Dodaj do ulubionych

nie dajcie się nabić w butelkę przez easygo

22.07.08, 14:11
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!
Obserwuj wątek
    • monia515 Re: nie dajcie się nabić w butelkę przez easygo 22.07.08, 14:29
      www.itaka.pl/strony/2/i/2064.php?SEARCH_HOTEL[wyloty]=WAW&SEARCH_HOTEL[pokoje]=ST3&SEARCH_HOTEL[wyzywienie]=A&

      Znalazłam cos takiego- czy to ten hotel? Jesli tak, to opisy sa
      różne i na pewno easygo nie bazuje na opisach Itaki. Proponują Ci
      wziąć katalog Itaki i udac się do biura Easygo - może zaszła jakas
      pomyłka?
      • pietnacha40 Re: nie dajcie się nabić w butelkę przez easygo 22.07.08, 16:14
        Czy ten dopisek pod zdjęciami nie załatwia sprawy ? Bo reklamując w
        biurze,oferta z katalogu musi się zgadzać z tym co zastałes na
        miejscu.Tutaj zastrzegają,ze w zasadzie nie musi.Czyli dają
        ofertę,która nią nie jest,ale piszą o tym,więc pewnie są kryci
        przez ten dopisek.Dowiesz się,ze trzeba wszystko czytać i
        tyle.Niezły numer ! Przestroga dla innych,współczuję paskudnego
        rozczarowania,ale chyba niczego z nimi nie wygrasz.
        Wkurzająca historia :(
        --
        FORUM TYCHY DOBRE MIEJSCE - WIRTUALNY CZŁONEK ZWYCZAJNY
    • Gość: jozefa1 Re: nie dajcie się nabić w butelkę przez easygo IP: 80.51.237.* 23.07.08, 11:48
      Niestety mała szansa, aby coś od nich wyrwać, zresztą widać jak
      przejęli się twoją reklamacją, ale dobrze że ostrzegasz innych.
      Ja też robię darmową antyreklamę bp.Jettouristik, które mnie
      oszukało i jeszcze zarzuciło kłamstwo wypierając się oczywistych
      faktów.A propos lepiej chyba korzystać z bezpośrednich
      organizatorów, a nie pośredników.POZDRAWIAM
      • Gość: Maciek W Re: nie dajcie się nabić w butelkę przez easygo IP: *.telepolska.pl 24.07.08, 13:34
        Zależy z jakich pośredniaków. O niektórych nic złego jeszcze nie
        słyszałem. A przy takiej liczbie obsługiwanych klientów, ofert,
        trudno o brak jakichkolwiek pomyłek - chociaż przyznaję, sam bym się
        ostro wkurzył za coś takiego. Ja i tak generalnie jestem
        zwolennikiem kupowania wycieczek za pośrednictwem internetowych
        biur, ale tylko tych, które przed zakupem wycieczki, pokazują kto
        jest właściwym organizatorem (Itaka? Neckeramnn? Triada? itd...).

        Pozdr.,
    • vatis Re: nie dajcie się nabić w butelkę przez easygo 24.07.08, 16:59
      a wystarczy wrzucić w google "Porto Village" i poczytać PRZED zakupem
      np.www.portovillage.com/index.shtml.htm
      albo www.holidaycheck.pl/hotel-oceny+hoteli_Hotel+Porto+Sani+Village-ch_hb-hid_16092.html
      albo
      www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g503710-d551259-Reviews-Porto_Village-Hersonissos_Crete.html
    • Gość: touroperator Re: nie dajcie się nabić w butelkę przez easygo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.07.08, 17:49
      Easygo to zwykły pośrednik (internetowy agent - jak travelplanet, wakacje.pl,
      traveligo i inne) i opisy czerpie zapewne od organizatora imprezy. Mogło się
      zdarzyć tak, że ten hotel był również w ofercie innego biura i to z niej wzięto
      opis, choć termin i cena są z Itaki. Mogło być też tak, że w Itace opis zmienił
      się już po zaciągnięciu oferty przez Easygo.
      Import ofert przez taki portal to proces w dużej mierze zautomatyzowany i czasem
      wyłapanie błędów i nieścisłości może być trudne. Oczywiście nie jest to żadne
      tłumaczenie dla turysty, ale jak mówi stopka: "Opublikowane na stronach
      internetowych easygo.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w
      rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego."

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka