Dodaj do ulubionych

ecco holiday i lichwiarskie praktyki

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.12, 17:47
Po ostatnich podróżach z Neckermannem zachciało nam się zaoszczędzić i wybraliśmy firsta z ecco na gran canarię za super cenę 7400 za 2+1 w drugiej połowie czerwca all 3 gwiazdki. Przyznacie, że cena rewelacyjna i do dnia dzisiejszego byłem zachwycony wyjazdem. Taaak do dzisiaj.... Do telefonu mojej agentki z informacją, że biuro anulowało powyższy kierunek na sezon 2012. Super! Wczasy zarezerwowałem na początku listopada (proszę o darowanie prześmiewczych komentarzy w stylu "tylko naiwniacy kupują firsty") Otóż od lat tak jeździmy i zawsze było taniej jak last, poza tym zawsze świadomie wybieram hotel i jego lokalizację. Tym razem też tak miało być - hotel blisko centrum, przy plaży, all i ta cena. Cena, którą teraz mogę sobie wsadzić w .... Biorąc tę samą destynację z innego biura jesteśmy teraz w plecy ok. 4000 - 5000 zł A mogłem sobie wcześniej wybierać do woli i .... wybrałem to biuro:(
A oni nabrali pełno takich frajerów jak ja i z pełną premedytacją sprzedawali ofertę nie mając chartera. Wiem, wiem powiecie, że chartery załatwia się w lutym - marcu ale to, że nie dogadali się z tui czy itaką w sprawie samolotu nie oznacza, że mogą mnie po prostu wydymać. Aha dali nam 5% procent zniżki na swoją aktualną ofertę, która jest 50 % wyższa jak w listopadzie!!!
NIE KUPUJCIE OFERT TEGO BIURA.
P.S. Sprawę kieruję do sądu - dla zasady.
Aha - błagam pracowników biura, żeby mi nie odpisywali na forum.
Obserwuj wątek
    • ja-61 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 27.03.12, 14:10
      ja na ecco zawiodłam sie w 2010 roku. Tez kupiłam na firsta Tunezję. Najpierw zaliczka- wiadomo. Póżniej dopłata do calej sumy. A oni mi na trzy tygodnie przed wylotem maila przysyłają ze moge lecieć ale z Warszawy a nie jak zarezerwowałam z Gdańska. Zrezygnowałam i wzięłam z innego biura na last minute. Jeszcze sie musiałam o pieniądze upominac kilka razy zeby mi zwrócili. Od tamtej pory wogóle nie interesuje sie ich ofertami.
      Doskonale cie rozumiem. Pozdrawiam i mysle ze tak czy inaczej urlop będzie udany

      Małgosia.
      • tosia-7 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 27.03.12, 14:49
        Aż się boję co będzie dalej bo też wykupiłam wczasy w grudniu na Majorkę i od tygodnia nie ma w ofercie tego hotelu w którym mam rezerwację. Wysłałam maila do biura i odpisali mi że, sprzedali tę ofertę, ale niepokój chyba będzie do samego wyjazdu.
        • dodekanezowiec Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 27.03.12, 22:27
          Ja z Kos byłem w miarę zadowolony z nimi, nawet stówkę oddali za zmianę lotniska :), acz mieli na miejscu wycieczki 2-3 x drozsze niz normalnie lokalne biura i rezydentkę, która głupio się tylko usmiechala, malo wiedziala i nic nie umiala zalatwic. Ale tez pamietam, że 1.6. odwolali wylot z Katowic, inne przesunęli z niedz. na wtorek i dla niektorych kilka dni przed wylotem taka zmiana byla.
          Choc osobiscie trafialem dobrze, w inym przypadku mieli ten sam hotel na ten sam kierunek 1 tys. zł taniej od osoby niz Itaka i wcale nie gorsze pokoje.
    • Gość: pola Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.cable.net-inotel.pl 28.03.12, 06:58
      pracowałam jako rezydent w różnych biurach i to się niestety zdarza często, bo prawo na to pozwala. musieli mało sprzedać i dlatego anulowali cały kierunek, bo widocznie planowali mieć sami cały samolot. przypuszczam, żd sprzedali tyle, że już się z nikim, na takie ilości, nie szlo dogadać. im to też pewnie nie na rękę, oddać ludziom kasę. sprawy w sądzie raczej nie wygrasz, bo ustawa o turystyce pozwala na odwołanie imprezy, jeśli nie zebrano zakładanej liczby uczestników.i nie ma na to złotego środka. mogło stać się to z każdym biurem. taki biznes
        • Gość: ala Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.03.12, 14:12
          Masz pecha podwójnie :( wakacje w plecy i raczej bez szans w sądzie, jak już ktoś pisał, operator może odwołać imprezę jeśli nie zebral odpowiedniej liczby ludzi. Jeśli rzeczywiście odwłoują tylko jesienne wyloty to dziwna sprawa. Nie wiemczy to dotyczy też hiszpanii, ale w grecji hotelarzom rządpodkręcił śrubę i niektórzy poszaleli z cenami. Zastanawia mnie tylko, że ecco jakoś szybko ruszyło z ofertą, byli przed itaką, a teraz nagle takie akcje? Trzeba mieć spore 'cojones' żeby w takim momencie i przy takim rynku odstawiać taki numer. To pewnie słabe pocieszenie, ale być może uniknąłeś większych problemów, przynajmniej dostałeś/dostaniesz zwrot kasy. W brak czarterów to nie uwierzę
    • Gość: KK Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.03.12, 14:56
      Proszę wszystkich OSZUKANYCH przez Ecco o kotakt na maila: k.tom@op.pl Zbieramy grupę do pozwu zbiorowego!!!! ja i 3 znajomych jestesmy w takiej samej sytuacji - odwołali nam Gran Canarie (wylot 5 października 2012) z powodu nieuzbierania 180 uczestników. W biurze w Warszawie dali do zrozumienia, że rozumieją rozgoryczenie ale mają wytyczne "z góry". Jak zostałam poinformowana "już w listopadzie widzieli małe zainteresowanie tym kierunkiem" i do tej pory jest niewielkie w związku z czym PRZEWIDUJĄ, że nie zbiorą wystarczającej liczby uczestników." Owszem biuro ma prawo odwołać impreze zgodnie z pkt VI(7) warunków uczestnictwa, ale jak nie zbiorą grupy a nie jak tylko to przewidują (pół roku wcześniej) - przewidywanie jest niezgodne z warunkami rezerwacji! Do naszego wyjazdu jest jeszcze ponad pół roku, w związku z czym nie można już teraz ocenić ilu będzie chętnych. Po prostu jest to dla nich nierentowny kierunek i nie chcą być stratni więc wycofali Gran Canarie zupełnie z oferty lato 2012. Następna sprawa jest taka, że zgodnie z pkt VI(5) w przypadku odwołania imprezy klient ma prawo uczestniczenia w innej imprezie o tym samym lub wyższym standardzie lub o niższym za zwrotem różnicy w cenie, ale Ecco oferuje inne imprezy ale po obecnych cenach - dwa razy wyższych. Jest to niezgodne z warunkami rezerwacji!! w tej sytuacji warto wystąpić z pozwem o odszkodowanie!!! przy większej grupie sprawą będzie mógł się zająć UOKiK.
      • Gość: Wanda Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.04.12, 23:21
        Ja rezerwowalam Gran Canarię 3 listopada 2011 na termin 25 maja.Praktycznie na niecałe 2 miesiące przed wylotem zostalam na lodzie.Przez tyle miesięcy mogłam wybierać w ofertach jak w ulęgałkach,a teraz...Bardzo dokładnie śledziłam ich ofertę.4 listopada już nie było ofert w promocji-wszystko wyprzedali.Na drugi dzień pojawiły się oferty na nowo/konkretnie chodzi mi o Beverly Park/,ale cena ich zmieniała sie kilkakrotnie w ciągu dnia.Jeśli tak kombinowali z cenami,to mieli jakiś w tym cel.A może komuś zależy,aby postawić biuro w stan upadłości i poprzez kombinacje jeszcze na tym zarobić.Ja narazie zaczęłam od pisma roszczeniowego do biura.Odezwę się na e-maila ,abyśmy razem byli silniejsi.
    • Gość: Oszukana Ecco Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.adsl.inetia.pl 28.03.12, 16:43
      Witam serdecznie, ja również wykupiłam wczasy w październiku 2011 roku, jeżdze na oferty first minute od 4 lat. Miałam jechać na gran canarie 05.10.2012 byłam również bardzo szczęśliwa ponieważ miałam lecieć na 2 tyg w All za nie całe 2700zł. Takiej oferty nigdy nie spotkałam dlatego oczywiście z niej skorzystałam i do soboty się cieszyłam do soboty ponieważ tak jak w wątku spotkało mnie to samo, dostałam telefon z informacją, że wczasy są anulowane tylko z tego powodu, że samolot nie był pełny. Bzdura! Wszystkie oferty zostały sprzedane dlatego apeluje do ludzi którzy też mieli tam jechać o kontakt bo jeśli okaże się, że jednak tyle osób miało w tym czasie wczasy wykupione to możemy coś zdziałać. Wyjdzie na to że biuro kłamało tylko po to aby nie płacić odszkodowania osobom które miały wykupione wczasy. I też mi zaproponowali marne 5% w porównaniu do ceny jaką miałam zapłacić za wczasy to to po prostu śmieszne. Nigdy w życiu już nie wykupię wczasów w tym biurze.
    • Gość: Ania Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.31.57.164.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.04.12, 18:04
      Sluchajcie to rzeczwiscie jest sytuacja niefajna i wkurzajaca na maksa bo tez anulowali mi Gran Canarie hotel Beverly Park, ale trzeba być tez obiektywnym...wiele biur niestety ma anulacje kierunków. Itaka anulowala mi 2 razy Ibize, Grecos moim Znajomym na weekend majowy Krete, a tez o TUI słyszałam o Maderze ( to co ktoś z Was poniżej w wątku pisze). Także jestem wkurzona, ale to mogło sie tez zdarzyć w każdym innym biurze.

      • Gość: Wanda Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.12, 19:20
        Kombinuja jak tylko mogą.Tez wpłaciłam na Gran Canarie w listopadzie do Beverly Park na 25 maja.Pod koniec marca dowiedziałam się ,że anulowali.Proponowali 5% rabatu na inne kierunki.To kpina z turystow.W tym roku obchodzą 10 lecie istnienia i na dzień dobry dla klientów obchodzących 10 lecie ślubu oferują 10 % rabatu, a nam 5% ?Sprawdzałam ofertę w listopadzie.Ta sama oferta za którą ja zapłaciłam 5.000 z groszami za dwie osoby,potem kosztowała 5.800 od osoby,za jakieś parę godzin przy ofercie ukazał się wpis "ostatnie miejsca".Potem znów cena 5.800.Za jakiś czas oferta sprzedana,a za chwile znów ostatnie miejsca.Sprawdzałam kilka razy w ciągu dnia.Pogrywali w kotka i myszke.A może tak musi być?Może takie są zagrywki aby doprowadzić do upadłości biura,aby ktoś na tym zbił kasę.Prosze przeczytać wpis na początku forum.jedna z pokrzywdzonych osób prosi o kontakt na e-meila.Będzie pozew zbiorowy .Bardzo proszę o zgłaszanie się pokrzywdzonych osób,razem mozna zdziałać więcej.Obracali naszymi pieniędzmi,a potem kpią sobie z klientów,dzięki którym się utrzymują.Na kilka miesięcy przed wylotem już wiedzą,że nie sprzedali wymaganych 180 miejsc?Inne biura powinny tez napiętnować takich chachmętów.To godzi w dobre imię całej branży turystycznej.
    • Gość: Ona Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.12, 12:59
      Mi też odwołali wakacje i jestem wstrząśnięta jak mnie potraktowali. Rezerwacje zrobiłam już w listopadzie. Teraz nagle dzwonią do mnie z biura i mówią, ze wyjazd jest odwołany, bo mieli za mało chętnych. W pierwszej chwili szok. Potem przemyślałam i pytam, czy z Warszawy tez odwołany czy leci. Okazuje sie ze leci. No to myślę, ostatecznie niech będzie, polecimy z Warszawy. Na co w biurze powiedzieli mi, ze jeśli chce lecieć z Warszawy to muszę to kupić po nowej cenie i podają mi znacznie wyższą kwotę. Myślę, ze się przesłyszałam, w końcu to oni odwołali mój wyjazd, wiec powinni być wdzięczni ze mimo wszystko chce zostać i jestem skłonna lecieć z innego miasta. Ale nie, okazuje się, ze to niemożliwe. Widać mają głęboko gdzieś klientów i po prostu liczą, ze sprzedadzą to drożnej. A jak nie chcę zapłacić więcej to mam podać numer konta do zwrotu zaliczki i się od nich odczepić. W listopadzie moje pieniądze chcieli, teraz już ich taka kwota nie interesuje.
      • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 22.04.12, 19:38
        Prapremiera nie dotyczyła całej oferty i wszystkich wylotów.To dotyczyło tylko wylotów w terminach w wymienionych w katalogu i niektórych hoteli.
        - 20.04. - 25.04.2012
        - 04.05 - 15.06
        - 29.08.- 31.10.
        Widać,że nie dotyczy to wysokiego sezonu i wtedy czemu nie ,będą latać.Te cięcia dotyczą tylko terminów na które obowiązywała ta prapremiera.
        A potem dowalili ceny dwukrotnie wyższe aby nikt tego nie kupił.
        Tak więc według mnie kto ma wyloty po 15 czerwca do końca sierpnia śpi spokojnie.
        To celowa zagrywka,aby ściągnąć od ludzi kasę
            • Gość: Asia Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.icpnet.pl 22.04.12, 20:19
              Z tego co pamiętam w katalogu chyba była taka tabelka i były ceny w dwóch przedziałach- te co podajesz i wyzsze miedzy nimi. Tak mi się wydaje, a masz ten katalog? Bo ja nie, a moznaby sprawdzic. Ja dostałam ulotkę od nich z tą premiera i tam mialam na pewno ceny i na lipiec-sieppien i ceny na inne miesiace, byly dwa przedzialy cenowe.
              • Gość: bjk Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.12, 22:27
                Tak Asiu masz rację - były dwa przedziały cenowe te super promocyjne do 15.06. i wrześniowe oraz sezon główny-też w dobrych cenach. Zakładając wątek nie przypuszczałem, że oszukają tak wielu ludzi. Pisałem do nich w sprawie polubownego załatwienia sprawy ale parę dni temu odpisali, że mogę ich pocałować w ... i kupić inną wycieczkę za 5% aktualnej ceny. Mam nadzieję, że tak jak ktoś z początkowych wpisów pisał o pozwie zbiorowym jest nadal aktualne. Była Gran Canaria, potem Egipt a teraz Teneryfa. Koleżanka wykupiła też w listopadzie - Majorkę i też zaczyna być nerwowa.... Na szczęście po niezłej nerwówce mam już załatwione wczasy dla rodzinki w tym samym terminie również w dobrej cenie na Teneryfie. Więc ecco mogą mnie już też.... Chyba chcąc zaoszczędzić napytali sobie więcej problemów jak wysyłając nas po kosztach na zamawiane wyjazdy. Teraz z kim rozmawiam o wyjeździe zagranicznym - na wstępie wykluczamy ecco:)
        • Gość: mob-os Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.04.12, 20:26
          To nie do końca tak jest .Cennik promocyjny dotyczył również 26.04-3.05 0raz 16.06-28.08 i jak na razie to wlaśnie te terminy a zwlaszcza 26.04-3.05 są odwoływane. Piszcie komu jaki termin odwołali bo to jest niespotykane nawet na tak malym rynku jak Polski.Myślę że strata dla biura wynikająca z wpadki Ecco będzie znacznie większa niż z tych niewielu miejsc które zostały sprzedane w listopadzie.Zwłaszcza że nie była to jakaś wielka liczba klientow.,bo np.na rynku Egipt sprzedaż zaczęła się 2 listopada a zakończyła 4 listopada2011.śledziłam to bardzo dokładnie.Kasa nie była jakaś wielka ,ale teraz na początku maja upływają terminy wpłat do pełnej kwoty np.na wyloty od 15 czerwca.Zobaczymy co zrobią.!!!!!! przyjmą wpłaty na całość i odwołają czy nie będą wcale przyjmowali,to będzie ciekawe.
    • Gość: jarek Brak rozkładu lotów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.04.12, 17:56
      Na stronach Ecco Holiday brak jest rozkładu lotów.
      Po wpisaniu numeru rezerwacji pokazuje się jednak numer lotu z datą i godziną. Linie Midwest Airlines lot MWA7463 z Poznania.
      Ale... Otrzymałem informacje, że piątkowe wyloty do Egiptu (Hurghada) liniami MWA (Midwest Airlines) to ściema!!! Bo biuro nie ma z nimi umowy!!
      Co ciekawe inne biura podróży mają już nowe rozkłady lotów. Bo wcześniej miały w rozkładzie linie Midwest Airlines. Teraz ani jedno biuro wymienione poniżej nie leci tymi liniami.

      Wezyr, Itaka, Tui, Exim, Rainbow Tours lecą liniami Enter Air z Poznania w czwartki i piątki.
      Neckermann, Alfa star i Oasis lecą liniami Nesma Airlines
      A Sun&Fun leci OLT Express

      Dzwoniąc na infolinię i pytając się o wyloty z Ecco dowiaduję się, że Ecco leci Midwest Airlines. He he he - ciekawe, prawda?

      Napisałem maila do firmy Midwest z zapytaniem o czartery z Poznania. Ciekawe co odpowiedzą...
    • Gość: janka Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.04.12, 07:43
      Wiadomość dla tych, którym odwołano majówkę w Egipcie - są wolne miejsca w samolotach!
      Właśnie pokazała się oferta na wylot 27 kwietnia z Poznania: www.eccoholiday.com/?page=5&direction=3.17&airport=POZ&from_day=27&from_month=04&from_year=2012&standard_from=0&price_to=
      Taki na przykład hotel Mamlouk 3568/os za tydzień :D
      Osoby, które rezerwowały go w listopadzie płacić miały, zdaje się tyle, ale za dwa tygodnie....

      Niezły przekręt.
          • Gość: Kama Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.elk.mm.pl 24.04.12, 23:34
            Ja mam (wg umowy) wylot na 25 maja z Warszawy do Hurghady. Póki co, też mam informacje, że niby z moją rezerwacja wszystko jest w porządku. Ale z drugiej strony czytam w necie, że "w miejsce czarterów wprowadzona jest oferta oparta o inny, droższy środek transportu". To ja się pytam: Jaki??? samolot rejsowy? - w przypadku Hurghady czy Sharm w Egipcie nie ma lotów rejsowych - więc - lot do Kairu? A stamtąd - już na własna rękę - samolotem bądź autobusem? Najgorsze jest to, że nie dają rzetelnej informacji. Jeśli nie ma lotów czarterowych - to niech, u diabła poinformują nas o ty juz teraz a my zdecydujemy, czy chcemy lecieć rejsowym (np. do Kairu a dalej jak kto chce) czy rezygnujemy a oni zwracają kase. W tej cheili jeszcze można coś znaleźć na wybrany przez nas termin w innych biurach, za 2 tygodnie zostaną już same ochłapy:(((
            • Gość: E. do Kamy IP: *.icpnet.pl 25.04.12, 07:40
              To jest jakaś bzdura, do Egiptu mogą mieć tylko czarter. Moim zdaniem to idiotyczna wymówka by pozbyć się za tanio sprzedanych wycieczek, liczą, że klient przyjmie takie wyjaśnienie i nie bedzie dociekał. Zauwaz, ze klienta nie pyta sie o zdanie, bo nie daje się mu mozliwosci skorzystania z tego rzekomo drozszego srodka transportu, tylko z tego powodu jego wycieczke sie odwołuje i nie daje sie mu nic w zamian. Ja mam rezerwacje na wrzesien do Egiptu i czuje ze mi ją odwołają, by jest z listopada w super cenie. Ale jesli to zrobia to spotkamy się w sądzie. Ja nie mam na umowie zastrzeżenia, ze jesli srodek transportu bedzie drozszy to moga mi wycieczke odwolac, mam za to gwarancje stałej ceny. Dla mnie to ewidentne niewywiązywanie się z umowy przez biuro i dziwię się, że ludzie, ktorym juz odwolali wczasy nic z tym nie robią, tylko to pokornie przyjmują.
                • Gość: a-aa Re: do Kamy IP: *.home.aster.pl 28.04.12, 11:37
                  Udowodnisz, że oszukują, jeśli na podobnych i tych samych kierunkach czarterowali dotychczas mniejsze samoloty niż na 180 miejsc. Zapis w umowie o 180 miejscach byłby w tym momencie zostawieniem sobie furtki do przeprowadzania dowolnych anulacji. Zapis może nie do końca niezgodny z zasadami, ale na pewno niezgodny z dobrymi praktykami i UOKiK juz mógłby w tej sprawie coś zadziałać.
          • Gość: mariusz Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 07:46
            A co mnie obchodzi 'inny rodzaj lotu'. Ja lotu nie wykupywałem, tylko WYCIECZKĘ - IMPREZĘ TURYSTYCZNĄ, czy jak to tam nazywają. Gwarantują mi w umowie przelot, zakwaterowanie i ubezpieczenie. I w nosie mam czym ja tam dolecę (w sensie jakimi liniami). Jeśli musieli odwołać czartery i w ich miejsce dać 'tanie linie' - to ich problem, nie mój. Ich ryzyko, nie moje. Dali mi gwarancję stałej ceny - oczekuję więc, że jeśli odwołają mój lot (a tak na marginesie, to świetna wymówka w przypadku pozwieranych umów poniżej kosztów - odwołac imprezy i cześć), w to miejsce zaproponują inną imprezę turystyczną W TEJ SAMEJ CENIE!
            • Gość: jozefa11 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.171.171.54.static.crowley.pl 25.04.12, 09:52
              Mam pytanie, czy ktoś oficjalnie poskarżył się do UOKiK czy Urzędu marszałkowskiego? Na forum możemy ponarzekać, ale trzeba działać. Ja nie mogę na razie nic zrobić, bo oficjalnie nikt nie odwołał mojej imprezy, ale jeśli dostanę taką informację to zaraz to zrobię. Dobrym pomysłem jest także napiisanie do prasy. Biuro na Pięknej w W-wie ułatwia kontakt z prawnikami z UOKiK.
                • Gość: Karolina Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.chello.pl 25.04.12, 11:48
                  Oszukana:( (kolejne 4 osoby) OKROPNE BIURO! OSZUŚCI! 0 SZACUNKU DLA KLIENTA!

                  Kolejne kursy odwołane.
                  W listopadzie wykupilsmy tygodniowe wczasy na Zakhyntos w terminie 20.07.2012- 27.07.2012 ( wylot z Katowic),
                  a wczoraj powiadomiono nas, że z powodu zbyt małej ilości chętnych osób wycieczki nie będzie( dlatego też nie można nawet prosić o odszkodowanie) Trochę podejrzane wydaje mi się, że nagle okazuje się, że nie ma chętnych na Zakhytos i to w różnych terminach, Teneryfe,Majorke itd. Czyżby wycofują całą przedsprzedaż?
                  Żadnych alternatyw,ani korzystnych w zamian za tą ofert nie otrzymaliśmy no może rabat 5%na inne droższe o prawie 50% wczasy! Co dziwne,wchodzące na stronę ecco holiday nadal ta wycieczka jest w ich ofercie! Ten sam termin, hotel, standard wszystko tak jak było... tylko cena dużo wyższa!

                  Przez pół roku przetrzymywali nasze pieniądze, więc pewnie i tak już wystarczająco na nas zarobili, a teraz jesteśmy nie potrzebni bo widocznie są ludzie którzy zapłacą więcej i to oni pojada?

                  Dlaczego skoro wycieczka jest odwołana to jest nadal w ofercie internetowej? Albo dlaczego skoro nie jest odwołana to wmawia się nam, że została odwołana?
                  MASAKRA!
                  Nie zamierzamy milczec i napewno tą sprawę zglosimy do UOKIK albo do rzecznika konsumentow! Nie wolno myslec ze nie ma szans na wygrana bo są! Czytajac same wpisy na forach wydaje sie ze bez problemu byloby uzbierac 180 chetnych osob, zwlaszcza ze sezon jeszcze sie nie zaczal!
              • Gość: anita Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.piekary.net 28.04.12, 09:01
                nie polecam!!!! nigdy już nie skorzystam z ofert tego biura :( z przykrością mi to stwierdzić ale tak jest. dzisiaj dowiedziałam się że wczasy które rezerwowałam pod koniec zeszłego roku (do Turcji Utopia World) właśnie w ofercie prapremiera zostały odwołane. urlop zaplanowany, terminu zmienić w pracy już nie ma jak, kasa wpłacona (całe 100%) a oni odwołują. świństwo . dają ofertę po kosztach i nie złapali ludzi tzw. jeleni którzy by się dali naciągnąć za 6000,00 to trza odwołać i ludzi po prostu wyświnić. i niby dają 5% rabatu na wszystkie ich oferty- rekompensata- śmiechu warte!!! 5 tygodni przed wylotem taki rabat to chyba jakiś żart jak wszystkie najlepsze oferty już wysprzedane!!! NIE POLECAM!!!!
            • Gość: joanna Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.dynamic.chello.pl 25.04.12, 22:21
              Ecco Holiday
              Ja również wykupiłam 2 listopada 2011 wczasy na Teneryfę .
              Wylot miał być 03.września 2012 z Katowic.
              25.04.2012 dostałam wiadomość tak jak całe mnóstwo innych osób, że z powodu „…BRAKU MINIMALNEJ LICZBY REZERWACJI…biuro jest zmuszone odwołać imprezę turystyczną”. Odwołali już Egipt ,Gran Canarię , Zakynthos , teraz przyszła kolej na Teneryfę- podobno wszędzie nie było chętnych , od maja aż do października.
              Ściema i cwaniactwo.
              Wpłaciłam ok.2 000 zaliczki , biuro nimi przez 6 miesięcy dysponowało – ŚWIETNY BIZNES !!! Po co brać kredyty w bankach na wysokie odsetki ? , przecież można z pieniędzy klientów wypracować niezłą sumkę ! A klientom zwrócić bez odsetek ! Proponując 5% zniżki na obecna ofertę. Nie , nie , dziękuję bardzo nie skorzystam.
              Z całą pewnością nigdy już nie wykupię niczego w Ecco Holiday , dlatego że nie tak traktuje się klientów.
              Ludzie , w tej chwili ceny tego biura są duuużo wyższe od porównywalnych ofert innych biur! Myślę ,że chętnych /czytaj głupich/ nie będzie i tym sposobem biuro ogłosi
              upadłość. I myślę ,że im tylko o to chodzi !
          • rubin777 Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki 10.05.12, 11:23
            Czytaliście komunikat na stronie ecco?
            Już się nie mogę doczekać nowego katalogu.Może jeszcze wyślą go nam do domu?Żenada.
            To co zrobiliście w tym roku klientom długo pozostanie w pamięci.
            Dla mnie i moich znajomych jest skreślone na zawsze.
            Ta oszukańcza firemka dla mnie NIE ISTNIEJE.
            • Gość: Jachu Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.icpnet.pl 10.05.12, 19:03
              Jak dla mnie ten katalog nadeje się wyłącznie na makulature. Dla mnie to biuro nie istnieje a ich wszystkie żenujące próby tłumaczenia tylko pogarszają sprawę.
              Te wszystkie bajki o braku czarterów, małym zainteresowaniu itp - aż szkoda to czytać. Powinni napisać otwarcie: zrobiliśmy za tanie oferty i nie mamy zamiaru ich realizować.

              Nie wiem czy jeszcze ktokolwiek kupi u inch ofertę, zwłaszcza z wyprzedzeniem. Ja na pewno nie kupię u nich nigdy nic, nawet gdyby byli najtansi.
    • Gość: janan Zapis w umowie o minimum 180 osobach IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.04.12, 12:07
      To bardzo ciekawy zapis..
      Bo w zeszłym roku lecieliśmy z Ecco do Egiptu.
      Wycieczkę na wrzesień wykupiliśmy także w ofercie First Minute, bardzo wcześnie. W międzyczasie zmieniały się dwa razy godziny wylotu, a także przewoźnik - w momencie rezerwacji był inny, a przy wylocie okazało się, że jest inny.
      Ponieważ interesowałem się, czy jakaś para jedzie do tego samego hotelu, co my, zapytałam o to na lotnisku, przy odbieraniu dokumentów.
      Na liście pani z biura Ecco było 12 pozycji. Głównie pary i kilka rodzin z dziećmi. NA PEWNO NIE BYŁO TAM 180 osób. Samolot był zapełniony osobami z różnych biur podróży!

      Więc nie było tam przepisowych 180 osób, a impreza się odbyła.
      To raz biuro Ecco odwołuje, a raz nie.
    • Gość: gościówka Re: ecco holiday i lichwiarskie praktyki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.12, 16:00
      KOMENTARZ ECCO HOLIDAY:
      Drodzy Państwo,
      czarter to wynajem całego samolotu w danym przedziale czasowym z określoną częstotliwością lotów. Zatem touroperator czarteruje samolot na dany kierunek najczęściej na loty cotygodniowe w okresie od początku maja do końca września. Samolot, w zależności od typu, posiada najczęściej między 162 a 180 miejsc.

      Przedsprzedaż oferty letniej pozwala na wstępne obłożenie miejsc i późniejsze szacunki, w jakim stopniu organizator jest w stanie zrealizować obłożenie w każdym terminie na danym kierunku. Nie rozpatrujemy tutaj rentowności jednego terminu z jednego lotniska, tylko analizuje się cały ciąg operacji na danym czarterze. Brak pokrycia zakładanego minimum miejsc w samolocie przed sezonem wiąże się z tym, że organizator ponosi ryzyko milionowych strat. A tegoroczny sezon nie napawa optymizmem, co potwierdzają także kroki podejmowane przez innych touroperatorów. Gwarantując realizacje niektórych umów, w niedalekiej przyszłości, nie moglibyśmy dawać innych gwarancji, takich jak dobra kondycja finansowej organizatora i gwarancja bezpiecznej podróży. Takie działanie byłoby balansowaniem na granicy bytu i świadomym wystawianiem na ryzyko naszych pozostałych klientów.

      Dotychczas anulowane zostały loty z najbardziej zagrożonych kierunków. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować zawarte wcześniej umowy. Nie możemy dać jednak gwarancji, że żadna z kilkudziesięciu tysięcy rezerwacji nie zostanie odwołana. O ewentualnych anulacjach informujemy tak szybko, jak tylko jest to możliwe (w przypadku wysokiego sezonu na 4 miesiące przed wylotem), nie blokując Państwa planów wakacyjnych, choć warunki uczestnictwa dają nam możliwość odwołania wyjazdu na 4 dni przed wylotem.

      Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia choć trochę obrazują problem i pokazują, że to również dla nas trudne i bolesne decyzje, w obliczu których utrata dobrego wizerunku wydaje się być najmniejszą stratą.

      Bartosz Piewcewicz
      Kierownik Infolinii Klienckiej