Dodaj do ulubionych

Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych

30.04.14, 11:15
We wszystkich nowych wątkach na forum wchodzą ludzie niezalogowani z dynamic chello i chwalą Rainbow, USA-Rainbow, Gruzja-Rainbow, Fuerta-Rainbow, Londyn-Rainbow, przystopujcie trochę, ludzie nie są aż tacy głupi na forum.
Obserwuj wątek
    • renia266 Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 30.04.14, 11:51
      Przez ten zmasowany atak Rainbow nawet się nie chce wchodzić już na to forum, pracownicy marketingu szeptanego RT działają i sprawiają wrażenie, jakby pół Polski wyjeżdżało na ich wycieczki (zwłaszcza te drogie).
      Niestety to forum traci jakąkolwiek wiarygodność, szkoda.
          • Gość: kas Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.dynamic.chello.pl 17.05.14, 13:46
            hej, weszłam na to forum, bo rzeczywiście coś z RT na tym forum o turystyce zorganizowanej jest nie tak. Tzn. nie można w żaden sposób wypowiedzieć się na temat RT bo następuje skomasowany atak na osoby wypowiadające się. A ponieważ nie jestem w żaden sposób związana z jakimkolwiek biurem a po prostu jeżdżę na egzotyczne podróże, kocham ten temat i samo siedzenie na forum i planowanie jest przyjemne, to mój wniosek jest taki.

            RT uruchamia swoją egzotykę dużo dużo wcześniej niż konkurencja, szczególnie Itaka. No więc osoby takie jak ja zaczynają planować, czytają programy, zaczyna się dyskusja na temat kierunków, cen, dotychczasowych doświadczeń. Więc jeśli ktoś nie ma wyboru - poza oczywiście fantastycznymi programami Logos w dramatycznie wysokiej cenie - to trudno się dziwić, że dyskusja toczy się na temat aktualnie dostępnej oferty - CZYLI RAINBOW.

            Zdesperowana zadzwoniłam nawet do Itaki, żeby dowiedzieć się, kiedy łaskawie uruchomią swoją egzotykę na zimę, bo chciałabym rzeczywiście mieć możliwość wyboru. Chciałabym wiedzieć jakie kierunki uruchamiają, jakie terminy, jakie ceny, jakie programy, aby móc dokonać jak najlepszego wyboru. No niestety, muszę jeszcze poczekać z tym do początku czerwca, bo Itaka dopiero wtedy uruchamia zimową ofertę.

            No więc ludzie nie dziwcie się, że dyskusja toczy się o RT, bo nie ma na razie o nikim innym możliwości podyskutowania.

            I nie wierzę, że 2 w Polsce biuro (RT daleko daleko po Itace pod kątem obrotów), każdemu wywinęło jakiś numer. No więc ludzie, którzy wrócili zadowoleni z wyjazdu mogą się wpisać na forum. Niestety jakakolwiek wzmianka na ten temat powoduje atak internautów, że to są pracownicy biura.

            Aha, Itaka nie ma lepszej Kenii. Byłam w zeszłym roku z Itaką w Kenii na programie Śniegi Kilimandżaro, zdecydowałam się pod wpływem impulsu, bo i Itaka i RT odwołali mój wyjazd do Indii i powiem Wam, że jak po powrocie porównałam ofertę RT Kenia Classic to żałowałam, że nie wzięłam tego programu, bo był bogatszy.

            Itaka jest lepsza od jednym kątem - tam na większości kierunków egzotycznych singiel nie płaci jak się nie znajdzie nikt na dokwaterowanie. I to jest super i uważam, że RT powinien zrobić tak samo.

            I z moich zeszłorocznych obserwacji i porównania programów szczególnie dot. Azji uważam, że RT ma lepsze programy od Itaki. Oczywiście realizacja tych programów i standard hoteli mogą pozostawiać później wiele do życzenia, ale tak to już jest. Kupujemy program, a to w jakim śpimy hotelu, przynajmniej dla mnie na objazdówce nie ma znaczenia.

            Więc egzotyka z RT, wyjazdy wypoczynkowe z Itaką :)
        • andzi_ulka2 Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 11.05.14, 10:58
          Jakoś z dystansem podchodzę do teorii spiskowych, ale czytając Wasze spostrzeżenia co do IP to pewnie coś jest na rzeczy ...

          Nie wiem czy zwróciliście uwagę, że na stronie RT pojawiła się ostatnio zakładka "opinie" i zamieszczone tam opinie są zróżnicowane - nie same laurki - ilustrują je też często zdjęcia.
          Byłam z RT na paru objazdówkach (stacjonarne imprezy raczej nie bardzo mają atrakcyjne) i akurat za "Łzę z policzka Indii" (przynajmniej w moim terminie) mogę taką laurkę, z wyjątkiem nieistotnych drobiazgów, wystawić. Inne wyjazdy też były bardzo udane, chociaż minusy też mogę wskazać i zamierzam swoje opinie w wolnej chwili dołożyć. Niestety na tym forum coraz więcej troli, reklam, naparzania, obrażania, a coraz mniej pomocnych informacji.

          I jeszcze jedna uwaga - nie wszystko odnośnie obsługi i traktowania klienta w RT mi się podobało, ale nie zgodzę się absolutnie z informacją że "A już obliczenie ceny wyjazdu na ich stronie nawet z kalkulatorem bywa trudne :)" - jest najprostsze w świecie! Parę kliknięć i wyskakuje końcowa cena za rezerwację, jedynie trzeba doczytać czy są dodatkowe opłaty, np. za bilety - prościej się nie da ...

          Pozdrawiam
          • Gość: Dorota Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.14, 17:51
            andzi_ulka2 napisała:

            ...> I jeszcze jedna uwaga - nie wszystko odnośnie obsługi i traktowania klienta w R
            > T mi się podobało, ale nie zgodzę się absolutnie z informacją że "A już oblicze
            > nie ceny wyjazdu na ich stronie nawet z kalkulatorem bywa trudne :)" - jest naj
            > prostsze w świecie! Parę kliknięć i wyskakuje końcowa cena za rezerwację, jedyn
            > ie trzeba doczytać czy są dodatkowe opłaty, np. za bilety - prościej się nie da
            > ...
            >
            > Pozdrawiam

            Chodzi właśnie o te dodatkowe opłaty nie ujęte w cenie rezerwacji, i to nie jest kwestia czy są, bo są zawsze, tylko w jakiej wysokości będą faktycznie.
            • andzi_ulka2 Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 11.05.14, 22:50
              Doroto,
              wchodzisz na program imprezy, na dole masz wymienione co podstawowa cena obejmuje, a co nie. Określone są kwoty obowiązkowych dopłat i informacja na co będą przeznaczone. Inne biura z którymi jeździłam (Itaka, TUI) też podają taką informację, nigdzie nikt nie chciał ode mnie większej kwoty niż było to podane w opisie wycieczki.
              Wydatki osobiste to już oczywiście kwestia indywidualnych potrzeb.

              Spory plus strony RT - można zabukować wycieczkę gdzie wylot jest z innego miasta niż powrót. Rozwiązanie z pozoru niekorzystne, ale kiedy sytuacja rodzinna zmusza na decydowanie się na wyjazd na ostatnią chwilę i nie ma już za dużo ofert, bardzo przydatne. Pan z Neckermana też mi proponował takie rozwiązanie, ale za pośrednictwem salonu. Jak wiadomo internet działa 24 h/7 dni, więc ma przewagę nad salonami.
    • Gość: Jowita Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.14, 00:00
      ja byłam z Rainbow na wycieczce "Egejska Odyseja" w zeszłym roku i nie byłam zadowolona, pani pilot totalnie olewała grupę (prawie część się zagubiła podczas truchtu podczas zwiedzania Aten), zdawkowo odpowiadała na pytania i co tu dużo mówić męczyło ją towarzystwo turystów, o czym świadczy chociażby fakt, że podczas rejsu chowała się przed grupą. Wycieczki po wyspach fajne ale niestety bardzo ograniczone w czasie i dość słabo zorganizowane. Na Rodos chcąc zobaczyć zabytki programowe wręcz trzeba było biec (jako młodzi ludzie byliśmy zmachani ale zobaczyliśmy wszystko, natomiast starsi uczestnicy wycieczki praktycznie nie byli w stanie dotrzeć do najważniejszych zabytków), czas na zwiedzanie był bardzo ograniczony. Niestety organizatorzy nie wzięli pod uwagę faktu, że w sezonie letnim są duże kolejki, jest mnóstwo turystów a i starsi ludzie nie mają kondycji na miarę maratończyków. Podobnie było na Santorini - wieczna pogoń i rywalizacja z czasem to nie jest pomysł na udane wakacje. Po złożeniu reklamacji do pani pilot, ta tylko wzruszyła ramionami i stwierdziła, że rainbow nie jest organizatorem tych wycieczek (tylko za to bierze pieniądze-kasjerem przecież jest pilot ,to do kogo niby mamy reklamować usługi ...?) Ponadto autokar był bez klimatyzacji, głośniki nie działały prawidłowo, hotele z karaluchami,dosłownie nory, kiepskie wyżywienie w hotelach na trasie i bardzo skąpe (lepiej się śpieszyć bo 15 minutowe spóźnienie na kolację grozi brakiem kolacji). Szczerze nie polecam, mając porównanie jak inne biura potrafią zorganizować wycieczki niestety rainbow wypada bardzo słabo i przykre jest to, że nadal Polacy są traktowani jak Turyści gorszej kategorii, a przecież wycieczki nie są tanie,tylko biuro wykupuje takie zubożone pakiety w celu wzbogacenia się. Na pewno nie pojadę nigdzie z tym biurem. po złożeniu reklamacji otrzymałam na otarcie łez zwrot kilkunastu złotych ale w formie vouchera na następną wyprawę. Bardzo dziękuję, ale to że biuro robi z siebie dziadów to nie znaczy, że ja też mam być kolejny raz dziadem Europy.
      • Gość: xxxx Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.unknown.vectranet.pl 18.05.14, 20:48
        Generalnie RT ma dobrą opinię, jest zwykle droższe od Itaki, ale bardziej dba o dobór hoteli. Mimo to jest jakieś dziwnie nieprzystępne, schematyczne i cechuje je taki - jeśli nawet profesjonalizm - to sztywny. Przykładem jest to, że jeśli nawet RT emituje jakieś bony (fajna sprawa, bo np. ktoś w firmie dostanie, sam nie preferuje takich wyjazdów, to bywa że nominal 4 tys. odsprzeda za 3,5 tys.), to zamiast promować sie oferując takie bony (niezłe na nagrody w konkursach czy nagrody w firmach) - woli robić kampanię z "dynamic.chello". A nawet jak już taki bon ktoś by miał, to zwykle jest on na zakup imprezy wg ceny katalogowej (np. 5 tys. katalogowa, last 2.999) . W Itace mozna voucher wykorzytsac na dowolną promocję. Wcale tu nie promuję Itaki, mało tego - niedobrze że Itaka jest hegemonem i własnie Rainbow i TUI kibicuję w ten sam sposób jak wczoraj Atletico Madryt przeciw Barcelonie :) Ale co zrobić jak RT i TUI same sobie strzelają w stopę swoimi głupimi zagrywkami (TUI mozna kupic może w 7 miejscach np. we Wrocławiu, Itakę chyba w 200). A Rainbow? Słusznie zauważono, że ma tak skonstruowaną stronę i ceny, że fakultetu z matematyki trzeba żeby zrozumieć ile koncowo wyjdą 2 tygodnie :)
        • Gość: Artek Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.rev.netart.pl 08.09.14, 11:38
          Wszystkie biura prezentują ceny w ten sam sposób, aby były porównywalne, czyli za przejazdy, hotele (zwykle ze śniadaniami) i opiekę pilota. Pozostałe rzeczy, czyli lokalni przewodnicy, fakultety, bilety wstępu i jakieś taksy wypisane są poniżej. Tak biura mają i już. To nie jest specyfika Rainbow Tours. Plus jest taki, że przynajmniej dziki temu można łatwo porównywać oferty.
      • Gość: kabanga Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.north.dsl.telkomsa.net 30.08.14, 19:40
        Pracownicy Rainbow pisza ciagle te same pochwaly a jesli spojrzec na stronie Rainbow na opinie o trasie Wyprawa do Wodospadow Wiktorii to klienci nie oszczedzaja biura krytykujac amatorszczyzne miejscowych przewodnikow i nieudolnosc polskiej opiekunki "z lapanki". Az sie wierzyc nie chce, ze RT ciagle znajduje klientow. Przeciez tyle innych biur robi to duzo lepiej i taniej. Pierwszy cytat:
        "Przeciętny pilot. Beznadziejny "przewodnik" miejscowy Brak pomysłu, lub chęci na uatrakcyjnienie przejazdu przez Bostwanę.
        I dalej: "Przewodnik miejscowy NIEPOROZUMIENIE. Nie dość, że biały, to na dodatek ze złamaną nogą, chodzący o kulach....???????"
        Inna Pani tez sie zastanawia po co byl pilot i przewodnik (anglojezyczny):
        "miejscowy przewodnik - do dzisiaj nie wiem po co z nami jechał. Miał złamaną nogę, poruszał się o kulach, towarzyszył nam tylko w autokarze, jadł i spał w hotelach, a w czasie podróży poza grzecznościowym "how are you" nie miał nam nic więcej do powiedzenia"
        Masz racje, jak jechac do Afryki to chyba samemu a nie z Rainbow.

        • Gość: Marcelka Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.docsis.tczew.net.pl 23.09.14, 10:00
          Przewodnik miejscowy był może dlatego, bo MUSIAŁ być? W wielu krajach są takie wymogi, że do zwiedzania danego miasta czy zabytku TRZEBA wynająć przewodnika miejscowego, ale jeśli ma się dobrego pilota, to i tak to on poprowadzi całą wycieczkę i wszystko opowie, a przewodnik miejscowy ma tylko być. To nie wina biura, że takie są wymogi.

          Co do RT. Byłam z nimi 3x do tej pory, byłam też z TUI i z Itaką po razie i na pewno wrócę znów do RT. Dlaczego? Świetni piloci i rewelacyjni rezydenci - przynajmniej do tej pory miałam takie doświadczenia. W TUI np. rezydentką była dziewczyna, która o lokalnej kuchni i zwyczajach wiedziała mniej ode mnie. Tłumaczyła się tym, że ona urodziła się na północy kraju, a to jest południe:D Ale tu akurat nie obwiniam jakoś specjalnie TUI, chcę tylko powiedzieć, że podczas moich wyjazdów pracownicy RT zawsze mieli ogromną wiedzę na temat kraju i pomimo lektury książkowych przewodników i tak sporo się nauczyłam od pilotów i rezydentów (też!).

          Wiem też od jednej z pilotek, że RT ściąga najlepszych, bo i najwięcej im płaci.

          • Gość: Renatta Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.ip-37-187-110.eu 27.09.14, 01:08
            Zgadzam się z przedmówczynią: to, że są lokalni przewodnicy to jest wymóg odgórny, pilot nie może oprowadzać po atrakcjach. Osobiście podoba mi się to, że w rainbow dobierają przewodników lokalnych tak, aby mówili po polsku i nie trzeba było ich tłumaczyć np. z angielskiego (oczywiście na wycieczkach np. egzotycznych raczej się nie da), a dwa, przewodnicy to lokalni mieszkańcy, a więc znają mnóstwo anegdot i są spontaniczni w odpowiadaniu na pytania, bo znają dobrze region, zwyczaje, historię itd. Przyjemnie się ich słucha, bo ich historie nie są wystudiowane. Inna sprawa, że często pokazują sporo rzeczy poza programem i nie ignorują próśb, jeśli grupa chce obejrzeć i posłuchać o jakimś dodatkowym miejscu, które jest po drodze wycieczki.
            • aniadasz Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 25.10.14, 13:32
              Problem z Rainbow to uzywanie w Afryce anglojezycznych przewodnikow mimo, ze jest tam sporo rejestrowanych polskich ktorych kiedys uzywali, Efekt uzywania lokalnych, anglojezycznych opisuja uczestnicy wyjazdow na stronie Rainbow i innych blogach. Teraz juz z przwodnikiem nie pogadasz, chyba, ze pilot zna jako tako angielski. RT te narzekania nie przeszkadzaja bo klientami sie nie przejmuja i tak to leci byle jak, byle tanio.
              • agulha Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 25.10.14, 14:21
                Jezus Maria, to zdarza się, że pilot nie zna angielskiego? I nie zna żadnego języka wspólnego z przewodnikiem? To nie rozumiem - pilot zna język polski (i na przykład rosyjski), jedzie z grupą do Kenii czy innego RPA, a tam do turystów przemawia miejscowy przewodnik po angielsku? Gdyby mnie coś takiego spotkało, natychmiast składałabym reklamację. Po co mi jakiś gamoń jadący na mój koszt z naszą grupą, skoro nie potrafi się dogadać na miejscu ani pełnić funkcji tłumacza? A jeśli chciałabym mieć przewodnika anglojęzycznego, to mogę pojechać z grupą z innego kraju albo skontaktować się z biurem turystyki przyjazdowej na miejscu. Jeśli kupuję imprezę w polskim biurze, to po to, żeby obsługa była w języku polskim i żeby na miejscu wszystko było zorganizowane.
                Znam angielski, a z języków używanych ogólnie w Afryce jeszcze francuski, więc okay, ja bym sobie z przewodnikiem pogadała, ale on ma być chyba dla wszystkich uczestników, i nie ma egzaminu dopuszczającego z języka dla osób zapisujących się na wycieczkę...?
      • a-k-k Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 23.09.14, 14:52
        Nawet jeśli ktoś produkuje nadmiernie pozytywne opinie to chyba łatwo jest taką osobę wyłapać i nie czytać jej opinii :-)
        Akurat o RT mam raczej dobre zdanie. Piszę ?raczej? bo byłam z nimi w Chinach, Tajlandii, Kambodży, Wietnamie, Meksyku i we Włoszech i większość tych wyjazdów była zorganizowana bardzo dobrze. Oczywiście do paru spraw mogłabym się przyczepić ( albo już się przyczepiłam zarówno na stronie RT jak i na tym forum) ale całokształt oceniam bardzo pozytywnie. Żeby nie było, że jestem pracownikiem RT ? wyjeżdżałam również z Sun&Fun oraz Pegas Touristik i z obydwu byłam bardzo zadowolona. Dawno temu trafiłam również na Triadę i czeskie biuro Sona ? tu akurat podjęłam decyzję że nigdy, nigdy więcej. Jakoś tak się złożyło, że w przypadku kilku ostatnich wyjazdów wybierałam RT ? zazwyczaj była to wypadkowa różnych elementów typu cena, termin wyjazdu, już jakaś wiedza na temat tego biura i jakieś tam zaufanie do niego. Niestety to, co najbardziej przeszkadza mi w RT to powielanie pewnych elementów wycieczek. Jak już się zwiedziło np. Tajlandię, to po co ją powtarzać w wersji z Laosem czy Birmą...? Chętnie zwiedziłabym i Laos i Birmę ale kolejny raz płacić za oglądanie tego samego w Tajlandii to już przesada. Przez to zaczynam szukać innej firmy na kierunki azjatyckie.
        Co do cen, to rzeczywiście RT najtańsze nie jest ale jak przejrzałam w tym roku oferty na Meksyk to w zasadzie w budżecie mieściło mi się tylko RT (chyba, że nie umiałam znaleźć właściwego biura ? proszę o oświecenie mnie w tym zakresie ;-) )
        Teraz szukam biura, które dobrze organizuje wyjazdy do Indii i nie zabije mnie cenowo ;-)
        • volvo74 Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 27.09.14, 07:34
          wróciłem z nimi dopiero z wycieczki Wzdłuż Nilu no i jak ich nie chwalić dobrze zorganizowana , rezydent miał wiecej wiadomości ode mnie wiec był dobry wszyscy wrócili cali i zdrowi- można by się przyczepić jak wszędzie ale to są drobne prawy patrząc na całość
          zostały 2 biura organizujące dalekie wyprawy to Itaka i RT bo Wezyr raczej hotele promuje Alfa to porażka już 2 lata widzę co robią z turystami a TUI ma problemy finansowe więc jest ryzyko z braku konkurencji to KOGO MAJĄ LUDZIE CHWALIĆ?
          • Gość: Ania Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.243.74.157.dynamic.ttnet.com.tr 28.09.14, 09:14
            TUI ma problemy finansowe??? Nie bredź, wg aktualnego rankingu Rzeczpospolitej to jedno z najbardziej wiarygodnych i solidnych biur podróży i cały czas ich wyniki się poprawiają, do tego Tui ma najwyższą gwarancję finansową ze wszystkich biur działających na polskim rynku, wyższą nawet od Itaki, która wysyła znacznie więcej klientów, więc gwarancja na jednego klienta jest wielokrotnie wyższa w TUI
            • voyager747 Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 28.09.14, 13:47
              Nie ma żadnych innych biur, wszystkie są słabe, oszukują, bankrutują, jest tylko jedno najlepsze, najwspanialsze, ma dużo dobrych opinii na forum. Jak się nazywa, nie muszę chyba pisać.
              Jakoś nigdy nie skorzystałem z ich oferty na tyle wyjazdów i jak dotąd nie zamierzam, taka działalność na forum raczej mnie odstrasza niż zachęca.
            • volvo74 Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 28.09.14, 17:37
              dziennikturystyczny.pl/2013/09/komentarz-czy-tui-polska-chyli-sie-ku-upadkowi/
              www.wiadomosci24.pl/artykul/biuro_podrozy_tui_wykluczone_z_polskiej_izby_turystyki_286335.html
              www.forum-turystyczne.pl/q/fo_id,457483,,,tui_problemy_z_platnosciami,opoznienia.html
              może i brednie ale przecież ja tego nie napisałem
              • Gość: Piotrek Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.dynamic.chello.pl 01.10.14, 15:34
                volvo74 napisał(a):

                > rel="nofollow">dziennikturystyczny.pl/2013/09/komentarz-czy-tui-polska-chyli-sie-ku-....itp

                Człowieku wyciągnąłeś stare teksty (z poprzedniego roku), które przepowiadały rychły upadek TUI, po tym jak to biuro zrezygnowało z usług agentów (była to inicjatywa TUI, bo, przyjęli strategię sprzedaży głównie poprzez internet i infolinię, a nie przez agentów). Agenci, którzy stracili niezłe źródła przychodów, robili potem dużo czarnej propagandy wokół TUI i stąd takie teksty, na które się powołujesz.
                A okazało się to dobrym rozwiązaniem, bo wg ostatnich danych TUI zwiększyło sprzedaż o ok. 25% w porównaniu z rokiem ubiegłym, już za ubiegły rok (2013) miało zyski (a nie straty) i bardzo dobrze im się wiedzie, to trzecie pod względem sprzedaży biuro w Polsce (po Itace i Rainbow), a raiting mają lepszy niż Itaka i poprawił się z BB+ w 2013 na A- w tym roku.
                Więc zanim coś bezmyślnie przekopiujesz to zapoznaj się z tematem, a nie siej zamętu.
                Ludzie wyjeżdżający z TUI nie mają się czego obawiać i tak jak ktoś napisał wcześniej mają najwyższą gwarancję ubezpieczeniową na polskim rynku, więc to bardzo bezpieczne biuro podróży.

                www.rp.pl/temat/984572.html
                • Gość: Agata Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych IP: *.219.115.81-c3.net.pl 02.10.14, 14:04
                  Od lat w wolnym czasie przy kawie lubię zerknąć co tu na forum słychać.Otóż jedno się nie zmienia od dawna.Agenci czy pracownicy jednego biura podkopują konkurencje starając się ich wręcz zniszczyć.A prawda jest taka , że Rainbow czy Itaka za pazurami mają niemało a udają świętych.Temat rzeka.Forum to miejsce które powinno pomóc w podjęciu wszelkich decyzji czy rozwiać wątpliwości zaciągnąć jakieś info a np. ten wątek jaki ma cel ?I naprawdę dziwi mnie to bo przecież niejednokrotnie dla wspólnego interesu biura czarterują wspólnie samoloty czy organizują fakultety.Takie polskie piekiełko.
        • kmblom Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 10.01.15, 20:04
          Mnie nie dziwi ilosc opinii pochwalnym pod adresem tego biura poniewaz jest to duze biuro ze spora baza klientow gdyz dobrze organizuja wycieczki, maja ciekawe programy i w wiekszosci doskonalych pilotow(oczywiscie drobne wpadki wszedzie sie zdarzaja). Sama jestem czestym uzytkownikiem tego biura gdyz jeszcze nigdy nie zaliczyli takiej wpadki ktora byla ich kompletnie skompromitowala co niestety odczulismy z mezem bedac na objazdowce we Wloszech chociazby z Itaka(koszmar a nie wakacje z grzybami w roli glownej). Do tej pory bylismy z nimi: w Grecji,Jordanii z Syria,Tajlandia-Kambodza-Wietnam,Egipcie,Meksyku,Lanzarote i Indonezji i to na pewno nie jest nasz ostatni urlop z nimi :)
            • a-k-k Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 13.01.15, 09:32
              A czy możesz mi wytłumaczyć dlaczego nie wygłasza się pozytywnych opinii? Chyba, że nie wychwyciłam sarkazmu...
              Co do RT, jeżdżę z nimi sporo i jestem dość zadowolona (na tyle, że wykupiłam kolejny wyjazd z tym biurem), więc nie dziwią mnie wątki chwalące to biuro. Oczywiście wpadki też miewają, z resztą jak każde biuro, ale dla mnie liczy się całokształt. Po wątkach, sposobie pisania dość łatwo poznać kto jest pracownikiem biura a kto normalnym turystą, który po prostu chce podzielić się informacjami. Proponuję zatem trochę mniej nerwów w temacie, a ludzie, którzy chcą podzielić się informacjami na temat wycieczki z obojętnie jakim biurem niech piszą.
              Sama wiem jak bardzo mogą się przydać wszystkie informacje (zarówno pozytywne jak i negatywne) na temat danej wycieczki (a zależy mi aby nie kupić jakiegoś bubla). Skoro ja korzystam z tego, że komuś chciało się opisać dany wyjazd, to staram się również opisywać swoje, na tej samej zasadzie ? może komuś się przyda :)
            • vie.tka Re: Rainbow, zmasowany atak opinii pochwalnych 24.02.15, 17:07
              Byłam na wycieczce z RT (Wietnam w słomkowym kapeluszu, można przeczytać moją relcję na tym forum), jestem z niej naprawdę zadowolona, to i wyraziłam swoją opinię. Co w tym dziwnego? Przed wycieczką szukałam opinii właśnie na tym forum, więc po powrocie podzieliłam się swoją. Gdyby mi się nie podobało, też bym to opisała. Ludzie wyrażają swoją opinię nie tylko wtedy kiedy są niezadowoleni, widać to chociażby po szczegółowych relacjach, które się tu czasem pojawiają, np. ktoś na wycieczce codziennie pisze swoje streszczenie dnia.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka