Dodaj do ulubionych

Opóźniony lot a prawa pasażerów

02.01.20, 10:06
Często bywa tak, że loty są opóźnione, z różnych przyczyn. Wiadomo, samoloty to tylko maszyny, które mogą się zepsuć.
Przy jakim spóźnieniu można oczekiwać reakcji ze strony linii lotniczej? Jakieś dodatkowe posiłki, miejsce w hotelu itd.
Czy kwestia zapewnienia odpowiednich warunków dotyczy wszystkich linii lotniczych i lotów: rejsowych oraz czarterowych?
Obserwuj wątek
    • kozamat Re: Opóźniony lot a prawa pasażerów 02.01.20, 13:11
      Niezależnie od tego, czy to jest lot rejsowy (planowy) czy czarterowy, to określone są pewne godziny wylotu, które znajdują się na karcie pokładowej. Jest więc to jeden z elementów umowy pomiędzy pasażerem a przewoźnikiem. Jakieś tam opóźnienie może się zdarzyć, ale jeżeli przewoźnik chce, aby odbyło się to bez konsekwencji, to nie może być ono dłuższe niż 4h. Tak stanowi prawo,

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka