Dodaj do ulubionych

Jak Poczta Polska rozpatruje zażalenia?

03.11.21, 11:18
Oto jak Poczta Polska rozpatruje zażalenia:

Obsługa Klienta

Poczta Polska

Z A Ż A L E N I E

Dnia 28 października 2021 r. w godzinach popołudniowych znalazłem w swej skrzynce odbiorczej a w i z o wystawione z datą 27.10.21, zawiadamiające o odbiorze przesyłki, ponieważ "adresata nie zastano". Nie jest to prawdą, albowiem ze względu na zły stan zdrowia i podeszły wiek (90 lat) przez cały dzień przebywałem w mieszkaniu. Przypuszczam, że owa awizowana przesyłka do odbioru w Urzędzie Pocztowym Poznań 56 przy ul. Piątkowskiej 123 jest zamówioną przeze mnie książką. Listowy przyjął sobie bowiem taką praktykę, że zamiast "cięższych" przesyłek dostarcza tylko awiza do ich odbioru w urzędzie pocztowym. Dopóki pozwalał mi na to stan zdrowia, chodziłem do urzędu i osobiście odbierałem takie "cięższe" przesyłki. Obecnie ze względu na zły stan zdrowia nie mam czym dotrzeć do urzędu, który jest od mego mieszkania oddalony o pond 1500 metrów. Nie ma tez publicznych środków komunikacji. Próbowałem interweniować w Urzędzie Poznań 56 na nr tel. 61 8865225. Niestety bezskutecznie, bo ani w dniu 28.10.21 ani dzisiaj (29.10.21) do godz. 12,00 nikt w urzędzie telefonu nikt nie odbiera. Zauważyłem, że inni listonosze wożą cięższe przesyłki na przystosowanych wózkach. "Nasz listowy" chodzi zawsze z "lekką torbą". Jeszcze do niedawna, to nie chciało mu się nawet dostarczać osobiście do mieszkań przesyłek poleconych za pokwitowaniem odbioru. Zawsze i wszystkim wystawiał tylko awiza do osobistego odbioru. Bodajże przed trzema laty osobiści wpuściłem go przez megafon do skrzynki oddawczej w klatce schodowej bloku, w którym mieszkam, a on zostawił mi w skrzynce awizo, w którym napisał, że nie było adresata. Zrobiłem w urzędzie awanturę i od tego czasu polecone listy wręcza mi osobiście, ale już takie przesyłki jak książki, to nie. Bardzo proszę o skuteczną interwencję. Aby "nasz listowy", jeżeli już nie wszystkim, to przynajmniej seniorom, którzy mają kłopoty z chodzeniem, dostarczał adresowane do nich przesyłki, a nie awiza po ich odbiór w urzędzie.

Z Poważaniem

Leon Orlikowski ul. Chełmińska 7/3 60-645 Poznań

Z Obsługi klienta dnia 2.11.2021 otrzymałem następującą odpowiedź:

Szanowny Panie,

W opisanej sytuacji ma Pan możliwość złożenia oficjalnej skargi. W celu usprawnienia procesu składania skarg udostępniamy aktywny formularz, dzięki któremu można złożyć skargę na usługę pocztową lub kompetencję personelu (powód: Uwagi dotyczące personelu i usług). Formularz znajduje się na stronie - ereklamacje.poczta-polska.pl/ - formularz on-line. Skargę można złożyć także pisemnie w dowolnej placówce.

Pod adresem kontakt@poczta-polska.pl nie przyjmujemy skarg.

Z poważaniem, Zespół Doradców Klienta
Dział Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży Contact Center Centrum
Poczta Polska S.A.

Niestety na wskazanej stronie nie udało mi się złożyć zażalenie, bo nie chciano go przyjąć, natomiast sugerowano, abym napisał tylko to, co byłoby pozytywne dla Poczty.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka