Dodaj do ulubionych

Skoro o kobietach za kółkiem ...

03.10.20, 20:35
..... to proszę jakie ładne efekty:
tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-wypadek-w-alei-jana-pawla-ii-jedna-osoba-zmarla-w-szpitalu-4709774
Nie ogarniam jak to wogóle jest możliwe oprócz tego że VW był zespawany i to nawet nie ćwiartek:
Obserwuj wątek
      • qqbek Re: Skoro o kobietach za kółkiem ... 04.10.20, 00:15
        Kiedyś w "Fifth Gear" (tak dawno, że jeszcze mieszkając w Anglii ten odcinek obejrzałem) walnęli "wielkim i bezpiecznym" Volvo (chyba 840, czy nawet 940) z początku lat 90-tych (czyli wtedy w okolicach pełnoletności) w 5-letniego Renault Modus-a. Wyniki były druzgocące... dla 1,5-tonowego Volvo.
            • waga170 Re: Skoro o kobietach za kółkiem ... 04.10.20, 04:13
              NBC Admits It Rigged Crash, Settles GM Suit
              By MICHAEL PARRISH AND DONALD W. NAUSS
              FEB. 10, 199312 AM
              TIMES STAFF WRITERS
              In an extraordinary public apology, NBC said Tuesday night that it erred in staging a fiery test crash of a General Motors pickup truck for its “Dateline NBC” news program and agreed to settle a defamation suit filed by the auto maker.

              “We deeply regret we included the inappropriate demonstration in our ‘Dateline’ report,” said a statement read by NBC News co-anchors Jane Pauley and Stone Phillips Tuesday night. “We apologize to our viewers and to General Motors. We have also concluded that unscientific demonstrations should have no place in hard news stories at NBC. That’s our new policy.”

              The apology, still being negotiated within five minutes of air time, was part of a settlement of a lawsuit GM filed Monday over film used in a Nov. 17 segment of “Dateline.”

              In its apology, NBC admitted that it had used incendiary devices to ensure that a fire would erupt if gasoline leaked from the truck being hit by a test car. The 15-minute segment was addressing critics’ charges that GM’s full-size pickup trucks built between 1973 and 1987 are unsafe because their gasoline tanks are on the sides of the trucks, outside the frame.

              To poczatek dlugiego tekstu. Truck mial zbiornik paliwa na zewnatrz ramy a nie schowany pomiedzy jej szynami. Stacja telewizyjna postanowila nakrecic filmik o rzekomo wybuchajacych zbiornikach w czasie bocznego uderzenia. Zmarnowali kilka truckow a one sie nie zapalaly. No to wzieli pirotechnika zeby to poprawil. Jak juz wybuchajacy truck byl pokazany na cala Ameryke we wieczornych wiadomosciach, to pirotechnik zadzwonil do jednych i do drugich i zapytal kto da wiecej:)
          • bwv1080 Re: Skoro o kobietach za kółkiem ... 04.10.20, 12:04
            bigzaganiacz napisał(a):

            > Tez to widzialem i byly komentarze ze wyciagneli silnik z volviacza dla lepszeg
            > o efektu

            Na takie fantazje mogli wpaść tylko ludzie wierzący, ze w przeciętnym samochodzie osobowym silnik jest elementem nośnym, a jego obecność z przodu zwiększa bezpieczeństwo pasażerów.

            W rzeczywistości jest odwrotnie.
                • bwv1080 Re: Skoro o kobietach za kółkiem ... 04.10.20, 13:15
                  bigzaganiacz napisał(a):

                  > Co prawda nowszy model ale poskladaly sie dwa a nie ze jeden wjezdza w drugiego
                  > jak w maslo

                  Co tylko potwierdza wcześniejszą tezę, ze karoseria Modusa była bardzo sztywna, a karoseria Volvo wręcz przeciwnie. Poniekąd słusznie, bo samochody większe muszą być zderzeniowo kompatybilne z małymi i użyczać tym małym własnych stref zgniotu.

                  Podobne efekty widać było w teście Smart vs. S-Klasse.
                    • bwv1080 Re: Skoro o kobietach za kółkiem ... 04.10.20, 13:35
                      bigzaganiacz napisał(a):

                      > Nie wiem co ci potwierdza ale silnik w volvo sie zprasowal takze swoje zamortyz
                      > owal co wyraznie widac

                      Brednie. Silnik nic nie amortyzuje, bo jest podczas zderzenia elementem sztywnym, skracającym strefę zgniotu i podającym energie uderzenia 1:1 dalej.

                      Ale jak ktoś straszenie chce i strasznie wierzy, to wszystko zobaczy. Silnik amortyzujący zderzenie, brak silnika na innym filmie, flagę łopoczącą na wietrze na Księżycu i inne takie.

                      Faktem jest: silnik z przodu samochodu osobowego bezpieczeństwo bierne pogarsza, a nie polepsza. Silnik samochodu osobowego nie jest elementem nośnym, ani usztywniającym karoserie. Wyjecie silnika przed testem zderzeniowym polepszałoby bezpieczeństwo dummys w nim siedzących.
              • bwv1080 Re: Skoro o kobietach za kółkiem ... 04.10.20, 13:10
                bigzaganiacz napisał(a):

                > A widzisz gdzies tam silnik

                Silnik został wgnieciony do kabiny. Gdyby silnika nie było, przód byłby podniesiony wyżej nieobciążonymi sprężynami. *)

                Czego nie zrozumiałeś w wypowiedzi "silnik z przodu samochodu osobowego ani nie jest elementem nośnym, ani nie zwiększa bezpieczeństwa pasywnego"?

                ______
                *) Oczywiście można w miejsce silnika włożyć balast o tej samej masie. Tylko sens takich działań jest mi zupełnie niejasny, bo karoseria z balastem będzie się zachowywać praktycznie tak samo, jak karoseria z silnikiem.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka