Dodaj do ulubionych

Gubernator wyrzuca mnie z domu.

30.08.22, 16:55
Kaze mi wyjechac, z mojego domu, miasta. Mam stad wypierdalać, razem z 5 milionami nowojorskich republikanow. Na Floryde, tam nasze miejsce.Poltora miliona juz wyjechalo . Ja tez poslucham naszej Pani Gubernator i wyjade, tylko ze nie na Floryde.

Gov. Kathy Hochul, who hasn’t proven shy about issuing orders, had one for the state’s Republicans this week — all 5.4 million of them: “Just jump on a bus and head down to Florida where you belong, OK?” she said. “You are not New Yorkers.”

Chamstwo, wrogosc, nienawisc, zdziczenie.......co jeszcze zaserwuje podwladnym, miesszkancom stanu nasza kochana pani gubernator? Wiezeniea, obozy, czystki, szubienice?

nypost.com/2022/08/25/kathy-hochuls-call-for-5-4m-republicans-to-leave-new-york-is-dangerous/
Obserwuj wątek
    • lastboyscout Re: Gubernator wyrzuca mnie z domu. 30.08.22, 17:20
      Tusk tez tak mowil.
      I co?
      I juz nie ma Tuska i juz nigdy nie bedzie.

      Zabojcza pulapka jest wciaz myslecw dwubiegunowych kategoriach.

      Moze obecna tzw. polityka/finansjera chca abysmy wciaz mysleli o politykach w kategoriach konika na biegunach. Abysmy zatracili zdolnosc rozroznienia komunimu, socjalizmu, korporacjonizmu od kapitalizmu.
      Abysmy sie skonfrontowali ioslabili i pozabijali z ich korzyscia.

      Czynaprawde tak trudno zauwazyc, ze jezeli wiekszosc mniejszosci ubywa kapitalu (kapitalem jest rowniez a wrecz przedew wszystkim prawdziwe, prawo, wyksztalcenie, kultura, moralnosc itp.) na korzysc mniejszosci to:

      nie ma juz zadnego socjalizm,u czy kapitalizmu sad

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka