23.08.05, 12:34
CZy ktoś wie może jakie jest działanie tego leku. Lekarz zaaplikował go
mojemu synowi, który ma chore ucho, prawdopodobnie źródłem choroby jest
alergia. DZiecko zostało określone jako " sulfur" dlaczego wiec najpierw ten
lek?
Obserwuj wątek
      • edki16 Re: V.A.B ? 23.08.05, 22:42
        Beba a co myślisz o tym ? Szymek dostawał aviare, obecnie dostaje v.a.b, ale
        nigdzie nie mogę znaleźć żadnych informaji. Pozdrawiam
        • beba2 Re: V.A.B ? 23.08.05, 23:17
          VAB to jest "odtrutka" po szczepieniu BCG. Dobrze więc, ze ja dostał, bo
          zakładam, ze byl szczepiony. Nie podajesz żadnych info na temat powodów, dla
          ktorych dziecko dostało Aviaire, dlatego nie mam nawet jak skomentować
          słuszności wyboru ;-)
          • edki16 Re: V.A.B ? 23.08.05, 23:28
            W sumie to mi wystarczy :) Od urodzenia synka walczymy z zap. uszu nasza
            lekarka uważa że przyczyną jest szczepionka BCG. Dzięki Edyta
              • ankas70 Re: V.A.B ? 24.08.05, 16:18
                DZięki za informację, czyli jest to lek na zapalenie uszu, ewentualnie bóle
                ucha niekoniecznie związane z zapaleniem na tle alergicznym tak? A co jest
                składnikiem tego leku wiecie może? A moze ktoś go używał bo lekarka wraca
                dopiero w poniedziałek, a mój syn jeszcze jakieś 3-4 dni po podaniu leku
                narzekał na ucho nie były to ostre bóle ale coś mu jednka doskwierało, w koncu
                mówił że go boli głowa i szyja, a na szyi czuć było powiększone migdałki albo
                powiększone takie guzki ( moze węzły chłonne), czy to mogło byc po tym leku?
                Będę wdzieczna za informację, bo własciwie to po raz pierwszy cos takiego nas
                dopadło.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka