Dodaj do ulubionych

IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.2)

20.11.14, 19:05
Dziewczynki zaczęłam nowy wątek , ponieważ w limit wypowiedzi w tamtym wątku został osiągnięty smile
Obserwuj wątek
    • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 19:09
      Graun Kochana powiedz jak się czujesz? kiss
      • martka35 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 19:19
        Chciałam dokładnie o to samo zapytać? Leżysz?
        • martka35 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 19:22
          Matylda Super wieści kiss big_grin teraz tylko transfer i maluchy będą z Tobą smile
          • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 19:34
            Slaxyz, Martka nie leże, czekam i nic się nie dzieje, jutro mam niby iść do szpitala, bede dzwonic o 10 więc się dowiem czy są miejsca czy nie, jak mnie nie przyjmą to powiem zeby mi odrazu skierowanie do psychiatryka wypisała bo nie wytrzymam dłuzej psychicznie..a to juz 7 tydzien i 4 dzien crying
            • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 19:38
              Graun tak bardzo chciałabym Cię wesprzeć kiss tylko jak? wiem że nic nie jest w stanie Cię pocieszyć Kochana

              ściskam Cię serdecznie
              • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 20:12
                Dam znac dziewczyny co to jutro bedzie..
                • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 20:59
                  Dziewczyny ja rownież założyłam cd naszego forum smile ale go usune
                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 21:03
                    Marrtka super wiadomość ale sie cieszę smile !!!
                    Graun kochana trzymaj sie smile bardzo mi przykro.
                    Nie dostałam telefonu więc chyba jest ok jakie to wszystko jest trudne
                    Pozdrawiam
                    Matylda gratuluje 3 maluszków jutro jeden z Tobą zostanie na zawsze smile
                    • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 22:15
                      34 matylda i agnes 1406- powodzenia jutro- trzymam kciuki.
                      Mi pecherzyk nie pekl wiec to by bylo na tyle w tym cyklu. Jak dostane okres to zaczniemy przygotowania na sztucznym cyklu. Taka bylam za naturalnoscia, ale widze, ze natura mi nie sprzyja i wszystko jest o kant d... wiec chyba sztucznosc zaczne obstawiac... w kazdym wzgledzie.
                      Graun trzymaj sie! Szkoda, ze @ sama Ci sie nie rozkrecila. Moze jeszcze progesteron nie spadl. Ktore to bylo Twoje podejscie?
                      • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 22:56
                        Juliajagoda Kochana kurcze a wczesniej miałas problem ze pęcherzyk nie pękał ?
                      • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 22:57
                        Juliajagoda to moje drugie podejscie byo mam jeszcze jednego mrożaczka, ale zostawiam go na przyszły rok, najwczesniej w lutym/marcu wróce po niego, no chyba ze beda mi kazać czekać dłużej smile
                        • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 22:58
                          Agnes Matylda jutro transfer, ale zleciało smilesmile dajcie dziewczynki znać jutro smile
                          • martka35 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 07:55
                            Dziewczyny trzymam kciuki za dzisiejsze transfery!!!! Agnes nie dzwonili to znaczy że czekają na Ciebie kiss
                            Graun czekam na info co ze szpitalem...
                            • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 08:17
                              Martka aby tylko czekały smile bardzo się denerwuje, dzisiaj nie poszłam do pracy.
                              Dziewczyny czy musze miec piżamke? Chcę prosić o zwolnienie to mówić przed czy po transferze? Mam nadzieje że nie robią problemu .
                              Matylda kochana uda się smile
                              Graun trzymaj sie cieplutko smile
                              • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 08:51
                                Czy któraś jeździła autem po relanium ?
                                • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 09:00
                                  Agnes ja jeździłam autem po relanium, było ok
                                  • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 09:03
                                    Alicja.77 mnie też nie podobała się wypowiedź dziewczyny nt profesora... Nie odpowiada jej to niech nie jeździ, ostatecznie jak ktoś decyduje się na leczenie w prywatnej klinice to wie że to kosztuje... Chyba większość się ze mną zgodzi bo nikt nie skomentował postu "nowej forumowiczki" tongue_out
                                    • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 09:04
                                      agitka100

                                      najeżdżasz na profesora, mnie osobiście pomógł więc nie podzielam Twego zdania! A lekarz jak każdy inny jednym pasuje - innym nie.
                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 09:14
                                    No to bede jeździćsmile
                                    Dziewczyny zgadzam się z wami co do wypowiedzi Pani smile myśle że forum pomyliła smile
                                    • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 15:52
                                      Już wróciłam z kropeczką do domu smile niech ze mną zostanie na zawsze. Z 6 jajeczek zapłodniły się 3 smile Do poniedziałku czekam czy reszta dalej się rozwinie. Pozdrawiam
                                      • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 15:59
                                        Agnes1406 . To trzymamy kciuki . Brałaś weryfikacje telefoniczne .
                                        • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 16:10
                                          Andziolina dziękuje smile tak wzięłam .
                                          Na rozpisce be mam luteiny pod językowej a receptę wykupiłam. Czy na weryfikacji mi ją zlecą ?
                                          • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 16:14
                                            Agnes1406 . Tak na weryfikacjach będą ustalać jakie masz brać dawki i powiedzą jak z tą podjęzykową jak masz ją brać . Tylko pamiętaj co 8 godzin leki nie zapominaj budzik i z zegarkiem w ręku wstawałam w nocy po leki i do tej pory tak mam nawet zaczęłam się budzić przed budzikiem .
                                            • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 16:34
                                              To tego nikt nie mówił że co 8 godzin :@
                                              • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 16:39
                                                Mówią że trzy razy dziennie . Mi mówili że co 8 godzin i pilnować tego .
                                                • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 16:44
                                                  Nie wiem czy czytałaś sporo wcześniejsze posty jak pisała Sylaxyz że gdzieś wyczytała że luteinę dopochwowo należy zamoczyć na chwilę ja tak robiłam jak ona i robię tak do dziś że najpierw zamaczam na chwilę żeby puściła tą pierwszą warstwę i wtedy podaję sobie tym aplikatorem tabletki głębiej wchodzą i tak sama podaję sobie estrofem bez moczenia nie wypływa aż tyle jej na zewnątrz i pilnuję co 8 godzin
                                                • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:09
                                                  c 8 godzin?
                                                  mi nikt tego nie mówił
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:32
                                                    Kochana jesteś ale sie cieszę smile smile smile
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:46
                                                    Matylda z 6 do 3 doby dotrwały 3 wszystkie 8 B , dwa jeszcze walczą smile Tak w poniedziałek ok 8 30 a 9 jade na badania bo o 13 30 maja dzwonić . Było straszne zamieszane ostatnią weryfikację mam 9 grudnia już umówioną a na rozpisce z lekami powinnam mieć 3 grudnia. Jeżeli chodzi o relanium to na dokumencie z piątku mam brac przez 3 dni a na rozpisce przed transferem 4 dni. Jestem na L 4 do czwartku smile dobrze sie czuje trochę brzuch pobolewa. Jutro mają dzwonić co z 2 zarodkami .
                                                    Leki biorę co 8 godz tak jak dziewczyny pisały nie wiedziałam o tym.
                                                    Co u Ciebie ?
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:51
                                                    Jeszcze ważna rzecz leki powinnismy wziąć ok 3,5 lub 4 godz przed badaniem !!! Taką otrzymałam informacje w rejestracji. Bo wyniki nie bedą miarodajne. O wszystko trzeba sie pytać !
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:55
                                                    Jest nasz cztery ,które czekają na wysokie bety wierze ,że nam sie uda !!!! smile smile smile smile
                                                  • martka35 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 21:16
                                                    Graun bardzo mi przykro crying Teraz chyba nic nie jest w stanie Cię pocieszyć ale z tego co pamiętam masz jeszcze śnieżynkę wiec dla niej musisz być silna i wierzyć że w końcu się uda. Wiem że każda tak mówi ale musimy jakoś znajdować w sobie siłę bo inaczej po co w ogóle podchodzić i próbować. Jestem tutaj i będę czekała aż obecne smutne emocje w Tobie opadną i zawita znowu promyk nadzieji i walki. Bardzo mocno Cię przytulam Kochana kiss kiss kiss
                                              • martka35 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 16:40
                                                Agnes cudownie Mamusiu wink big_grin Niech dzieciątko teraz się porządnie wgryza smile Ja po pierwszej weryfikacji musiałam brać większe dawki. O nie przejmuj się pierwsza weryfikacja w zasadzie jak dla mnie nie powinno być tam w ogóle bety.
                                                • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 17:15
                                                  Dziękuje za dobre rady smile budzik już ustawiłam co 8 godzin i tabletki też bede moczyć smile
                                                  Przed werfikacją powiedziano mi że leki mam przyjąć ok 4 godz przed badaniami ?
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 17:19
                                                    Matylda znalazłaś nas ? Jak u Ciebie dzisiaj było takie zamieszanie że znowu się minełyśmy .
                                                    Graun jak Ty się czujesz ?
                                                  • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 17:22
                                                    Agnes1406 . Cieszę się . Ja robiłam około 2 godzin przed bo leki biorę o 6 ,14 i 22 a na badania jechałam koło 8 więc miałam przerwę koło 2 godzin .
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 17:39
                                                    Takie same godziny ustawiłam smile hihi
                                                  • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 19:30
                                                    dziewczyny ja ostatnio zrobiłam wyniki 2godz po lekach i pani dr była nie zadowolona bo wynik nie był "wiarygodny" na weryfikację, także warto przesunąć lek przed oddaniem krwi.

                                                    Graun jak się trzymasz Kochana??????
                                                  • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 19:31
                                                    A o tym że leki trzeba koniecznie brać co 8 godzin dowiedziałam się przy ostatnim podejściu i może to też jest znaczące bo rośnie nam mały człowiek smile więc Kobietki pamiętajcie o tym bo to ważne kiss
                                                  • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 21.11.14, 23:20
                                                    Graun . Odezwij sie .
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 22.11.14, 10:29
                                                    Dziewczyny przez ile dni bralyscie relanium ? Mam rożne rozpiski 3 i 4 dni ?
                                                  • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 12:36
                                                    hej jak u was? mnie kłuje tak jajnik jak nigdy w życiu....
                                                  • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 13:56
                                                    Juliajagoda ja miałam transfer w 5 dobie i zarodeczek 3AB. No luteina to prawdziwa bomba finansowa ale jak sobie pomyślę ile kasy wydaliśmy żeby osiągnąć upragnioną ciążę to uwierz Kochana cała reszta to pikuś. Poza tym wolę inwestować w luteinę niż w kolejne leki do stymulacji itp itd wink pakowanie w siebie takich dawek luteiny to faktycznie nic przyjemnego ale cóż, czego się nie robi wink zmniejszamy już dawki więc mam nadzieję że w końcu wystarczy mój "prywatny" progesteron smile
                                                  • lukasz_spichalski Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 05.12.14, 20:58
                                                    Hej Dziewczyny, jestem po dzisiejszym transferze w Gdansku. Mam problem z dawkowaniem luteiny, a nie złapałam juz lekarza, zeby mi wyjasnił. Dwa tygodnie temu dał mi recepte na luteine dopochwowa i podjezykową. Niestety w rozpisce jest tylko dopochwowa 3x2. Dziewczyna z ktora lerzalam na sali mowi, ze ona otrzymala te sama dawke plus 3x2 pod jezyk. Czyzby zapisal mi recepte a zapomnial o dawkowaniu?? Jak to jest u Was. Bede wdzieczna za kazada rade.
                                                  • lukasz_spichalski Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 05.12.14, 21:11
                                                    Hej Dziewczyny, jestem po dzisiejszym transferze w Gdansku. Mam problem z dawkowaniem luteiny, a nie złapałam juz lekarza, zeby mi wyjasnił. Dwa tygodnie temu dał mi recepte na luteine dopochwowa i podjezykową. Niestety w rozpisce jest tylko dopochwowa 3x2. Dziewczyna z ktora lerzalam na sali mowi, ze ona otrzymala te sama dawke plus 3x2 pod jezyk. Czyzby zapisal mi recepte a zapomnial o dawkowaniu?? Jak to jest u Was. Bede wdzieczna za kazda rade.
                                                  • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 14:01
                                                    34Matylda a Ciebie ten jajnik tak kłuje po transferze??
                                      • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:04
                                        Bardzo się ciesze , nawet nie wiesz jak . CAŁUJE CIE! idziesz w pon na badanie krwi?
                              • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:08
                                ja wzięłam urlop tydzień.... a ty ile? ja za bardzo nie mogę brać tak ciągle zwolnień, bo już i tak krzywo na mnie patrzą....
                    • alicja.77 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 20.11.14, 22:18
                      Hey dziewuszki,
                      Przepraszam, ze sie wtrace ale od czsu do czasu Was podczytuje i bardzo Wam kibicuje.
                      Pisze poniewaz, zbulwersowala mnie opinia jednej z ostatnich forumowiczek szkalujaca prof Lukaszuka.
                      Chcialam dodac Wam otuchy i nadzieji, ze to wlasnie dzieki optymizmowi profesora, jego kompetencji i tylko 4 wizytom stymulacji doczekalam sie upragnionej coreczki. Bylo to nasze drugie podejscie przy dosc kiepskim amh 0,3 i wieku 36 lat.
                      W tej chwili staramy sie o drugie...
                      Zycze Wam duzo szczesciasmile
                      Alicja
                      • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 22.11.14, 15:11
                        Hej Dziewczynki... wypuscili mnie ze szpitala, juz po wszystkim sad
                        • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 22.11.14, 15:22
                          Trzymaj się Graun kiss jesteśmy z Tobą!
                        • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 22.11.14, 17:12
                          Trzymaj sie Kochana powoli dojdziesz do siebie i zbieraj siły do następnej walki smile pozdrawiam
                          • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 22.11.14, 18:10
                            Graun ja tez o Tobie mysle-'trzymaj sie!
                            Ja nie mam pojecia czy moje pecherzyki pekaly, bo migdy tego nie monitorowala a miesiac temu, podczas stymulacji to modlilam sie, zeby nie pekly. Teraz znowu nie wiem co robic, nie chce transferu na sztucznym cyklu a boje sie, ze wymusze na lekarzach podejscie na naturalnym i znowu mi nie peknie...
                            • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 22.11.14, 18:15
                              Przyznam sie, ze nas troche zdradzam od dwoch dni. Kiedy poprzedni watek sie nam skonczyl i weszlam na glowne forum, znalazlam watek pt ,,komu sie udalo- wpisujcie sie". Balsam na moje styrane nerwy... Zyskalam dosc duza dawke nadziei i determinacji. Polecam!
                              • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 16:25
                                Czesc dziewczyny smile
                                Ponawiam pytanie przez ile dni brałyście relanium ?
                                • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 18:57
                                  Hej! Chyba dwa dni po transferze.
                                  • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 19:59
                                    Cześć Dziewczyny smile znalzłąm Was i powracam smile..... Graun....bardzo mi przykro , całuje cię. Agnes, ja mma brać relanium przez 4 dni, czyli do 25. Jak się czujesz?
                    • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 23.11.14, 20:01
                      Agnes, swoją drogą okazało się, ze z 3 został tylko jeden sad mam nadzieje ze to mój szczęśliwy.... cały czas o nim mysle sad i głaszcze brzuch..... a jaki miałaś zarodek? jakie oznaczenie?
    • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 00:09
      Znalazlam was smile

      Jestem juz z wami

      Pozdrawiam
      • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 00:52
        34 matylda a ile komorek Ci pobrali i ile sie zaplodnilo? U mnie do 5 doby dotrwaly dwa, kilka przestalo sie rozwijac w 3 dobie a jeden w 4. Ten ktory mi podali byl 3AB, ale nie zostal ze mna. Mam jeszcze jeden zamrozony 2BB a Twoj Matylda jaki?
        • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 07:38
          Cześć Inadra smile smile smile jak i Ciebie?
          • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 08:22
            U mnie invitrowo be zmian, tzn robie sobie jeszcze chwilke przerwy przed 3 podejsciem smile
            Ale mam kolejny problem bo ostatnia @ mialam 18.10 i do dzis cisza.
            Milion mysli przewija sie przez moja glowe lacznie z tym ze moje amh spadlo juz do zera bo rok temu wynosilo 0,79
            Do tego wysoka prolaktyna, ehhhhh ciagle cos
            • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 09:01
              Inadra odpocznij i zbieraj siły do następnej walki smile
              Organizm musi dojść do siebie . Bierzesz dostinex na prolaktyne ? Mi ten lek pomógł i szybko prolaktyna spadłasmile
              • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 09:11
                Wlasciwie to biore chomeopatyczne na wlasna reke bo moj gin stwierdzil ze nie leczy sie jiperprolaktyny czynnosciowej tj po obciazeniu.
                Nie dal mi lekow a jakos nie do konca jestem przekonana ze to dobrze

                A Ty Agnes na jakim jestes etapie bo lekko sie zagubilam smile tyle nas tu jest
                • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 09:51
                  Inadra dzisiaj pierwsza weryfikacja, siedzimy właśnie z Matylda w klinice smile Razem miałyśmy podane zarodki
                  Może z konsultuj to z innym lekarzem?
                  • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 13:32
                    Agnes..... tak się ciesze , ze się wkoncu spotkałyście. DOPINGUJE CI z całego serca.....
                • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 13:31
                  właśnie czekam na 1 weryfikacje i zaraz chyba zemdleje z nerwów
        • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 13:30
          ze mną został 8b....samotnik
      • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 07:40
        Super że jesteś z nami smile smile
        • barbarita38 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 13:59
          dziewczyny a ta 1 weryfikacja to na fudusz
          • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 14:13
            Dziewczyny trzymam kciuki za wysokie bety i pozytywne wyniki kiss
            • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 15:09
              Dziewczyny i jak Wasze bety ? smile
              • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 15:11
                Graun . Lepiej powiedz jak u Ciebie .
              • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 16:10
                beta 5 ( to chyba ne z aduzo), estardiol 2500, progesteron 97, to dobrze?
            • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 16:09
              beta 5, progesteron 97 smile
          • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 16:09
            no niestety nie, 180 zł za 3 telefony + kazde badanie ( jest ich 3) za ok 90 zł ( 3 x 90 zł)
            • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 16:39
              Dziewczynki przepraszam ale nie miałam jak pisać, za dużo pracy sad


              Jak wyniki u Was???

              Graun jak zdrówko, saopoczucie?? dziekuję że o mnie pamiętałaś i dałaś mi znać, że tu jesteście
              • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 16:59
                Dziewczynki Kochane dziękuję że pytacie, daje rade, dochodzę do siebie, brzuszek nadal boli ... Zbieram siły i w przyszłym roku podchodzę ponownie smile
                • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 17:01
                  Teraz ja trzymam kciuki za Ciebie kochana smile 2015 będzie Twój szczęśliwy, zobaczysz smile
            • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 17:01
              Matylda pewnie że dobrze smile
              • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 17:02
                Matylda znaczy się wynik sa dobre smile
                • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 17:07
                  no to trzymaj kciuki za kolejną weryfikację....... następną mamy z Agnes w czwartek
                  • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 17:12
                    Matylda no pewnie ze bede smile Agnes a jak twoja weryfikacja ? smile
                    • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 18:17
                      Hej dziewczyny ja już po pierwszej weryfikacji
                      Beta 4,9
                      Estradiol 5640
                      Progesteron 91,10
                      Chyba jest ok ?
                      • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 18:20
                        Matylda cieszę sie ze w końcu wpadłyśmy na siebie fajnie mieć bratnią duszęsmile wierze że nam się teraz uda oraz wszystkim które bedą podchodzić do walki smile
                        Graun zbieraj siły i pozytywnie myśl , niedługo wrócisz po śnieżynke.
                        • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 18:26
                          Dostałam telefon mam śnieżynke 4 BC ale się cieszę smile smile smile smile jupi jupi jupi
                          Matylda jak u Ciebie dzwonili ?

                          • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 18:35
                            Super Agnes !!!!
                            Wspaniale wiesci ze sniezynka a i wyniki chyba niezle !!!!
                            Oby tak dalej !!!
                            • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 19:08
                              Inadra dzięki smile mysle pozytywnie
                          • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 19:07
                            tak dzwonili, ale jakaś słabiutka, śnieżynka 1AB , ale licze ze moje 8A zostanie ze mną..... a Twoje 8B z Tobą smile
                            • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 24.11.14, 19:10
                              Matylda zostanie z Tobą !!! i wrócisz po córeczkę smile :}
                              • martka35 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 09:56
                                Dziewczyny ale cudne bety i to na pierwszej weryfikacji!!!!! Normalne idziecie jak burza big_grin Gratuluję teraz czekamy na drugą ale to już tylko formalność smile Niech fasolki ładnie się zagnieżdżają i szybciutko rosną kiss
                                • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 11:18
                                  Martka, dziękujemy za otuchę ..... i czekamy teraz do czwartku na dobre wieści, ale wiadomo bardzo się denerwujemy. Ty też się trzymaj i pamiętaj, to moje drugie podejście do invitro, a 5 lat starań.... mam nadzieje ze będzie ok... Zaczynam już gadać do mojego 8 A smile
                                • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 11:19
                                  Dzieki Martka, te bety to naprawdę duże jak na 3 dpt i to 3 dniowe zarodki ! Pewnie to są pozostałości po chorganie. Czekamy do czwartku smile smile szkoda że bez relanium.
                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 11:47
                                    Matylda pół wieczoru gdałam przez sen z Tobą, chłopaki mieli ze mnie ubaw smile jakieś leki Ci załatwiałem hi hi to pewnie przez relaniumsmile
                                    Martka jak sie czujecie ? Mi dzisiaj jakoś słabo i zawroty głowy mam sad
                                    • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 13:15
                                      Cześć Dziewczyny, jestem po drugiej konsultacji telefonicznej związanej z dawkowaniem leków. No i chyba w końcu zaczynam "produkować" progesteron bo wynik wyższy niż dotychczas i pani dr zaczyna mi znacznie zmniejszać dawki luteiny smile cieszę się bo jak tu się nie cieszyć, chociaż pewnie luteiny zostanie mi sporo bo mam duży zapas uncertain no ale może uda się kogoś "wspomóc" w razie co. Na razie czekamy na wyniki za 10 dni smile

                                      Inadra, Graun jak się czujecie Laseczki??

                                      pozdrawiam Wszystkie Kobietki a za te weryfikujące trzymam podwójne kciuki smile
                                      • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 13:30
                                        Sylaxyz to trzymamy kciuki smile smile smile za progesteron !!!
                                        Jak bede potrzebować to chetnie odkupię smile
                                      • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 13:59
                                        Salaxyz, a jakie masz wyniki? ps. ale super ! Gratulacje i nie odpuszczam dalej trzymania za ciebie kciuków!
                                        • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:14
                                          34Matylda progesteron skoczył z 32 do 82 big_grin dziękuję za kciuki - również za Was trzymam kiss
                                          • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 20:02
                                            no to brawooooooooo smile
                                          • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 18.01.15, 19:33
                                            uuuuuuuuu Salaxyz no to niezły postęp. ja jak robiłam 2go to miałam 89 smile ale mam anemie i biore Szelazo. Brałam wcześniej inne żelazo na receptę, ale miałam po nim rozwolnienie na maxa.za tydzień mam brac acard. Też bierzesz coś takiego?
                                          • alicja1.23 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 07.04.15, 21:42
                                            cześć dziewczyny smile posatnowiłam dołączyć do Was, ponieważ 2 kwietnia dostaliśmy sę również do programu rządowego,cieszę się, ze chociaż coś się udało ale jednoczesnie troche przerazona ....
                                    • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 13:57
                                      zawrotu głowy bo pewnie dzidzia się szykuje. ja się czuje super , zrobiłam nawet zapiekankę kresową z borowikami.... ps. rozmawiałam z moją mamą, powiedziała, ze na bank musialysmy chodzić do tego samego przedszkola. Może mamy jakieś zdjęcia razem z pzredszkola?
                                  • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 13:55
                                    Noooooo relanium jest super smile smile hihihi
                                    • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 15:20
                                      Matylda zdiecia mam smile bym musiała poszperać . Chodziłam do przedszkola nr 55 koło szkoły 44 na ul. Lumumby smile
                                      • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 16:01
                                        No przecież ja też. ja mogę nie mieć, ale podpytam mamy, może ona ma. ps. ja bylam grubiutka i miałam brązowe włosy smile weź na czwartek jak znajdziesz chociaż 1.
                                        • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 16:28
                                          Czesc dziewczyny . Ja jestem juz po wizycie i Usg sa raczki nozki serduszko i maly czlowieczek jest malym wierci piętą nie moglysmy dzis maluszka ustawic do badania . Maluszek jest bardzo wysoko tak sie cieszę tyle niepowodzeń staran które sie nie udały . Zycze wam zeby sie udalo i wysokich bet .
                                          • 34matylda Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 17:34
                                            ALE SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER , wiele zdrowia i szczęścia dla całej rodzinki!
                                            • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 17:41
                                              Sylaxyz a jakie dawki do tej pory bralas? Jakby co to ja jestem bardzo chetna na wiesz co. Juz mi to spedza sen z powiek, zwlaszcz, ze chyba jedna podejde na sztucznym cyklu. Gratuluje wlasnej produkcji : P
                                              Andziolina 83 gratulacje- wspaniale wiesci.
                                              Fajnie macie 34matylda i agnes 1406 ze sie spotkalyscie. Tez bym chciala miec kolezanke z podobno tematyka. Jestem bliska zorganizowania spotkania dla staraczek w Gdansku, bo jakos brakuje mi takiej normalnej rozmowy na nasze tematy porosto w oczy
                                              • barbarita38 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 18:30
                                                ja jestem chętna na spotkanie pasuje mi środa albo czwarteksmile tez nie mam z kim pogadać rodzina mnie nie rozumie
                                                • barbarita38 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 18:34
                                                  piszcie kto może bo napaliłam się na to spotkanie smile
                                                  • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:14
                                                    Ja też jestem chętna smile moge dopiero po południami.
                                              • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:16
                                                juliajagoda80 brałam po 1400mg dziennie!!! a teraz co 3 dni mam coraz mniej big_grin i dobrze wiedzieć że jesteś chętna w razie zostanę z zapasem wink
                                                • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:17
                                                  Sylaxyz super że zaczełas produkcję, Sylaxyz a Ty widziałas juz maluszka ? *)
                                                  • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:24
                                                    Graun ja planuje podejsc w okolicach marca, moze lutego smile
                                                    Poki co czekam na okres ktory mi sie spoznia ale juz chyba jest blisko w styczniu jedziemy na snowboard a pozniej mysle juz tylko o kolejnym, ostatnim rzadowym podejsciu

                                                    A Ty kiedy??

                                                    Przepraszam rwszte dziewczyn ale nie ogarniam co u kogo sie dzieje bo strasznie nas tutaj duzo a Graun pamietam bo ona i Sylaxyz sa ze mna najdluzej
                                              • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:19
                                                Juliajagoda ja przepraszam ale chyba cos przeoczyłam...jak pecherzyk ? i czy miałas transfer ? smile
                                                • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:29
                                                  Szkoda ze sie z Wami nie spotkam sad
                                                  • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:35
                                                    Graun ja swoje Szczęście widziałam już wiele razy smile a ostatnio na prenatalnych dr włączył dźwięk więc słyszeliśmy też serduszko - mega uczucie smile

                                                    Żałuję że się z Wami nie spotkam ale też nie jestem z gdańska i nie dam rady uncertain
                                          • agnes1406 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 18:56
                                            Andziolina cudowne wieści smile super zobaczyć najpiękniejszy widok na świecie smile teraz niech zdrowo sie rozwija a Ty dbaj o siebie. Buziaki smile
                                          • luiza.zet Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:24
                                            Witajcie, dopiero Was odnalazłamsmile Graun, jakoś musisz ten czas przetrzymać i walczyć znowu (może równocześnie ze mną...)
                                            matylda, agnes, super wieści z Waszej strony - oby tak dalej!
                                            juliajagoda- szkoda, że tak wyszło. Nie zamartwiaj się, następnym razem będzie lepiej!
                                            Pozdrawiam równiez pozostałe dziewczynysmile
                                            • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:30
                                              Mi rowniez pasuje czwartek. Jestem dosyc elastyczna i jak dla mnie moze byc 17-18 ale jesli Wam pasuja inne godziny to dajcie znac. smile
                                              • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:32
                                                Aha i proponuje Medisona, bo to miejsce dobrze znamy np w tej cukierni zaraz po lewej, np na pieterku, zeby bylo troszke kameralniej. Co myslicie? Juz sie ciesze, bo nie spodziewalam sie, ze od razu beda 2 chetne smile
                                            • luiza.zet Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:32
                                              andziolina - ale super wiadomość smile
                                              • barbarita38 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 19:55
                                                no mi też pasuje czwartek i godzinki też mogą być piszcie dziewczyny które chętne
                                            • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:16
                                              Luiza net kiedy podchodzisz ponownie ? Wiem że z inadra w przyszym roku ale bardziej na poczatku czy w srodku przyszłego roku ? smile
                                              • luiza.zet Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 15:46
                                                Hej graun, ja podchodzę na początku roku, a Ty?
                                          • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:12
                                            Andziolina az mi sie lezka zakręciła jak przeczytałam Twoj post. to musi byc coś pięknego widziec dzidziusia smile
                                            • andziolina83 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 08:52
                                              Dziekuje dziewczyny za mile slowa . Za dwa tygodnie prenatalne badania mam . Graun wierze ze Ci sie uda nastepnym razem i nie ma takiej obcji ze sie nie uda zycze Ci tego z calego serca zeby widziec jak maluch w tobie rosnie . No niestety dziewczyny ja tez nie jestem z Gdanska i nie dam rady sie z wami spotkac .
                                        • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 20:43
                                          Ja chetna i to baaaaaardzo ale nie jestem z Gdanska i nie dam rady sad

                                          Bede w gdansku 18.12 moze tez bysmy cos zorganizowaly???
                                          • barbarita38 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 20:51
                                            oj to już nie obiecuje bo przed świętami wiadomo dużo pracy
                                            • graun Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 25.11.14, 22:15
                                              Matylda Agnes teraz oby do czwartku smile
                                              • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 09:36
                                                Ja jeszcze nie wiem co bede robila 18-go, ale niczego nie wykluczam. Co do jutra, to blizej wieczoru ustalimy godzine.
                                                Sylaxyz jakby co to pamietaj o mnie i jeszcze chcialam zapytac czy to dawkowanie mialas po transferze ,,na swiezo" czy po crio ( moze pisalas ale nie pamietam)
                                                Pozdrawiam!
                                                • sylaxyz Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 10:56
                                                  Juliajagoda my mieliśmy podany świeży zarodek, niestety nasi kandydaci na śnieżynki nie dotrwali do takiego etapu aby czekać na późniejszy transfer wink
                                                  • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 11:59
                                                    Sylaxyz a w ktorej dobie mialas transfer i jakiej klasy zarodek ( jesli moge spytac). Mnie to wlasnie martwi przy crio na sztucznym cyklu, ze nie ma produkcji wlasnego progesteronu a jak pomysle o aplikowaniu 3 x 8 lutein na dobe i kosztach, to mnie strzela, bo koszt samej luteiny moze wyniesc prawie tyle co procedura in vitro... Zalamka.
                                                  • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 16:57
                                                    Graun w koncu mi pecherzyk nie pekl i nie mialam transferu. Czekam na @ a potem mam zaczac przygotowania na sztucznym cyklu. Jak sie czujesz? Ciezko mi w ogole myslec co przeszlas w szpitalu...

                                                    Dziewczyny potwierdzajcie powoli jutrzejsze spotkanie- miejsce i godzina no i jak sie odnajdziemy. Proponuje Madisona o 17:30. Dajcie znac gdzie i o ktorej Wam pasuje.
                                                  • barbarita38 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 17:52
                                                    ja potwierdzam i godzina mi pasujesmile
                                                  • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 19:00
                                                    Ok, super barbarita38. Bede czekac o 17:30 w cukierni po lewej od glownego wejscia (od Heweliusza). Mam dlugie czarne wlosy, biala kurtke i wezme pomaranczowa torbe jako znak rozpoznawczy a potem jak juz sie znajdziemy, mozemy sie wybrac w inne miejsce.
                                                  • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 19:01
                                                    Agnes1406 pasuje Ci rowniez?
                                                    34matylda przylaczysz sie?
                                                  • inadra Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 19:20
                                                    Strasznie zaluje ze nie moge przyjechac sad

                                                    Mam nadzieje ze zmobilizuje Was w grudniu i tez uda mi sie z Wami zobaczyc big_grin
                                                  • luiza.zet Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 19:22
                                                    Spotkanie to super pomysł. Załuję, że ja też nie dam rady sad
                                                  • medblue_1 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 19:30
                                                    Hej dziewczyny, jeśli Wam to nie przeszkadza, to może przyłączę się jutro do Was? Pogaduszki in-vitrowe na pewno dobrze mi zrobią smile
                                                    Graun- bardzo mi przykro, wiem co czujesz, ale nie poddawaj się, będzie dobrze smile
                                                    34matylda, agnes-1406- trzymam kciuki za dodatnie bety smile
                                                    juliajagoda80- za miesiąc się uda, zobaczysz smile

                                                  • barbarita38 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 19:52
                                                    Ok będę, ja mam krótkie włosy ciemny brąz i niebieska torba
                                                  • juliajagoda80 Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz. 26.11.14, 20:19
                                                    Inadra i luiza.zet nie mar