Dodaj do ulubionych

początkująca grupa na wędrówki górskie-kto chętny?

04.07.10, 18:37
Szukam chętnych osób na wspólne wędrówki górskie. Jestem osobą początkującą,
lat 29, mój mail lina22@poczta.fm.
zgłaszajmy się..... ;) Może uda nam się zebrać sporą grupkę.
Obserwuj wątek
    • mr_bunglee Re: początkująca grupa na wędrówki górskie-kto ch 04.07.10, 20:49
      Jak najbardziej jestem chętny ale z uwagi na pracę w grę wchodzą tylko weekendy.
      22lat valth@o2.pl
    • kasandra79.0 Re: początkująca grupa na wędrówki górskie-kto ch 05.07.10, 09:37
      Ja się dopisuję do listy. Jestem w Zakopanym od 8.08-15.08 Pójdę w
      niskie, oraz wysokie góry :-)
    • kawa_z_miodem Re: początkująca grupa na wędrówki górskie-kto ch 05.07.10, 20:31
      Ja również jestem chętna:-) Lat 28. Miejsce zamieszkania: Sląsk :-)
      Chętnie dołącze do grupy bo zdobywanie szczytów tylko ze swoim
      cieniem jest nuudneee:-( Może się zgramy w najbliższy weekend?
      podobno pogoda zapowaida się całkiem, całkiem...
      Pozdrawiam, Joanna
      • daniel.27 Re: początkująca grupa na wędrówki górskie-kto ch 08.07.10, 08:05
        Witam:)
        Też zastanawiam sie nad tą sobotą i beskidem Śląskim lub Żywieckim,
        z nastawieniem na Żywiecki:)
        Dojazd pociągiem z katowic.
        • 1_marysia Re: początkująca grupa na wędrówki górskie-kto ch 08.07.10, 15:48
          chciałabym dopisać się do listy chętnych. chodzę po górach regularnie. głownie po Tatrach ale chętnie wybrałabym się w inne góry.
          bezadresu@wp.pl
          pozdrawiam :)
      • zetkajot Re: początkująca grupa na wędrówki górskie-kto ch 11.08.10, 20:35
        Jak widać, wszystko się tradycyjnie - jak to w necie - rozmyło.
        Ja jestem konkretny i zdecydowany, mam mnóstwo pomysłów co do celów wycieczek i
        zdolności organizacyjne ;)
        Jeśli ktoś jest naprawdę chętny (najlepiej ze Śląska), niech napisze. Jakoś się
        skontaktujemy i... nie ma na co czekać!