Dodaj do ulubionych

kto miał halucynacje po amfie?

IP: 195.116.222.* 30.03.03, 13:07
do mnie gadały jakieś głosy ze ścian. Potem to były głosy zza okna. Straszyły
mnie poćwiartowaniem żywcem za karę za wszystkie przewinienia mojego życia.To
było coś okropnego. Potem jeszcze przez parę tygodni wszystkich ludzi na
ulicy podejrzewałem o to, że chcą mnie zabić. Czy ktoś przeżył coś podobnego?
Obserwuj wątek
    • Gość: spiwor Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: *.cjb.net / 192.168.0.* 30.03.03, 13:57
      Najgorsze jest to, że oni wszyscy są w zmowie i szeptają: zobacz jaki on jest
      naćpany, dno, to na pewno narkus z dworca. Jeszcze gorsze jest to, że ci w
      zmowie mają też statystów, ludzi którzy udają, że ich w ogóle nie interesujemy
      i ta niepewność którzy są prześladowcami-agresorami a prześladowcami-
      neutralnymi.
      • Gość: jajo Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: 195.116.222.* 30.03.03, 14:10
        A przeżyłeś coś podobnego: jesteś w domu, robi się ciemno i cicho, twoje
        podejrzenia skupiają się na odgłosach przejeżdżających samochodow. Słyszysz,
        jak podjeżdzają kolejne samochody. Zatrzymują się. Podchodzisz do okna i
        patrzysz, ale nikogo nie widzisz, tylko puste samochody na parkingu. Odchodzisz
        i znowu słyszysz. Okrążają twój dom. Zaczyna się oblężenie! Słyszysz krzyki,
        ktoś cię straszy śmiercią. Mówi, że jak zejdziesz sam, to czeka cię śmierć
        łagodniejsza. Jak będą musieli sami wyciągnąć cię siłą, to dopiero się wkurwią
        i ich czekanie będzie cię kosztować większe cierpienie. Myślę, że w podobnym
        stanie niektórzy po amfie popełniają samobojstwo. Ja na szczęście praeczekałem
        to i żyję.
        • Gość: spiwor Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: *.cjb.net / 192.168.0.* 30.03.03, 16:39
          Nie lubię lęków "domowych", muszę zawsze być poza domem, w nocy, w parku,
          szepty z zadrzew, otaczają cię z każej strony, te szepty zbliżają się do
          ciebie, głuchy śmiech wyrywa się z ust, lęk prawie pierwotny,z za zakrętu nagle
          wyłaniają się Oni, banda kukiełek ożywionych każda z nich trzyma duży ołówek i
          szeptają, szept wkrada się w każdą komórkę mózgu, nie, to nie może być prawdą,
          podchodzę bliżej, zaczynają się obracać w wariackim tańcu, szept się nasila,
          świdrując ci mózg, nie możesz się zbliżyć, ale przełamujesz tę niewidzialną
          barierę, łapiesz za ramię najbliższą z kukiełek, nagle wszystko znika, dotykasz
          nowo posadzonych krzaków w rzędzie i cieszysz się jak głupi, że nie złapałeś za
          rękę wędkarza.
          Ale to nie po spidzie, po spidzie w domu to się ściany przesuwałyno i ci
          podglądacze przez dziórkę od klucza i przez okno a ja mieszkam na 1 piętrze.
    • Gość: spiwor Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: *.cjb.net / 192.168.0.* 30.03.03, 16:48
      Acha i jeszcze moje prywatne zdanie na temat amfetaminy:
      Amfa jest do dupy. Pieprzona chemia która nic nie daje a jeszcze nie raz zabiera
      (np. wagę). Lepiej zapodać sobie coś halucynogennego lub po prostu zapalić
      sobie ziółka. Precz też z mocnym alkocholem(tzn od wódy wzwyż).Wielkanoc musi
      być z jajem!
    • katasia8 Re: kto miał halucynacje po amfie? 25.07.03, 03:08
      jas tam mialam halucynacje
      sciany autobusu mi falowaly
      a jak wlazlam do swojego pokoju to na stole tanczyl rozowy slon, potem machal
      traba i ogonem
      a na koncu sufit sie na mnie walil
      • Gość: gb Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: *.toya.net.pl / 10.0.230.* 25.07.03, 10:21
        Czym tu się przejmować? Po czy bez, kazdy ma jakies halucynacje, zwidy, omamy,
        rojenia, marzenia, nadzieje.........jak zwał tak zwał.
      • Gość: Prezes Cos chyba zmyslacie..... IP: 142.176.3.* 30.07.03, 13:19
        Po amfie takie jazdy ??? Chyba zmyslacie....bo czegos
        takiego po tym niema......
        • wezspierdalaj12 Re: Cos chyba zmyslacie..... 30.11.13, 14:50
          tak, a chcesz sie zdziwić? Wkrocz w ciąg amfetaminowy. Wtedy się przekonasz. Sama takie cos przeżyłam.
          • andalus Re: Cos chyba zmyslacie..... 30.11.13, 16:31
            odpowiadasz na post sprzed 10 lat;)
    • Gość: Prezes Hej wykolejeńcy ..................... IP: 142.176.3.* 30.07.03, 13:17
      To wasze zryte mózgi się odzywaja....ja po białym nigdy
      niemam żadnych shiz. Moze dlatego że dodatkowo dużo pale
      gandki. U mnie jest wszystko ok. Niemam czasu na
      shizowanie sie autami na parkingu czy odgłosami w domu, w
      parku czy w lesie. Jest wiele ciekawszych i mniej
      stresujacych zeczy do robienia, i wlasnie tym sie zajmuje
      zamiast sie dolowac i robic z siebie wariata....Oby tak
      dalej wykolejeńcy....:)

      Wykolejeniec

      P.s Choc niema sie czym chwali, przyznam ze duzo wacham i
      jaram, dlatego ze lubie, niemam co robic z kasa i wolnym
      czasem. Pozdrawiam wszystkich wykolejonych przez speed-a.
      Ide jebnac taka kreche
      ========================================================
      • wezspierdalaj12 Re: Hej wykolejeńcy ..................... 30.11.13, 15:10
        nie wazna długość kreski, ale też grubość! :D widocznie nie walisz tak duzo jak mowisz, halucynacje obiawiaja sie po długim okresie zażywania, co łączy się z bezsennością, a jak za długo nie śpisz w koncu masz halucyny, również przez zadużą dawką w organiźnie dopaminy i serotoniny. Takie coś jest nazywane Psychozą amfetaminową i niestety cie rozczaruje, bo jej obiawiami są niestety halucynacje :) jestem ciekawa czy jakbyś przez prawie 2 tyg nie spał i jadł 5g dzień w dzień, bez minuty snu, praktycznie wcale jedzenia, tylko woda jakbyś zareagowal. Ja prawie umarłam :) Czlowieku ja tez sobie moge iść kupic 0,5 i latać wystrzelona i mowic ze nigdy nie mialam po amfie halucynów, po takiej ilości, nic dziwnego. :) nie wypowiadaj się, jeżeli gó... wiesz ;)
        • weronika201111111 Re: Hej wykolejeńcy ..................... 02.05.14, 07:21
          Wiem rok....

          ale masz racje :) gó... wie typ

          ja po trzech dniach zero snu zero jedzenia i sam alkohol u tesciowej na pólce widziałam kaczki z porcelany które kłapią dziobami
          kolejny przypadek to małpka siedząca na drzewie z rózową wstązka na ogonie :)

          teraz jem na chama (dużo białka mleko mieso ) :) i jest elegancko :*
    • Gość: hmm Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 03.08.03, 23:24
      ja speeda duzo nie bralem... ale...
      kiedys tam po polowce na raz mialem juz na zjesciu opcje ze widzialem jakby
      przez filetowe okulary... wszystko miala taka fioletowa poswiate... wsmue to
      zaden halun :) ale fakt ze tak bylo ;)
    • zuza112 Re: kto miał halucynacje po amfie? 05.08.03, 12:11
      Gratulacje, właśnie uaktywniają się u Was psychozy! Teraz przygotujcie się na
      dłuższe wizyty w psychiatryku. Tak to jest, niestety niektórzy są na to
      bardziej podatni - najgorsze, że raz uaktywniona psychoza już się nie cofnie
      (możliwe są tylko dłuższe lub którsze remisje).
      Mimo wszystko pozdrawiam i życzę miłego dalszego ćpania. Z.
      • Gość: d-meth Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: 216.220.108.* 10.09.03, 04:42
        hehehe
        zawsze sie ma haluny jak sie dlugo niespi (podobno nawet
        bez speda ale bez speeda sie nieda niespac tydzien)
        ja mam naprzyklad takie akcje ze patrze na przystanek i
        niewiem czy ktos tam jest czy nie bo raz sa ludzie a raz nie
        no i czasami slysze ze ktos cos o mnie mowi albo mnie
        wola ale wiem ze to faza i sie nie przejmuje tylko smieje
        z tego
        SPEEDCORE TO DA BONE !
        • heyn49 Re: kto miał halucynacje po amfie? 13.09.03, 16:40
          Popaprało was nieźle!!!Znałem jednego takiego co myślał,że non stop ktoś go
          obgaduje itp. W jakieś 2 tygodnie tak mu sie powywracało w bani,że szok!!!
        • Gość: (ona) Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: 80.51.254.* 30.09.03, 00:54
          Ja zawsze na zwale oprócz koszmarnej depresji, nie mającej żadnej przyczyny,
          mam paranoję, że wsdzędzie widzę znajome osoby. Każde drzewo, znak drogowy czy
          słup wydaje mi się człowiekiem. Pozatym slysząc szepty ludzi wydaje mi się, że
          doskonale je rozumiem i że Ci ludzie rozmawiają o mnie. Poza tym mam nieustanną
          manię wyglądania przez okno - to na prawdę jest nie do pochamowania! Czasmi
          dochodzę do wniosku, że przez całą ta koszmarną zwałę nie opłac a się ćpać...
          • Gość: KaHa Re: kto miał halucynacje po amfie? IP: 81.210.16.* 03.10.03, 22:19
            To bardzo interesujące;) i wyczerpujące
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka