Dodaj do ulubionych

Sytuacje awaryjne w pracy pilota i przewodnika

05.12.20, 21:13
Proszę o informacje jak postąpiłby pilot lub przewodnik w danej sytuacji
1. Na lotnisku w czasie odprawy biletowo-bagażowej jeden z uczestników imprezy turystycznej ma nadbagaż. Jak w tej sytuacji postąpi pilot?
2. W czasie oprowadzania grupy przewodnik muzealny znacznie przedłuża czas zwiedzania. Pilot obawia się, że może to spowodować opóźnienie w realizacji programu. Turyści wykazują coraz większe zniecierpliwienie i znudzenie. Na uwagę pilota przewodnik odpowiada, że należycie wykonuje swoje czynności. Jak w tej sytuacji powinien zachować się pilot?
3. Podczas podróży autokarem kilku uczestników wycieczki, w ramach zawarcia bliższej znajomości, proponuje pilotowi wypicie kilku kieliszków
wódki. Jak zareaguje pilot?
4. Po przyjechaniu z grupą do hotelu, okazało się, że zabrakło miejsc dla trzech uczestników wycieczki. Jakie decyzje powinien podjąć pilot w tej sytuacji?
5. Część uczestników wycieczki w czasie nocnej jazdy autokarem prosi kierowcę o włączenie video w celu obejrzenia filmu. Po uruchomieniu video okazuje się, że pozostała część grupy zaczyna domagać się wyłączenia filmu, gdyż nie może usnąć. Jak powinien zachować się pilot w tej sytuacji?
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka