Dodaj do ulubionych

Nie ma chleba? Sa igrzyska !

30.08.22, 13:58

Przebudzenie.
Co za wyczucie czasu !

I wybory w kieszeni bo przeciez jak wroci to prawo i sprawiedliwosc to DA to co zabrano.

Zwrot wlasnosci tylko wlascicielom.
Kto by pomyslal aby to zrobic po tylu latach robienia czegos dokladnie odwrotnego!
W swietle hmmm ... prawa, ma sie rozumiec.

Ilu to biednych ludzi wroci do swoich mieszkan kiedy nowy wlasciciel zwroci wszystko narodowi
a prawowitego wlasciciela tylko na cmentarzu znajdziesz.

Takie prawo i sprawiedliwosc to moze nie karma dla ciala ale dla dusze tak.

Bo nic tak nie karmi polskiej zawisci jak "Gonic Kulaka" !



metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,141637,28844374,reprywatyzacja-w-warszawie-jest-przelomowy-wyrok-nsa-wielki.html

P.S. Kadilak, nie wspominalem abys dobrze przegladnal PIERWOTNE ksiegi wieczyste zanim cos kupisz, GDZIEKOWIEK. ?
A potem juz tylko musisz tylko musisz wybrac kraj w ktorym najbardziej polubisz ich rewolucje czy rebelie.




Obserwuj wątek
    • pigeon_shit_dust To doskonala decyzja 30.08.22, 14:56
      lastboyscout napisał:

      >
      > Przebudzenie.
      > Co za wyczucie czasu !
      >
      > I wybory w kieszeni bo przeciez jak wroci to prawo i sprawiedliwosc to DA to co
      > zabrano.
      >


      Rozpetane za bezrzadow PO handlowanie roszczeniami bylo wyjatkowo brutalna forma naginania prawa.
      Jest to jedniczesnie przedsmak tego, co mogloby sie wyprawiac w Polsce, gdyby jednak udalo sie zielonym szalencom odsunac odwladzy PiS.
      Podejrzwam, ze te mieszkania wroca do zlodziej w pierwszym polroczu.
      • lastboyscout Re: To doskonala decyzja 30.08.22, 15:10
        Podejrzwam, ze te mieszkania wroca do zlodziej w pierwszym polroczu.

        Zgadzam sie.

        Bedzie troche pokazowek, polajanek. Tuska juz nie sa w stanie za to ruszyc bo bedzie wojna niemiecka-polska. No chyba, ze w gre wejdzie Zyd (juz wszedl ?) i sypnie szeklami aby nie zamarzli i sie nie zaglodzili.

        To takby chciec dzisiaj odebrac komuchom, juz wiele razy wyprana kase za wlasnosc jak przejeli za oddanie (wroooc, przeciez rozdali po 20 zlotych swiadectw udzialu w majatku "narodowym"! ) zaborcom ..."wszystkiego co nasze co to Polsce (?!!!) oddamy !"

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka