Dodaj do ulubionych

czekam na pytania:)

20.10.05, 22:27
Witam,
Od opiekunki tego forum dostałam zaszczyny tytuł eksperta. Jestem lekarzem i
logopedą i pomogę wszystkim na ile pozwoli na to internet. Odpowiedzialam na
ostatnie posty, jezeli chcecie odpowiedzi na jakies poprzednie, dajcie mi
znac, bo nie wiem czy otrzymaliscie wyczerpujace odpowiedzi. Ja sukcesywnie
przeczytam wszystkie posty i będę odpowiadać. Jeśli sprawa jest bardziej
prywatna- czekam na maile. Pytajcie:)
Pozdrawiam serdecznie!!!
Obserwuj wątek
    • galmire1 Re: prośba o radę:) 21.10.05, 14:45
      Witam serdecznie,
      Może zadam standardowe pytanie, ale biorąc pod uwagę różne poglądy na ten temat
      chętnie poznam pani opinię.
      Mój syn za 2 miesiące skończy 3 lata. Mówi niewiele mama, tata, baba, dziadzia,
      nie ma, tu, tam oraz ti ti (pociąg) brum brum (samochód) au au (piesek) guu
      (Igor młodszy syn) pi pi (ptaszek) cicia (kot) Abi (pies Albert) atipo
      (hulajnoga) am am (jeść). Niestety od roku nie widzę postępów. Jest dzieckiem
      otwartym, bardzo lubi czytać książeczki z mamą lub tatą, lubi gdy opowiada mu
      się obrazki. Potrafi wszystko pokazać na obrazkach. Kojarzy różne rzeczy i
      miejsca. Uwielbia samochody i potrafi rozpoznać marki smaochdów mamy brum baby
      brum itd. Jest chętny do zabawy i otwarty. Mieszkamy z daleka od placów zabaw i
      ludzi więc konakt jest rzeczywiście trochę ograniczony. Ale widzę
      zainteresowanie dziećmi, choć jest b. wstydliwy. Poza tym jest bardzo sprawny
      fizycznie. Skoki na jedenj lub dwóch nóżkach to nie problem. Jazda na rowerze
      lub samochodziku to istne mistrzostwo. Pięknie posługuje się nożyczkami dla
      dzieci, kredkami oraz b. lubi układać puzzle i układanki. Uwielbia Kubusia
      Puchatka i kreskówki i książeczki. Śpi z pluszowym prosiaczkiem.
      I pomimo, że pediatra kazał nam jeszcze czekać jestem pełna obaw. Wiem, że po