Dodaj do ulubionych

Inni mają a my nie :(

21.07.10, 00:00
Hm dlaczego u nas tego nie ma ???
sk.oriflame.com/products/flip-flyer.jhtml
Obserwuj wątek
    • ignorant11 :)))) 21.07.10, 13:07
      Sława!

      PO prostu dlatego, ze produkt jest wprowadzany sukcesywnie na kolejne
      rynki.

      Wtedy mozna oszacowac sprzedaz popyt aby potem nie było tak niekochanych
      BRAKÓW

      Forum Słowiańskie
      gg 1728585
      • meandy2 Re: Słowacja i wiemy wszystko:))) 21.07.10, 16:36
        ignorant11 napisał:

        >
        > Sława!
        >
        > Słowacja jest dla Polski rynkiem testowym.
        >
        > Na podstawie słowackich wyników szacuje sie popyt w Polsce.
        >
        > Zatem gdy cos sie pojawia na Słowacji to wkrótce bedzie i w Polsce...
        >
        > Forum Słowiańskie
        > gg 1728585

        Sorry ale nie kumam jak można szacować popyt w Polsce na podstawie wyników w
        innym kraju. Przecież to absurdalne i nie logiczne, jakaś tania ściema i tyle.
        • ignorant11 Re: Słowacja i wiemy wszystko:))) 21.07.10, 22:52
          meandy2 napisała:

          > ignorant11 napisał:
          >
          > >
          > > Sława!
          > >
          > > Słowacja jest dla Polski rynkiem testowym.
          > >
          > > Na podstawie słowackich wyników szacuje sie popyt w Polsce.
          > >
          > > Zatem gdy cos sie pojawia na Słowacji to wkrótce bedzie i w Polsce...
          > >
          > > Forum Słowiańskie
          > > gg 1728585
          >
          > Sorry ale nie kumam jak można szacować popyt w Polsce na podstawie
          wyników w
          > innym kraju. Przecież to absurdalne i nie logiczne, jakaś tania ściema i
          tyle.

          Sława!

          Pisałem prostym i poprawnym JEZYKIEM POLSKIM, ale skoro ktos nie rozumie
          to tym gorzej dla niego...

          Zawsze mnie mnie bawia tacy co uwazaja ze rzad USA ma spisek z kosmitamismile)

          I moze uwierzyłbym w kolejne bezecenstwo kolejnego rzadu, ale niestety co
          do kosmitów jestem duzo bardziej sceptyczny, jak równiez bawia rozmaite
          towarzystwa płaskiej Ziemii a podobno nadal takie istniejasmile)


          Forum Słowiańskie
          gg 1728585
          • meandy2 Re: Słowacja i wiemy wszystko:))) 21.07.10, 23:13
            Bawią mnie te twoje teorie z kosmosu wzięte które nie trzymają się ani kupy
            ani....tit. Jak dla mnie to co piszesz to brednie i za wszelką cenę
            usprawiedliwiasz firmę,no ale mamy wolność słowa i każdy ma prawo do własnego
            zdania.
            • ignorant11 Wolność słowa:))) 23.07.10, 11:52
              meandy2 napisała:

              > Bawią mnie te twoje teorie z kosmosu wzięte które nie trzymają się ani
              kupy
              > ani....tit. Jak dla mnie to co piszesz to brednie i za wszelką cenę
              > usprawiedliwiasz firmę,no ale mamy wolność słowa i każdy ma prawo do
              własnego
              > zdania.


              Sława!

              Oczywiscie ze wolnosc słowa to Twoja wolnosc wypisywania KOMPLETNYCH BDZUR
              pretensji wyssanych z palca, wydumanych z sufitusmile) i wykazywania sie
              brakiem zrozumienia słowa pisanego.

              Ale WOLNOSC Słowa to dla mnie wolnosc pisania PRAWDY i tłunaczenia postaw
              kazdemu, kto bez Twojego zacietrzewienia zachowuje zdolnosc rozumienia
              prostego komunikatu wyrazonego w poprawnym jezyku polskim.

              To nie sa zadne teorie ale praktyka firmy.

              Tak dokładnie Słowacja jest rynkiem testowym, pilotowym dla Polski.

              Wystarczy przeczytac i przyjac do wiadomości.

              Swoja droga Oriflame wcale nie musi wprowadzac kazdego produktu na
              wszystkie rynki...

              <a rel="nofollow" href="forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?
              f=12217">Forum Słowiańskie</a>
              gg 1728585
    • ignorant11 No i co??? 01.08.10, 21:40
      Sława!

      I mamy w ofercie cała nowa kolekcje do pielegnacji stóp.

      Nie trzeba szukac sensacji gdzie ich nie ma, ale popatrzec równiez w nasz
      nastepny katalog.



      <a rel="nofollow" href="forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?
      f=12217">Forum Słowiańskie</a>
      gg 1728585
    • justa_79 Re: Inni mają a my nie :( 25.11.10, 19:40
      wow, jaki mają teraz śliczny zielony czajnik, u nas go nie było, a szkoda, pasowałby mi do tostera smile

      i torbę Puma mają na wyprzedaży, a dla mnie jej zabrakło, nie mogli tego nadmiaru przerzucić do Polski??

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka