Dodaj do ulubionych

Ulotka Wielkanoc 2009

07.04.09, 12:49
Szału nie ma uncertain

poland.secure.oriflame.com/promocje/Wielkanoczoriflame2009/wielkanoc.pdf
Obserwuj wątek
    • 2lider Re: Ulotka Wielkanoc 2009 07.04.09, 21:00
      starla777 napisała:

      > Szału nie ma uncertain
      >
      > poland.secure.oriflame.com/promocje/Wielkanoczoriflame2009/wielkanoc.pdf


      A co trzeba zrobic abys szalala..?

      Serdecznie zapraszam!

      tajne forum Oriflame gg 1728585
      • rybka.live Re: Ulotka Wielkanoc 2009 07.04.09, 21:38
        "Szału nie ma " chodziło jej o to,że ciekawe zestawu to nie są. Czyli nie
        popisali się .
        --
        KONSULTANTKA ORIFLAME-ZAPRASZAM DO ŚWIATA KOSMETYKÓW.
        WPISOWE 1ZŁ.PREZENTY DLA NOWYCH KONSULTANTÓW.
        GG 10010890
      • jolunia01 Re: Ulotka Wielkanoc 2009 07.04.09, 23:43
        2lider napisał:

        > starla777 napisała:
        >
        > > Szału nie ma uncertain

        > A co trzeba zrobic abys szalala..?

        Szał to mnie ogarnia po raz kolejny jak zmarnowałam wieczór próbując
        złozyć zamówienie. Cały czas serwer się blokuje. Cholery mozna
        dostać. To dla mnie ostatnia szansa na paczką przed świetami.
        Pomijam oczywiscie fakt, że w zeszły wtorek już nie było wielu
        rzeczy (niektórych od początku 4 katalogu), a nasz forumowy chwalca
        Ori będzie piał z zachwytu, że jest super.

        --
        O, to ja - taka mądra jestem?!
        • albicilla pechowe i wiecznie niezadowolone 08.04.09, 10:15
          Przepraszam,że to piszę, ale dochodzę do wniosku,że niektóre z nas
          to jakieś super pechowe konsultantki są.
          Zawsze problemy z wejściem na stronę, zawsze problemy z brakami i
          inne problemy z Oriflame ogólnie.
          Ja rzadko mam problemy z wejściem na stronę, czasami mi komp muli,
          ale to nie wina strony tylko mojego kompa.
          Z zamowień w kat 5, a zrobiłam już ich 4 sztuki, mam 1 brak - krem
          na noc str 33.

          Jesli czytam wypowiedzi o promocji,że kiepska itd, to tak się
          zastanawiam , czy nie potraficie docenić,ze wogóle dodatkowe,
          świateczne promocje są?
          Przy katalogu nr 5 właściwieprawie całym w cenach promocyjnych??

          Czy taka postawa "wiecznie niezadowolonej" ułatwia Wam życie?
          Czy utrudnia?
          Z dwojga "złego" to ja już wolę ten nieustający optymizm 2liderasmile
          --
          gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
          Salonik kosmetyczny z Oriflame   
          salonik sponsorów
          --
          • jolunia01 Re: pechowe i wiecznie niezadowolone 08.04.09, 11:20
            Albicillo, ja nie jestem "wiecznie" niezadowolona, tylko po prostu
            stwierdzam, że często, moim zdaniem zbyt często, naszej firmie
            zdarzają się rozmaitego rodzaju przygody - nie jest z pewnością winą
            mojego komputera pojawianie się komunikatów o niedostępności serwera
            Ori, zwłaszcza w momencie, kiedy próbuję przejść z "koszyka"
            do "zatwierdzania", bo na stronę wchodziłam bez problemu i inne
            portale też były bez problemu dostępne. I nie wiem, czy można nazwać
            moim pechem niedostępność od pierwszego dnia poprzedniego katalogu
            aż do teraz nowych kremów do rąk.
            Oferta wielkanocna owszem, atrakcyjna cenowo, i doceniam to, tylko
            wkurzyłam się problemami technicznymi. Ja niestety nie mogę sobie
            pobiec do oddziału, zobaczyć, co jest, zamówić i mieć od razu. Muszę
            zamówić wcześniej i poczekać na dostawę w określonym terminie,
            dlatego się złoszczę.
            I niestety drażni mnie nieustający optymizm z gatunku "jakie świetne
            produkty, tak szybko się sprzedają", bo z mojego punktu widzenia to
            nie ich świetność powoduje braki po kilku minutach od otwarcia
            nowego OOK tylko złe planowanie. O świetność wspomnianych wyżej
            kremów nie miałam okazji się przekonać - już piąte zamówienie mam je
            w brakach. I tak jest z wieloma rzeczami. W tym katalogu nie
            dostałam np. kosmetyczek sportowych (zamawiam pierwszego dnia OOK) i
            nie mam ich w oczekujących. Co mam powiedzieć klientkom, które
            zamówiły je do kompletu z torbą? Że się świetnie sprzedały? Z innych
            braków faktycznie mam niewiele - dwie pomadki, talk Giordani i
            któryś szampon.
            --
            O, to ja - taka mądra jestem?!
            • 2lider mam powody do zadowlenia:))) 08.04.09, 12:41


              Obroty rosna w szybkim tempie.

              Konsultantek przyvywa tez w wyjatkowo duzo.

              Takiej dynamiki nie mielismy od dawna.

              Np wczoraj tylko w jednej grupie przybyło dobre tyiac PP.

              A to nowa grupa dyrektorska.


              Obroty rosna ludzie awansuja i zarabiaja corz wiecej....

              Lada dzień bede pił szampana z Nowa Dyrektorka.

              --
              Serdecznie zapraszam!

              tajne forum Oriflame gg 1728585
            • albicilla Re: pechowe i wiecznie niezadowolone 08.04.09, 18:12
              Joluniu, napisałam "wiecznie", bo tak odbieram po wpisach na forum.
              Ze strony mniej niezadowolonej w kierunku zadowolonej , znam mniej.
              Ja się zaŁapałam na kosmetyczkę.
              Jesli chodzi o zamawianie to też robię przez net, bo wygodniej ,
              odchodzi czekanie w kolejce do kasy ,zeby zamówic, idę tylko po
              odbiór.
              W ten sposób oszczędzam czas i nerwy.
              Płacę też przez net i do firmy wysyłam tylko kopię wpłaty, mailem.
              Braki mnie tez denerwują, ale staram się na nich nie skupiać.
              Raczej znaleźć rozwiazanie, nie to to to, może poczekać czy nie?
              --
              gg 5547588 my.oriflame.pl/blutama
              Salonik kosmetyczny z Oriflame   
              salonik sponsorów
              --
                  • starla777 Re: Optymisci zyja i lzej i dłuzej.../nt 09.04.09, 10:27
                    rybka.live napisała:

                    > Czy normalnie są upusty na te promocyjne kosmetyki ??

                    Nie ma upustów do tej ulotki -jak pokazesz ja klientkom to jestes bez zarobku.
                    Wracajac jeszcze do mojej pierwszej wypowiedzi.Dla mnie promocja bylaby gdyby
                    krem i woda kosztowala 40 zl -jak chca sie czegos pozbyc z magazynów to niech
                    zjada z ceny a wszystko rozejdzie sie jak cieple bułeczki-w tej chwili
                    praktycznie nie ma braków.Normalnie w katalogu woda dla konsultanta ok 44zl i
                    krem ok 16zl = 60zl a tu w ulotce 53zł . Łał 7 złotych promocji!!!

                    • 2lider Re: Optymisci zyja i lzej i dłuzej.../nt 09.04.09, 12:03
                      starla777 napisała:

                      > rybka.live napisała:
                      >
                      > > Czy normalnie są upusty na te promocyjne kosmetyki ??
                      >
                      > Nie ma upustów do tej ulotki -jak pokazesz ja klientkom to jestes
                      bez zarobku.

                      To jest promocja dla Konsultantów.

                      Nie mozna jej odczytac bez logowania.

                      > Wracajac jeszcze do mojej pierwszej wypowiedzi.Dla mnie promocja
                      bylaby gdyby
                      > krem i woda kosztowala 40 zl

                      Daczego 40zł..?

                      A gdyby taki zestaw był za np 400zł...
                      smile)

                      Przypomina mi sie wypowiedx jednej pani, co uwazała ze lakartwo
                      powinno kosztowac góra 50zł.., a przeciez sa preparaty kosztujece
                      nawet 5tys za ampułke i wiecej...



                      -jak chca sie czegos pozbyc z magazynów to niech
                      > zjada z ceny a wszystko rozejdzie sie jak cieple bułeczki-w tej
                      chwili
                      > praktycznie nie ma braków.Normalnie w katalogu woda dla
                      konsultanta ok 44zl i
                      > krem ok 16zl = 60zl a tu w ulotce 53zł . Łał 7 złotych promocji!!!

                      To 10 % ceny. Ale chyba sa obnizki znacznie wieksze niz 10%
                      >


                      --
                      Serdecznie zapraszam!

                      tajne forum Oriflame gg 1728585
              • jolunia01 Re: pechowe i wiecznie niezadowolone 09.04.09, 10:59
                albicilla napisała:

                > Joluniu, napisałam "wiecznie", bo tak odbieram po wpisach na
                forum...

                Fakt, częściej piszę tu w celu wyżalenia się, bo problemy mnie
                wkurzają, ale NAPRAWDĘ ogólnie jestem raczej zadowolona: z jakości,
                z obfitości oferty, z możliwości zamawiania kiedy się chce (bez
                sztywnych terminów, poza początkiem i końcem OOK), z doskonałego
                funkcjonowania polecenia zapłaty, bo wcale o tym nie muszę myśleć, z
                tempa dostaw... Tylko jakoś nie mogę zharmonizować tego zadowolenia
                z szybko pojawiającymi się w każdym katalogu i długo trwajacymi
                okresami braków niektórych towarów i subiektywnie odbieranymi jako
                częste problemami technicznymi.
                --
                O, to ja - taka mądra jestem?!
                • 2lider Re: pechowe i wiecznie niezadowolone 09.04.09, 11:33
                  jolunia01 napisała:

                  > albicilla napisała:
                  >
                  > > Joluniu, napisałam "wiecznie", bo tak odbieram po wpisach na
                  > forum...
                  >
                  > Fakt, częściej piszę tu w celu wyżalenia się, bo problemy mnie
                  > wkurzają, ale NAPRAWDĘ ogólnie jestem raczej zadowolona: z
                  jakości,
                  > z obfitości oferty, z możliwości zamawiania kiedy się chce (bez
                  > sztywnych terminów, poza początkiem i końcem OOK), z doskonałego
                  > funkcjonowania polecenia zapłaty, bo wcale o tym nie muszę myśleć,
                  z
                  > tempa dostaw... Tylko jakoś nie mogę zharmonizować tego
                  zadowolenia
                  > z szybko pojawiającymi się w każdym katalogu i długo trwajacymi
                  > okresami braków niektórych towarów i subiektywnie odbieranymi jako
                  > częste problemami technicznymi.


                  Własnie o to mi chodzi...

                  Ze wypalacie sie na drobnych usterkach.

                  A czy wiesz,że firmie równiez nie za bardzo podobaja sie te szczyty
                  np z poczatku katalogu, bo musza zatrudniac dodatkowych ludzi na
                  pierwsze 3 dni katalogu. A ze sa mniej wprawieni pracownicy, to i
                  ilosc reklamacji rosnie z poodu ludzkich bledów.

                  Braki sa zjawiskiem normalnym skoro produkt sie rozchodzi.

                  Oczywiscie nikt nie zachwyca sie tym,ze cos nie mogło byc sprzedane
                  z powodu wyprzedania, bo kazdy i ja i TY i Orflame chemy zarobic
                  wiecej.

                  Powyzej starla znowu krytykuje Oriflame,że ilosc braków spadła.
                  smile)

                  Podobnie z serwerami.

                  Oriflame wydał juz miliony na system.

                  Ale jak kazda rzecz materialna musi on miec swoje ograniczenia.


                  Skoro w tym tygodniu byl taaaaaaaaaaaaki szał zakupow i wiekszosc
                  zamówien realizowaliscie w godzinach popołudniowo-wieczornych.

                  To oczywist, ze system sie przeciazał.

                  Bo nie ma takiego systemu którego nie dałoby sie przeciazyc.

                  A skoro Wy to potraficie to znaczy znowu ze SWIETNIE działącie, a
                  dla Oriflame jest to sygnał do dalszej rozbudowy systemu.

                  I chyba cos tu firma robi, bo beda nowe usługi www dla Konsultantów.

                  Mozliwe,że system sie nie przeciaza ale funkcjonuje słąbiej z powodu
                  nowych wdrozeń.

                  Ale to włąsnie jest cena NAszej swobody: nieograniczonego niczym
                  zamawiania, zamiast jak w pewnej firmie tylko 2 zamowienia na
                  katalog i tylko w okreslone dni wysyłkowe.


                  A u nas mozesz złozyc i 20-50 zamowien w ciagu katalogu.




                  Serdecznie zapraszam!

                  tajne forum Oriflame gg 1728585
                  • shiva772 Re: pechowe i wiecznie niezadowolone 09.04.09, 23:32
                    Ja tam jakoś szczególnie nie narzekam ale słowo honoru... w każdej
                    fakturze od pół roku mam brak w paczce (a na fakturze widnieje) i
                    muszę za to zapłacić choć doślą za 2-3 tygodnie. Owszem
                    uwzględniają, dosyłają ale kiedy to sie skończy? Dziś przyszła
                    paczka i brakuje mi tylko mydełka z makadamią za 2 złote z
                    groszami...Muszę wypełnić druk, wysłać faks i cały ten cholerny kram
                    za 2 złote. Chyba to tym razem zlekceważę bo gra nie warta świeczki.
                    Niemniej jednak wkurza mnie to mocno!
                    --
                    Aktualnie cywilizuję dwóch słodkich panów:
                    Mateusz "MAT" ur. 2 maja 2005
                    Aleksander "OLO" ur. 11 lipca 2007
                    • 2lider ?????????????? 09.04.09, 23:43
                      shiva772 napisała:

                      > Ja tam jakoś szczególnie nie narzekam ale słowo honoru... w każdej
                      > fakturze od pół roku mam brak w paczce (a na fakturze widnieje) i
                      > muszę za to zapłacić choć doślą za 2-3 tygodnie. Owszem
                      > uwzględniają, dosyłają ale kiedy to sie skończy? Dziś przyszła
                      > paczka i brakuje mi tylko mydełka z makadamią za 2 złote z
                      > groszami...Muszę wypełnić druk, wysłać faks i cały ten cholerny
                      kram
                      > za 2 złote. Chyba to tym razem zlekceważę bo gra nie warta
                      świeczki.
                      > Niemniej jednak wkurza mnie to mocno!

                      Ja sam zamawiam bardzo czesto i współpracuje scisle z paroma etkami
                      Konsultantów.

                      I jakos nikt nie narzeka NATO, aby produkt obecny na fakturze nie
                      był w paczce.


                      Moze Ciebie Twój kurier okrada?

                      Sprawdzaj paczke przy kurierze.


                      Serdecznie zapraszam!

                      tajne forum Oriflame gg 1728585

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka