Dodaj do ulubionych

Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW

IP: *.187.248.166.ip.abpl.pl 07.05.12, 11:49
O zesz kurde, długo nie wytrzymaliście bez zmianki o Volvie. Co to za premium, jeśli jest to marka która najbardziej traci na wartości. Brzydze sie tymi samochodami.
Ile wam dają za reklame???
Honda IX generacji zdążyła sie juz opatrzyć w internecie, a u was dalej brak info o tym wspaniałym samochodzie!!
Obserwuj wątek
    • Gość: sail-or73 Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW IP: *.dynamic.chello.pl 07.05.12, 12:01
      z okazji tygodnia - prowadzący nic nie wspomniał o wyposażeniu hultaja więc ciężko się zorientować czy to okazja , na pewno piżo nie jest tania eksploatacja (częste awarie elektryki i zawieszenia - tylniej belki ) a do tego to tak stare auto że dzisiaj dostałby pewnie 2 gwiazdki w testach a to jest nie do zaakceptowania , w BMW 120 koni może ciut mało ale prowadzenie potrafi zachwycić nawet właścicieli fokusów czy mondeo , volvo może i wygląda ale kwotę którą trzeba za niego zapłacić można spożytkować dużo lepiej
      " bloł off " hehehe
    • Gość: stanczyk Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.05.12, 12:23
      Może BMW potrzebuje skośnookich designerów, coby im narysowali "koślawę-bryłę", bo takową z pewnością umieją narysować designery marki Hultaj -> tej od od "koslawego logo" .. , a "koślawego" designu wielbicielami są rezydenci najbardziej "gorącego" aktualnie rynku ... -> chińskiego ...

      Bo na ten przykład Mercedes nie potrzebuje takowej pomocy i już świetnie radzi sobie sam:
      images.thecarconnection.com/med/2010-mercedes-e-class-leaked-photos-001_100191203_m.jpg
      images-2.drive.com.au/2010/02/23/1157726/mercedes-concept-420-420x0.jpg

      ...
      Blower ?!? :

      up.picr.de/2016362.jpg

      1.bp.blogspot.com/_mdW4sk_ihes/TODjY4XrPNI/AAAAAAAAAFw/wLz2wjxj00g/s1600/Mustang-muscle-cars%2Bchevy_readers_rides_muscle_cars%252B1970_chevy_chevelle_malibu.jpg
    • jjagislaw Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW 07.05.12, 13:41
      Hyundaje to niedorobione samochody, więc nic dziwnego, że chcą korzystać z technologii takich bogatych marek jak BMW. Szkoda tylko, że BMW nie otrzyma w zamian nic, bo technologią wyprzedza o 100 lat całą bieda azję, tak samo jak z designem. To po prostu nie ta klasa.
      Nie ta klasa.
      Po II wojnie, Niemcy produkowali już solidne i uznane samochody w tym super sportowe, podczas gdy żółtki tworzyli jakiś shit z silniczkami od kosiarek. Tak jest do dziś, więc nie wiem dlaczego BMW zgodziło się na taką współpracę. To godzi w prestiż tej marki.

      Pozdrawiam.
      Jan Jagisław.
    • mongo03 Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW 07.05.12, 14:56
      @stanczyk 100% racji, w tym iż europejskie firmy starają się na siłę upodobać chińczykom. A współpraca "hultaja" z BMW ...- oooo zgrozo! Nie wiem dlaczego dziennikarze tak podniecają się "hultajami", ja bynajmniej nic szczególnego w tych "produktach" nie widzę.
    • Gość: kret Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW IP: *.play-internet.pl 07.05.12, 15:12
      jjaagislaw>>>>>>Widzisz,takie to BMW niby '100LAT"przed reszta swiata a wciaz od kogos cos biora;a to od Toyoty,a to od Peugeota a teraz od Koreancow:)

      A tak naprawde gdzie kto jest w technologiach najwyzszego lotu pokazuja sporty samochodowe.
      A MotoGP jak rzadzili japonczycy tak rzadza dalej(gdzie jest Bmw i co zdobylo???)
      W rajdach od lat Citroen kopie dupe reszcie swiata(gdzie sa niemcy?Gdzie jest BMW???)
      A w F1 kazdy wie jak Bmw skonczylo-ZENADA!!!!
      a I INNE NIEMIECKIE FIRMY NIE LEPIEJ.Audi niby wygrywa Le Mans ale...ile jest tam zespolow fabrycznych????
      Tak ze jjagislawie pitol dalej o "kosmicznej technologii"niemcow ale...to gowno prawda.
    • Gość: moto.pl=moto gowno Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.12, 16:40
      moto.pl = moto gowno

      SEOUL/FRANKFURT, May 4 (Reuters)

      BMW, developing a single engine architecture for all three, four and six-cylinder engines, has dismissed speculation it might look to add another technology partner beyond Peugeot , Toyota and possibly General Motors.

      "Further co-operation partners are currently not foreseen," chief executive Norbert Reithofer told reporters on Thursday.

      A spokesman for Hyundai Motor denied there were alliance talks or meetings between senior company officials, saying: "It is groundless".

      To tyle , w temacie downy z moto.pl
    • Gość: gość Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.12, 16:47
      Bzdura , juz dawno zdementowana , ale ponieważ moto.pl to dno i poziom mułu , cóż , co do kooperacji , akurat BMW sprzedajeswoje silniki z MINI koncernowi PSA , z Toyotą podpisali umowę o wspólnym tworzeniu baterii do aut hybrydowych , i dodatkowo będą im sprzedawać swoje silniki diesla , umowa o sprzedaży swoich silników GM to bzdura . Inne firmy wcale nie działają inaczej , Mercedes KUPUJE TECHNOLOGIĘ I SILNIKI OD RENAULT / DACII / INFINITY , Audi to VW / SKODA z innym znaczkiem znaczkiem , Lexus , Infinity , Acura to nic innego jak podzespoły z Toyoty , Nissana , Hondy itd.
    • Gość: Turbo Re: Motodziennik: Sojusz Hyundaia z BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.12, 22:38
      Witam!
      Motodziennik lubię i na pewno będę dalej oglądał, ale smutno mi jak słyszę informacje wręcz propagandowe w dodatku bez żadnych wyliczeń i porównań. Chciałbym audycji nie tylko z jajem ale i rozumem. Jak ktoś się spodziewał, że Hyundai będzie w podobnej klasie samochodu dużo tańszy w częściach i utrzymaniu niż Ople, VW, Fordy itp. to może i dla niego Hyundai jest drogi. Ale to nie te czasy, to nie stary Fiat, Łada, stare Daewo czy Chevrolet, to nie ta klasa pojazdów, nie ten rynek ubogiego wyposażenia i części po 5 złotych. Rozumiem jeszcze, że w 2007 roku jak pierwsze modele i30 trafiały do nas z Korei i nie było części zamiennych z poza sieci dilerskiej, ale teraz ??? Nie ma nic czego by się nie znalazło w cenie jak w VW, Oplu czy Fordzie ? jest wszystko ? zapraszam na allegro. Ja rozumiem, że serwis nie jest np. super, ale mało gdzie jest, ja rozumiem, że jak w każdym modelu są jakieś awarie, ale ludzie to jeden z najmniej awaryjnych samochodów. Nie porównujcie do 10cio letnich gdzie tanie części i jeszcze była prosta konstrukcja i nie było księgowych. Mam porównanie z innymi samochodami i powiem tak koszty są o 1/3 mniejsze niż nowe VW, Ople czy Ford i nie chcę już tu przytaczać i pisać bo jak ktoś jest beton to do niego nic nie trafi. Jak się ma części dobrej klasy jak w innych markach to te same części z tych samych fabryk podwykonawców tańsze nie będą. Natomiast te co są różne to szkoda przytaczać jaki jest diesel Hyundaia a jaki 2.0 VW, jaki jest silnik benzynowy 1.6 Hyundaia a jaki TSI 1.4 VW. Hyundai znajomego 1,7 diesel 115 koni bez filtra cząstek stałych. 200k przebiegu ? nic, 2.0 VW kolegi ? 6 awarii. Ja mam 1.6 126 benzyna ? nic, kolega 1,4 ? 2 razy rozrząd ? 2000zł (bo pierwszy był gwarancyjnie - łańcuch się rozciągał), do tego turbo przy 120k, do tego droższe przeglądy i droższe ubezpieczenia. W Fordzie i Oplu jest lepiej ale też taniej niż w Hyundaiu nie jest więc nie wiem skąd te sformułowanie drogi w utrzymaniu. Pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka