Dodaj do ulubionych

Dostałam Concor 5 a mam b.niskie ciśnienie

09.10.06, 21:13
Witam ponownie,
Byłam u innego ponoć bardzo dobrego kardiologa. Polecił mi zamienić mój ukochany propranolol (brałam pół tabletki 10mg 2x dziennie) na pół tabletki Concor 5 i podobnie jak tu niektórzy boję się. PO pierwsze mój problem to głównie nerwica a ta dawka wydaje mi się duża (niektórzy biorą Concor cor 1,25) po drugie mam ciśnienie 80/40 no chyba że się zdenerwuję. Właściwie to niskie ciśnienie mnie ratuje np podczas ataku paniki, bo wtedy wzrasta ale w granicach normy. Dał mi jeszcze Effortil na podwyższenie ciśnienia, mam nadzieję że zadziała, bo jutro zapaści dostanę po tym nowym leku.
Co wogóle sądzicie na temat tego leku, czy na dłuższą metę nie zaszkodzi, nie uzależni. Słyszałam, że branie leków nasercowych bez wyraźnej wady serca szkodzi. Ale skoro lekarz zapisał...
Obserwuj wątek
    • euro_pejka Re: Dostałam Concor 5 a mam b.niskie ciśnienie 09.10.06, 21:15
      Aha i jeszcze pytanie jak bardzo spada ciśnienie po takiej połówce?
      • elijana Re: Dostałam Concor 5 a mam b.niskie ciśnienie 11.10.06, 07:40
        Przepisał ...No i co?Lek nasercowy trzeba również dopasować indywidualnie do
        pacjenta,mi lekarz przepisał bisohexal niby dobry najnowszej genarecji a ja sie
        po nim czułam okropnie,miałam masę skurczy dodatkowych,serce mi zwalniało i
        potem było takie szrapnięcie ,że aż bałam się spać . Pobrałam tydzień i
        rzuciłam je w cholerę .W ogóle jeśli chodzi o kardiologów, trudno spotkać
        dobrego ,ja nie spotkałam a w mojej miejscowości dużego wyboru nie mam
        niestety. Teraz biorę tylko doraźnie podczas ataku isoptin i nie katuję sie
        jakimiś lekami codziennie. Najlepiej to konsultować się z paroma lekarzami ale
        skąd ich brać?:) A isoptin który jest dla mnie skuteczny przepisał mi
        ineternista na pogotowiu :)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka