...
                  Minister Kopacz broniła polskiej decyzji, tłumacząc, że warunki zakupu szczepionek proponowane przez firmy farmaceutyczne były w Polsce niemożliwe do zaakceptowania. Szefowa resortu zdrowia przyznała, że wcześniej rząd przewidywał zamówienie szczepionek dla grup masowego ryzyka, ale nie doszło do tego, gdyż - zdaniem Kopacz - nie można było ulec dyktatowi firm farmaceutycznych. Te ostatnie, w opinii minister, nie chciały wziąć odpowiedzialności za działanie preparatów.

                  www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,pochwala-dla-polski-za-walke-z-grypa-a-h1n1,artykul,1605975.html
    • pigeon_shit_dust W UK juz morduja 08.12.20, 15:07
      1 pacjent , A patient.....nic nie czuje, swietnie poszlo. Brawo !
      Hehe. Nawet ci zlodzieje co wymyslili te "szczepionke" przyznaja ze jesli cos sie moze zdzarzyc to w ciagu 2 miesiecy najprawdopodobniej.....
      No wiec- POCZEKAMY. Nie 2 miesiace ale 6. Jak zaczniecie zdychac, to sie nie zaczepimy i juz.
      A jak nie, to tez sie nie zaszczepimy i juz.
        • pigeon_shit_dust Co dla innych ? Ryzyko? 08.12.20, 23:56
          dorota_333 napisała:

          > Wolno Ci. Szczególnie, że w Twoim wieku już nie wszyscy przechodzą bezobjawowo,
          > więc stwarzać będziesz mniejsze ryzyko dla innych. I tylko o to chodzi.

          Nosze maske i to wszystko. Rece myje i nie dlubie w nosie bo tak mnie w domu nauczono. I to tyle. Jezdze srodkami komunikacji, chodze do sklepow dokladnie jak wczesniej. Kilkanascie razy byle w pracy bo nie mam w domu drukarki a musialem cos wydrukowac. Od lat jezdze subwayem ktory zbiera ludzi z najwiekszego lotniska w okolicy.
          I dwa razy mialem zero antycial. Ale to doslownie, zero.
          Co wiec trzeba odpierdolic, zeby sie tym zarazic ???
    • dorota_333 Podstawowa kwestia: komu wierzymy 08.12.20, 21:01
      ... i do tego przecież można sprowadzić rozmowę o szczepieniu na Covid-19, tak jak i innych szczepionkach zresztą. Jak również o wszystkim innym, z katastrofami lotniczymi na czele smile

      Tutaj odpowiedzi wirusologa na najczęstsze zarzuty:

      wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26584354,naukowcy-antyszczepionkowcy-naciskaja-na-prezydenta-i-rzad.html#s=BoxMMt1
      • pigeon_shit_dust Nikomu. 09.12.20, 02:59
        dorota_333 napisała:

        >
        > Tutaj odpowiedzi wirusologa na najczęstsze zarzuty:
        >
        > wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26584354,naukowcy-antyszczepionkowcy-naciskaja-na-prezydenta-i-rzad.html#s=BoxMMt1

        Nic z tego nie wynika.....dementuje , wysmiewa, zarzuca. Sam nie ma zadnych twardych danych na poparcie swego stanowiska. Niech sie wirusolog zaszczepi i nie pierdoli. A jak umrze to zrobimy nad jego grobem bibke. Postawie flaszke Don Perignon , bo ja wspolczuje rodzinom ofiar Kowida, zas jesli poszczepieni beda padac na morde , to u mnie nie budza zadnych uczuc wyzszych.
        Dawac mi to Order Orla Bialego to siem zaszczepie.
    • pigeon_shit_dust Pierwsze ofiary 09.12.20, 16:19
      www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowiedzi/leczenie-koronawirusa,wielka-brytania-wstrzymuje-szczepienia-przeciwko-koronawirusowi-osob-ze-sklonnoscia-do-silnych-reakcji-alergicznych,artykul,19327261.html
      Za pare miesiecy okaze sie ze nie ma komu tego gowna podac wink Hehe.
    • pigeon_shit_dust Przyjazny proces szczepienia 10.12.20, 17:11
      zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/7,173954,26593491,szczepionka-firmy-pfizer-zapewnia-silna-ochrone-po-pierwszej.html#s=BoxOpImg1
      Na kazde 100 szczepionek rzad zamawia podobno 10 trumien.
      A na serio, to o czym on gada? To my, Amerykanie, mozemy wam pozwolic sie szczepic albo i nie. Buahahaha.
    • pigeon_shit_dust Dlaczego piloci nie moga sie szczepic ? 11.12.20, 04:39
      Pytam ci dzis kolesia jest kapitanem na A321, czy sie szczepi mowi ze nie moze. Dostali z linii kategoryczny zakaz szczepienia sie na Covida-19, do odwolania. Jest to oblozone kara natychmiastowego zwolnienia jak kogo zlapia, chociaz nie wiem jak niby....
      No ale ryzykowal nikt nie bedzie. Sprawe szczepionek bada FAA i wyda decyzje czy piloci moga sie szczepic czy nie.
      • lastboyscout Re: Dlaczego piloci nie moga sie szczepic ? 13.12.20, 15:44
        Bardzo ciekawa jest linia podzialu na tych, ktorzy sie bezkrytycznie zaszczepia i tych, ktorzy odmawiajaa przynajmniej maja watpliwosci..
        Ta granica nie przebiega zgodnie z ich ... przekonaniami politycznymi ekonomicznymi !
        Ale to z kolei stoi w niezgodzie ze stosunkiem szczepiacych sie do wlasnego rzadu ...

        Albowiem liberalowie przeciwni rzadom antyliberalnym szczepia sie z tak jak im nakazuje ich wrogi rzad, co ma wypierdalac wink

        Liberalowie to doprawdy zmanipulowane, bezmyslne matoly wink

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka