Dodaj do ulubionych

ecco holiday - sycylia - reklamacja

04.10.06, 13:38
byliśmy w lipcu z ecco na sycylii, hotel kafara - sam pobyt ok, nie mam
zastrzeżen, podobało się nam, ale był 1 szkopuł na miejscu - trzeba było
dopłacić 50 euro za korzystanie z leżaków, postanowiliśmy sie tym nie
stresować, zapłacić i potem tą jedną kwestie zareklamowac i zażadać zwrotu
pieniedzy - rezydentka tak tez radziła i podpisała reklamacje.
Wycieczke kupilismy na klika dni przed wylotem poprzez Travelplanet - w
ofercie wyraźnie było napisane ze lezaki są bezpłatne, i było tak nawet jak
wróciliśmy z wakacji, dalej sprzedawali tą oferte z bezpł. leżakami.

Ecco holiday na swoich stronach tą informacje o lezakach podobno zmieniło po
interwencjach rezydentki, ale jesli sie kupuje na Travelplanet to jakoś nie
widziałam potrzeby porównywania czy oferta jest aby identyczna i w ogóle nie
zaglądałam na strony Ecco - nie wiem moze miałam taki obowiązek???
Na naszą reklamacje z dokładnym opisem ze kupilismy na Travelplanet, ze w
ofercie lezaki były bezpłatne, dołączyliśmy nawet print screen z tą ofertą,
dostalismy chyba jakąś standardową odpowiedż: "w ofercie leżaki były płatne i
w zwiazku z tym nie widzą mozliwości zwrotu pieniedzy"

z tego co wiem inni uczestnicy tez chcieli to reklamować czy moze komus sie
udało ?
pozdr
b
Obserwuj wątek
      • bjalow Re: ecco holiday - sycylia - reklamacja 04.10.06, 15:08
        razem z nami były osoby które zakupiły wycieczke tak jak sugerujesz, czyli w
        biurze Ecco - też sie zdziwiły na miejscu i jak my pisały reklamację.

        a poza tym jesli biuro daje swoją oferte na jakis portal to juz za nią nie
        odpowiada? nie ma obowiązku jej aktualizowania?
        --
    • Gość: Paweł Z. Re: ecco holiday - sycylia - reklamacja IP: *.dint.wroc.pl 04.10.06, 15:20
      Ecco holiday nie odpowiada za to, co publikuje Travelplanet.
      Jeśli oferta Travelplanet zawierała informację o bezpłatnych leżakach, a oferta
      Ecco Holiday nie zawierała takiej informacji, to znaczy, że całokształt
      odpowiedzialności za wprowadzenie Was w błąd ponosi Travelplanet.
      Jak dla mnie, jest to zwykła i prosta sprawa konsumencka. Powinniście zwrócić
      się z reklamacją do Travelplanet i oczekiwać rekompensaty od pośrednika.
      • majka1979 do Paweł Z. 27.10.06, 00:57
        Co Ty piszesz? Przeciez reklamacje skladasz do organizatoraz wczasow, a nie do
        agenta. Zreszta.. masz to napisane w warynkach uczestnictwa..
    • justine4 Re: ecco holiday - sycylia - reklamacja 08.10.06, 12:45
      bjalow! Rowniez zlozylam reklamacje na Ecco po pobycie na Rodos.
      Niewiele z opisu na stronie Ecco, dot. hotelu okazalo sie prawdziwe :(
      Otrzymalam juz odp, ze wszystko bylo zgodnie z umowa. i co? mam pisac kolejny
      list i po raz kolejny powolywac sie na argumenty (podpisane przez
      p.rezydentke)ktore swiadcza o tym, ze Ecco oszukuje.Przciez to bez sensu. Ja
      wiem swoje oni swoje, o zwrocie jakiejkolwiek kasy nie ma co marzyc.Do sadu nie
      pojde, bo nie mam na to czasu i chyba na tym glownie Ecco bazuje, na
      jednorazowych klientach.
    • Gość: hermenegilda_zenia Re: do wow IP: *.crowley.pl 10.10.06, 14:30
      Poza tym fakt podpisania reklamacji przez rezydentkę nie jest żadnym
      potwierdzeniem słuszności reklamacji a jedynie przyjęciem do wiadomości faktu
      jej zgłoszenia. Jeżeli nie otrzymałeś świadczeń zgodnych z katalogiem - masz
      prawo ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów. Jednak w większości turyści nie
      maja pojęcia w jakich przypadkach przysługuja im rekompensaty lub żądają
      kasy "za wszystko"
      .
      • justine4 Re: do wow 10.10.06, 19:19
        hermenegildo_zeniu, to smutne, ze takie, jak Twoje, jest podejscie pracownikow
        biur podrozy do klientow.
        Jezeli Twoim zdaniem zadanie zwrotu czesci kasy za pobyt w 4* hotelu gdzie
        nigdy!! rano, po poludniu i wieczorem nie bylo cieplej wody a pokoj byl tak
        ciasny, ze na 2 walizki nie bylo miejsca, wiec jedna stala w przejsciu i lista
        tych rzeczy jest jeszcze dluga, jest nie na miejscu to mnie to przeraza.
        Fakt, ze w warunkach umowy ja nie okreslilam ze ma byc ciepla woda, czyste
        sztucce, przestrzen w pokoju itp, ale tez nie przyszlo mi to do glowy, teraz juz
        wiem ze trzeba.
        Zeby uprzedzic Twoje watpliwosci za hotel zaplacilismy naprawde duzo, nie byla
        to zadna promocja, ruletka, oferta za kilkaset pln itp.
            • Gość: tomax Re: Zal mi cie justine4 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.06, 13:50
              a Ty jechałas tam przepraszam mieszkac? jechalas do pokoju czy na Rodos?
              jechalas spedzac czas w przestonnych apartamentach? jak dlugo musialas znosic
              te koszmary? tydzien? dla ciebie fetyszem jest rozmiar pokoju i liczba drzwi? a
              moze walizy mialas tak wielkie jak rzesza nowobogackich ze swoimi samsonitami
              plastikowymi i nie miesily sie one w zwyklym pokoju? moze trzeba bylo wynajc
              dodatkowy pokoj na walizy? dlatego zqal mi ciebie ze fetyszujaesz rozmiar
              pokoju do tego stopnia by pisac takie brednie i kretynizmy. Zal mi Ciebie
              • Gość: hermenegilda_zenia Re: Zal mi cie justine4 IP: *.crowley.pl 12.10.06, 17:11
                Akurat moje podejście ( osoby nie związanej z biurem turystycznym) to jedyne
                słuszne podejście, bo oparte na przepisach ustawy o organizowaniu imprez
                turystycznych, gdyż to ona jest podstawą do uznania czyjejś reklamacji za
                zasadną lub nie. Biura podróży tak przygotowują katalog i warunki uczestnictwa
                w imprezach turystycznych, by wykorzystać możliwe luki. To, że większość
                turystów nie ma pojęcia o przepisach, prowadzi do takich furiackich ataków na
                wszystko i wszystkich. Dokształćcie sie, a potem rzucajcie się z motyką na
                słońce.
                • Gość: hermenegilda_zenia Re: Zal mi cie justine4 IP: *.crowley.pl 12.10.06, 17:23
                  Acha i jeszcze coś - gwiazdki są przyjętą symboliką do oznaczenia standardu
                  hoteli, ale w każdym kraju wymogi dotyczące przyznania danej liczby gwiazdek są
                  inne. I tak np. posiadanie windy w hotelu jest - powiedzmy w Hiszpanii-
                  związane z otrzymaniem 3 gwiazdek, a np. w Tunezji juz czterech. Itd, itd. Stąd
                  tez niekończące się dyskusje, że w jakims kraju 4 gwiazdki to tak naprawdę 3
                  gwiazdki. Wywód można ciągnać i ciągnąć, a najlepiej nie być ignorantem.
                  • Gość: zdzichu Re: Zal mi cie justine4 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.10.06, 14:57
                    tak Herma, jako klient biura podróży (szczególnie Ecco), należy najpierw
                    skończyć studia turystyczne i wtedy czytać oferty ze zrozumieniem... Ja się
                    naciąłem na Ecco tylko raz i nigdy już niegdzie nie pojadę z żadnym biurem
                    podróży. Jest internet, są tanie i drogie linie lotnicze i nikt mnie już w konia
                    nie będzie robił i wmawiał, że jedna gwiazdka na hotelu to są w zasadzie 3
                    gwiazdki itp. A rój forumowiczów zatrudnionych w biurach podróży nie będzie mi
                    wmawiał iż to, że zostałem zwyczajnie oszukany to moja wina. Branża do odstrzału
                    i tyle.
              • andy68 zal mi tych, co sie dali oszukac eccoholiday 12.10.06, 17:16
                ktos, kto wyjezdza na wakacje liczy na pewien standard warunkow.
                Jezeli dziady z ecco holiday nie sa w stanie zapewnic takich warunkow, to w
                ogole nie powinni sie brac za taki biznes.

                Jezeli kolego jestes amatorem spartanskich warunkow, to jedz pod namiot. OK?

                Ecco okrada klientow dajac im jakies badziewie za relatywnie pieniadze
                • raakk Re:skrocony pobyt 13.10.06, 10:36
                  Przy 7-dniowym pobycie w Tunezji, zmieniono mi czas odlotu, skrocono mi pobyt o
                  5 godzin, dowiedzialam sie o tym w dniu wyjazdu:(( Poniewaz lot byl po
                  poludniu, zamiast noca, wrocilismy do kraju o dzien wczesniej, czy przysluguje
                  mi odszkodowanie, od biura podrozy?.pozdr
                • Gość: mare Re: zal mi tych, co sie dali oszukac eccoholiday IP: 193.151.38.* 16.11.06, 14:45
                  Ecco to złodzieje i oszuści, nie jedźcie z nimi nigdzie. Na wycieczce,a na
                  której byliśmy razem z żoną też były mega wałki, obiecali nam wypłatę
                  odszkodowania, ale po powrocie do Polski wsyzstkiego się wyparki. Mają taki
                  regulamin, że ciężko będzie od nich coś wywalczyc, ale najlepiej po prostu
                  żadnych wycieczek od nich nie kupować, niech idą z torbami, śmiecie!!!
              • Gość: justine4 Re: Zal mi cie justine4 IP: *.aster.pl 13.10.06, 10:24
                Tomax!
                Odopowiadajac na Twoje glupie i zaczepne pytanie o walizki spiesze Ci doniesc ze
                walizki byly 2 na 2 tygodnie dla 2 osob doroslych i malego dziecka, ktore jak
                wiadomo potzebuje sporo.
                Jasne, ze pojechalam na Rodos a nie do hotelu, ale pojechalam tam do hotelu o
                okreslonym standarcie bo za to zaplacilam.
                Idac Twoim topem rozumowania, nastepnym razem, klienci dajmy na to zaplaca za
                hotel 3* a Ecco ulokuje ich na plazy, bo przeciez chodzi o wyspe.
                Tylko ze Ecco bedzie zlodziejem, rozumiesz?
    • Gość: auwmen Re: ecco holiday - sycylia - reklamacja IP: *.eranet.pl 14.10.06, 16:16
      ja bylam 2 razy z ecco i za kazdym razem bylo OK, fakt ze w tym roku hotel mial
      3 gwiazdki to jakośc pokojów była no hm taka sobie, klimatyzacja stara i
      smierdzaca ale co tam i tak na noc tylko sie wracalo do hotelu (tylko ta klima
      psula nastrój) to chociaz hotel nadrabial sobie braki jedzonkiem bo fakt było
      duzo i świeżo - niestety z hotelami tak bywa ze gwiazdki sa owszem ale za inne
      zalety niz pokoj (np 3 gwiazdki jak byłam w tunezji byl naprawde full wypas, za
      2 w grecji bylo OK przy czym tez zwrócilam uwage ze gwiazdki pomiędzy
      apartamentami a hotelem tez jest roznica na korzysc apartamentów jak widze z
      doswiadczenia)
        • Gość: auwmen Re: ecco holiday - sycylia - reklamacja IP: *.eranet.pl 15.10.06, 17:22
          :) no tak do konca nie bylam ale nie jestem zbyt przeczulona na swoim punkcie i
          za bardzo cieszę sie urlopem aby skupiac sie na problemie typu - mały pokój czy
          coś takiego, hihih no niestety nie jestem pracownikiem ecco, a jak bym była to
          bym przeanalizowala uwagi na necie, a swoja droga rozumiem tych co narzekaja na
          hotele jest grupa ludzi ktora tylko prześpi się pare godzin w hotelu i caly
          dzien jest poza hotelem ale jest grupa wycieczkowiczow praktycznie nie
          opuszczajaca terenu hotelu wiec w ich wypadku hotel musi byc max wypasiony,
          tylko ze na taki urlop to tylko resort i wysokogwiazdkowy
    • Gość: Mary Re: ecco holiday - sycylia - reklamacja IP: *.elb.vectranet.pl 18.10.06, 17:41
      uprzedzam wszystkie osoby ktore korzystaja z ecco holiday i wybieraja
      ubezpieczenie Europaische Reiseversicherung AG!!!!!!!!!
      tak sie zdarzyło ze bylam na wycieczce i musialam wydac na leczenie ok 100 euro
      niby nieduzo,ale moznaby bylo jakos je w inny sposob wykorzystac-niestety
      musialy pojsc na leczenie:( zlozylam wszystkie stosowne dokumenty aby otrzymac
      zwrot kosztow leczenia i ku mojemu zdziwieniu ubezpieczyciel zwrocil mi tylko
      czesc kwoty powolujac sie na punk 43 swojego regulaminu gdzie czytam i oczom nie
      wierze, ze ponosze koszt leczenia we wlasnym udziale w wysokosci 200zl... gdybym
      wiedziala, ze mimo ubezpieczenia mam ponosic koszty leczenia to bym sie
      zastanowila czy sie ubezpieczac:( beznadzieja.. czesto podrozuje i pierwszy raz
      sie z czyms takim spotykam. wczesniej bylam z dzieckiem i ubezpieczyciel signal
      iduna zwrocil calosc poniesionych kosztow:(

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka