Dodaj do ulubionych

Szukam taniej strony internetowej

17.11.12, 15:39
Witam, od niedawna prowadzę własną firmę. Niezbędna jest mi strona internetowa ale nie ukrywam że, na początku nie mogę pozwolić sobie na taki wydatek. Gdzie i jak mogę zaistnieć w sieci za mniejsze pieniądze??? Bardzo proszę o sugestie gdyż jestem laikiem w świecie internetu i stron www
Obserwuj wątek
    • marian.we Re: Szukam taniej strony internetowej 19.02.13, 12:29
      Jeśli nie znasz się na języku HTML skorzystaj z gotowych rozwiązań jakie dają Ci kreatory www, tam szybko i łatwo możesz stworzyć stronę małej firmy, klubu czy stowarzyszenia. Tu masz przykład takiego kreatora webrobi.pl/
    • m2interactive Re: Szukam taniej strony internetowej 05.03.13, 10:48
      Witam! Z przyjemnością zajmiemy się stworzeniem strony www dla Pana firmy. Więcej szczegółów na e-mail: biuro@m2interactive.pl | m2interactive.pl
    • j4mniczyc4 Re: Szukam taniej strony internetowej 05.03.13, 11:18
      Poluj na okazje. To chyba jedyny sposób. Tutaj masz stronę i jeszcze logo w pakiecie: b2bdeal.pl/oferta/1044/299zl-zamiast-2200zl-za-wykonanie-strony-wwwlogo-firmowe.html
    • ajah Re: Szukam taniej strony internetowej 09.03.13, 11:56
      Witam,

Zapraszam do skorzystania z oferty www.serwisstron.pl

Oferta promocyjna na wykonanie wizytówki to 295 PLN (f-ra VAT).
      • roberti888 Re: Szukam taniej strony internetowej 30.12.14, 06:59
        Przygotuje strone www lub wizytówke internetową za jedyne 195-250 zł.
        przykład reprezentacyjny to : www.allegromoto.mywebzz.com
        • roberti888 Re: Szukam taniej strony internetowej 30.12.14, 07:02
          Przygotuje strone www lub wizytówke internetową za jedyne 195-250 zł.
          przykład reprezentacyjny to : www.allegromoto.mywebzz.com
          kontakt : tel. 661 089 407
    • marian.we Re: Szukam taniej strony internetowej 13.05.13, 11:55
      Możesz spróbować zrobić stronkę na Wordpresie lub jakimś kreatorze jak np. www.webrobi.pl/