pocek1
31.05.04, 15:57
Cześć. Tyle sie czyta i slyszy a obraku kompetencji osób pracujących w biurze
o braku ich podejscia do klienta, ale i sami klienci potrafią zaskoczyć
sprzedawcę. Oto kilka mnie znanych przypadków. (ątek chyba był ale dośc
dawno. A wg mnie trzeba go odrodzić.)
1)
- czy do Tunezji trzeba paszport?
- tak proszę pani, bo Tunezja nie jest w Unii Europejskiej
- A kiedy będzie??
2) Czy macie państwo coś na południu Europy na przykład Egipt??
3) Czy ten hotel ma możliwość in eksclusiv (nawet nie idzie tego napisać)
4)
- Dlaczego nie macie wylotów z lotniska w ***
- bo nie ma wystarczającej liczby klientów
- jakto przecież ja jestem.
Cóż niektórzy mogą się poczuć urażeni, ale dlaczego tylko klienci mogą
narzekac na sprzedawców. Pozdrawiam wszytkich.