Dodaj do ulubionych

Opóźniony lot a prawa pasażerów

02.01.20, 10:06
Często bywa tak, że loty są opóźnione, z różnych przyczyn. Wiadomo, samoloty to tylko maszyny, które mogą się zepsuć.
Przy jakim spóźnieniu można oczekiwać reakcji ze strony linii lotniczej? Jakieś dodatkowe posiłki, miejsce w hotelu itd.
Czy kwestia zapewnienia odpowiednich warunków dotyczy wszystkich linii lotniczych i lotów: rejsowych oraz czarterowych?
Obserwuj wątek
    • kozamat Re: Opóźniony lot a prawa pasażerów 02.01.20, 13:11
      Niezależnie od tego, czy to jest lot rejsowy (planowy) czy czarterowy, to określone są pewne godziny wylotu, które znajdują się na karcie pokładowej. Jest więc to jeden z elementów umowy pomiędzy pasażerem a przewoźnikiem. Jakieś tam opóźnienie może się zdarzyć, ale jeżeli przewoźnik chce, aby odbyło się to bez konsekwencji, to nie może być ono dłuższe niż 4h. Tak stanowi prawo,
    • gracja226 Re: Opóźniony lot a prawa pasażerów 06.01.20, 12:40
      No właśnie z tego co widzę to krąży na ten temat wiele sprzecznych informacji. Najlepiej zapoznać się z do600euro.pl/odszkodowanie-za-lot-obalamy-mity/
      Gdzie zostało to dosyć szczegółowo opisane.
    • gracja226 Re: Opóźniony lot a prawa pasażerów 06.01.20, 12:41
      Krąży na ten temat sporo niejasności, półprawd i niedopowiedzeń. Na proponuję sprawdzić, masz tam trochę szerzej opisane co i jak: ttps://do600euro.pl/odszkodowanie-za-lot-obalamy-mity/
    • pjck Re: Opóźniony lot a prawa pasażerów 04.03.21, 23:39
      Niestety, z tego co wiem, to Komisja Europejska stara się jeszcze bardziej utrudnić uzyskanie odszkodowania za loty Nie wiem jak ostatecznie zakończyła się ta sprawa.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka