Dodaj do ulubionych

ecco holiday i lichwiarskie praktyki

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.12, 17:47
Po ostatnich podróżach z Neckermannem zachciało nam się zaoszczędzić i wybraliśmy firsta z ecco na gran canarię za super cenę 7400 za 2+1 w drugiej połowie czerwca all 3 gwiazdki. Przyznacie, że cena rewelacyjna i do dnia dzisiejszego byłem zachwycony wyjazdem. Taaak do dzisiaj.... Do telefonu mojej agentki z informacją, że biuro anulowało powyższy kierunek na sezon 2012. Super! Wczasy zarezerwowałem na początku listopada (proszę o darowanie prześmiewczych komentarzy w stylu "tylko naiwniacy kupują firsty") Otóż od lat tak jeździmy i zawsze było taniej jak last, poza tym zawsze świadomie wybieram hotel i jego lokalizację. Tym razem też tak miało być - hotel blisko centrum, przy plaży, all i ta cena. Cena, którą teraz mogę sobie wsadzić w .... Biorąc tę samą destynację z innego biura jesteśmy teraz w plecy ok. 4000 - 5000 zł A mogłem sobie wcześniej wybierać do woli i .... wybrałem to biuro:(
A oni nabrali pełno takich frajerów jak ja i z pełną premedytacją sprzedawali ofertę nie mając chartera. Wiem, wiem powiecie, że chartery załatwia się w lutym - marcu ale to, że nie dogadali się z tui czy itaką w sprawie samolotu nie oznacza, że mogą mnie po prostu wydymać. Aha dali nam 5% procent zniżki na swoją aktualną ofertę, która jest 50 % wyższa jak w listopadzie!!!
NIE KUPUJCIE OFERT TEGO BIURA.
P.S. Sprawę kieruję do sądu - dla zasady.
Aha - błagam pracowników biura, żeby mi nie odpisywali na forum.
Obserwuj wątek
    • Gość: sisi Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.ssp.dialog.net.pl 26.03.12, 18:03
      Gdzie nie otworzę wszędzie jesteś. A powinienes tylko na wyspach kanaryjskich.
      • Gość: bjk Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.12, 18:23
        Przyznaj, że też byś się wkurzyła. Im na większej ilości wątków tym więcej ludzi to poczyta:) Jeszcze się nie uspokoiłem więc wybacz moją obecność w wielu miejscach:)
        • Gość: hm Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.wroclaw.vectranet.pl 26.03.12, 19:38
          Gran Canarię odwołać?
          Przecież mieli ją kilka lat.
          Dziwne, bo z Wawy + któreś lotnisko dla południowej Polski na pewno by się ludzie na zapełnienie samolotu znaleźli.
          Powinni inny kierunek wg ceny z listopada przyanjmniej zapewnić.
    • Gość: qaz Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.warszawa.vectranet.pl 26.03.12, 20:10
      byłem na Gran Canarii już 2 razy z Ecco
      i faktycznie dzisiaj na stronie www ecco zauważyłem, że nie już na lato ofert na Gran Canarię a jeszcze klika dni temu były :-(
      • Gość: bż Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.leon.com.pl 26.03.12, 22:14
        bjk popieram Cię w pełni,gdyby wszyscy, w ten sposób potraktowani turyści poszliby do sądu,może wreszcie skończyłoby się takie traktowanie klienta przez biura podróży.Trzymam kciuki za wygraną sprawę.
    • Gość: qaz Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.warszawa.vectranet.pl 27.03.12, 05:43
      biuro TUI zrezygnowało z kierunku Madera
    • ja-61 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 27.03.12, 14:10
      ja na ecco zawiodłam sie w 2010 roku. Tez kupiłam na firsta Tunezję. Najpierw zaliczka- wiadomo. Póżniej dopłata do calej sumy. A oni mi na trzy tygodnie przed wylotem maila przysyłają ze moge lecieć ale z Warszawy a nie jak zarezerwowałam z Gdańska. Zrezygnowałam i wzięłam z innego biura na last minute. Jeszcze sie musiałam o pieniądze upominac kilka razy zeby mi zwrócili. Od tamtej pory wogóle nie interesuje sie ich ofertami.
      Doskonale cie rozumiem. Pozdrawiam i mysle ze tak czy inaczej urlop będzie udany

      Małgosia.
      • tosia-7 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 27.03.12, 14:49
        Aż się boję co będzie dalej bo też wykupiłam wczasy w grudniu na Majorkę i od tygodnia nie ma w ofercie tego hotelu w którym mam rezerwację. Wysłałam maila do biura i odpisali mi że, sprzedali tę ofertę, ale niepokój chyba będzie do samego wyjazdu.
        • dodekanezowiec Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 27.03.12, 22:27
          Ja z Kos byłem w miarę zadowolony z nimi, nawet stówkę oddali za zmianę lotniska :), acz mieli na miejscu wycieczki 2-3 x drozsze niz normalnie lokalne biura i rezydentkę, która głupio się tylko usmiechala, malo wiedziala i nic nie umiala zalatwic. Ale tez pamietam, że 1.6. odwolali wylot z Katowic, inne przesunęli z niedz. na wtorek i dla niektorych kilka dni przed wylotem taka zmiana byla.
          Choc osobiscie trafialem dobrze, w inym przypadku mieli ten sam hotel na ten sam kierunek 1 tys. zł taniej od osoby niz Itaka i wcale nie gorsze pokoje.
    • Gość: pola Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.cable.net-inotel.pl 28.03.12, 06:58
      pracowałam jako rezydent w różnych biurach i to się niestety zdarza często, bo prawo na to pozwala. musieli mało sprzedać i dlatego anulowali cały kierunek, bo widocznie planowali mieć sami cały samolot. przypuszczam, żd sprzedali tyle, że już się z nikim, na takie ilości, nie szlo dogadać. im to też pewnie nie na rękę, oddać ludziom kasę. sprawy w sądzie raczej nie wygrasz, bo ustawa o turystyce pozwala na odwołanie imprezy, jeśli nie zebrano zakładanej liczby uczestników.i nie ma na to złotego środka. mogło stać się to z każdym biurem. taki biznes
      • Gość: ghj Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.xdsl.centertel.pl 28.03.12, 11:18
        Zgadzam się z Toba, tylko odwołali loty na wrzesień i październik...mają mnóstwo czasu żeby sprzedać jeszcze miejsca...myślę że inny czynnik spowodował usunięcie tej destynaqcji z ich oferty
        • Gość: ala Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.03.12, 14:12
          Masz pecha podwójnie :( wakacje w plecy i raczej bez szans w sądzie, jak już ktoś pisał, operator może odwołać imprezę jeśli nie zebral odpowiedniej liczby ludzi. Jeśli rzeczywiście odwłoują tylko jesienne wyloty to dziwna sprawa. Nie wiemczy to dotyczy też hiszpanii, ale w grecji hotelarzom rządpodkręcił śrubę i niektórzy poszaleli z cenami. Zastanawia mnie tylko, że ecco jakoś szybko ruszyło z ofertą, byli przed itaką, a teraz nagle takie akcje? Trzeba mieć spore 'cojones' żeby w takim momencie i przy takim rynku odstawiać taki numer. To pewnie słabe pocieszenie, ale być może uniknąłeś większych problemów, przynajmniej dostałeś/dostaniesz zwrot kasy. W brak czarterów to nie uwierzę
    • Gość: KK Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.03.12, 14:56
      Proszę wszystkich OSZUKANYCH przez Ecco o kotakt na maila: k.tom@op.pl Zbieramy grupę do pozwu zbiorowego!!!! ja i 3 znajomych jestesmy w takiej samej sytuacji - odwołali nam Gran Canarie (wylot 5 października 2012) z powodu nieuzbierania 180 uczestników. W biurze w Warszawie dali do zrozumienia, że rozumieją rozgoryczenie ale mają wytyczne "z góry". Jak zostałam poinformowana "już w listopadzie widzieli małe zainteresowanie tym kierunkiem" i do tej pory jest niewielkie w związku z czym PRZEWIDUJĄ, że nie zbiorą wystarczającej liczby uczestników." Owszem biuro ma prawo odwołać impreze zgodnie z pkt VI(7) warunków uczestnictwa, ale jak nie zbiorą grupy a nie jak tylko to przewidują (pół roku wcześniej) - przewidywanie jest niezgodne z warunkami rezerwacji! Do naszego wyjazdu jest jeszcze ponad pół roku, w związku z czym nie można już teraz ocenić ilu będzie chętnych. Po prostu jest to dla nich nierentowny kierunek i nie chcą być stratni więc wycofali Gran Canarie zupełnie z oferty lato 2012. Następna sprawa jest taka, że zgodnie z pkt VI(5) w przypadku odwołania imprezy klient ma prawo uczestniczenia w innej imprezie o tym samym lub wyższym standardzie lub o niższym za zwrotem różnicy w cenie, ale Ecco oferuje inne imprezy ale po obecnych cenach - dwa razy wyższych. Jest to niezgodne z warunkami rezerwacji!! w tej sytuacji warto wystąpić z pozwem o odszkodowanie!!! przy większej grupie sprawą będzie mógł się zająć UOKiK.
      • Gość: sd Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.net.stream.pl 28.03.12, 15:01
        Biura podróży sprzedające ich ofertę też zrobili w bambuko.
      • Gość: Wanda Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.04.12, 23:21
        Ja rezerwowalam Gran Canarię 3 listopada 2011 na termin 25 maja.Praktycznie na niecałe 2 miesiące przed wylotem zostalam na lodzie.Przez tyle miesięcy mogłam wybierać w ofertach jak w ulęgałkach,a teraz...Bardzo dokładnie śledziłam ich ofertę.4 listopada już nie było ofert w promocji-wszystko wyprzedali.Na drugi dzień pojawiły się oferty na nowo/konkretnie chodzi mi o Beverly Park/,ale cena ich zmieniała sie kilkakrotnie w ciągu dnia.Jeśli tak kombinowali z cenami,to mieli jakiś w tym cel.A może komuś zależy,aby postawić biuro w stan upadłości i poprzez kombinacje jeszcze na tym zarobić.Ja narazie zaczęłam od pisma roszczeniowego do biura.Odezwę się na e-maila ,abyśmy razem byli silniejsi.
    • Gość: Oszukana Ecco Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 28.03.12, 16:43
      Witam serdecznie, ja również wykupiłam wczasy w październiku 2011 roku, jeżdze na oferty first minute od 4 lat. Miałam jechać na gran canarie 05.10.2012 byłam również bardzo szczęśliwa ponieważ miałam lecieć na 2 tyg w All za nie całe 2700zł. Takiej oferty nigdy nie spotkałam dlatego oczywiście z niej skorzystałam i do soboty się cieszyłam do soboty ponieważ tak jak w wątku spotkało mnie to samo, dostałam telefon z informacją, że wczasy są anulowane tylko z tego powodu, że samolot nie był pełny. Bzdura! Wszystkie oferty zostały sprzedane dlatego apeluje do ludzi którzy też mieli tam jechać o kontakt bo jeśli okaże się, że jednak tyle osób miało w tym czasie wczasy wykupione to możemy coś zdziałać. Wyjdzie na to że biuro kłamało tylko po to aby nie płacić odszkodowania osobom które miały wykupione wczasy. I też mi zaproponowali marne 5% w porównaniu do ceny jaką miałam zapłacić za wczasy to to po prostu śmieszne. Nigdy w życiu już nie wykupię wczasów w tym biurze.
      • Gość: web Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.12, 17:12
        pewnie odwołali charter na cały sezon. Nie ma tak, ze to sa jednorazowe wyjazdy i do waszego w październiku jest jeszcze pół roku. Charter lata od maja do listopada i trzeba go sprzedać całego lub cały odwołac. Nie nakręcajcie się na przegrana sprawę
      • Gość: KK Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.03.12, 11:38
        Witam serdecznie - bardzo proszę o kontakt w sprawie odwołanej imprezy - k.tom@op.pl to bardzo ważne żeby zebrać jak największą grupę osób - sprawa jest jak najbardziej do wygrania, a conajmniej warta zgłoszenia do UOKiK, który już nakładał kary na Ecco za niezgodne z prawem praktyki - wystarczy trochę determinacji. Nie można przyzwalać na takie wykorzystywanie konsumentów!!!
        • Gość: db Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 29.03.12, 11:51
          gość: web ewidentnie pracuje w ecco i płacą mu za zniechęcanie ludzi do pozwu. ewidentnie sprawa jest do wygrania. zbierajmy grupę. niczego nie ryzykujemy a możemy tylko zyskać. Pozdrawiam. W grupie siła!
          • Gość: web Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.12, 20:43
            ta, od razu w Ecco :) Masz za dużo czasu to sie sądź, zapłac papudze, ganiaj po forach i skrzykuj "oszukanych". A może lepiej zacząć od przeczytania ustawy o usługach turystycznych?
          • Gość: dociekliwa Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.cable.net-inotel.pl 29.03.12, 22:01
            mi też się wydaje, że web pracuje w ecco albo w jakimś biurze podróży. ale sprawdziłam tu i tam, i, jak się okazało, ma sporo racji. takie dzałanie jest, niestety dla nas klientów, zgodne z prawem. w tej ustawie o turystyce jest napisane, że można odwołać wyjazd jak się nie uzbiera wymagana liczba uczestników. biura też piszą o tym w swoich warunkach uczestnictwa, które klient akceptuje podpisując umowę. warto sprawdzić, czy w ich warunkach jest taki zapis. no i nie odwolali wyjazdu na ostatnią chwile, tylko z dużym wyprzedzeniem, co przemawia też na ich korzyść. w sumie dramat się nie stał.oczywiście, jeśli zwrócą szybko całą kasę. zdecydowanie gorzej mają ci, którym odwołują wycieczkę przed samym wylotem. wtedy to można się zalamać. ale na 2 miesiące przed urlopem to sporo czasu, żeby znaleźć inną ofertę. zatem powodzenia w poszukwaniu i moze już nie korzystaj z takich super okazji :-)
            • Gość: KK Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.03.12, 10:47
              oczywiście prawo organizatora do odwołania imprezy wynika zarówno z ustawy i warunków uczestnictwa, ale bzdurą jest twierdzenie, że wymagana grupa 180 uczestników nie zebrała się skoro jeszcze nie ruszył sezon! Ecco przewiduje, że nie zbiorą wymaganej grupy ponieważ było małe zainteresowanie kierunkiem Gran Canaria - a to nie jest przesłanką do odwołania imprezy ani na gruncie ustawy ani warunków uczestnictwa. Kwestia dowodowa jest tu nie bez znaczenia - wierzycie na słowo, że nei zebrali? A czy w przypadku nagłego zdarzenia losowego biura nie oczekują dowodów - zaświadczeń ze szpitali? bo na słowo na pewno nie pozwolą Klientowi odwołać rezerwacji za zwrotem świadczeń jakie wniósł - po prostu pieniądze przepadają.
              • Gość: baz Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.telpol.net.pl 30.03.12, 14:17
                w zeszłym roku też odwołali Gran Canarię z tym, że tylko wyloty z Katowic, Warszawa leciała. Zaproponowali więc BEZ ZMIANY CENY zmianę wylotu na Warszawę lub zmianę na Teneryfę z wylotem z Katowic. I to było ok. A w tym roku nie zaproponowali NIC, bo te 5% zniżki na obecną ofertę to jest dosłownie zero przy ich obecnych cenach.
                • Gość: hm nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fantazja IP: *.wroclaw.vectranet.pl 01.04.12, 21:33
                  Ułanska fantazja w ujeciu kilku biur podr. w Polsce - wynajmowanie w pojedynke całego samolotu.
                  • Gość: Kiki Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.icpnet.pl 05.04.12, 08:34
                    A mnie wczoraj moje biuro poinformowało, że Ecco nam też odwołało wyjazd :( I to Egipt na dodatek!!!!! Egiptu nie mogli sprzedać??? To ściema chyba jakaś.
                    • Gość: baz Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.telpol.net.pl 05.04.12, 10:31
                      Dziwne, na ich stronie Egipt nadal widnieje. Na kiedy Wam odwołano i z jakiego lotniska?
                      • Gość: bik Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.12, 14:06
                        biuro może odwołać wakacje z powodu małej ilości uczestników , moje zdanie jest takie , że bylo to celowe. Zdobyć jak najwięcej klientów na First minute wiedząc , że nie ma umowy w ogóle na charter. następnie odwołać i zaproponować zniżkę licząc , że klient jednak zostanie lojalny i zmieni kierunek. tutaj chodzi o udowodnienie celowego działania już w miesiącu listopadzie . Tak sądzę ... to jest nieuczciwe
                        • Gość: Kiki Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.icpnet.pl 05.04.12, 16:00
                          gdyby nam coś zaproponowano to nie byłabym tak wkurzona. Zaproponowano nam tylko zwrot pieniedzy , zadnej innej oferty w tym termninie nie mają (weekend majowy).
                          Jesli chcemy wybrac cos w innym terminie to cen "firstowych" nie zachowujemy, czyli ewentualnie mozemy wybrac cos innego, ale dwa razy drozej.
                          • Gość: mob-os Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.12, 21:17
                            Jak to nie sprzedali ofert przecież nie mają miejsc !bo wszystko sprzedane lub ostatnie miejsca, przynajmniej z W-wy. Tu nie ma podstawy odwoływania imprezy.!
                    • Gość: mob-os Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.12, 21:11
                      Napisz na jaki termin skąd i gdzie do Egiptu ,jaki hotel?
                      • Gość: Żako Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.04.12, 13:18
                        Nam też anulowali Egipt (sharm), jeszcze się nie spotkałem z takim olewaniem klienta. Nie po to kupowałem wakacje pół roku wczesniej, zeby teraz latać od nowa po biurach i kupić znacznie drożej. Ecco przez poł roku obracało moimi pieniędzmi i nawet nie raczyli mi żadnej innej oferty w zamian zaproponować. Po prostu: za mało sprzedalismy, to odwołujemy, zwracamy kasę i martw się kliencie sam co dalej.
                        Jak myślicie, czy ma sens to gdzieś zaskarżać?
                        • Gość: Ela Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.dynamic.chello.pl 07.04.12, 16:09
                          My też padliśmy ofiarą oszustwa tego biura. W listpoadzie zarezerwowaliśmy Egipt na długi weekend majowy, 5 kwietnia otrzymaliśmy telefon, że odwołują z powodu braku chętnych, a wiadomo, że w tym terminie Egipt jest oblegany. Sprzedali drożej komuś innemu, a my zostaliśmy na lodzie. Na pewno złożymy pozew do sądu dla zasady.
                          • Gość: Kiki Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.icpnet.pl 11.04.12, 08:49
                            Czy ktoś pisał gdzieś w tej sprawie? Jakieś reklamacje, zażalenia?
                          • Gość: tomuś Re: nam Ecco odwołało Egipt IP: *.181.109.83.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 24.04.12, 21:40
                            zobaczcie w sun dreams. małe biurko, ale honorne. byliśmy z nimi z miesiąc temu cała ekipą i nie narzekam.
                  • Gość: WAnda Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.12, 21:24
                    Przeglądałam archiwum na forum odnośnie Ecco i dowiedziałam się,że w 2005 roku Ecco tez anulowało wyloty/przynajmniej niektóre/na teneryfę i Gran Canarię z powodu zbyt małej ilości uczestników.
                    • Gość: mob-os Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.12, 21:51
                      Ludzie to było 7 lat temu w turystyce to cala epoka !!! nie 20 a 21 wiek . Jesli ktoś nie szanuje swoich klientow nie ma prawa funkcjonować na rynku turystycznym .Piszcie o wszystkich wpadkach Ecco i wszystkich innych biur.
                      • Gość: sisi Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.ssp.dialog.net.pl 11.04.12, 10:08
                        I zostanie pustynia. A ja sie martwie bo coraz wiecej biur ma problemy, nie chwala sie ile to sprzedali w first minute-jak w ub latach, znikaja kierunki i wyloty z lokalnych lotnisk. Sama musiałam zmienić Maroko na Teneryfe bo zależało mi na wylocie z Katowic. Z Niemiec jezdzić nie bedę-nie znam niemieckiego, nie cierpie Niemców i daleko. No chyba że Czechy...
                        • Gość: wela Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.12, 16:32
                          Robią dopłaty kosmiczne znajomi dostali 800 PLN
                          Uwaga traktują ludzi jak marionetki
                          • Gość: baz Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.telpol.net.pl 13.04.12, 11:41
                            do czego taka dopłat i na ile osób ?
                            • Gość: abujak Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 08:37
                              Nam też urządzili wczoraj piątek trzynastego. Pani z Ecco H. powiadomiła męża aksamitnym głosem, że wycieczki do Egiptu na majówkę nie będzie. Też kupiliśmy wyjazd dla 4 osób w listopadzie. Moje dzieci od tygodnia mają spakowane płetwy i rzeczy do nurkowania. Jak mam im powiedzieć że z wyjazdu nici? Korzystaliśmy wcześniej z różnych biur podróży (Wezyr, ScanHoliday) i nie było takich cyrków.
                              • Gość: Alka Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.icpnet.pl 14.04.12, 11:22
                                A skąd mieliście lecieć? To jest podejrzane, we wszystkich innych biurach majówka sprzedana od dawna a ecco niby miało za mało chętnych? To jest jakaś sciema, jak nic. Trzeba sprawdzic czy te samoloty faktycznie nie lecą, czy też raczej w listopadzie za tanio sprzedali, a potem sprzedali te same miejca drozej komus innemu.
                                • Gość: abujak Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 11:43
                                  Mieliśmy wylot z Warszawy 27 kwietnia o godzinie 11.50. A jak to można sprawdzić? Jakby nas tak orżnęli to od razu szukam prawnika!
                                  • Gość: Alka Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.icpnet.pl 14.04.12, 11:53
                                    A znasz numer lotu? Na lotnisku to na pewno można sprawdzić, czy taki samolot leci. Albo popytaj na forach, czy ktoś danego dnia leci z tym biurem do Egiptu. Jeśli tak, to masz odpowiedź.
                                    • Gość: abujak Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 11:55
                                      Nr. lotu - MWA5109
                                      • Gość: Alka Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.icpnet.pl 14.04.12, 12:02
                                        To dowiedz się na lotnisku czy taki samolot tego dnia leci. A co wam zaproponowali w zamian tego Egiptu?
                                        • Gość: abujak Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 12:07
                                          Inne terminy, (czerwiec kiedy nikt nie chce lecieć bo nie wiadomo co będzie po wyborach) w których po prostu nie możemy pojechać, i (ha ha) całe 5% rabatu gdy wybierzemy inną wycieczkę. Nawet na tym starają się człowieka orżnąć, bo przecież wykupując wycieczkę w listopadzie mieliśmy w first minute większy rabat.
                                          • Gość: Alka Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.icpnet.pl 14.04.12, 12:15
                                            W majówkę nie leci, a w czerwcu leci? Dziwne to wszystko... I dziwne, że na inne wycieczki nie zaproponowali wam tego samego rabatu z jakim kupowaliście, to przecież nie w porządku. Ja bym się poradziła rzecznika konsumentów czy kogoś takiego.
                                            • Gość: abujak Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 12:19
                                              Właśnie muszę tak zrobić. To jakieś jaja są po prostu. To na majówkę nie ma, a tydzień później (4maj) już są? Czy to nie dziwne?
                                              • Gość: Alka Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.icpnet.pl 14.04.12, 12:25
                                                No jak dla mnie bardzo dziwne, przecież wszyscy chcą lecieć na majówkę. Ja sama chciałam, ale się zgapiłam i jak się pod koniec marca zaczęłam rozglądać za ofertami to wszystko już było w biurach sprzedane.
                                                • Gość: Ja Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.retsat1.com.pl 14.04.12, 13:51
                                                  Zauważcie,że zmienili swoja stronę gdzie były godziny wylotów.Teraz tylko po wpisaniu nr rezerwacji można otworzyć i zobaczyć godziny.Czyli kto nie leci tego nie sprawdzi.Czy to nie celowe działanie? Pozostaje tylko do sprawdzenia na lotnisku.
                                                  • Gość: abujak Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 15:08
                                                    Ech, szkoda w ogóle mówić. Strasznie żałuje, że wybraliśmy to biuro. Mniejszy zawód czułabym gdyby mi ktoś gwizdnął samochód spod komisariatu.
                                                  • tosia-7 Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta 14.04.12, 15:36
                                                    Przecież to jest oczywiste że, wasz samolot poleci tylko z tymi którzy zapłacili więcej za ten wyjazd. W zeszłym roku tylko nie pamiętam które biuro też tak robiło. Ja też wykupiłam wczasy w grudniu i aż się boję gdy 20 czerwca wpłacę całą kasę a oni zadzwonią że samolot nie poleci, od razu idę do prawnika. A już w tym terminie 21 lipca nie ma miejsc do wybranego przez mnie hotelu.
                                                  • Gość: abujak Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 16:34
                                                    Cóż, jest to dla mnie nauczka, żeby nie korzystać z oferty tego biura. I chyba najlepiej kupować w ostatniej chwili. problem w tym, ze bardzo chcieliśmy do Titanica, a oferty do tego hotelu zazwyczaj szybko znikają ;(
                                                  • Gość: Ania Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.31.57.164.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.04.12, 18:05
                                                    Abujak, jeszcze raz napisze to co powyżej:

                                                    Sluchajcie to rzeczwiscie jest sytuacja niefajna i wkurzajaca na maksa bo tez anulowali mi Gran Canarie hotel Beverly Park, ale trzeba być tez obiektywnym...wiele biur niestety ma anulacje kierunków. Itaka anulowala mi 2 razy Ibize, Grecos moim Znajomym na weekend majowy Krete, a tez o TUI słyszałam o Maderze ( to co ktoś z Was poniżej w wątku pisze). Także jestem wkurzona, ale to mogło sie tez zdarzyć w każdym innym biurze.


                                                  • Gość: Maku Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.icpnet.pl 14.04.12, 19:13
                                                    Ale co innego anulacje mniej popularnych kierunków, a co innego Egipt. Jak można nie sprzedać Egiptu, skoro wszystkie inne biura dawno nie mają miejsc? Tu raczej chodzi o to, że do Egiptu najwyrażniej anulowano tyko niektóre rezerwacje, te najtaniej sprzedane.
                                  • Gość: tayarbey Re: nie lichwiarskie praktyki tylko ułanska fanta IP: *.acn.waw.pl 16.04.12, 00:27
                                    Jestem w tej samej sytuacji - rezerwacja w listopadzie, na 27.04 g.11.50 - odwołana.
      • Gość: Mini Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.icpnet.pl 18.04.12, 20:49
        Ale jak to jest, mi się wydawało, że jak biuro odwołuje wakacje to musi coś zaproponować w zamian, jakąś inną wycieczkę. Nie ma takiego zapisu w umowie? Nie zaproponowali wam innego wyjazdu zamiast tego odwołanego? (tzn. w tej samej cenie oczywiście)
    • Gość: Ania Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.31.57.164.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.04.12, 18:04
      Sluchajcie to rzeczwiscie jest sytuacja niefajna i wkurzajaca na maksa bo tez anulowali mi Gran Canarie hotel Beverly Park, ale trzeba być tez obiektywnym...wiele biur niestety ma anulacje kierunków. Itaka anulowala mi 2 razy Ibize, Grecos moim Znajomym na weekend majowy Krete, a tez o TUI słyszałam o Maderze ( to co ktoś z Was poniżej w wątku pisze). Także jestem wkurzona, ale to mogło sie tez zdarzyć w każdym innym biurze.

      • Gość: Wanda Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 19:20
        Kombinuja jak tylko mogą.Tez wpłaciłam na Gran Canarie w listopadzie do Beverly Park na 25 maja.Pod koniec marca dowiedziałam się ,że anulowali.Proponowali 5% rabatu na inne kierunki.To kpina z turystow.W tym roku obchodzą 10 lecie istnienia i na dzień dobry dla klientów obchodzących 10 lecie ślubu oferują 10 % rabatu, a nam 5% ?Sprawdzałam ofertę w listopadzie.Ta sama oferta za którą ja zapłaciłam 5.000 z groszami za dwie osoby,potem kosztowała 5.800 od osoby,za jakieś parę godzin przy ofercie ukazał się wpis "ostatnie miejsca".Potem znów cena 5.800.Za jakiś czas oferta sprzedana,a za chwile znów ostatnie miejsca.Sprawdzałam kilka razy w ciągu dnia.Pogrywali w kotka i myszke.A może tak musi być?Może takie są zagrywki aby doprowadzić do upadłości biura,aby ktoś na tym zbił kasę.Prosze przeczytać wpis na początku forum.jedna z pokrzywdzonych osób prosi o kontakt na e-meila.Będzie pozew zbiorowy .Bardzo proszę o zgłaszanie się pokrzywdzonych osób,razem mozna zdziałać więcej.Obracali naszymi pieniędzmi,a potem kpią sobie z klientów,dzięki którym się utrzymują.Na kilka miesięcy przed wylotem już wiedzą,że nie sprzedali wymaganych 180 miejsc?Inne biura powinny tez napiętnować takich chachmętów.To godzi w dobre imię całej branży turystycznej.
        • Gość: Ja Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki, do Wanda IP: *.icpnet.pl 14.04.12, 20:23
          Wanda, a zgłaszałaś to gdzieś? Do rzecznika konsumentów czy gdzieś?
          • Gość: Wanda Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki, do Wand IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 21:24
            Napisalam już pismo do Ecco z powiadomieniem Polskiej Izby Turystyki,Stowarzyszenia Konsumentów Polskich/z tego, co zrozumiałam na stronie,to do Rzecznika kierowane są skargi zbiorowe,a indywidualnie należy pisać do Stowarzyszenia/.Jestem tez w kontakcie z Panią ,która na początku forum podała swojego e-meila i szykuje pozew zbiorowy.
            • Gość: Olo7 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki, do Wand IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.04.12, 14:25
              Czytając to coraz bardziej się martwię o swoje wakacje. Też kupowałem w listopadzie, oferta była super atrakcyjna, teraz kosztuje dwa razy tyle. Boję się, że sprzedadzą to komuś innemu drożej, a mi anulują pod jakimś pretekstem. Zastanawiam się jak się można przed tym zabezpieczyć, ma ktoś jakiś pomysł? I dajcie znać jak czy coś wskóracie skargami na nich - trzymam kciuki.
              • Gość: tayarbey Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki, do Wand IP: *.acn.waw.pl 16.04.12, 00:32
                Bardzo proszę o kontakt na maila gazetowego osoby, które miały lecieć do Egiptu 27.04 z Warszawy. Też jestem w takiej sytuacji i myślę, że trzeba coć z tym zrobić.
                • Gość: Wanda Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki, do Wand IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.12, 19:47
                  Właśnie przed chwilą otrzymałam nastepną wiadomość.Tym razem Sky Club, w którym wykupiłam wczasy dla córki z rodziną na Teneryfę od 21 kwietnia na 2 tygodnie,skrócili pobyt o dwa noclegi.Co z tego,że zwracają po 250 od osoby.Dzieci są rozczarowane.Coraz lepiej zaczyna się dziać w polskiej turystyce.Wszyscy się z nas śmieją.Niedawno wystosowałam pismo do Ecco,ale tutaj chyba nie ma szans.Wychodzi na to,że musimy zacząć się uczyć języków i organizować wyjazdy na własną rękę.
                  • jozefa11 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki, do Wand 16.04.12, 20:36
                    Czy wyjazdy na Teneryfę odwołali na cały sezon?? My mieliśmy lecieć we wrześniu, ale nikt nas jeszcze nie zawiadomił o odwołaniu.
                    • Gość: Wanda Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki, do Wand IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.12, 21:36
                      Sky Club nie odwołał TeneryFy,tylko skrócił pobyt do 12 noclegow.Takim oto sposobem zrobił się dodatkowy wątek oprócz Ecco.
                      • Gość: Ja Re:do Web IP: *.retsat1.com.pl 21.04.12, 11:32
                        Web napisał:
                        pewnie odwołali charter na cały sezon. Nie ma tak, ze to sa jednorazowe wyjazdy i do waszego w październiku jest jeszcze pół roku. Charter lata od maja do listopada i trzeba go sprzedać całego lub cały odwołac.

                        No to jak tłumaczyć,że odwołali 1,7,14 maja wyloty na Teneryfę,a pozostałe terminy jeszcze wiszą?Tną po kolei.Oczywiście Ecco.
                        • borcu Re:do Web 21.04.12, 14:01
                          Dokładnie, u mnie to samo: kolejne wyloty są. Ale gdybym chcial z nich skorzystac, to musialbym kupic wyjazd wg aktualnej ceny, czyli wyraznie chcą się mnie pozbyc, bo za tanio kupiłem. Przeciez gdyby chcieli to mogliby mi zaproponowac zmiane terminu.
                          • rubin777 ecco holiday i lichwiarskie praktyki 21.04.12, 15:19
                            Borcu,a Tobie jaki kierunek odwołali i z jakiego terminu?
    • Gość: Ona Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.12, 12:59
      Mi też odwołali wakacje i jestem wstrząśnięta jak mnie potraktowali. Rezerwacje zrobiłam już w listopadzie. Teraz nagle dzwonią do mnie z biura i mówią, ze wyjazd jest odwołany, bo mieli za mało chętnych. W pierwszej chwili szok. Potem przemyślałam i pytam, czy z Warszawy tez odwołany czy leci. Okazuje sie ze leci. No to myślę, ostatecznie niech będzie, polecimy z Warszawy. Na co w biurze powiedzieli mi, ze jeśli chce lecieć z Warszawy to muszę to kupić po nowej cenie i podają mi znacznie wyższą kwotę. Myślę, ze się przesłyszałam, w końcu to oni odwołali mój wyjazd, wiec powinni być wdzięczni ze mimo wszystko chce zostać i jestem skłonna lecieć z innego miasta. Ale nie, okazuje się, ze to niemożliwe. Widać mają głęboko gdzieś klientów i po prostu liczą, ze sprzedadzą to drożnej. A jak nie chcę zapłacić więcej to mam podać numer konta do zwrotu zaliczki i się od nich odczepić. W listopadzie moje pieniądze chcieli, teraz już ich taka kwota nie interesuje.
      • Gość: mob-os Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.12, 18:46
        Podaj dokladne dane na jaką destynację i jaki termin odwolali. Bo na facebooku informują że np. Egipt w czerwcu i lipcu z W-wy będzie na 100% i Ci ktorzy wykupili firsta "mogą spać spokojnie".
    • Gość: Bożena Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.leon.com.pl 22.04.12, 15:15
      Ale oszustwo!!!Będe to biuro omijać szerokim łukiem i napewno będe odradzać to moim wszystkim znajomym.Obserwuję ten i inne wątki dotyczące odwołanych wczasów z ecco holiday i jestem wprost oburzona.Gdyby to trafiło na mnie to skarżyłabym ich aż do skutku.
      • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 22.04.12, 19:38
        Prapremiera nie dotyczyła całej oferty i wszystkich wylotów.To dotyczyło tylko wylotów w terminach w wymienionych w katalogu i niektórych hoteli.
        - 20.04. - 25.04.2012
        - 04.05 - 15.06
        - 29.08.- 31.10.
        Widać,że nie dotyczy to wysokiego sezonu i wtedy czemu nie ,będą latać.Te cięcia dotyczą tylko terminów na które obowiązywała ta prapremiera.
        A potem dowalili ceny dwukrotnie wyższe aby nikt tego nie kupił.
        Tak więc według mnie kto ma wyloty po 15 czerwca do końca sierpnia śpi spokojnie.
        To celowa zagrywka,aby ściągnąć od ludzi kasę
        • Gość: Asia Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.icpnet.pl 22.04.12, 20:01
          Nie, premiera była na cały sezon, tylko ceny na lipiec i siepnien były wyższe. Jak mam Majorkę z Poznania na wakacje i właśnie zauważyłam, że zniknęło to na cały sezon z ich strony, ale jeszcze żadnej informacji nie ma. Inne miasta są, tylko Poznan zniknął. Czuje, ze nie polecę :(
          • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 22.04.12, 20:07
            Mam na myśli Cennik promocyjny ze strony 7 katalogu,a tam tylko te terminy.
            • Gość: Asia Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.icpnet.pl 22.04.12, 20:19
              Z tego co pamiętam w katalogu chyba była taka tabelka i były ceny w dwóch przedziałach- te co podajesz i wyzsze miedzy nimi. Tak mi się wydaje, a masz ten katalog? Bo ja nie, a moznaby sprawdzic. Ja dostałam ulotkę od nich z tą premiera i tam mialam na pewno ceny i na lipiec-sieppien i ceny na inne miesiace, byly dwa przedzialy cenowe.
              • Gość: bjk Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.12, 22:27
                Tak Asiu masz rację - były dwa przedziały cenowe te super promocyjne do 15.06. i wrześniowe oraz sezon główny-też w dobrych cenach. Zakładając wątek nie przypuszczałem, że oszukają tak wielu ludzi. Pisałem do nich w sprawie polubownego załatwienia sprawy ale parę dni temu odpisali, że mogę ich pocałować w ... i kupić inną wycieczkę za 5% aktualnej ceny. Mam nadzieję, że tak jak ktoś z początkowych wpisów pisał o pozwie zbiorowym jest nadal aktualne. Była Gran Canaria, potem Egipt a teraz Teneryfa. Koleżanka wykupiła też w listopadzie - Majorkę i też zaczyna być nerwowa.... Na szczęście po niezłej nerwówce mam już załatwione wczasy dla rodzinki w tym samym terminie również w dobrej cenie na Teneryfie. Więc ecco mogą mnie już też.... Chyba chcąc zaoszczędzić napytali sobie więcej problemów jak wysyłając nas po kosztach na zamawiane wyjazdy. Teraz z kim rozmawiam o wyjeździe zagranicznym - na wstępie wykluczamy ecco:)
        • Gość: mob-os Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.12, 20:26
          To nie do końca tak jest .Cennik promocyjny dotyczył również 26.04-3.05 0raz 16.06-28.08 i jak na razie to wlaśnie te terminy a zwlaszcza 26.04-3.05 są odwoływane. Piszcie komu jaki termin odwołali bo to jest niespotykane nawet na tak malym rynku jak Polski.Myślę że strata dla biura wynikająca z wpadki Ecco będzie znacznie większa niż z tych niewielu miejsc które zostały sprzedane w listopadzie.Zwłaszcza że nie była to jakaś wielka liczba klientow.,bo np.na rynku Egipt sprzedaż zaczęła się 2 listopada a zakończyła 4 listopada2011.śledziłam to bardzo dokładnie.Kasa nie była jakaś wielka ,ale teraz na początku maja upływają terminy wpłat do pełnej kwoty np.na wyloty od 15 czerwca.Zobaczymy co zrobią.!!!!!! przyjmą wpłaty na całość i odwołają czy nie będą wcale przyjmowali,to będzie ciekawe.
          • Gość: Kamis1502 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.chello.pl 22.04.12, 22:38
            witam i dołączam do grona oszukanych przez Ecco Holiday :(
            Wyjazd wykupiony: 2.11.2011
            Hotel Aquis Marine Resort, 2+2, termin 15.09.2012 z Katowic.
            Wyjazd odwołany: 20.04.2012
            Zaoferowano 5 % zniżki na hotele wg obecnych cen.
            Co ciekawe, widzę, że na ich stronie są oferty na ten termin z Katowic na Kos tylko mój hotel wycofali, jedyny który był w ofercie First. Podejrzewam, że pojawi się za jakiś czas znowu w ofercie w cenie dwukrotnie wyższej. Nigdy więcej EH. Czekam teraz na lasty (oczywiście z innego biura) bo w tej chwili ceny koszmarne. Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego.
            • Gość: tayarbey Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.acn.waw.pl 22.04.12, 23:26
              rezerwacja 02.11.2011
              Hotel Sunrise Select Garden wylot 27.04.2012 z Warszawy
              Odwołali 11.04 z powodu braku 180 chętnych (ha ha na majówkę!!!)
            • Gość: Ulka do Kamis1502 IP: *.icpnet.pl 23.04.12, 07:40
              Co? Jak można odwołać tylko 1 hotel? A jaki podali powód odwołania, skoro samolot jak mówisz w tym terminie leci? Ludzie, to się w głowie nie mieści! Ale zgłaszacie do gdzieś? Do izby turystycznej, rzecznika konsumenta itp?
              • Gość: turystka Re: do Kamis1502 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.04.12, 10:12
                Warto przeczytać !

                biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/611982,kupiles_tania_wycieczke_doplacisz_albo_nie_polecisz.html
                • Gość: Kamis1502 Re: do Kamis1502 IP: 82.177.194.* 23.04.12, 11:29
                  podobno hotel nie wywiązał się z umowy i zmniejszył ilość zakontraktowanych pokoi - niezły bajer...
                  dlatego niektóe rezerwacje musiały być anulowane - oczywiście te kupione w super cenie First.
                  • Gość: a. Re: do Kamis1502 IP: *.icpnet.pl 23.04.12, 12:02
                    • Gość: a. Re: do Kamis1502 IP: *.icpnet.pl 23.04.12, 12:03
                      A nie zaproponowali Ci innego hotelu w tej samej cenie? To nie jest tak, że w takiej sytuacji muszą?
                      • Gość: kamis1502 Re: do Kamis1502 IP: 82.177.194.* 23.04.12, 12:16
                        zaproponowali 5% rabatu na aktualną ofertę. Nie wiem czy muszą coś proponowac czy nie, ale nie chce mi się z nimi szarpać. Na chwilę obecna zależy mi na tym, żeby odzyskać pieniądze i zapomnieć o EH. Już mam na oku ciekawą ofertę w innym biurze.
                        Na pewno już nigdy nie skorzystam z ich oferty i każdemu odradzę
                        • Gość: mob-os Re: do Kamis1502 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.04.12, 16:33
                          Dzisiaj na Facebooku Ecco Holiday z wyjaśnieniami produkuje się Kierownik Infolinii Klienckiej ,przyznać trzeba że bardzo kiepskimi i nic nie wnoszącymi dla klientów. A po stwierdzeniu że opinia o biurze jest najmniej ważna to już tylko ręce opadają.
    • Gość: jarek Brak rozkładu lotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.04.12, 17:56
      Na stronach Ecco Holiday brak jest rozkładu lotów.
      Po wpisaniu numeru rezerwacji pokazuje się jednak numer lotu z datą i godziną. Linie Midwest Airlines lot MWA7463 z Poznania.
      Ale... Otrzymałem informacje, że piątkowe wyloty do Egiptu (Hurghada) liniami MWA (Midwest Airlines) to ściema!!! Bo biuro nie ma z nimi umowy!!
      Co ciekawe inne biura podróży mają już nowe rozkłady lotów. Bo wcześniej miały w rozkładzie linie Midwest Airlines. Teraz ani jedno biuro wymienione poniżej nie leci tymi liniami.

      Wezyr, Itaka, Tui, Exim, Rainbow Tours lecą liniami Enter Air z Poznania w czwartki i piątki.
      Neckermann, Alfa star i Oasis lecą liniami Nesma Airlines
      A Sun&Fun leci OLT Express

      Dzwoniąc na infolinię i pytając się o wyloty z Ecco dowiaduję się, że Ecco leci Midwest Airlines. He he he - ciekawe, prawda?

      Napisałem maila do firmy Midwest z zapytaniem o czartery z Poznania. Ciekawe co odpowiedzą...
      • Gość: jarek Re: Brak rozkładu lotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.04.12, 17:58
        A z Warszawy wg Ecco, też polecicie MWA
        WAW HRG
        11:50 16:05
        2012-05-04 2012-05-04
        Numer lotu: MWA5109
        • Gość: Kama Re: Brak rozkładu lotów IP: *.elk.mm.pl 23.04.12, 18:14
          Ja lecę (tzn. powinnam lecieć 25 maja z Wa-wy, też podobno liniami Midwest. Też wyswietlają mi się dane wolotu ale coraz bardziej się niepokoję, bo z dnia na dzień znikly wszystkie oferty z Warszawy do Hurghady na 25 maja:((( Pewnie wkrótce dostanę "miły" telefon z Ecco...
          • Gość: wisełka Re: Brak rozkładu lotów IP: *.adsl.inetia.pl 23.04.12, 18:41
            no to poczytajcie
            biznes.interia.pl/wiadomosci/news/biura-podrozy-odwoluja-wycieczki-za-malo-chetnych,1788364
    • Gość: janka Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.04.12, 07:43
      Wiadomość dla tych, którym odwołano majówkę w Egipcie - są wolne miejsca w samolotach!
      Właśnie pokazała się oferta na wylot 27 kwietnia z Poznania: www.eccoholiday.com/?page=5&direction=3.17&airport=POZ&from_day=27&from_month=04&from_year=2012&standard_from=0&price_to=
      Taki na przykład hotel Mamlouk 3568/os za tydzień :D
      Osoby, które rezerwowały go w listopadzie płacić miały, zdaje się tyle, ale za dwa tygodnie....

      Niezły przekręt.
      • Gość: jozefa11 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.aster.pl 24.04.12, 22:36
        A ja dostałam wiadomość z ecco (nieoficjalnie),że kierunek Teneryfa będzie także odwołany. Może ktoś dostał już informację oficjalnie? Jak na razie oferta wisi na stronie biura.
        • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 24.04.12, 22:53
          Ja dalej czekam na telefon,oby jak najszybciej.Termin 21.05 z Warszawy - Teneryfa.Wczorajsza odpowiedź z biura ble ble na dzień dzisiejszy oferta aktualna.Szkoda słów.
          • Gość: Kama Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.elk.mm.pl 24.04.12, 23:34
            Ja mam (wg umowy) wylot na 25 maja z Warszawy do Hurghady. Póki co, też mam informacje, że niby z moją rezerwacja wszystko jest w porządku. Ale z drugiej strony czytam w necie, że "w miejsce czarterów wprowadzona jest oferta oparta o inny, droższy środek transportu". To ja się pytam: Jaki??? samolot rejsowy? - w przypadku Hurghady czy Sharm w Egipcie nie ma lotów rejsowych - więc - lot do Kairu? A stamtąd - już na własna rękę - samolotem bądź autobusem? Najgorsze jest to, że nie dają rzetelnej informacji. Jeśli nie ma lotów czarterowych - to niech, u diabła poinformują nas o ty juz teraz a my zdecydujemy, czy chcemy lecieć rejsowym (np. do Kairu a dalej jak kto chce) czy rezygnujemy a oni zwracają kase. W tej cheili jeszcze można coś znaleźć na wybrany przez nas termin w innych biurach, za 2 tygodnie zostaną już same ochłapy:(((
            • Gość: E. do Kamy IP: *.icpnet.pl 25.04.12, 07:40
              To jest jakaś bzdura, do Egiptu mogą mieć tylko czarter. Moim zdaniem to idiotyczna wymówka by pozbyć się za tanio sprzedanych wycieczek, liczą, że klient przyjmie takie wyjaśnienie i nie bedzie dociekał. Zauwaz, ze klienta nie pyta sie o zdanie, bo nie daje się mu mozliwosci skorzystania z tego rzekomo drozszego srodka transportu, tylko z tego powodu jego wycieczke sie odwołuje i nie daje sie mu nic w zamian. Ja mam rezerwacje na wrzesien do Egiptu i czuje ze mi ją odwołają, by jest z listopada w super cenie. Ale jesli to zrobia to spotkamy się w sądzie. Ja nie mam na umowie zastrzeżenia, ze jesli srodek transportu bedzie drozszy to moga mi wycieczke odwolac, mam za to gwarancje stałej ceny. Dla mnie to ewidentne niewywiązywanie się z umowy przez biuro i dziwię się, że ludzie, ktorym juz odwolali wczasy nic z tym nie robią, tylko to pokornie przyjmują.
              • Gość: mariusz Re: do Kamy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 07:48
                Do E.
                Powodem odwołanie imprezy jest 'niewystarczająca ilość uczestników', których według umowy musi być minimum 180 osób.
                Więc możesz im nagwizdać - jak udowodnisz, że oszukują?
                • Gość: a-aa Re: do Kamy IP: *.home.aster.pl 28.04.12, 11:37
                  Udowodnisz, że oszukują, jeśli na podobnych i tych samych kierunkach czarterowali dotychczas mniejsze samoloty niż na 180 miejsc. Zapis w umowie o 180 miejscach byłby w tym momencie zostawieniem sobie furtki do przeprowadzania dowolnych anulacji. Zapis może nie do końca niezgodny z zasadami, ale na pewno niezgodny z dobrymi praktykami i UOKiK juz mógłby w tej sprawie coś zadziałać.
        • Gość: Olo Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.icpnet.pl 24.04.12, 22:53
          Chyba pytanie już powoli powinno brzmieć: czy jakikolwiek kierunek NIE zostanie odwołany. Oczywiscie odwolany pozornie, bo jak widac odwoluja tylko tanio sprzedane rezerwacje, a potem w tajemniczy sposob wracaja one do sprzedazy, w znacznie wyzszych cenach, a biuro tlumaczy ze to "inny rodzaj lotu".
          • Gość: mariusz Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 07:46
            A co mnie obchodzi 'inny rodzaj lotu'. Ja lotu nie wykupywałem, tylko WYCIECZKĘ - IMPREZĘ TURYSTYCZNĄ, czy jak to tam nazywają. Gwarantują mi w umowie przelot, zakwaterowanie i ubezpieczenie. I w nosie mam czym ja tam dolecę (w sensie jakimi liniami). Jeśli musieli odwołać czartery i w ich miejsce dać 'tanie linie' - to ich problem, nie mój. Ich ryzyko, nie moje. Dali mi gwarancję stałej ceny - oczekuję więc, że jeśli odwołają mój lot (a tak na marginesie, to świetna wymówka w przypadku pozwieranych umów poniżej kosztów - odwołac imprezy i cześć), w to miejsce zaproponują inną imprezę turystyczną W TEJ SAMEJ CENIE!
            • Gość: jozefa11 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.171.171.54.static.crowley.pl 25.04.12, 09:52
              Mam pytanie, czy ktoś oficjalnie poskarżył się do UOKiK czy Urzędu marszałkowskiego? Na forum możemy ponarzekać, ale trzeba działać. Ja nie mogę na razie nic zrobić, bo oficjalnie nikt nie odwołał mojej imprezy, ale jeśli dostanę taką informację to zaraz to zrobię. Dobrym pomysłem jest także napiisanie do prasy. Biuro na Pięknej w W-wie ułatwia kontakt z prawnikami z UOKiK.
              • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 25.04.12, 10:20
                Ja też stoję w miejscu, 21 maja na Tene oficjalnie wisi.
                Na Easygo.pl jest natomiast opinia,że odwołują terminy z września.
                • Gość: Karolina Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.chello.pl 25.04.12, 11:48
                  Oszukana:( (kolejne 4 osoby) OKROPNE BIURO! OSZUŚCI! 0 SZACUNKU DLA KLIENTA!

                  Kolejne kursy odwołane.
                  W listopadzie wykupilsmy tygodniowe wczasy na Zakhyntos w terminie 20.07.2012- 27.07.2012 ( wylot z Katowic),
                  a wczoraj powiadomiono nas, że z powodu zbyt małej ilości chętnych osób wycieczki nie będzie( dlatego też nie można nawet prosić o odszkodowanie) Trochę podejrzane wydaje mi się, że nagle okazuje się, że nie ma chętnych na Zakhytos i to w różnych terminach, Teneryfe,Majorke itd. Czyżby wycofują całą przedsprzedaż?
                  Żadnych alternatyw,ani korzystnych w zamian za tą ofert nie otrzymaliśmy no może rabat 5%na inne droższe o prawie 50% wczasy! Co dziwne,wchodzące na stronę ecco holiday nadal ta wycieczka jest w ich ofercie! Ten sam termin, hotel, standard wszystko tak jak było... tylko cena dużo wyższa!

                  Przez pół roku przetrzymywali nasze pieniądze, więc pewnie i tak już wystarczająco na nas zarobili, a teraz jesteśmy nie potrzebni bo widocznie są ludzie którzy zapłacą więcej i to oni pojada?

                  Dlaczego skoro wycieczka jest odwołana to jest nadal w ofercie internetowej? Albo dlaczego skoro nie jest odwołana to wmawia się nam, że została odwołana?
                  MASAKRA!
                  Nie zamierzamy milczec i napewno tą sprawę zglosimy do UOKIK albo do rzecznika konsumentow! Nie wolno myslec ze nie ma szans na wygrana bo są! Czytajac same wpisy na forach wydaje sie ze bez problemu byloby uzbierac 180 chetnych osob, zwlaszcza ze sezon jeszcze sie nie zaczal!
              • Gość: Janina Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.cable.net-inotel.pl 25.04.12, 17:59
                Bardzo proszę o namiar na biuro w Warszawie, które moze pomóc w kontakcie z UOKiKiem, bo sama nie wiem, jak się do tego zabrać. Mój mail jan_inka@wp.pl
              • Gość: Iwona Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.biblioteka.rybnik.pl 27.04.12, 14:16
                Naszej imprezy na razie też nie odwołali. Lecimy w sierpniu do Bułgarii (czy polecimy???)
              • Gość: anita Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.piekary.net 28.04.12, 09:01
                nie polecam!!!! nigdy już nie skorzystam z ofert tego biura :( z przykrością mi to stwierdzić ale tak jest. dzisiaj dowiedziałam się że wczasy które rezerwowałam pod koniec zeszłego roku (do Turcji Utopia World) właśnie w ofercie prapremiera zostały odwołane. urlop zaplanowany, terminu zmienić w pracy już nie ma jak, kasa wpłacona (całe 100%) a oni odwołują. świństwo . dają ofertę po kosztach i nie złapali ludzi tzw. jeleni którzy by się dali naciągnąć za 6000,00 to trza odwołać i ludzi po prostu wyświnić. i niby dają 5% rabatu na wszystkie ich oferty- rekompensata- śmiechu warte!!! 5 tygodni przed wylotem taki rabat to chyba jakiś żart jak wszystkie najlepsze oferty już wysprzedane!!! NIE POLECAM!!!!
            • Gość: joanna Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.chello.pl 25.04.12, 22:21
              Ecco Holiday
              Ja również wykupiłam 2 listopada 2011 wczasy na Teneryfę .
              Wylot miał być 03.września 2012 z Katowic.
              25.04.2012 dostałam wiadomość tak jak całe mnóstwo innych osób, że z powodu „…BRAKU MINIMALNEJ LICZBY REZERWACJI…biuro jest zmuszone odwołać imprezę turystyczną”. Odwołali już Egipt ,Gran Canarię , Zakynthos , teraz przyszła kolej na Teneryfę- podobno wszędzie nie było chętnych , od maja aż do października.
              Ściema i cwaniactwo.
              Wpłaciłam ok.2 000 zaliczki , biuro nimi przez 6 miesięcy dysponowało – ŚWIETNY BIZNES !!! Po co brać kredyty w bankach na wysokie odsetki ? , przecież można z pieniędzy klientów wypracować niezłą sumkę ! A klientom zwrócić bez odsetek ! Proponując 5% zniżki na obecna ofertę. Nie , nie , dziękuję bardzo nie skorzystam.
              Z całą pewnością nigdy już nie wykupię niczego w Ecco Holiday , dlatego że nie tak traktuje się klientów.
              Ludzie , w tej chwili ceny tego biura są duuużo wyższe od porównywalnych ofert innych biur! Myślę ,że chętnych /czytaj głupich/ nie będzie i tym sposobem biuro ogłosi
              upadłość. I myślę ,że im tylko o to chodzi !
            • Gość: marcin Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: 91.207.64.* 05.05.12, 14:12
              Jestem ciekaw czy dostał ktoś rezygnacje na Bułgarie na 22.06 z Katowic i na Egipt na05.10
          • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 10.05.12, 11:23
            Czytaliście komunikat na stronie ecco?
            Już się nie mogę doczekać nowego katalogu.Może jeszcze wyślą go nam do domu?Żenada.
            To co zrobiliście w tym roku klientom długo pozostanie w pamięci.
            Dla mnie i moich znajomych jest skreślone na zawsze.
            Ta oszukańcza firemka dla mnie NIE ISTNIEJE.
            • Gość: Jachu Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.icpnet.pl 10.05.12, 19:03
              Jak dla mnie ten katalog nadeje się wyłącznie na makulature. Dla mnie to biuro nie istnieje a ich wszystkie żenujące próby tłumaczenia tylko pogarszają sprawę.
              Te wszystkie bajki o braku czarterów, małym zainteresowaniu itp - aż szkoda to czytać. Powinni napisać otwarcie: zrobiliśmy za tanie oferty i nie mamy zamiaru ich realizować.

              Nie wiem czy jeszcze ktokolwiek kupi u inch ofertę, zwłaszcza z wyprzedzeniem. Ja na pewno nie kupię u nich nigdy nic, nawet gdyby byli najtansi.
    • Gość: janan Zapis w umowie o minimum 180 osobach IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.04.12, 12:07
      To bardzo ciekawy zapis..
      Bo w zeszłym roku lecieliśmy z Ecco do Egiptu.
      Wycieczkę na wrzesień wykupiliśmy także w ofercie First Minute, bardzo wcześnie. W międzyczasie zmieniały się dwa razy godziny wylotu, a także przewoźnik - w momencie rezerwacji był inny, a przy wylocie okazało się, że jest inny.
      Ponieważ interesowałem się, czy jakaś para jedzie do tego samego hotelu, co my, zapytałam o to na lotnisku, przy odbieraniu dokumentów.
      Na liście pani z biura Ecco było 12 pozycji. Głównie pary i kilka rodzin z dziećmi. NA PEWNO NIE BYŁO TAM 180 osób. Samolot był zapełniony osobami z różnych biur podróży!

      Więc nie było tam przepisowych 180 osób, a impreza się odbyła.
      To raz biuro Ecco odwołuje, a raz nie.
    • Gość: gościówka Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 16:00
      KOMENTARZ ECCO HOLIDAY:
      Drodzy Państwo,
      czarter to wynajem całego samolotu w danym przedziale czasowym z określoną częstotliwością lotów. Zatem touroperator czarteruje samolot na dany kierunek najczęściej na loty cotygodniowe w okresie od początku maja do końca września. Samolot, w zależności od typu, posiada najczęściej między 162 a 180 miejsc.

      Przedsprzedaż oferty letniej pozwala na wstępne obłożenie miejsc i późniejsze szacunki, w jakim stopniu organizator jest w stanie zrealizować obłożenie w każdym terminie na danym kierunku. Nie rozpatrujemy tutaj rentowności jednego terminu z jednego lotniska, tylko analizuje się cały ciąg operacji na danym czarterze. Brak pokrycia zakładanego minimum miejsc w samolocie przed sezonem wiąże się z tym, że organizator ponosi ryzyko milionowych strat. A tegoroczny sezon nie napawa optymizmem, co potwierdzają także kroki podejmowane przez innych touroperatorów. Gwarantując realizacje niektórych umów, w niedalekiej przyszłości, nie moglibyśmy dawać innych gwarancji, takich jak dobra kondycja finansowej organizatora i gwarancja bezpiecznej podróży. Takie działanie byłoby balansowaniem na granicy bytu i świadomym wystawianiem na ryzyko naszych pozostałych klientów.

      Dotychczas anulowane zostały loty z najbardziej zagrożonych kierunków. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować zawarte wcześniej umowy. Nie możemy dać jednak gwarancji, że żadna z kilkudziesięciu tysięcy rezerwacji nie zostanie odwołana. O ewentualnych anulacjach informujemy tak szybko, jak tylko jest to możliwe (w przypadku wysokiego sezonu na 4 miesiące przed wylotem), nie blokując Państwa planów wakacyjnych, choć warunki uczestnictwa dają nam możliwość odwołania wyjazdu na 4 dni przed wylotem.

      Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia choć trochę obrazują problem i pokazują, że to również dla nas trudne i bolesne decyzje, w obliczu których utrata dobrego wizerunku wydaje się być najmniejszą stratą.

      Bartosz Piewcewicz
      Kierownik Infolinii Klienckiej
      • Gość: Maro Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 16:42
        Taa, szkoda tylko, ze w komentarzu nie piszą dlaczego niektore kierunki odwoluja tylko na wybrane terminy, dlaczego niektore odwoluja tylko wybranym klientom no i przede wszystkim dlaczego nie proponują nic w zamian!!!
        Poza tym nie wiem czym niby ten sezon ma sie roznic od poprzednich, kiedy wiekszosc oferty byla realizowana.
        No i dlaczego tylko Ecco masowo anuluje promocyjne rezerwacje, a inne biura tylko faktycznie najmniej popularne kierunki.
      • Gość: Kama Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.elk.mm.pl 25.04.12, 18:38
        "Dotychczas anulowane zostały loty z najbardziej zagrożonych kierunków"
        hahaha, no nie, zaraz "zajadów" dostanę ze smiechu! Od kiedy to Egipt należy do najbardziej zagrozonych kierunków???!!!
        • Gość: M Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 19:01
          Pewnie od chwili, kiedy do Hurhady latają wg kogos z Ecco tanie linie i rejsowki :)
        • Gość: genek Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.cable.net-inotel.pl 25.04.12, 19:46
          a co powiesz na to? www.tur-info.pl/p/ak_id,31374,,egipt,msz,komunikat,niebezpieczenstwo,niepokoje_spoleczne,demonstracje,blokady.html
          • Gość: Kama Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.elk.mm.pl 25.04.12, 20:01
            "Ministerstwo zaleca powstrzymanie się od wyjazdów turystycznych do dużych ośrodków miejskich (Kair, Aleksandria, Suez czy Port Said) i w rejon środkowego Egiptu."
            Większość ludzi leci na odpoczynek + ewentualne fakultety, na które MOŻE jechać ale NIE MUSI.
            "Jednocześnie wyjazdy zorganizowane z Polski do egipskich ośrodków turystycznych nad Morzem Czerwonym są nadal uznawane za dopuszczalne z punktu widzenia bezpieczeństwa obywateli."
            Poza tym anulowane są wyloty nie tylko do Egiptu ale i np.na Teneryfę i na niektóre kierunki greckie.
      • Gość: NINA Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.04.12, 22:17
        Człowieku,wystawili Cię jak jelenia na odstrzał.Zwijaj manatki i nie świeć oczami za takie gó... jakim jest Ecco Holiday
    • Gość: przemek Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 25.04.12, 19:29
      witam, czy lipcowy Egipt też anulowali komuś ?
      pozdrawiam
      • Gość: mob-os Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 19:45
        Mam info z Ecco że wylot do Hurghady dla tych co kupili firsty na 15 czerwca z W-wy odbędzie się zgodnie z planem.Jeśli komuś odwołali Egipt to proszę napiszcie .
        • Gość: przemek Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 25.04.12, 19:56
          Heh.
          ja mam firsta z wrocławia na 6 lipca i info z ecco, że "rezerwacja jest potwierdzona" z dopiskiem "na razie"
          • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 25.04.12, 20:52
            Dziś po wpisaniu w rozkładzie lotów pokazuje się - brak lotów.W systemie wisi hotel nadal.Teneryfa 21.05.Warszawa.
    • Gość: a-aa Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.jmdi.pl 26.04.12, 08:13
      Kolejne anulowane wczoraj kierunki z przedsprzedaży first minute : Riwiera Olimpijska i Chalkidiki. Na lipiec i sierpień... Brak słów.
      • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 26.04.12, 09:25
        Już mam potwierdzenie mejlem z biura - Teneryfa 21.05. odwołane
        • borcu Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 26.04.12, 20:34
          Widzę, że się rozkręcają z tym odwoływaniem, coraz więcej kierunków. Ciekawe ilu jest już poszkodowanych. Mam nadzieję, ze im to nie ujdzie na sucho.
          • Gość: kojot Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.12, 20:52
            Dziś dzwoniłem w sprawie Korfu ( wylot z Warszawy 26.06 ) - póki co wszystko aktualne - zakupione w grudniu 2011 r.
            • Gość: agent Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.12, 23:36
              Czesc wycieczek na Korfu zostala juz tez odwolana :(

              A najgorsze, ze pierwsza zlosc klientow na zaistniala sytuacje zbieramy my-agenci, ktorzy nie ejstesmy niczemu winni i sami jestesmy w szoku z powodu dzialan Ecco Holiday :( Szkoda, ze Ecco nie jest na tyle odwazne, by samemu informowac Klientow o odwolanych rezerwacjach, tylko w duzej mierze zwala to na nas.
              • Gość: ds Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.net.stream.pl 27.04.12, 10:41
                Jak by na to nie patrzeć jest to ostatni ich sezon...
                • Gość: jozefa11 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.171.171.54.static.crowley.pl 27.04.12, 11:48
                  Teneryfa odwołana, podobno pieniądze zwracają. Mam zamiar dochodzić swoich praw - bo niemożliwe, że na wszystkie kierunki, we wszystkich terminach nie ma miejsca.
                  Radę można uzyskać - Travel House, ul. Piękna 20, Pasaż Raiffeisen Bank, 00-549 Warszawa
                  tel:0048(22) 621-46-60, fax:0048(22) 627-23-11, <eh23@eccoholiday.com>
                  • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 27.04.12, 12:54
                    Ja już dostałam odpowiedź,że w ciągu 3 dni zwracają kasę.Teraz im przykro.Żenada.
                    I odpisałam im.A mnie nie jest przykro,że z wami nie jadę.Jesteście niepoważnym biurem,powinniście zniknąć z branży turystycznej jak najszybciej.Pierwszy i ostatni raz miałam z wami jechać i dobrze się stało.Naciągnęliście setki ludzi,kasa wam procentowała i co z tymi procentami,zagrabiliście je dla siebie.
                  • Gość: jozefa11 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.171.171.54.static.crowley.pl 27.04.12, 13:02
                    Nie ma chętnych, a nie miejsca oczywiście. Apeluję także, aby zgłaszać tę sytuację do stosownych instytucji - urząd marszałkowski woj. wielkopolskiego nic nie słyszał o naszych problemach,można do nich zgłaszać pretensje pod adres mailowy lidia.winkler@umww.pl, także do UOKiK-może ktoś wskaże konkretny kontakt.Nasze biadolenie na forum niewiele pomoże, chyba tylko odstraszy potencjalnych klientów.
                    • Gość: sisi Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.ssp.dialog.net.pl 27.04.12, 14:46
                      A czym oni latali? Air Poland?
                    • Gość: anna Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.acn.waw.pl 27.04.12, 14:48
                      Mail do Urzędu Marszałkowskiego - wysłany.
                      Też anulowali mi wylot - na dziś do Egiptu z Warszawy. Powód ten sam - brak chętnych.
                      • Gość: gość Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 27.04.12, 16:43
                        W listopadzie dostałam od nich ulotke z tymi atrakcyjnymi cenami za wakacje. Jakoś tak wyszło, że ulotka gdzieś się zapodziała i bardzo dobrze.
                        • Gość: Joanna Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.chello.pl 27.04.12, 19:16
                          Mój wpis pojawił się już gdzieś powyżej. Osoby pokrzywdzone powinny również opisać to biuro na portalu Oceniacz.pl oraz holidaycheck.pl. Mnóstwo ludzi tam zagląda, a wpisów jakoś mało,albo wcale .Natomiast tutaj tylko Ci co znają temat. Ja już to zrobiłam i jest mi trochę lżej :/
                          • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 28.04.12, 16:38
                            Piszcie proszę,to nie może przejść bez echa.
                            Im więcej pism,tym może problem będzie widoczny.
                            Może już żadne biuro już się na to nie odważy w przyszłości.
                            Ja już wysłałam 4 pisma:
                            - Polska Izba Turystyczna
                            - Marszałek woj.wielkopolskiego
                            - Stowarzyszenie Konsumentów
                            - Federacja Konsumentów w Łodzi
                            • Gość: K Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 28.04.12, 17:18
                              To może podaj treść pisma + adresy gdzie to słać : tak będzie łatwiej.
                              I może ktoś najbardziej na nich "napalony" poda swój namiar. Byśmy do niego słali nasze terminy+destynację. Ja jestem prawie pewien, że na każdy z odwołanych lotów był komplet chętnych. Na mój wyjazd 18.05 do HGH już w grudniu na stronie mieli "ostatnie miejsca".
                              Wakacje z kim innym spędzę a wykupiłem u nich 7 imprez - DZIADY!!!
                              • Gość: Kama Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.elk.mm.pl 28.04.12, 18:08
                                Ja też wakacje spędzę z kim innym - wykupiłam już Egipt z TUI, w tym samym terminie. Mam nadzieję, że Ecco w miarę szybko zwróci kasę, bo jak nie to idę do sądu.
                                • mon320 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 28.04.12, 19:54
                                  Na chwilę obecną Korfu w lipcu aktualne.Ale odnosząc się do postów nawołujących do skarżenia ich poczynań marnie to widzę. Przeczytajcie dokładnie warunki uczestnictwa. To nic nie boli,a pozbawia złudzeń. Szczególnie jeśli się to zrobi przed rezerwacją.
                                  pozdrawiam - jeszcze wylatujący
                                  • Gość: Kama Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.elk.mm.pl 28.04.12, 21:47
                                    Czytałam warunki uczestnictwa. I stoi tam jak wół, że jeśli to oni odwołują imprezę to mają zwrócić 100% kasy i łaski nie robią.
                                    • Gość: K Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 28.04.12, 22:42
                                      Zgoda, i zwrócili, ale to nie fair stałemu klientowi firsta sprzedawać a po pół roku- 24 dni przed wylotem go olać!
                                      • Gość: Kama Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.elk.mm.pl 28.04.12, 23:09
                                        Oczywiście, że to nie fair.