Dodaj do ulubionych

lamblie - homeopatia?????

04.07.05, 10:13
Leczę córkę na lamblie, zmiany skórne szybko się wyleczyly, ale zaczął się
pojawiać dziwny zapach - zarówno z buzi jak i przez ciałko. Doszło duże
swędzenie - ale tylko w nocy. Czego moga to być objawy? Wydalania toksyn?
Ponownej infekcji?
Dodam ze lekarz podjął taką decyzję ze leczymy na razie homeopatycznie, a po
jakims czasie -jesli w posiewei nadal będą sie pojawiać cysty zastosujemy
furazolidon (dziecko ma 4 miesiące). Nie wiem czy to mam sens, nie znam się i
nie chcę wchodzić w kompetencje lekarza. Efekty są wręcz spektakularne, po
kilku dniach stosowania specyfików skóra jest idealna.. Zastanawiają mnie
tylko te symptomy o ktorych piszę wyżej.
I czy homeopatia faktycznie może zwalczyć tak silnego pasożyta?
Obserwuj wątek
    • julamimi Re: lamblie - homeopatia????? 04.07.05, 11:20
      leczenie homeo moze to zwalczyc :), a w czasie leczenia pasozyta moga wystapic
      pogorszenia. Paskudztwo broni sie przed leczeniem, zwieksza wydzielanie
      toksyn... Moze byc pozniej tylko lepiej.
      Leczysz lamblie, bo...? Wyszla w badaniach? Inne pasozyty tez sprawdzalas? (nie
      daj sobie wmowic, ze dziecko jest za male na pasozyty - nigdy nie jest za male)
      pozdr
      • asik_w Re: lamblie - homeopatia????? 04.07.05, 18:41
        My tez leczylismy lamblie, tylko ze od razu furazolinodem, w przyszlym tygodniu
        robimy ponowne badanie, mam nadzieje ze juz po wszystkim, ale gdyby to czym
        homeopatycznie to leczyc?? mozna samemu kupic jakis lek, np w porozumieniu z
        kims z forum czy potrzebna wizyta u homeopaty?(niestety do takiego musze jechac
        dosc daleko)pozdrawiam
    • awionetka2005 Re: lamblie - homeopatia????? 04.07.05, 22:35
      a ja mam pytanie przy okazji.
      Czy lamblie w przypadku alergika mogą powodowac uporczywy kaszel?
      Bardzo prosze o odpowiedź to dla mnie bardzo ważne...i jeszcze przy okazji