Dodaj do ulubionych

Leczenie homeopatyczne i skutki uboczne...

15.02.05, 22:43
Witajcie!! Chcialam sie Was poradzic odnosnie leczenia homeopatycznego bo juz
sama nie wiem czy tak ma byc czy tez dostalam zle lekarstwo. Bardzo sie
ucieszylam jak Was znalazlam bo juz nie wiem co oczekiwac od lekow
homeopatycznych. Bylam u homeopaty-irydologa okolo miesiac temu we Wroclawiu.
Powod: tradzik (leczony konwencjonalnie od 10 lat, nie wyleczony pomimo tego
ze mam 27 lat) oraz wypadanie wlosow (po tabletkach antykoncepcyjnych na
tradzik Diane-35). Dostalam Dong Quai (3xdziennie), Thallium Dagomed
(3xdziennie), Hepar Sulfuris Calcareum 9ch(tuz po obudzeniu) oraz Natrium
Muriat 30Ch, ktorego nie moglam dostac i farmaceuta polecil mi zastepstwo w
postaci Natrium Chloratum C30 (ktore biore tuz przed snem). Otoz po wzieciu
tych lekarstw zauwazylam u siebie ogolne oslabienie i brak energii. Czuje sie
zmeczona caly czas pomimo ze teraz spie dosc duzo. Biore te leki od 22 dni a
objawy nie ustepuja. Wierze w homeopatie i bardzo chcialabym aby ona
wyleczyla ten okropny tradzik i wypadanie wlosow, ale jak dlugo moge
tolerowac brak energii i zmeczenie? Tradzik objawia sie dalej ale nie jest
juz taki ostry jak poprzednio. Jestem obecnie za granica i nie moge wrocic do
homeopaty. Czy moze ktos z Was wie czy te objawy sa normalne? Czy moze
zamiana Natrium Muriat na Natrium Chloratum byla bledem? Bylabym bardzo
wdzieczna za jakakolwiek porade i z gory bardzo dziekuje!!!
Obserwuj wątek
    • goga72 Re: Leczenie homeopatyczne i skutki uboczne... 16.02.05, 10:28
      Witaj !
      ja na twoim miejscu odstawiłabym natychmiast te wszystkie leki, póki nie jest
      jeszcze za późno.
      Zaczęłabym pić miętę, aby zniwelować ich działanie. Skoro znalazłaś juz nasze
      forum to pewnie poczytałaś sobie na czym polega leczenie homeop. klasyczne, co
      to jest pogorszenie pierwotne itd. Sama masz wątpliwości.
      Tyle leków na raz ??! A co to jest ten Dong ? jesli to zioła, to nie pryzjmuje
      się ich jednoczenie z homeopatią gdyż "kłócą się " ze sobą ( znoszą się
      wzajemnie). nalezy wybrać jeden rodzaj terapii, aby organizm nie zgłupiał i
      wiedział na co ma reagować. thalium Dagomed ? przeciez to kompleks ! nie ma nic
      gorszego - lepiej juz wziąć chemię. Kompleksy zaburzają prawdziwy obraz
      choroby, niekiedy bezpowrotnie.
      ja sama jestem obecnie po terapii przeciwko wypadaniu włosów. Okazało się że
      mam zbyt niski poziom żelaza i wystarczyło wziąc je w postaci homeo. ale sama
      morfologia nie zawsze pokazuje jego niedobór, musisz wykonac badanie osobne.
      codziennie spozywam produkty zawierające żelazo, jednak okazało się, ze
      czerwona herbata, którą piłam od dawna, bardzo zakłóca jego wchłanianie.
      powinnaśzrobić komplet wyników, bo czasami przy nadczyności tarczycy też włosy
      lecą, a potem udać się do klasyka ! wizyta min. 2 godziny i 1 lek ! no może
      góra 2 ale pojedyńcze .
      powodzenia
      • hobcio77 Re: Leczenie homeopatyczne i skutki uboczne... 16.02.05, 19:55
        Dziekuje bardzo za odpowiedz!! Nawet nie wiesz jak sie ciesze, ze
        odpowiedzialas!!! Jestem nowa w leczeniu homoepatycznym i probuje tutaj
        wyczytac wiecej informacji. Dong Quai to jest ziele chinskie na wyregulowanie
        hormonow-z tego co czytalam ma dobre opinie. Niestety nie wiedzialam, ze nie
        mozna ziol mieszac z lekami homeopatycznymi. To w takim razie dlaczego on to
        przepisal? Ten doktor przyjmuje w Centrum Terapii Naturalnej we Wroclawiu wiec
        myslalam ze bedzie dobry. Dzieki Twojemu wpisowi sprobowalam do niego zadzwonic-
        mam sprobowac jutro i moze go zastane. Mam nadzieje, bo juz to otepienie
        fizyczno-psychiczne zaczelo mi naprawde doskwierac. Dam znac co powiedzial.
        Badania mialam robione ale to przez zwykla lekarke, ktora stwierdzila, ze nic
        zlego nie widzi. No coz, widze, ze jednak czeka mnie wiecej badan. Moze,
        podalabys dokladnie jakie mialas te badania? Dziekuje jeszcze raz za pomoc!!
        Jesli macie jeszcze jakies inne uwagi/porady to bardzo prosze. Dziekuje
        slicznie!
        • patchwork30 Re: Leczenie homeopatyczne i skutki uboczne... 16.02.05, 21:31
          No właśnie, wg. klasycznej powinno sie najpierw poprawić samopoczucie, ogólna
          sprawność, a potem cera. Nie odwrotnie (choć po wzięciu dobrze dobranego leku w
          wysokiej potencji może przez kilka dni nastąpić osłabienie, ale nie na dłużj)

          Natomiast Natrium muriaticum i chloratum to dwie różne nazwy tej samej
          substancji, soli kuchennej, wiec wymiana nie miała wpływu na działanie

          Przy podawaniu więcej niż jednego środka homeo na raz (i do tego ziółek) nie
          jest się w stanie powiedzieć, który z tych środków wywołał jaką reakcję.

          To przykre, ale prafiłaś na pseudo-homeopatę :(
          • hobcio77 Re: Leczenie homeopatyczne i skutki uboczne... 17.02.05, 09:26
            Moi Drodzy! Dziekuje bardzo za oddzew i dobre porady. Musze tutaj dalej
            napisac, bo ja juz zglupialam doszczetnie i jestem kompletnie zdezorientowana.
            Zadzwonilam do mojego homoepaty w zwiazku z tym zlym samopoczuciem, krociutka
            rozmowa podczas ktorej mi on powiedzial, ze to moje oslabienie
            fizyczne+psychiczne nie jest wyniekiem lekow lecz wynikiem jakiegos stresu,
            moze przemeczenia wiosennego, jakims zbiegiem okolicznosci. Wedlug niego, te
            leki nie maja zadnych skutkow ubocznych (to sa za slabe potencje aby cos
            takiego wywolac), i powinnam je kontynuowac do conajmniej 40-50 dni. Chcial
            abym sie do niego zglosila jeszcze raz, ale jak niestety powiedzialam, ze w
            chwili obecnej to nie jest mozliwe to zasugerowal abym kupila Sportenine lub
            Vitabioza na wzmocnienie energii i kontynuowala leczenie. Czy to jest normalne?
            Czy tak ma reagowac homoeopata?

            Patchwork30, z ta cera to nie jestem taka pewna czy ona sie poprawila dzieki
            tym lekom, gdyz mialam kilka zabiegow u kosmetyczki, ktore poprawily troche
            cere. Pomimo poprawy poszlam do homeopaty aby zlikwidowac przyczyne tradziku a
            nie tylko jego efekty. Mozliwe, ze stan cery jest lepszy dzieki kosmetyczce-nie
            wiem. Moge tylko powiedziec, ze tradzik sie pojawia ale nie juz w takich
            duzych krostkach, co przypisalam lekarstwom homeopatycznym.

            Sama juz nie wiem co robic. Nie chce miec tradziku, nie mowiac juz o tych
            wlosach, ale znowu nie chce sie czuc zle po lekach. Narazie robie przerwe i
            zaobserwuje czy cos sie poprawi. Dobrze, ze choc tutaj moglam sie wygadac:)
            Jeszcze raz dziekuje za porady.
            • goga72 Re: Leczenie homeopatyczne i skutki uboczne... 17.02.05, 11:52
              Hobcio !
              A co ma ci powiedzieć lekarz, który nie jest żadnym dobrym klasykiem ?!
              Wziął kasę ? chce brać dalej ? przyzna sie do błędu ? !!
              Nigdy!!!!!! z tego żyje, a do tego jest przekonany że czyni dobrze.
              To pewnie doktorek po paru kursach i do tego Hom. francuskiej, czyli niskie
              potencje i kompleksy.
              nie mam tu czasu pisać, ale wejdź tez na stronę Homeokulki i przeczytaj zasadę
              Heringa.
              Uwież mi, ze paskudna cera i wypadające włosy ( choć totalnie dołujące) są
              jedynie sygnałem organizmu, że zaburzona jest jego równowaga głębiej niz na
              poziomie skóry. natomiast powierzchowne "wyleczenie" tego spowoduje tzw.
              stłumienie objawów ( o których tez poczytaj)i w kosekwencji zaczną chorowac
              najpierw organy ważne zyciowo jak serce, płuca itd. a nastepnie psychika.
              Właściwie to i tak jest to zamknięte koło, bo wg hom. klasycznej kazda choroba
              ma swój początek w psychice nawet katar. Najlepszą obroną organizmu jest
              wyrzucenie tego na zewnatrz, stąd łzy, katary, pryszcze itd.
              jesli chcesz się leczyć homeopatycznie to zmień lekarza, szkoda zdrowia, czasu
              i pieniędzy a na forum homeopatii poszukaj polecanego z twoich okolic.
              a teraz pij mietę, żuj taką gumę i powąchaj kamfory.
              Goga
              ps. czy w zeszłym roku o tej porze też miałaś takie samopoczucie ?
              • hobcio77 Re: Leczenie homeopatyczne i skutki uboczne... 18.02.05, 22:26
                Witam!!Dziekuje Goga i Patchwork bardzo za Wasze wypowiedzi,naprawde dodaly´mi
                duzo otuchy a mowie Wam zdenerwowalam sie bardzo!! Czegos takiego sie nie
                spodziewalam. Przerwalam te lekarstwa przedwczoraj. Nie wiem czy to juz
                podswiadomie, czy tez ze przerwalam, ale poczulam sie juz lepiej. Tak wiec
                poobserwuje i zobacze jak to bedzie-mam tylko nadzieje, ze ten tradzik+wlosy
                sie nie pogorsza! Goga, zgadzam sie lepiej niech organizm wyrzuci to wszystko
                niz ma upychac gdziec po kosciach, stawach, etc z czego w przyszlosci moga byc
                jeszcze gorsze problemy. Tez mysle ze od naszej psychiki zalezy zdrowie
                organizmu dlatego chcialam cos wiecej niz zwykla medycyne, ktora tego nie
                bierze pod uwage.Zastanawiam sie jaki problem moge miec w tej mojej psychice?
                Wiesz, probuje sobie przypomniec czy czulam sie zle w zeszlym roku o tej porze,
                ale jakos nie przychodzi mi nic do glowy-raczej nie. Nie mam raczej takich
                okresow, chyba ze dlugo slonce nie swieci i wtedy czuje sie troche zmeczona ale
                nie az do takiego stopnia. DZiekuje Wam jeszcze raz!!! Narazie zycze Wam milego
                wieczoru i przyjemnego weekendu!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka