Dodaj do ulubionych

Sierpień - testowania

31.07.17, 18:09
Rozpoczynam liste majac wielka nadzieje, ze ktos sie jeszcze dopisze. Ja musze sie zapisac, zeby wiedziec ktory to cs. Inaczej sie pogubie smile
Powodzenia, zwlaszcza dla najwytrwalszych forumowych staraczek. Niech moc bedzie z Wami.

En_flicka..........5cs..........03.08
Obserwuj wątek
    • symallka Re: Sierpień - testowania 01.08.17, 15:36
      Proszę o dopisanie:

      symallka, 10 cs, 15.08.
    • tol8 Re: Sierpień - testowania 01.08.17, 16:12
      Proszę o dopisanie

      tol8 40cs(!!!) 07.08.
    • akinimod12 Re: Sierpień - testowania 01.08.17, 17:06
      En_flicka..............5cs...........03.08
      Tol8....................40cs...........07.08
      Symallka............10cs...........15.08
      Akinimod12.......26cs...........27.08
    • keskusta Re: Sierpień - testowania 01.08.17, 21:04
      To i ja.

      En_flicka..............5cs...........03.08
      Tol8....................40cs...........07.08
      Symallka............10cs...........15.08
      keskusta.............25cs...........25.08
      Akinimod12.......26cs...........27.08
    • mebloscianka_dziadka_franka Re: Sierpień - testowania 01.08.17, 21:30
      Jest sierpniowy wątek, jestem i ja tongue_out Bez wielkich nadziei niestety.

      En_flicka..............5cs...........03.08
      Tol8....................40cs...........07.08
      Symallka............10cs...........15.08
      keskusta.............25cs...........25.08
      m_d_f.................10cs...........25.08
      Akinimod12.......26cs...........27.08
      • gryzelda.a Re: Sierpień - testowania 01.08.17, 22:26
        Prosze o dopisanie:
        gryzelda.a............29cs................29.08.
    • lampam Re: Sierpień - testowania 02.08.17, 10:23
      I ja dolaczam
      En_flicka..............5cs...........03.08
      Lampam...............8cs...........07.08
      Tol8....................40cs...........07.08
      Symallka............10cs...........15.08
      Akinimod12.......26cs...........27.08
      Trzymam kciuki za szczesliwy sierpień!
    • daszutka Re: Sierpień - testowania 02.08.17, 14:55
      Zapiszę się bo co mi tam. Jako, że to już 4 lata to policzyłam i wyszło mi ze to ok 56 cs.
      En_flicka..............5cs...........03.08
      Lampam...............8cs...........07.08
      Tol8....................40cs...........07.08
      Symallka............10cs...........15.08
      daszutka............56cs...........19.08
      Akinimod12.......26cs...........27.08
      Trzymam kciuki za szczesliwy sierpień!
      • tol8 Re: Sierpień - testowania 02.08.17, 16:35
        Daszutka, trzymam kciuki. To pierwsza, czy kolejna ciąża?
        • daszutka Re: Sierpień - testowania 03.08.17, 08:13
          Pierwsza i zapewne jedyna jeśli się uda.
          • tol8 Re: Sierpień - testowania 03.08.17, 21:59
            U mnie dwoje dzieci i dwa poronienia. Walczymy do skutku.
    • keskusta Re: Sierpień - testowania 03.08.17, 15:39
      Poprawiam listę, bo Meblościanka i ja z niej wypadłyśmysad

      En_flicka..............5cs...........03.08
      Lampam...............8cs...........07.08
      Tol8....................40cs...........07.08
      Symallka............10cs...........15.08
      keskusta.............25cs...........25.08
      m_d_f.................10cs...........25.08
      Akinimod12.......26cs...........27.08
      • keskusta Re: Sierpień - testowania 03.08.17, 15:41
        Sorry, jeszcze było źle!

        En_flicka..............5cs...........03.08
        Lampam...............8cs...........07.08
        Tol8....................40cs...........07.08
        Symallka............10cs...........15.08
        daszutka............56cs...........19.08
        keskusta.............25cs...........25.08
        m_d_f.................10cs...........25.08
        Akinimod12.......26cs...........27.08
        • tol8 Re: Sierpień - testowania 05.08.17, 17:21
          Ja już odpadam, dopadło mnie wcześniej sad
          Dopiszę się w testowaniu wrześniowym
          • gryzelda.a Re: Sierpień - testowania 05.08.17, 20:59
            Jeszcze ja gdzieś zniknęłam - nie mogłam się poprzednio dopisać z telefonu...

            En_flicka..............5cs...........03.08
            Lampam...............8cs...........07.08
            Tol8....................40cs...........07.08
            Symallka............10cs...........15.08
            daszutka............56cs...........19.08
            keskusta.............25cs...........25.08
            m_d_f.................10cs...........25.08
            Akinimod12.......26cs...........27.08
            gryzelda.a..........29cs...........29.08

            Ja czekam - z obawą - na histero w następnym cyklu. Teraz raczej mało prawdopodobne, żeby się udało...
            • jscibor Re: Sierpień - testowania 07.08.17, 18:40
              Hej. Nie dopisalam sie, ale u mnie @.
              Teraz bedze miala cykl calkowicie naturalny, bo wyjezdzam w strategicznych momentach na wakacje i nie mam mozliwosci monitoringu.
              Dopisze sie we wrzesniu.
    • lampam Re: Sierpień - testowania 08.08.17, 00:05
      Zaczynam serię dobrych wiadomości! 2 kreski! Oby teraz nasze szczescie zostało z nami dłużej niż ostatnio !
      Przesylam ciążowe fluidki 😁
      En_flicka..............5cs...........03.08
      Lampam...............8cs...........07.08 smile
      Tol8....................40cs...........07.08 sad
      Symallka............10cs...........15.08
      daszutka............56cs...........19.08
      keskusta.............25cs...........25.08
      m_d_f.................10cs...........25.08
      Akinimod12.......26cs...........27.08
      gryzelda.a..........29cs...........29.08
      • mebloscianka_dziadka_franka Re: Sierpień - testowania 08.08.17, 07:58
        Wspaniała wiadomość! Gratuluję serdecznie smile
      • akinimod12 Re: Sierpień - testowania 08.08.17, 10:22
        Gratuluję smile
      • lampam Re: Sierpień - testowania 08.08.17, 19:50
        Dzięki dziewczyny! Caly czas trzymam kciuki za Was!
        • nastka_85 Re: Sierpień - testowania 08.08.17, 21:10
          Ja również z całego serca gratuluję. Mnie udało się w lipcu i już lexi 10 tydzień smile
          Zaglądam tu nadal i mocno trzymam za was kciuki!
          • gryzelda.a Re: Sierpień - testowania 08.08.17, 21:35
            Serdeczne gratulacje😊 spokojnej, zdrowej ciąży życzę😊
            • keskusta Re: Sierpień - testowania 09.08.17, 08:41
              Gratulujęsmile
              • lampam Re: Sierpień - testowania 10.08.17, 16:10
                Niestety beta nie rośnie, 2 dni temu 103, dzis 113, znowu to samo crying
                • gryzelda.a Re: Sierpień - testowania 10.08.17, 20:09
                  Powtórz jeszcze raz za dwa dni, moze jakas pomylka - i najlepiej od razu do lekarza z wynikami. Trzymam kciuki!
                  • lampam Re: Sierpień - testowania 10.08.17, 21:34
                    Dzieki, powtorze i do lekarza, przynajmniej moze powie kiedy bedzie poronienie, nie chce przechodzic znowu lyzeczkowania, wolalabym zeby samo sie wszystko oczyscilo ☹
                    • keskusta Re: Sierpień - testowania 11.08.17, 09:10
                      Na tak wczesnym etapie jest duża szansa, że oczyści się samo. Ja tak miałam rok temu. Ale może jednak, to jakaś pomyłka z tą betą...
                    • alicja_z_krainy_rozpaczy Re: Sierpień - testowania 11.08.17, 11:02
                      sad
                      • symallka Re: Sierpień - testowania 15.08.17, 09:24
                        U mnie niestety @ sad
                        Uciekam na wrzesień.
                        • keskusta Re: Sierpień - testowania 15.08.17, 11:00
                          Szkodasad Pozdrawiam, trzymaj się!
                          • symallka Re: Sierpień - testowania 15.08.17, 13:03
                            Dzięki, w październiku idę na cytologie, więc porusze temat niepowodzeń, zobaczymy co lekarz zaproponuje.
                            • mebloscianka_dziadka_franka Re: Sierpień - testowania 16.08.17, 22:17
                              Ja we wrześniu zgłaszam się do gina. Ten cykl już raczej stracony, dzisiaj odebrałam wyniki badań i progesteron jest zdecydowanie nieciążowy. Ech, frustrujące to jest, że jeszcze tyle czekania na @ ze świadomością, że nie ma co liczyć na dwie kreski.
                              • sunnyday4387 Re: Sierpień - testowania 17.08.17, 23:06
                                Dziewczyny trzymam za was kciuki! Ja dokladnie rok temu pod koniec sierpnia zobaczylam moje 2 kreseczki. A teraz te kreseczki leza obok w lozeczku i smacznie spia. Nie poddawajcie sie. Bardzo czesto o was mysle tak jakos nie moge zapomniec tych dziewczyn z forum i tego jakie to trudne tak sie starac mimo niepowodzeń. I pamiętam ten strach po zobaczeniu kresek. Czy sie utrzyma? Czy bedzie dobrze? Ale mowie wam warto! Trzymajcie sie cieplutko zycze pieknych kreseczek!
    • akinimod12 Re: Sierpień - testowania 24.08.17, 15:57
      U mnie znowu nic z tego sad co prawda do okresu mam jeszcze trochę czasu, ale wszystko przemawia za tym, że się pojawi. Do tego mam jakieś osłabienie organizmu, pół dnia przesiedziałam pod kocem-temp. 35,8°C
      • keskusta Re: Sierpień - testowania 27.08.17, 08:50
        U mnie też nic z tegosad
      • mebloscianka_dziadka_franka Re: Sierpień - testowania 27.08.17, 09:36
        U mnie @ przyszła 4 dni temu, tak jak się spodziewałam.
        • akinimod12 Re: Sierpień - testowania 27.08.17, 11:13
          U mnie też już jest.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka