Dodaj do ulubionych

Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :)))

02.10.04, 12:04
wynik Xedosa nie byl mierzony przeze mnie tylko znaleziony w necie :)))

1/4 mili

Xedos 6 2.0 V6 - 16,4s

dla porownania :)))))))))

Saab 95 TiD V6 180 KM 2002 r - 16,6s
Mitsu Galant 2.5 V6 1997r - 16,6s
Alfa Romeo 2.0 TS 155 KM 2000r - 16,6s
Mercedes S320 224 KM 1999r - 16,6s
Lexus IS200 155 KM 2.0 R6 1999r - 16,7s
Audi A6 2.5 TDI 2000 - 16.9s


a propos forumowicza Jan_Kulczyk ktory pisze winnym watku jak to jego passat
by mnie lyknal

VW Passat 1.9 TDi 2001 130 koni - 17.9s

buahhahahah

Renault Scenic RX4 2000 140 koni -19.9s
Fiat Multipla JTD 2000 105 13.7 19.6
Subaru Impreza 1.6 TS Sport Wagon 2001 - 19.4s
Peugeot 307 SW HDi 2002 110 koni - 19.1s
Citroen C5 2.2 HDi 2001 136 koni - 18.3s
Renault Laguna 1.9 DCI 2001 120 koni - 18.3s
Renault Laguna 1.8 2001 120 koni - 18.1s
Alfa Romeo 156 JTD 1999 140 koni - 17.8s
Mercedes C220 CDi Coupe Automatic 2002 143 koni - 17.5s
Alfa Romeo 166 2.0 Twin Spark 1999 155 koni - 17.1s
Ford Mondeo 2.5 V6 2001 170 koni - 16.9s


oczywiscie wszysyc wiedza ze diesle i tak sa wspaniale a dane nic nie
znacza:))
Obserwuj wątek
    • Gość: Doki Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.246-200-80.adsl-fix.skynet.be 02.10.04, 12:25
      Szymi, gorzej bedzie jak porownasz czas przejazdu 500 mil. Wtedy diesle wygraja
      w cuglach, bo nie trzeba marnowac czasu na tankowanie. A czas przejazdu calej
      trasy tez jest istotny...
    • mess220 Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) 02.10.04, 13:33
      Diesle sa calkiem spoko. Na MP czasowo plasuja sie miedzy klasa MINI PLUS
      (pojemność silnika do 1550 cm, z jednym doładowaniem, napęd dowolny), a klasa
      PROFI (FWD, wolnossące, pojemność silnika powyżej 1550 cm, maksymalnie 6
      cylindrów), biorac pod uwage czas ET zwyciescy ostatniej eliminacji (MINI PLUS-
      14.086, DIESEL-13.787, PROFI-12.901).
      Ja bym tam nie narzekal zwlaszcza, ze tuning diesli w Polsce dopiero raczkuje.

      Do tego jakies ciekawe czasy:
      Supra Intercars - 11.481 (chyba juz nawet troch mniej)
      Audi S4 VTG - 11.344 (a nieoficjalny wynik osiagniety po zawodach - 10.655)

    • Gość: Marcinsts Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.04, 13:41
      szymi masz chyba kompleks diesla.
      Ciagle tylko porownujesz swojego xedosa do dieslow.
      No i dobra jest szybszy, ale nie to jest najwazniejsze w samochodzie.
      Sa jeszcze takie rzeczy jak komfort jazdy,wlasciwosci jezdne i inne.
      Dziwisz sie ze ktos wydaje 100k zl na Avensis d4d ktore jest takie
      mulowate.Gwarantuje Ci ze aby dotrzymac mu kroku w trasie bedziesz musial ciagle
      jechac na 5000-6000rpm ,a to by chyba nie bylo przyjemne na odcinku np 500km.
      Pozatym nie kazdemu w glowie sciganie sie i udowadnianie czegos innym.
      Wiekszosci ludzi dynamika d4d w zupelnosci wystarcza, a to ze jakis gowniarz
      wzial auto ojca to juz inna sprawa.
      Pozdro
      • szymizalogowany Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) 02.10.04, 14:00
        > szymi masz chyba kompleks diesla.
        > Ciagle tylko porownujesz swojego xedosa do dieslow.

        nie tylko do dieslow tylko do roznych samochodow

        po prostu mnie to intertesuje

        a i tak na tym forum co jakis czas zdarza sie ofiara ktora pisze ze ma jakiegos
        tam dwulitorwego diesla ktory "robi" wszystkie benzyny


        > No i dobra jest szybszy, ale nie to jest najwazniejsze w samochodzie.
        > Sa jeszcze takie rzeczy jak komfort jazdy,wlasciwosci jezdne i inne.

        zgadza sie - a jakie to wlasciwosci jezdne ma avensis? po jezdzie testowej
        wersja 1.6 moge powiedziec ze to miekka cegla na kolach ktora sie prowadzi jak
        cegle (wrazenia jak Camry)

        jedyne co tamjest fjane to wykonczenie wnetrza w wersji High ktora stoi w
        salonie w Radosci :)) - bo zwykle wersje juz sa gorsze

        Gwarantuje Ci ze aby dotrzymac mu kroku w trasie bedziesz musial ciagl
        > e
        > jechac na 5000-6000rpm ,a to by chyba nie bylo przyjemne na odcinku np 500km.

        gwarantuje Ci ze to nie prawda i nie musze jechac na 6000 obr zeby zrobic Ave -
        wystarczy 3000 obr

        poza tym krecenia obrotow jest przyjemne

        pzdr
      • Gość: Doki Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.246-200-80.adsl-fix.skynet.be 02.10.04, 14:09
        Zauwaz, ze porzadna benzyna, nawet rozkrecona do 5000 rpm, mniej razi uszy
        lomotem niz 4- cylindrowy diesel przy 3000 rpm.
        • Gość: AKF Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.04, 14:11
          co za bzdura...
        • Gość: Marcinsts Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.04, 14:21
          nie wydaje mnie sie.
          Jezdzielem juz dobrymi benzynami 4 cylindrowymi i dobrymi dieslami 4 cyl i w
          dieslu w kazdym przypadku przy 3000rpm nie bylo to uciazliwie ,zas benzynki
          krecone do 5000rpm byly meczace(np passat 1.8 t).
          Pozdro
          • szymizalogowany Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) 02.10.04, 14:25
            > nie wydaje mnie sie.
            > Jezdzielem juz dobrymi benzynami 4 cylindrowymi i dobrymi dieslami 4 cyl i w
            > dieslu w kazdym przypadku przy 3000rpm nie bylo to uciazliwie ,

            diesle maja w kazdym zakresie obrotow tragiczny meczacy i denerwujacy dzwiek
            najgorzej jest na biegu jalowym, potem troche klekotanie zagludsza szum
            powietrza i opon


            > zas benzynki
            > krecone do 5000rpm byly meczace(np passat 1.8 t).


            a po co krecisz passata 1.8 T do 5000? przeceiz to jest turbo wiec ma moment od
            niskich obrotow jak kazde turbo (w tym turbodiesel)
            • Gość: mobile Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.polsl.gliwice.pl / *.polsl.gliwice.pl 02.10.04, 14:34
              diesle maja w kazdym zakresie obrotow tragiczny meczacy i denerwujacy dzwiek
              > najgorzej jest na biegu jalowym, potem troche klekotanie zagludsza szum
              > powietrza i opon
              Ale mendzisz.Jedni wolą rocka inni hip-hopa.
              • szymizalogowany Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) 02.10.04, 14:48
                > diesle maja w kazdym zakresie obrotow tragiczny meczacy i denerwujacy dzwiek
                > > najgorzej jest na biegu jalowym, potem troche klekotanie zagludsza szum
                > > powietrza i opon
                > Ale mendzisz.Jedni wolą rocka inni hip-hopa.


                rozumiem ze na tej samej zasadzie mozna napisac ze V8 z Ferrari NIE MA lepszego
                dzwieku niz diesel z furgonetki Lublin
                • Gość: mobile Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.polsl.gliwice.pl / *.polsl.gliwice.pl 02.10.04, 15:54
                  Weź się ożeń.
                  • Gość: Doki Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.246-200-80.adsl-fix.skynet.be 02.10.04, 16:48
                    Gość portalu: mobile napisał(a):

                    > Weź się ożeń.


                    Co ty? Zony klekocza bardziej niz dwucylindrowe diesle. :)))
            • Gość: AKF Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.04, 15:28
              i cóz z tego?

              jak mocy przy np 3 tys maja niewiele...
          • Gość: Doki Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.246-200-80.adsl-fix.skynet.be 02.10.04, 16:49
            A ja mam porownanie i wiem. Przy 5000 rpm na najwyzszym biegu silnika wlasciwie
            nie slychac. Poprzednio mialem diesla i prowyzej 3500 rpm ciezko bylo radia
            sluchac przez ten lomot.
    • Gość: marcinsts Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.04, 16:58
      no i taka jest dyskusja z fanatykami benzynowek.
      Po co krecisz paska do 5000rpm,no sam odpowiedz sobie na to pytanie...
      A z tym dzwiekiem dieslow,uwierz mi wielu ludziom podoba sie to bardziej niz
      dzwiek 4 cyl benzynowek,kwestia gustu...
      Ktos tam pisze ze w dieslu przy 3500rpm nie mozna radia sluchac, no to jest
      oczywiste ,zalezy jakim dieslem jedziesz.
      Ja jechalem ostatnio dieslem volvo 1.9 115 km , przy 180 km/h mozna bylo
      swobodnie rozmawiac.
      A beznyniaki tez potrafia byc bardzo glosnie.Chocby Carina E ktora mialem
      przyjemnosc uzytkowac.Powyzej 150 km/h robila sienieprzyjemnie glosna.
      Pozdro
      • Gość: Doki Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.246-200-80.adsl-fix.skynet.be 02.10.04, 17:29
        > Po co krecisz paska do 5000rpm,no sam odpowiedz sobie na to pytanie...

        To nietrudne. Moj silnik dopiero zaczyna oddychac pelnia wszystkich 16 zaworow
        od 3700 rpm wzwyz, a skrzynia jest tak zestawiona, ze przy 5000 rpm wypada mi
        moja zwyczajna predkosc podrozna.
    • Gość: MaciekS Koles, moc ma sie nijak do tego czasu IP: *.mad.east.verizon.net 02.10.04, 17:13
      To bylo robione moemntem obrotowym. Wiekszosc z tych mocnych samochodow by pojechala bardzo
      szybko, ale robioenie 1/4 mili w jak najkrotszym czasie oznacza ze silnik musi miec odpowiednio duzy
      maksymalny moment obrotowy... utrzymywany stosunkowo wysoko do duzych obrotow by ograniczyc
      liczbe zmian biegow, ktore spowalniaja.

      Taka jest prawda. Wyscigowe samochody na tor nie musza miec strasznego momentu jesli wychodza na
      dluga prosta gdzie wazna jest predkosc maksymalna (czyli przy jakich obrotach punkt maksymalnej
      mocy). Przy krotkich odcinkach i kretych drogach gdzie licza sie przyspieszenia potrzebny Ci jest
      moment obrotowy a nie moc.


      Pozdrawiam,
      M.
      • szymizalogowany Re: Koles, moc ma sie nijak do tego czasu 02.10.04, 17:17
        > To bylo robione moemntem obrotowym. Wiekszosc z tych mocnych samochodow by
        poje
        > chala bardzo
        > szybko, ale robioenie 1/4 mili w jak najkrotszym czasie oznacza ze silnik
        musi
        > miec odpowiednio duzy
        > maksymalny moment obrotowy... utrzymywany stosunkowo wysoko do duzych obrotow
        b
        > y ograniczyc
        > liczbe zmian biegow, ktore spowalniaja.
        >
        > Taka jest prawda. Wyscigowe samochody na tor nie musza miec strasznego
        momentu
        > jesli wychodza na
        > dluga prosta gdzie wazna jest predkosc maksymalna (czyli przy jakich obrotach
        > punkt maksymalnej
        > mocy). Przy krotkich odcinkach i kretych drogach gdzie licza sie
        przyspieszenia
        > potrzebny Ci jest
        > moment obrotowy a nie moc.
        >
        >
        > Pozdrawiam,
        > M.


        rozumiem ze wlasnie dlatego moj benzynowiec ze 180 Nm pojechal o wiele szybciej
        niz pare diesli z momentem 350 Nm i wiekszym

        pewnie to jest tez owodem dla ktorego na kretych torach wyscigowych gdzie nie
        osiaga sie duzych predkosci a licza si eprzyspieszenia diesle sa miazdzone
        przez np NSX z malenskim momentem (i wiele innych sportowych wozkow z malym
        momentem i duza moca)

        pzdr
        • Gość: mobile Re: Koles, moc ma sie nijak do tego czasu IP: *.polsl.gliwice.pl / *.polsl.gliwice.pl 03.10.04, 01:20
          A poza tym w rodzinie wszyscy zdrowi?
    • Gość: Molson Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.sympatico.ca 03.10.04, 02:08
      Moja kosiarka do trawy zrobilem 1/4 mili w 16.2 s .
    • Gość: jack Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.04, 09:36
      ludzie. wy naprawdę macie kompleksy na punkcie swoich aut. jeżdżę dieslem, ale
      tylko dlatego, że jest tańszy w eksploatacji, choć droższy w zakupie. Wadą
      nowoczesnych diesli jest ich cena i nic więcej.
      szymi, niektóre diesle mają większy moment obrotowy na biegu jałowym, niż twój
      xedoś max. (e-60 535d, 3 litrowy).
      pzdr. diesel, ale zadowolony
    • art_0 Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) 03.10.04, 10:15
      Ale juz np:
      Alfa Romeo 145 Cloverleaf 150 KM 1996 16.3s
      czy
      Honda Prelude 2.3i 160 KM 1992 16.2s
      Ford Capri 2.8i 160 KM 1981 16.2s
      Opel Astra GSI 150 KM 1991 15,9s

      tylko co z tego?

      a jeszcze dodam ze Alfa Romeo 156 2.0 TwinSpark ma 16.0

      www.totalmotorcycle.com/downloads/carmotorcycleperformancecharts1.htm
      pozdrawiam

      Art
      • Gość: DD Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: 80.50.13.* 03.10.04, 11:27
        Szymi podniecasz się tym swoim xedosem jak by to niewiem co było. Rozumiem że
        jesteś w nim "zakochany", ja w swoim aucie też. Lecz nie awiszuje się tym że ma
        270 KM silnik 2.0 T. i jest tuningowane przez STi. Logicznym jest to że V6
        wciągniesz seryjną Avkę D4D. Rozumiem że swoimi postami chcesz udowodnić
        wyższość benzyn nad dyzlami. I z tym się kolego drogi zgadzam. Co do Xedosa to
        nawet fajna furka. silnik też niczego sobie. Słyszałem też że masz jakieś video
        z wyczynami swojej furki, jestem nowy na forum więc jeśli byś mógł podrzucić
        jakieś linki, będe wdzięczny. Chciałbym zobaczyć czy to co piszesz w swoich
        postach to prawda tzn. czy wciąga wiekszoc fur o klasę wyższych i czy jest
        wogóle naj...

        Pozdrawiam


    • Gość: janusz_kluczyk Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.10.04, 11:30
      17.9 dla mnie bomba :DDD ale i tak mam w dupie twoja mazde i po stokroc wole
      swojego paska za 100 tys. zeta... teraz ide pojezdzic se po miescie
      swoim "mulem"...
    • Gość: janusz_kluczyk Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.10.04, 11:35
      pees. szkoda ze nie mieszkam w okolicach wawy... gdyby tak bylo to chetnie bym
      sie z toba scignal we wszystkich przedzialach predkosci... ale wtedy raczej juz
      nie wypowiadalbys sie na forum bo glupio by ci bylo ze w 90% sytuacji TDi jest
      szybszy od twojego V6...
      • szymizalogowany Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) 03.10.04, 15:32
        > pees. szkoda ze nie mieszkam w okolicach wawy... gdyby tak bylo to chetnie
        bym
        > sie z toba scignal we wszystkich przedzialach predkosci... ale wtedy raczej
        juz
        > nie wypowiadalbys sie na forum bo glupio by ci bylo ze w 90% sytuacji TDi
        jest
        > szybszy od twojego V6...


        a gdzie mieszkasz? mozemy sie umowic gdzies w polowie drogi jesli jest to w
        maire blisko?


        poza tym w ktorych to sytuacjach twoj pasek bedzie lepszy od mojego V6?

        0-100 moj ma 8,6s (twoj wymieka)
        80-120 moj ma 5,5s (twoj wymieka)
        1/4 mili moj ma 16,4s (twoj wymieka)


        jakos nie wiem gdzie jest te "90% przypadkow"
    • Gość: M Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.04, 16:47
      Benzynka jest git ale szymi wczuj sie w sytuacje takich ludzi jak ja a moze cos
      zrozumiesz.
      Jestem student na dorobku , jezdze dislem , diselek spala 4,2 ropy , 100 km
      wychodzi mnie taniej niz autobus do mojej miejscowosci. I w momencie kiedy w
      trasie 'lyka mnie' nawet niech to bedzie tawria twinturbo :) MNIE TO WALI bo na
      to patrze z innej perspektywy , podjezdzam sobie pod 'cpn'wlewam ze 20 zl i
      jade dalej.
      • Gość: M Re: Czas na 1/4 mili Xedosa6 i innych :))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.04, 16:53
        PS mozna lubic i jedno i drugie (d i b) Dzis nie zamienilbym swojego mikado na
        nic innego ale autko marzen to Mustang Fastback 68' bynajmniej nie na dislu:)

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka